Skocz do zawartości
APAP75

Tunze 6015 - spadający wiatraczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem w e-rybce ten cyrkulator - dużo dobrego o nim słyszałem.

Niestety - po jednym dniu się zepsuł, a ja zgubiłem paragon - reklamacja więc odpada.

O co chodzi - przy pierwszym włączeniu pompka trochę rzęziła - tak jakby miała lewe obroty, ale po kilku sekundach zaskoczyła i działała cały dzień.

Następnego dnia, jak automat chciał ją włączyć, to pyk - spadł niebieski wiatraczek. I tak za każdym razem.

Czy idzie to jakoś naprawić? Czy zakup nowego wirnika pomoże?

W jaki sposób TUNZE 6015 "rozpoznaje" poprawne obroty - w innych pompkach są jakieś ząbki, krzywki itp - tu nie ma nic.

Z góry dziękuję za pomoc.

pozdrawiam

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak paragonu nie przeszkadza. Sklep nie moze odmowic reklamacji bo nie masz paragonu . Oczywiscie musisz miec inny dowód zakupu np pdf przelewu

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Acropolis 800L ++ na ZEOVIT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestes z rzeszowa wiec chyba osobiscie kasa nie placiles. Jak to byl przelew to reklamuj...


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To był przelew, reklamację złożyłem, dzwoniłem do e-rybki i pani mi oznajmiła, że bez paragonu nawet żebym nie przysyłał. Przy takim "zapewnieniu" nie wysłałem - nie będę się kopał z koniem. Nie wiem w jaki "miękki" sposób mogę wyegzekwować reklamację. Aby się nie okazało, że spróbuję coś prawnie zrobić i przez najbliższe pół roku będę miał chodzenie po rożnych instytucjach, cyrkulator "zabezpieczą" a pieniędzy nie dostanę - może w dalekiej perspektywie.

Czy da się to jakoś naprawić?

Edytowane przez APAP75 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy potwierdzenie przelewu. Jak nie chcą przyjąć to do rzecznika praw konsumenta napisz i daj ich do dw.

http://www.pit.pl/re...odatkowa-10997/

Edit: A kopać się trzeba, bo inaczej nic nie wskurasz i sprzedawcy będą mieli nas w du...

Edytowane przez Gothmog (wyświetl historię edycji)

Akwa: 375l (1500x50x50), Sump 70l (70x40x40), Cyrkulacja: Jebao CP-55, Światło: QMaven 6600 + 2x80W, Ceramika, Piasek: 20kg

156005748a1c0dfed1d13c2debaa7203u1054a16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba się kopać tylko stanowczo wysłać. Mi w pewnym sklepie wmówili, że paragonu nie było w paczce (uwierzcie był, i nawet ślepy by go zauważył szkoda tylko, że zdjęcia nie zrobiłem) i na dzień dobry bez paragonu nie ma szans. Wystarczyło potwierdzenie przelewu i email ze sklepu, że przelew doszedł. Kasa u mnie na drugi dzień (ja oddawałem a nie reklamowałem) W rękawie miałem jeszcze małą wzmiankę, że towar (łodź RC) był na zabawę integracyjną kancelarii prawniczej :D


f5bbb6b31b93a038f9571a95b4ac476eu1061a932.png

http://nano-reef.pl/topic/77629-katowickie-240l-sump-128/

Akwa 120x40x50 + sump 80x40x40, Obieg NJ 3000, Odpieniacz DIY ala Deltec 1455 Aquabee 2000 igła, Światło Hailea 4x54W + nocne, Dolewka AquaTrend, Dozownik Jebao DP4

Nowy zbiornik:

http://nano-reef.pl/forums/topic/87373-projekt-nowego-szkiełka-150x60x60-w-katowicach/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja reklamowalem pompe dozujaca w koralach i paragonu nie bylo ale udowodnilem im zakup bo mieli te tranzakcje w swojej bazie danych. Bez problemu przyjeli i zrobili. I to sie nazywa sklep...

Ja kiedys w erybce bylem poprosic o troche wody na uruchomienie baniaka tak ok 150 l...powiedzieli ze sprzedaja ja tylko. Zakupy u nich robilem na kilka tys... a wode przy mnie spuszczali w kanal....


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedys w erybce bylem poprosic o troche wody na uruchomienie baniaka tak ok 150 l...powiedzieli ze sprzedaja ja tylko. Zakupy u nich robilem na kilka tys... a wode przy mnie spuszczali w kanal....

Dziwne, ja jakiś czas temu startowałem z kostką i nie było problemu z wodą. Dostałem 30l bez żadnego problemu.


Akwa: 375l (1500x50x50), Sump 70l (70x40x40), Cyrkulacja: Jebao CP-55, Światło: QMaven 6600 + 2x80W, Ceramika, Piasek: 20kg

156005748a1c0dfed1d13c2debaa7203u1054a16

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwne...pewnie podejscie do klienta sie zmienilo. Pisze jak nnie potraktowali


c63ba191b16df5b9f04b687b9ed94668u295a276.png

730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.