_KRISU_ Zgłoś Napisano 30 Października 2016 A ja na ten sklep nie dam złego słowa powiedzieć. Choć nie składałem ani jednej reklamacji to chyba jestem najbardziej upierdliwym klientem. Wymieniłem tam już chyba z 10 pomp (cyrkulacyjne i obiegowe) od początku zabawy z morszczyzną. I chciałbym podkreślić że każda pompa była w 100% sprawna. Problem polegał na tym by znaleźć najcichszą. Nigdy nie spotkałem się z jakimkolwiek problemem z strony sklepu. Nikt nie miał pretensji że pompa jest używana i nie wiedzą co z nią zrobić. Po prosto od ręki wymieniali na inną. Aż dobrałem te najcichsze. Obsługa w sklepie zawsze traktowała mnie bardzo profesjonalnie z wielką wyrozumiałością. I zawsze byli bardzo mili. A jak się uparłem by mieć chelmon-a to po tym jak drugi mi padł, szefowa sama zaoferowała mi 40 zł rabatu na kolejną sztukę. Widząc że bardzo mi zależy by go mieć. Więc co jak co ale E-rybka moim zdaniem jest sklepem nr 1 Cytuj Akwarium 290 l w obiegu 80 x 50 x 50 komin prawy bok z tyłu , Sump 80 x 42 x 45 , Odpieniacz Bubble Magus Curve 5 Pompa cyrkulacyjna Tunze Turbelle Nanostream 6025, Pompa obiegowa Jebao/Jecod DCT-6000 + końcówka Loc-Line podwójna, 20 kg żywej skały z E-RYBKA , 18 kg żywego piasku Nature's Ocean Bio-Activ Live Natural White ,Lampa LED DIY 220 W projekt oraz wykonanie _KRISU_ , 4 Litry Siporax 25mm , Grzałka Eheim Jager 200 W ,Sól Red Sea Salt http://nano-reef.pl/...oblemy-i-posty/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R.I.P Zgłoś Napisano 30 Października 2016 Też stanę w obronie tego sklepu. Zaopatruję się u nich od lat. Kontakt emailowy i telefoniczny bez zarzutu , przesyłki na drugi dzień u klienta , jak nie mają akurat danego towaru to dzwonią i proponują inny tej samej lub wyższej jakości. Ceny? ... jedne z najlepszych ( są też rabaty dla stałych klientów więc warto się zarejestrować i kupować przez stronę ). Tylko raz miałem nie/przyjemność reklamować w erybce sprzęt i wszystko zakończyło się wzajemnym porozumieniem. Dla mnie sklep internetowy na najwyższym poziomie wart polecenia. Pozdrowienia dla ekipy erybka. PK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi1140 Zgłoś Napisano 30 Października 2016 Także uważam sklep jako najlepszy. Zawsze profesjonalne podejście. Sprzęt bez problemu wymieniają jak coś nie tak. Zawsze jest jakiś rabat przy zakupach oraz porada w razie ewentualnych problemów.Nawet w świąteczny dzień mnie ostatnio poratowali. Także tak trzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek35 Zgłoś Napisano 30 Października 2016 no przecież sklep ma 100% zadowolonych klientów - widać to po pozytywnych komentarzach na ich stronie Ja kupowałem tam raz i raczej wszystko było ok za wyjątkiem pomylonego spławika ,zamawiałem AM a dostałem grotecha .... Przeprosili za pomyłkę i tyle . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 26 Grudnia 2016 (edytowane) nie to żebym się skarżył, ale sklep e-rybka to pomyłka, ostatnio dostałem od nich sól w rozwalonym wiadrze, z tym że paczka na zewnątrz była nie uszkodzona, więc sól w takim wiadrze mi wysłali, pisałem ale nie potrafili załatwić reklamacji, Wiadro oczywiście otwarte, bez zabezpieczeń i klipsów na worku. olałem sprawę i ten sklep - więcej już tam nic nie kupię. Mają już jednego klienta mniej Jak napisałem własny komentarz w sklepie to go nie opublikowali. Ciekawe skąd te pozytywne komentarze w sklepie???? Edytowane 26 Grudnia 2016 przez mario_mario (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hummel Zgłoś Napisano 31 Grudnia 2016 Dla mnie sklep - BOMBA Oddział Marki Zawsze pomogą, zawsze mili, Łukasz profeska 100proc Raz nalali mi zamiast wody Słonej samej RO do baniaków bo kupuję gotową, ot wpadka... Dla mnie super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dampus Zgłoś Napisano 14 Marca 2017 Ja robię zakupy w Zabrzu. Polecam w 100% Doradztwo i podejście do klienta 10/10. Nawet przy sporym ruchu człowiek nigdy nie czuję się "olany". Cały sprzęt, który u nich kupiłem chodzi bezawaryjnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAJTO Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 Robię u nich zakupy od ładnych paru lat . Polecam sklep w Zabrzu na 1000 % NR 1 na Śląsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiepski Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 A ja jeśli mogę się dołączy do tematu.to też polecam ten sklep jestem z Żor blisko- choć przebywam obecnie w Irlandii,ale malutkie zastrzeżenie mam takie że wszystko do tej pory co kupiłem w tym sklepie, w żadnym z tych produktów nie ma instrukcji w języku Polskim.(ja sobie poradzę,ale no nie każdy zna tak) mam na myśli preparaty,różne testy,itp proszę nie mieć mi tego za złe,ale tak troszku w obronie za innymi (czasem źle podane preparaty mogą nam zniszczyć życie w naszych zbiornikach) ubssss...mam już przerypane co.. Cytuj akwarium 480L sump 120L 45kg żywej skały,30kg piasku,miękkie,Lps.Sps, oświetlenie Led Zetlight Qmaven 6800-230w + 2x T5 sól ReeFlowers Caledonia,tem 26st. zasolenie 1.024, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNA Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 miałem 2 reklamacje, jedną na sprzęt, drugą na życie, obie załatwione profesjonalnie i z etykietą, także również złego słowa nie mogę o nich powiedzieć (oddz. Marki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big daddy Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 A ja jeśli mogę się dołączy do tematu.to też polecam ten sklep jestem z Żor blisko- choć przebywam obecnie w Irlandii,ale malutkie zastrzeżenie mam takie że wszystko do tej pory co kupiłem w tym sklepie, w żadnym z tych produktów nie ma instrukcji w języku Polskim.(ja sobie poradzę,ale no nie każdy zna tak) mam na myśli preparaty,różne testy,itp proszę nie mieć mi tego za złe,ale tak troszku w obronie za innymi (czasem źle podane preparaty mogą nam zniszczyć życie w naszych zbiornikach) ubssss...mam już przerypane co.. No nie wiem, z tego co się orientuję wszystko co jest sprzedawane na terytorium Polski, musi mieć instrukcję w języki polskim.No chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.Wysłane z galaktyki S6 Cytuj Słone "Coś" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaLe Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 Ja w poniedziałek wysyłam sprzęt do reklamacji, dam znać jak poszło po zakończeniu całego "procesu". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNA Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 57 minut temu, big daddy napisał: No nie wiem, z tego co się orientuję wszystko co jest sprzedawane na terytorium Polski, musi mieć instrukcję w języki polskim. No chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi. Wysłane z galaktyki S6 absolutnie masz rację, ale w dobie "internetów" czy miałeś jakiś problem? o sprzęcie nie wspomnę, ale nie udało mi się kupić chociażby testów Saliferta, które by miały polską instrukcję, co też jest dziwne, na szczęście opcji jest kilka, można znać język, można sobie wydedukować, znaleźć tłumaczenie w sieci lub zajrzeć na YT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kiepski Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 1 minutę temu, CNA napisał: absolutnie masz rację, ale w dobie "internetów" czy miałeś jakiś problem? o sprzęcie nie wspomnę, ale nie udało mi się kupić chociażby testów Saliferta, które by miały polską instrukcję, co też jest dziwne, na szczęście opcji jest kilka, można znać język, można sobie wydedukować, znaleźć tłumaczenie w sieci lub zajrzeć na YT no masz rację,ale Przemek wspomniał powinna być instrukcja w PL jest to obowiązek w Polsce na produktach gdzie nie ma wypisane nic w języku Polskim. a takie produkty jak testy,jak preparaty z importu właśnie nie mają(przykład Salifald,Red Sea itp) Cytuj akwarium 480L sump 120L 45kg żywej skały,30kg piasku,miękkie,Lps.Sps, oświetlenie Led Zetlight Qmaven 6800-230w + 2x T5 sól ReeFlowers Caledonia,tem 26st. zasolenie 1.024, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
big daddy Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 To nie chodzi czy sobie dam radę czy nie, ale o to ze ma być po polsku i już. Inna sprawa, że nie zawsze jest, bo mam testy saliferta z instrukcją i bez. Mało tego niektóre firmy np na allegro "chwalą" się, że jest polska instrukcja. Dla mnie to nie jest problem, i straty z tego nie robię, ale zastanawia mnie czy sklepy ryzykują kary, czy może jest tu jakiś kruczek o którym nie wiem. Tutaj można poczytać: https://www.google.pl/amp/www.gazetaprawna.pl/amp/30333,brak-polskiej-instrukcji-obslugi-drogo-kosztuje.html Wysłane z galaktyki S6 Cytuj Słone "Coś" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNA Zgłoś Napisano 17 Marca 2017 2 godziny temu, Kiepski napisał: no masz rację,ale Przemek wspomniał powinna być instrukcja w PL jest to obowiązek w Polsce na produktach gdzie nie ma wypisane nic w języku Polskim. a takie produkty jak testy,jak preparaty z importu właśnie nie mają(przykład Salifald,Red Sea itp) no jasne, że jest, ale instrukcji nie ma cytując klasyka "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaLe Zgłoś Napisano 3 Kwietnia 2017 Dnia 17.03.2017 o 11:24, RaLe napisał: Ja w poniedziałek wysyłam sprzęt do reklamacji, dam znać jak poszło po zakończeniu całego "procesu". Proces reklamacyjny zakończony. Byłem na delegacji więc osobiście podjechałem do Marek z reklamowanym towarem. Nie miałem paragonu (gdzieś się zgubił) tylko wydrukowane potwierdzenie sprzedaży z konta ze sklepu. Zostałem bardzo miło przyjęty, towar został sprawdzony i wymieniony od ręki (właściwie to nie zdążyłem oglądnąć całego sklepu). Czy można chcieć coś więcej? Polecam i pozdrawiam całą ekipę erybka! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach