APAP75 Zgłoś Napisano 16 Marca 2016 Witam Kupiłem w e-rybce ten cyrkulator - dużo dobrego o nim słyszałem. Niestety - po jednym dniu się zepsuł, a ja zgubiłem paragon - reklamacja więc odpada. O co chodzi - przy pierwszym włączeniu pompka trochę rzęziła - tak jakby miała lewe obroty, ale po kilku sekundach zaskoczyła i działała cały dzień. Następnego dnia, jak automat chciał ją włączyć, to pyk - spadł niebieski wiatraczek. I tak za każdym razem. Czy idzie to jakoś naprawić? Czy zakup nowego wirnika pomoże? W jaki sposób TUNZE 6015 "rozpoznaje" poprawne obroty - w innych pompkach są jakieś ząbki, krzywki itp - tu nie ma nic. Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vertiscire Zgłoś Napisano 16 Marca 2016 Brak paragonu nie przeszkadza. Sklep nie moze odmowic reklamacji bo nie masz paragonu . Oczywiscie musisz miec inny dowód zakupu np pdf przelewu Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Acropolis 800L ++ na ZEOVIT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 Jestes z rzeszowa wiec chyba osobiscie kasa nie placiles. Jak to byl przelew to reklamuj... Cytuj 730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
APAP75 Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 (edytowane) To był przelew, reklamację złożyłem, dzwoniłem do e-rybki i pani mi oznajmiła, że bez paragonu nawet żebym nie przysyłał. Przy takim "zapewnieniu" nie wysłałem - nie będę się kopał z koniem. Nie wiem w jaki "miękki" sposób mogę wyegzekwować reklamację. Aby się nie okazało, że spróbuję coś prawnie zrobić i przez najbliższe pół roku będę miał chodzenie po rożnych instytucjach, cyrkulator "zabezpieczą" a pieniędzy nie dostanę - może w dalekiej perspektywie. Czy da się to jakoś naprawić? Edytowane 17 Marca 2016 przez APAP75 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gothmog Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 (edytowane) Wystarczy potwierdzenie przelewu. Jak nie chcą przyjąć to do rzecznika praw konsumenta napisz i daj ich do dw. http://www.pit.pl/re...odatkowa-10997/ Edit: A kopać się trzeba, bo inaczej nic nie wskurasz i sprzedawcy będą mieli nas w du... Edytowane 17 Marca 2016 przez Gothmog (wyświetl historię edycji) Cytuj Akwa: 375l (1500x50x50), Sump 70l (70x40x40), Cyrkulacja: Jebao CP-55, Światło: QMaven 6600 + 2x80W, Ceramika, Piasek: 20kg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vertiscire Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 Do UOKiK ich jak nie znają przepisów:) https://uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=11630 A tu masz co możesz na początek zrobić: http://www.prawokonsumenta.pl/2013/03/31/reklamacja-bez-paragonu/ Cytuj Acropolis 800L ++ na ZEOVIT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shellik Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 nie trzeba się kopać tylko stanowczo wysłać. Mi w pewnym sklepie wmówili, że paragonu nie było w paczce (uwierzcie był, i nawet ślepy by go zauważył szkoda tylko, że zdjęcia nie zrobiłem) i na dzień dobry bez paragonu nie ma szans. Wystarczyło potwierdzenie przelewu i email ze sklepu, że przelew doszedł. Kasa u mnie na drugi dzień (ja oddawałem a nie reklamowałem) W rękawie miałem jeszcze małą wzmiankę, że towar (łodź RC) był na zabawę integracyjną kancelarii prawniczej Cytuj http://nano-reef.pl/topic/77629-katowickie-240l-sump-128/ Akwa 120x40x50 + sump 80x40x40, Obieg NJ 3000, Odpieniacz DIY ala Deltec 1455 Aquabee 2000 igła, Światło Hailea 4x54W + nocne, Dolewka AquaTrend, Dozownik Jebao DP4 Nowy zbiornik: http://nano-reef.pl/forums/topic/87373-projekt-nowego-szkiełka-150x60x60-w-katowicach/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 Ja reklamowalem pompe dozujaca w koralach i paragonu nie bylo ale udowodnilem im zakup bo mieli te tranzakcje w swojej bazie danych. Bez problemu przyjeli i zrobili. I to sie nazywa sklep... Ja kiedys w erybce bylem poprosic o troche wody na uruchomienie baniaka tak ok 150 l...powiedzieli ze sprzedaja ja tylko. Zakupy u nich robilem na kilka tys... a wode przy mnie spuszczali w kanal.... Cytuj 730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gothmog Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 Ja kiedys w erybce bylem poprosic o troche wody na uruchomienie baniaka tak ok 150 l...powiedzieli ze sprzedaja ja tylko. Zakupy u nich robilem na kilka tys... a wode przy mnie spuszczali w kanal.... Dziwne, ja jakiś czas temu startowałem z kostką i nie było problemu z wodą. Dostałem 30l bez żadnego problemu. Cytuj Akwa: 375l (1500x50x50), Sump 70l (70x40x40), Cyrkulacja: Jebao CP-55, Światło: QMaven 6600 + 2x80W, Ceramika, Piasek: 20kg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cop909 Zgłoś Napisano 17 Marca 2016 Nie dziwne...pewnie podejscie do klienta sie zmienilo. Pisze jak nnie potraktowali Cytuj 730 w obiegu, Red Skim 200, HQI 3x150 - T5 2x 80,profilux III, AIO, IO, skały 28 kg i bez piachu..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach