Skocz do zawartości
ARTUR CHOJKA

"Gwarancja" Reef Shopu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy udało się komuś kiedykolwiek odzyskać pieniądze w ramach tak zwanej "gwarancji" Reef Shopu za żywe organizmy ewidentnie "wadliwe"?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie udalo. Dwa razy wyslali do mnie blazny - ktore albo padly juz w woreczku albo w trakcie aklimatyzacji. Z pol roku temu podobnie bylo z lo vulpinus - doszedl do mnie padniety. Obie reklamowalem - i przyjeli - - troche trwalo - ale w przypadku blaznow przyslali mi kase, a przy borsuczku - nowego. Takw iec musze ich pochwalic.

PS

Ale wyleczylem sie juz z zakupu ryb wysylkowo. Korale, bezkregowce, ukwial - owszem - ryb nie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 3 tyg temu zamówiłem pokolca, który padł po 3 dniach - po reklamacji dostałem nową rybkę bez żadnego ale, więc reklamacja chyba działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był to ostatni pobity przez inne leucosternon z dostawy z Morza Czerownego - miał ranę na boku, jednak w wyniku transportu i stresu dosżło do infekcji i ryba padła.

O stanie ryby And był poinformowany przed wysyłką - niestety Tomasz pdojął niewłaściwą akurat tu decyzję, gdyż ryba nie powinna być tranportowana z taką raną.

Zbyt dużo czynników zagrażających życiu - dlateog tu ewidentnie była nasza wina.

And otryzmał leucosteronan z dostawy z Singapuru - z tej samej co Pan Artur, Artur Furtak, Smk - moze on takzeisę wypowie na tema tego jak teraz miewa się wysłana przez nas ryba?

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałem w innym wątku, dostawa przez pomyłkę PKP jechała do mnie 14godz., gdzieś ktos nie przerzucił paczki w w-wie przy rozdzieleniu pociągu. Ale wszystko przeżyło (a najbardziej bałem sie o pokolca). Walczy teraz z ospą ale tak długa podróż raczej mu nie pomogła. Rzeczywiście przez parę dni nie pobierał pokarmu ale teraz juz wcina nori. Ma sporo ospy ale tez jest bardzo ruchliwy i wygląda na silnego wiec jest nadzieja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego pamietam jak kupowalem , zostałem poinformowany ze mój białobrody jest z dostawy M.Czerwonego i ze nie były odławiane chemią.

Mam nadzieję ze będzie zyła długo u mnie.

Pozdrawiam

Artur F.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zamówiłem zimą ryby i doszły padnięte i nie było problemu z otrzymaniem ,nowych które znów dotarły padnięte i wtedy doszliśmy downiosku ,że wymienie zamówienie na coś innego i wybrałem skałe icos tam jeszcze i to dostałem . do dziś jestem pod wrażeniem profesjonalizmu Reefshop-u w tym temacie , POCHWAŁA Z MOJEJ STRONY!!!

pozdrawiam

darekkuku


360l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zanim zacznę zawracać cztery litery próbuję walczyć. Ostatnie zakupy (6 ryb) wszystkie mają ospę, jedna już padła. Na razie leczę, podaję czosnek, podniosłem temperaturę i czekam. Ustnikowi rośnie dodatkowo na ciele jakiś wrzod ale liczę w tej materii na wargatka i krewetkę symbiotyczną. Coś ta ostatnia dostawa pechowa była...


Morski dinozaur w stanie spoczynku - forumowy weteran :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

imho "gwarancja" mimo szumnych słów które nie tak dawno padły na forum może co najwyżej dotyczyć śnięcia ryby zanim wyjmie się ją z worka.i tyle.

żeby być pewnym gwarancji to kwaranntannę należy przez dwa tygodnie prowadzi w worku, w który się przywiozło/dostało rybe :wink innej opcji nie widze


Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, z tego co widze to większości z nas padła spora częśc z kupionych ryb (nie tylko z reefshopu). W takim razie czy jest sens kupowania ryb? Ja już zrezygnowałem z tego pomysłu, a wysyłkowo kupuje tylko korale - które mają prawie 100% przeżywalność.


120/60/60 - 430l, 2x400W 20KK BLV, Wavebox + 6100 + 6060 + 6045 + 6025

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi Przemek zagwarantowal, zwrot calosci kwoty, za dostarczone zycie z ktorego nie bylem zadowolony, wydaje mi sie, ze to w porzadku.

zreszta jak dotychczas nic mi nie padlo, niezaleznie od zrodla

byc moze problem jest w zbiornikach ktore juz jakis czas funkcjnuja i wytworzyl sie pewnien mikroklimat do ktorego inne zwierzaki sie przyzwyczaily, a nowe nie chca

moze Przemek sie wypowie jaki procent ryb mu pada podczas dostawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jałoś - w ogólę Cie nie rozumię - napisałem Ci dosyć obszernie na priva co sądze o Twoim przypadku - jeśli widzisz gdziaś luki w mojm rozumowaniu - proszę wytłumacz mi to - bo nie rozumię po cześci prowadzenia dialogu na priva, a po części "wyżalania" się na forum.

Napisałem Ci że Twój stary premnas którego wymieniłeś u mnie na mniejszego (ponieważ ganiał ci pozostałe) padł po dwóch dniach - załuje teraz że wywaliłem go do kibla i nie zrobiłem foty.

Mógłbym Ci teraz zadac pytanie - ryba była u Ciebie bardzo długo, de facto była kupiona bardzo dawno temu u nas w sklepie - powiedz mi więc, skoro moje wytłumaczenia dotyczace silnego czynniku stresu i braku żerowania nie przekonowują Cię, dlaczego ryba u nas padła? Sprzedałeś mi chorą(bo można to nazwac sprzedażą - skoro dostałeś ode mnie inną rybę w zamian za tamtą - mogłem się na to nie zgodzić, żałuję teraz - cóż - chciałem Wam pomóc - jak widać obraca się to przeciwko mnie)

Wpuściłeś do zbiornika 3 premnasy - jeden został zabity po kilku dniach(bo przeciez wiesz doskonale, jak agresywne są wobec siebie premnasy - dlatego najlepiej powinny być kupowane dobrane pary, lub należałoby uważnie się przyglądac zahcowaniu ryb), następnie jeden z pozostałych zaczął po kilku dniach chorować - powiedz mi prosze, skąd masz pewność, że nie zachorowal osobnik zdominowany dlatego że był osłabiony i zestresowany - i po czym stwierdziłeś że się dwie pozostałe ryby się "dogadały"? Bo powiem Ci szczerze, że nawet ja tego nie wiem w przypakdu premnasów - jeśli któryś z osobników zostaje zdominowany, to ukazuje uległość wobec osobika alfa - i bardzo często bywa tak, że np. nie zaczyna pierwszy zerowac, nie wychyla się, w przypadku dominującego zachowania alfa - przestaje reagować.Organizm ryby ulega osłabieniu - w wyniku czego njczęsciej dochodzi do infekcji - obojętnie czym. Zapewne słyszałeś, ze wiele gatunków ryb w momencie stresu dostaje wysypki pasożytów - czy to oznacza z ebyły wcześniej chore?

Nie - Ty stwierdziłeś po prostu że ryba przyszła chora do Ciebe ode mnie ze sklepu - mimo że Ci napisałem, ze zapraszam Cie do siebie i wskaż mi jakiegokolwiek błazna chorego - a w między czasie nie miałem żadnych dostaw - i jak wyjeżdżałeś ode mnie został jeden premnas(i świetej pamieci Twój) - i jest jeden ze stadkiem frenatusów do dziś. Wszytskie ryby całe i zdorwe - przyjmują pokarm i ganiają sie po zbiorniku.

Powiedz mi, skąd się bierze taka przekora?

Łatwiej jest Ci wytłumaczyć fakt zachorowania jednego a potem drugiego(infekcja wtórna od pierwszego osobnika) tym ze kupiłeś właśnie chora rybę u mnie - jedną jedyną?

Bo ja tego nie rozumiem - dlatego wytłumacz mi prosze, dlaczego padł Twój premnas u mnie w zbiorniku i dlaczego uważasza, ze skoro reklamacja w Twoim przypadku nie została uznana - to uważasz to za szumne deklaracje??

I ostatnie słowo - popraw mnie jeśłi się mylę - nie miałeś uznawanych reklamacji w naszym sklepie? Raz, dwa razy? Moze pamiętasz co to było - napisz tu prosze, bo mam dosyć wychodzenia na oszusta , który rzuca słowa na wiatr i deklaruje nie wiadomo co - wciskając przy tym ludzion zdychające zwierzęta - mając to wszystko póżniej "głęboko"

A tera zprzepraszam - idę spać - od 40 godzin nie spałem.

W nawiąznaiu do innego topicu - nic nie zostało jeszcze sprzedane - dostawa przyszł,a zbiorniki są pełne.

W nieziele jak się obudze - postaram się być on-line i odpowiadac na pytania.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Przemek: uspokój się i pomyśl chwile. z tego co mi się wydaje to na forum nie poruszałem Mojego przypadku. nigdzie nie znajdziesz do niego odniesienia.

Także Ty robisz mi tu personalne wycieczki co jest nie fair.

To co jest powyżej jest moim przemysleniem dotyczącym dyskusji toczonej w tym i innych wątkach i tego co myślę o systemie gwarancji w Twojej firmie.

Tłumaczyć się przed Tobą nie będę. A tak wywlokłeś tylko kolejną sprawę klient - reefshop i rozgrzewasz dalej temat. I znów będziesz musiał wypisywać długie wyjaśnienia. Po co ci to? Wiele razy tłumaczyłeś ludziom, żeby jeszcze raz na spokojnie przeczytali co napisali. Radze Ci to samo.

Chyba, ze każdą wypowiedx w wątkach związanych z Reefshopem traktujesz jako atak na firme i Twoja osobe

Życze miłego dnia


Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj - jestem całkowicie spokojny, może trochę zmęczony, ale na pomroczność jasną nie cierpię.

Czy uważasz, że w sytuacji w której osoba nie związana bezpośrednio z wątkiem tematu wypowiada się w sposób jednoznacznie niosący treść, ze gwarancja w reefshopie to tylko czcza gadanina i "szumne zapowiedzi" - mam się nie odzywać? Dlaczego to TYLKO Klient ma prawo zabrać głos w danej sprawie - dlaczego mam nie zabierac go także ja, jako właściciel sklepu, osoba żywotnio zainteresowana wyjaśnieniem pewnych spraw - w szczególności że zarzuty są dosyc poważne, gdyż zarzucaą mi kłamstwo i wprowadzanie w błąd Klienta?

Z jakiego powodu sądzisz że jak to nazwałeś wyciągniecie kolejnej sprawy klient-reefshop jets niepotrzebne - że "po co mi to?" Czy tylko dlatego ze w tym konkretnym fragmencie wypowiedzi sprawa dotyczy Twojej osoby?

Nie sądze żeby mi cokolwiek w tej sprawie mogło zaszkodzić - powiem więcej, chcę ten temat pociągnąć do końca i zamknąc - a jeśli ktokolwiek będzie miał jakies ptania - wskazać mu link do tego archiwum - zaoszczędzi mi to dużo tłumaczenia i zbędnego wyjaśniania.

To co nazwałeś swoim przemyśleniem na temat gwaranji w naszym sklepie jak i być moze niefortunny sposób w jaki to uczyniłeś, stawia mnie w niekorzystnym świetle - stąd moje pytania do Ciebie i naświetlenie całej sprawy publicznie. I czy będe się rozpisywał na dwa zdania czy na 15 stron nie ma tu nic do rzeczy - jeśli uważam to za zasadne to tak będe robił. Mógłbym przecież również napisać - nie - bo nie - i takie uzasadnienie reklamacji byłoby dla Ciebie wystarczające rozumiem? ja tego przecież nie piszę dla siebie! Zrozum to - a bedziesz wiedział, dlaczego każdą taką sprawę chcę wyjaśnić dokładnie. Bowiem nie może być tak , że jak Kali ukrasc krowa to dobrze, jak Kalemu ukraść krowa - to źle. Nie zamierzam przyznawać racji Klientowi tylko i wyłaczenie dlatego że jest moim Klientem - jeśli zrozumie to co piszę i zastanowi się nad tym co piszę i co staram się mu wyjaścić, to moze zrozumie o co mi chodzi. Jeśłi tak się stanie - dalej będziemy ze sobą handlowac - jeśli nie - trudno, on beze mnie i ja bez niego przeżyjemy. Na szczęście takie przypadki to rzadkość.

Bowiem bardzo nieuczciwe jest przedstawianie sprawy po "łebkach" - gdybym nie znał siebie i Ciebie - i przeczytał bym Twoją wypowiedź - to pomyślałbym, że "kolejna osoba oszukana na gwarancji - ha!".

A że jest to mocno nieuczciwe, to kończąc wątek związany z Twoimi rybami.

a) gdy kupowałes ryby - żadna z nich nie była chora

:) kupiłeś trzy premnasy(i oddałeś w tym momencie mi swojego starego - zapytałeś się czy Ci wymienię go na mniejszego, aby była większa szansa że się dogadają - zgodziłem się) - z trzech młodych 1 został zabity na drugi dzień, drugi zachorował po kilku dniach, nastęnie zchorował trzeci osobnik

c) twój premnas u mnie padł - nie wiem na co, po 3 dniach lezał wcinany przez kraby(ani przez chwilę nie przysżło mi do głowy, aby pisac do Ciebie w tej sprawie i pytać, co w zwiazku z tym zamierzasz zrobić) - zdaję sobie po prostu sprawę z tego, ze jest to żywe zwierzę i od bardzo wielu czynników zalezy czy ryba przyjmie się be zproblemu, czy też nie(nawet taka zasiedziała jak Twoja)

d) żaden z naszych błaznów nie jest i nie był chory - kilkukrotnie Cię zapraszałem abys przyjechał i sprawdził stan ostatnie premnasa, który jeśli rzekomo dostałeś zarażone ryby od nas - powinien być również chory - pływały przecież w tym samym zbiorniku

e) mimo wszystko, napisałem Ci, że nie chciałbym sprawy ot tak pozostawić - zaproponowałem Ci 50% upust na zakup następnej ryby

Jednak mimo tego wszystkiego, nadal jesteś przekonany ( w listach na priva) że ryby przysżły do Ciebie chore - ż ereklamacja powinna być uznana.

Zadaję wiec Ci pytanie - prosze powiedz mi, na jakiej podstawie tak własnie uważasz? Pyatm się nie zaczepnie czy złośliwie Tomku, tylko po prostu nie mogę tego zrozumieć.

I nie każdą wypowiedź w wątkach na temat RS traktuję jako atak na moją osobę - skadże znowu :) Osoby które w miarę często pisza jakieś miłe rzeczy na temat naszego sklepu mają specjalne bonusy i upusty w naszym sklepie - nie wiedziałeś o tym? :)

A tak na powąznie - Tomku, nie boję się krytyki - byleby była konstruktywan i poparta pewnymi prawdopodobnymi tezami. Wiesz o tym doskonale, że uznawalismy Ci reklamacje w EefShopie - raz to na błazny, raz na chromisy - dostawałeś nowe ryby.

Teraz także xrobiłem ukłon w Twoją stronę - proponując Ci 50% upustu.

Czy nie uważasz że w tej sytuacji takie a nie inne przedstawianie naszego sklepu jest po prostu trochę nie sprawiedliwe i przykre dla mnie osobiście? Pominę fakt, że znamy się z reala - i że sądziłem, że wiesz o tym, że nie należę do osób, które za złotówkę dadzą sobie paelc w d... wcisnąć - tu pieniądze nie są najważniejsze.

Pozdr

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.