Skocz do zawartości
And

zestaw Co2 parę pytan

Rekomendowane odpowiedzi

Niby wszystko jest w internecie a jednak nadal nie wiem - jaki musi być reduktor do butli Co2 zeby nie sprawiał kłopotu i zapewniał jakiś komfort użytkowania? Czy np powinien miec dwa zegary np:

http://www.allegro.pl/item118109261_reduktor_co2_nowy_faktura_vat.html

czy raczej:

http://www.allegro.pl/item118734126_reduktor_z_rotametrem_do_co2_i_ar_nowy.html

Który kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani ten pierwszy ani drugi to reduktory od spawarek poszukaj lepiej medycznego i zmien nakretke bo o konforcie pracy tymi co podakles zapomnij :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się, ale ten drugi np ma opis na aukcji:

"Posiadający bardzo Precyzyjny zawór iglicowy pozwalający na dokładna regulacje wypływu gazu bez używania dodatkowych zaworków precyzyjnych z orginalną instrukcją obsługi". Ma go ktoś?

Moze jakies nazwy firm bo szukam juz od 2h i dalej błądze.

No można jeszcze kupić Aquamedica tyle ze jest 5x drozszy ale czy lepszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

precyzyjny reduktor to chlopie kosztuje jakies skromne 500 zlotych a sprzedawca moze pisac co mu sie spodoba aby zachecic kupujacych co prawda w morskim mozna by go bylo zastosowac bo nie jest wymagana az taka dokladnosc ale w zwyklym bez dodatkowego zaworu precyzyjnego bym go nie zalozyl osobiscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz mi udowadniac ze musze wydac 500zł na precyzyjny reduktor - ja prosze o konstruktywne doradzenie jaki za rozsądne pieniądze nadaje sie do morskiego tak zebym za dwa dni nie rozglądał sie za innym. Być moze ktos ma jakis z w/w reduktorów i cos doradzi w stylu "kocham go" lub "do kibla z nim".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach