gnom Zgłoś Napisano 10 Marca 2016 (edytowane) Chcialem sie z Wami podzielic moim doswiadczeniem ze sklepem Aquario. Kupilem tam sporo sprzetu, cyrkulator, pompe obiegowa, pompe dozujaca. Wszystko firmy Jebao. Ostatnio jednak zaczela mnie niepokoic jej kultura pracy. Prawda jest tez taka ze jestem strasznie przewrazliwiony na punkcie glonscosci akwarium gdyz w tym samym pokoju co jest akwarium to tez spie. Do tego zgodnie z opiniami z forum rowniez i moja pompa ma znany "problem" z wydajnoscia. Wiele osob pisalo tutaj na forum ze wydajnosc po krotkim czasie uzytkowania spada. Pompa Jebao DC-3000 dziala u mnie 10 miesiecy, po czym postanowilem ja wyslac na gwarancje. Mysle sobie, niech fachowcy ocenia, moze sprawdza wydajnosc pompy i czy cos faktycznie sie z nia dzieje. Niestety tak jak myslalem, ze sa to moje fanaberie, a jak w opini jest napisane jest to normalna praca urzadzenia. A teraz sedno problemu. Pompe wyslalem 3.03.2016 zapakowana najlepiej jak tylko moglem, wyczyszczona, z calym kompletem, przede wszystkim sucha. Zadzwonilem do Aquario 8.03.2016 czy dostali paczke cala i zdrowa (paczke odebrali 4.03.2016), mila Pani przez telefon szukajac mojej paczki w systemie jej nie znalazla, natomiast znalazla ja w stosie (najprawdopodobniej) innych przesylek, poinformowala mnie ze ktos sie tym zajmie, jesli beda jakies watpliwosci to beda dzwonic, jesli naprawia to poprostu wysla kurierem. Dzisiaj 10.03.2016 puka kurier (wtf? skad ta paczka) . Otwieram folie kuriera, i juz widze moja paczke spakowana tak samo jak wyslalem TOTALNIE POMARSZCZONA. Otwrzylem pudelko zewenetrzne aby dotrzec do pudelka producenta itd... Jakis ******* spakowal pompe totalnie mokra, efekt - przemokniete pudelko, dokumenty, pudelko na zasilacz, do tego kontroler i zasilacz mokre. Oczywiscie raczylem zadzwonic do firmy, zostalem przeproszony, jako propozycje rozwiazania problemu - wysla mi pudelko i duplikat paragonu. Ciekawy jestem co bedzie jak np. za tydzien padnie zasilacz albo kontroler, co wtedy napisza w odrzuceniu naprawy gwarancyjnej. Przepraszam, ale elementy zostaly zalane i Ciekawe jak Pan nam udowodnisz, ze to my. Do tego zapytalem sie jak wyglada procedura sprawdzenia sprzetu i decyzji - zostalem poinformowany, ze to PRODUCENT decyduje, natomiast Pan ktory ze mna rozmawial na samym poczatku powiedzial, ze "nasz serwisant, kolega" sprawdzal pompe. Pozniej, ze to Oni w porozumieniu z producentem decyduja o naprawie gwarancyjnej lub tez nie. Takze oto caly serwis. Na jakiej podstawie mozna podjac taka decyzje tym bardziej, ze w adnotacji do gwarancji napisalem ze spadek wydajnosci jest po krotkim czasie uzytkowania. Tak czy inaczej, moge sie szarpac, wysylac, tracic kase na wysylke, a Aquario i tak to zaleje, DOSLOWNIE... To moje ostatnie zakupy w tym sklepie. Szkoda, ze to dystrybutor Jebao w Polsce, strach pomyslec co z ewentualnym serwisem reszty sprzetu. Tak jestem niezadowolony, ze odrzucili naprawe. Poinformowalem Pana, ze poskarze sie na forum. Edytowane 10 Marca 2016 przez gnom (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xEndriu Zgłoś Napisano 10 Marca 2016 Ja ostatnio wysłałem rw4 bo przestał pracować , i tylko był długi czas oczekiwania a reszta ok, Cytuj 820L w obiegu 282.5L http://nano-reef.pl/...2825l-z-lubina/ 72L http://nano-reef.pl/...ropelka-oceanu/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezek Zgłoś Napisano 10 Marca 2016 Hmm jeżeli jesteś przewrazliwiony na punkcie glosnosci to raczej nie powinieneś inwestować w jebao, a druga sprawa to jaka była podstawa reklamacji spadająca wydajność?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom Zgłoś Napisano 10 Marca 2016 Miedzy innymi spadajaca wydajnosc. Wiem jak pompa pracowala wczesniej. Cezek, opinie z jakimi sie spotkalem o pompach jebao w 90% sa bardzo dobre. Ciche, tanie, regulowane. Z obnizeniem wydajnosci mozna sie spotkac rowniez tutaj na forum. Do tego pal licho, ze odeslali tylko w jaki sposob to zrobili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seicodriver Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 (edytowane) Tak jak kolega cezek napisał miałem 2 falowniki jebao i na trybie falowania chodziły jak traktory popmpy były nowe więc chyba źle wybrałeś skoro myślałeś że będą ciche a ty jesteś przewrazliwiony Edytowane 11 Marca 2016 przez seicodriver (wyświetl historię edycji) Cytuj 80x35x40, LED PS black phyton 90w+ T5 24W Actynic, 2X tunze 6015, Deltec MCE600 Kolorowo miękko-lps-owo:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 Tak, zdecydowanie zle wybralem. Wiedzac jeszcze jak potraktuja moj sprzet, to nawet bym jej nie wysylal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek35 Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 chcesz mieć spokój i cisze w miejscu gdzie śpisz to nie stawiaj tam akwarium .A tak na poważnie to spadająca wydajność pompy / cyrkulatora nie jest powodem do reklamacji . Głośna praca co tzn. dla niektórych pompa może działać cicho a ktoś inny powie ,że jest strasznie głośna . Jedyne co faktycznie jest nie w porządku to sposób zapakowania wysyłki przez sklep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 No i o to glownie chodzi. Nie uznac mojego zgloszenia - takie ich prawo. To w jaki sposob serwis sprawdza pompy pozostawiam kazdemu do oceny w zakresie indywidualnym. Dla mnie tak sprawdzic to mozna pompe ktora w zgloszeniu ma napisane "nie dziala", poprostu podlaczyc ja do zasilania i ma sie prosta odpowiedz. Do tego, zapakowanie mokrej pompy razem ze sterownikiem, zasilaczem wiadomo czym moze skutkowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0k0z Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 Fanaberie czy nie nie o to tu chodzi. Ktoś jest mocno niepoważny jak pakuje mokra pompę do pudełka zwłaszcza jeśli oprócz pompy i wtyczki którą można wysuszyć jest jeszcze elektronika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 Zamiast odsyłać z zapytaniem czy spadła wydajność pompy można by podłączyć np. jakiś "licznik ogrodowy" - nie są specjalnie drogie i wtedy reklamować ewent. niezgodności ze specyfikacją co do pakowania mokrego sprzętu ... PONIŻEJ krytyki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek J. Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 Mi się wydaje, że spadek mocy jest podstawą do reklamacji, bo wtedy, po co podawać na opakowaniu jej moc i wydajność. Chyba, że ktoś pisze: wydajność DO 10000l/h. Wtedy kumam, że może być poniżej. Trochę mi się to kojarzy z kupnem nowego samochodu, w którym nagle przestaje mi wchodzić 5 bieg. Pan w salonie mówi: ale do 4 włącznie jest ok. Jeździ, nawet szybko. Niby tak, ale nie tak to ma wyglądać. Tak mi się wydaje. Na szczęście, mam RW-4 i jest całkowicie niesłyszalna. Nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 Oczywiście że jest to podstawa - tyle że stwierdzanie "bo mi się wydaje" spadku wydajności ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciek J. Zgłoś Napisano 11 Marca 2016 A, nie, to oczywiście, zrobić pomiar dla pewności to podstawa. Tym bardziej, że z obiegówką to raczej nieduży problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moljzesz Zgłoś Napisano 12 Marca 2016 Z aquario trzeba uważać, jak coś reklamujesz - non stop dzwonisz, muszą czuć twój oddech na plecach, szczególnie ten szef to nie zły cwaniaczek. Im jak popuscisz to przepadłeś, musisz być pewny swego, jak mówisz "może" albo "no nie wiem" to już cię mają Zalanemu zasilaczowi i kontrolerowi nie wróżę długiej przyszłości. . Cytuj PS Pandora 4x54W T5 i 3x145W LED, DCP6500, AWN40 na DCP3000,RW-15, RW-8,CP-55, Biopellests AIO XL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dale Zgłoś Napisano 12 Marca 2016 Wiecie, miałem nie pisać bo jeden mod i tak uważa że tylko pianę bije... Nie bronię sklepu, mogli nawalić. Ale moim zdaniem powinni w tej sytuacji zaproponowac wymiane pompy na nową "z ostrożnosci" - gdyby pompa teraz kogoś poraziła, mieli by prokuratora na karku. Z drugiej strony te urządzenia pracują u niejednego w szafkach z sumpami, gdzie wilgotność jest spora. A co do sklepu, kupuje tam od długiego czasu i do tej pory był to dla mnie sklep stawiający na satysfakcję klienta. Miło, szybko i kulturalnie. Nie liczyli się z "groszem" (nie chodzi o zniżki czy rabaty lub gifty), po prostu zawsze rozpatrywali sprawę na korzyść klienta. Cytuj 125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT, Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gnom Zgłoś Napisano 12 Marca 2016 Ja do tej pory poprostu, zamawialem i szybko otrzymywalem towar. Nie mialem potrzeby innego kontaktu. Jedno jest pewne mogli podesc troche inaczej do sprawy, sprzetu i czlowieka. Zadzwonic, zapytac o co dokladnie chodzi, podzielic sie swoimi watpliwosciami. Zadnej informacji o nadaniu przesylki, a do tego zalali MOJ sprzet. Ja rozumiem ze to nizsza polka cenowa ale do licha tez na to ciezko zapracowalem. Totalny brak szacunku do klienta. Ciekawy jestem co na to by powiedzialo Jecod/Jebao jak by sie dowiedzial ze ich dystrybutor naraza dodatkowo sprzet na zniszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deciak Zgłoś Napisano 12 Marca 2016 Ja dziś oddałem moją cyrkulację Jebao WP-10 - walnięty sterownik (zwiesza się), zobaczymy jak szybko reklamacja zostanie rozpatrzona i co zostanie zrobione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deciak Zgłoś Napisano 14 Marca 2016 Pompa oddana w sobotę a już dziś telefon że wszystko gotowe do odbioru (nowa cyrkulacja). Reklamacja rozpatrzona - express (miłe zaskoczenie). Polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TDS Zgłoś Napisano 21 Marca 2016 Czesc Narzekacie , jojczycie jak Wam źle, że chińczyk za parę groszy pada albo niedomaga w okresie gwarancyjnym, zdziwieni, bo ja wcale:P Wywalcie kasę na dobry markowy sprzęt to padnie tydzień po gwarancji:D:D:D:D Wywalcie kase na exclusywny sprzęt to pożyje dłużej. Inżynieria materiałowa w każdej dziedzinie zrobiła ogromne postępy,akwarystyka wcale nie jest odosobniona, wiec nie dziwcie sie, ze wszystko pada jak na zawolanie.Juz nie ma nic co przeżyje kupującego, auta, telewizory , pralki itp itd, mogę wyliczać jeszcze sporo. Drogi kolego a Twoja pompa , kręci , podaje wodę, wiec z mojego punktu widzenia dziala:) i nie ma o co robic krzyku tylko liczyć, że zdechnie w okresie gwarancyjnym a dostaniesz nowa:D:D Pozdrawiam Cytuj w realizacji- 120x60x60h 105 l sump, 2xAPF600:)DIY, NJ6000, 2x T 6100, 1x6055 2x250 HQI +4x54W masa innego drobnego sprzetu Walka z glonami trwa - chyba wygrywam:D http://tablica.pl/of...-20130829202216 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał BB Zgłoś Napisano 23 Września 2016 po ponad roku użytkowania padła RW-15, przestała kręcić... osobiście dostarczyłem do Aquario w czwartek o godz. 11.00, w piątek o godzinie 9.00 przyjechał kurier z naprawioną pompą. Brawo Wy czas naprawy do dostarczenia do domu 22h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afgi Zgłoś Napisano 22 Listopada 2016 Chciałbym opisać swoje doświadczenie z Aquario. Był to mój pierwszy kontakt z nimi, wiec może to był wyjątek. Kupiłem przez Internet dwie używane (wg opisu) niecały rok lampy LED. Po czterech dniach przyszedłem za nie zapłacić i odebrać ze sklepu. Po dotarciu na miejsce okazało się, że jedna lampa jest już sprzedana komu innemu, a druga lampa okazała się być inną niż w ogłoszeniu na stronie internetowej. Wg zdjęcia była to lampa czwartej generacji Radion, na miejscu okazała się być lampą drugiej lub pierwszej (nie wiem jaka jest różnica pomiędzy G1 i G2, natomiast na pewno nie była G3 lub G4). I tu pojawia się pytanie, czy po pierwsze cena jest warta starszej generacji, oraz po drugie jaki jest jej faktyczny wiek (w ogłoszeniu było 10 miesięcy) – przy lampach LED jest to zasadnicze pytanie. Poprosiłem o pokazanie pierwotnego dowodu zakupu, aby sprawdzić faktyczny wiek lampy. Miano się do mnie odezwać w tej sprawie. Po pięciu dniach bez odpowiedzi ze strony sklepu, lampa pokazała się ponownie na ich stronie, z tym samym błędem… Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 22 Listopada 2016 Chińskie to chińskie, więc czego chcieć od jakości. Jebao to chińska padaka, wystarczy do ręki wziąć i widać, że to tandeta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vtec Zgłoś Napisano 22 Listopada 2016 Chińskie to chińskie, więc czego chcieć od jakości. Jebao to chińska padaka, wystarczy do ręki wziąć i widać, że to tandeta. Miałeś ?? używałeś?? że z góry zakładasz że to tandeta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedeus63 Zgłoś Napisano 22 Listopada 2016 Ja uzywam i chwale. Mario po prostu jest uprzedzony do chinszczyzny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dale Zgłoś Napisano 22 Listopada 2016 Miałeś ?? używałeś?? że z góry zakładasz że to tandeta?? Zostaw trola, nie widzisz że pisze aby pisać - nie potrafi nic mądrego, to zaczepki szuka Cytuj 125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT, Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach