Jump to content

RaLe

Klubowicz
  • Content count

    138
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Informacje o profilu

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Tarnobrzeg/Kraków
  • Akwarium
    ponad 400L w obiegu

Recent Profile Visitors

1377 profile views
  1. RaLe

    Aquatest express by Zoolek - alternatywa dla Marine Lab?

    Ja już nawet rozmawiałem ze sklepem partnerskim z mojej okolicy i wiem, że wysyłają próbki kurierem akurat tu w poniedziałki.
  2. RaLe

    Pompa dozujaca - jaka , ile kanałów

    Mi też DP-4 wlała wszystko co było w pojemniku (na szczęście też był to SBS wprawdzie stężony 2x ale końcówka). Zrobiłem testy i okazało się, że po zaniku napięcia potrafi się losowo załączyć pompa i pracować cały czas. Po testach kupiłem Aqma Doser Six wywaliłem bebechy Jebao i wsadziłem te od @magu (dzięki za wskazówki i pomoc) teraz pompa wygląda tak jak na zdjęciach, mam dostęp przez bluetooth, i mam wsumie DIY . Na wszelki wypadek pompa jest podłączona przez UPS... I w razie potrzeby można rozbudować o 2 dodatkowe pompy.
  3. RaLe

    Moje słone 400 l - v2

    Mała aktualizacja niemal po latach... Piękny zbiornik! Ta Caulastrea z lewej nie jest czasem na wydaniu?
  4. RaLe

    Popełniłem rollemata

    Gratuluje pięknego wykonania! Piękna robota. Jeśli to nie tajemnica jaki był koszt produkcji tego urządzenia? BTW. Ostatnio urządzenia z projektów DIY wyglądają nie gorzej niż te "firmowych" producentów.
  5. RaLe

    Instalacja solarna Off-Grid

    Ja mam instalacje ongrid od 16 miesięcy, rocznie mam delikatną nadprodukcje koszty roczne wynikające z faktur (rozliczenie co 6 miesięcy) z pge to ok. 140zl/rok (za prąd nie płace te 140zl to rożne opłaty). Moim zdaniem offgrid to tylko domki letniskowe i ew. w środku lasu. Przy normalnym domu całorocznego użytku ewentualnie hybryda z niewielkiej pojemności akumulatorami (12h podtrzymania do max.24h).
  6. RaLe

    Pompa Skimz E2800

    Kolego problem z tymi pompami jest stary jak świat i kilka razy było o tym pisane. Szukaj a znajdziesz. Mam tez problem z tą pompa i mogę tylko powiedzieć że rozmawiałem z e-rybka czyli dystrybutorem Skimz w Polsce i aktualnie czekają na dostawę od producenta (niewiadoma dokładnie kiedy będzie) w której maja być te pompy.
  7. I odbiorców którzy o ile nie ustalą inaczej obowiazuje norma PN-EN 572-2. Amen
  8. Oczywiście. Codziennie w pracy widzę takie przypadki, zapewniam Cie że to norma i nic specjalnego szczególnie przy grubych szkłach.
  9. Przecież wyraźnie jest napisane że jest to "skaza" pęcherzyk więc poco to gdybanie? Prawda.
  10. Kolego poza estetycznymi walorami baniak jest w pełni sprawny i możesz go bez problemu używać. A to czy jest to wada czy nie wszystko zależy od umowy z wykonawcą.
  11. Fajny duży projekt robiony z "rozmachem" trzymam kciuki szczególnie że jak dla mnie wszystko dzieje się bardzo szybko Napisz jak po miesiącu sprawuje się odpieniacz, jak z głośnością pompy oraz całego odpieniacza?
  12. RaLe

    Nierówna praca jebao dcs 2000

    Dzięki za informacje i wrażenia z używania tej pompy, muszę Cie jednak zmartwić. Ta pompa do chińczyk i do tego wygląda jak dcp od jebao, tylko zmodyfikowana na potrzeby innej firmy. Szkoda kasy bo cena znacznie wyższa... Jak pisali poprzednicy używam DCP6500 nawet przy 100% jest bezszelestna (a jestem pod tym kątem skrzywiony).
  13. Jak z głośnością tych urządzeń? Przy wprowadzeniu GP-02 pisaliście że GP-03 nie przeszła Waszych testów. Teraz wszystko jest ok?
  14. Witam,

    Czy przy zakupie obydwu Chinek możemy troszkę ponegocjować? Płytkie szczepkarium z miękkimi powinny dobrze doświetlić pozdrawiam,

    Piotr

  15. RaLe

    Magiczna moc octu

    Też używam kwasku cytrynowego, można zrobić mocniejszy roztwór i dzięki temu szybciej działa.
×

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.