Skocz do zawartości
kaziko

jak sie dodzwonic do e-rybki

Rekomendowane odpowiedzi

czy komus udalo sie to w ostatnich dwoch dniach ? probuje i probuje i nic ... :)


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dzwoniłem dziś i się dodzwoniłem bez problemu


Czesc i dzieki za ryby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe. ja dzwonie od dwoch dni i wlacza sie message , ze poczta glosowa jest pełna.


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez dzwonilem dzisiaj jakas 1 h temu i normalnie rozmaiwalem.a moze jestes wpisany na czarna liste...:)?


od 17 wrzesnia 2009 akwarium zlikwidowane...ale kiedys wroce...:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też potwierdzam, że nie sposób porozumieć się z tym panem.

Półtora miesiąca temu kupiłem od niego na allegro pompę. Przez blisko miesiąc dzwoniłem kilka razy dziennie, wysłałem w sumie kilkadziesiąt smsów i maili. Do dzisiaj ani pompy ani kontaktu ze strony tego pana - z transakcji oczywiście zrezygnowałem. Na szczęście dla mnie przesyłka miała być za pobraniem, więc nie straciłem kasy.


Pozdrawiam, Witek

HW: 225l + sump

SW: Pterapogon kaudernii, Cryptocentus cintus, Alpheus bellus, Centropyge argi, Ctenochaetus truncatus, Cypho purpurascens, Siganus vulpinus, Lybia tesselata, 2x Lysmata amboinensis, 2x Lysmata debelius, kilka Gobiodon histrio, kilka ślimaków, różne pustelniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja przed wczoraj, wczoraj i dziś dzwoniłem i nie miałem żadnych problemow.

Cierpliwości :) dzwon tak kolo 12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@witekt: wszystko zaczyna byc jasne... :)(

@DarekN12: tylko kto tu kogo powinien wpisac na czarna liste ... :Dozingoff


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety pan tomek mysli ze to klienci sa dla niego a nie on dla Klientow.

Wiec uzbroicie sie w cierpliwosc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kmati

nie zgodze sie z Toba, wcale tak nie jest.

Jak by tak było to raczej już dawno by przestal prowadzic sklep bo by sie to nieoplacalo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm....tez czasami sie nie moge dzodzwonic np w dniu ale na drugi zawsze juz mozna ew.raz czy dwa bylo tak ze tomek oddzwanial do mnie.

z ta czarna lista to zartowalem:Dzadzwon z innego nr tel i bedziesz wiedzial czy unika czy nie moze poprostu odebrac.


od 17 wrzesnia 2009 akwarium zlikwidowane...ale kiedys wroce...:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pa_blo :

@kmati

nie zgodze sie z Toba, wcale tak nie jest.

Jak by tak było to raczej już dawno by przestal prowadzic sklep bo by sie to nieoplacalo.

@pa_blo,

oczywiscie masz prawo, zeby sie nie zgadzac,tak jak ja mam prawo byc niezadowolony z obslugi w w/w sklepie

edit

napisalo mi sie obslugi??

buhahahahahaa porazka nie obsluga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście są też inne sklepy, które do klienta podchodzą poważniej. I cenowo też są w porządku.

Ja sobie z panem Tomkiem i całą tą erybką dałem spokój, nie mam czasu ścigać tego pana dniami i nocami.


Pozdrawiam, Witek

HW: 225l + sump

SW: Pterapogon kaudernii, Cryptocentus cintus, Alpheus bellus, Centropyge argi, Ctenochaetus truncatus, Cypho purpurascens, Siganus vulpinus, Lybia tesselata, 2x Lysmata amboinensis, 2x Lysmata debelius, kilka Gobiodon histrio, kilka ślimaków, różne pustelniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no są, przecież Tomek to nie monopolista :D

bede mial wiekszy wybor w koralach i rybach jak nie bedziecie kupowac :)

Zawsze można zrobic sobie wycieczke na slask, przy okazji poznac kolegow z forum, poogladac akwa, napic sie kafki lub herbatki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem z Zabrza, więc kontakt z Tomkiem mam pewno częstszy niż wy. Moje spostrzeżnia (jedno wynika z drugiego):

1. Ceny są stosunkowo niskie

2. Dlatego są niskie, bo niewielkie są koszty;

nie zatrudnia nikogo (pomaga mu chyba tata), a sam

lokal jest na uboczu (delikatnie pisząc)

3. Pracuje sam i wszystko załatwia sam, więc

czasem się nie wyrabia.

Opowiem wam krótko dzisiejszą historię.

Kupiłem od "rs" z Częstochowy korala, w poniedziałek

stawiam nowe większe akwa, a żonie się spodobał (jest duży i naprawdę piękny), więc

wyjścia nie miałem. Niestety rs nie mógł mi dłużej go przetrzymać w swoim akwa (na to miejsce już czeka

inne zwierzę). Poprosiłem więc Tomka o pomoc tzn.

przechowanie zwierza u niego w akwa. Nie było problemu;

zgodził się. o 12 odebrałem moje nowe zwierzątko

i zadzwoniłem do erybki, że jadę - kilka razy próbowałem, ale się udało. Niestety on musiał

jechać do Gliwic. Czekałem dłuższą chwilę pod jego sklepem i zadzwowoniłem ponownie. Coś go zatrzymało - nie mógł przyjechać, ale zadzwonił do taty, ja mojego zwierza przekazałem i po stresie: dla zwierza i dla mnie (o żonie nie wspomnę :) )

Podsumowując

ze wszystkimi sprzedawcami jest różnie, ale moje kontakty jednoznacznie potwierdzają dobre opinie

innych kupujących. Podziwiam go za entuzjazm

oraz wkład pracy w powstanie i prowadzenie sklepu.

pozdrawiam Tomek

PS ten tekst nie jest sponsorowany


tomekbiel@o2.pl pisz z dopiskien nano-reef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:) i moj tez nie,

a najprosciej z ni sie skontaktowac klikajac 505163370.

nigdy mi sie nie zdazylo zeb nie oddzwonil i nie spytal o co chodzi.

ale moze ja mam farta do tych e sklepow bo i gdzieindzej to samo:).


400l + 150 sump, troche sprzetu i zeovit od 12.11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem z W-wy i kontakt z Tomkiem mam jak sie wybiore na Slask do Zabrza (minimum 3,5 godz jazdy samochodem, nie wliczajac przerw na mandaty). druga opcja kontaktu to telefon, bo mailowo z przyczyn niewyjasnionych nie udalo nam sie skutecznie komunikowac. poniewaz w ostatnich dwoch-trzech dniach dodzwonienie do niego bylo niemozliwe, wiec moje doswiadczenia sa jednoznacznie negatywne. nie zakladam , ze jest to przejaw zlej woli z jego strony, raczej tego co Ty nazywasz "nie wyrabianiem sie", ale jak dla mnie , jako klienta , ktory zostawia w jego sklepie kilkaset zlotych przy jednej wizycie, to malo istotne. fakt , ze sie z nim w poniedzialek umowilem na telefon we wtorek , a do dzisiaj ani on do mnie nie oddzwonil, ani ja do niego nie bylem w stanie sie dodzwonic mimo seryjnych prob podejmowanych 9.00 do 18.00 codziennie. zwracam uwage, ze nie dzwonie rozmawiac o d*pie maryni, tylko o tym czy ma to o co go prosilem i ile bedzie kosztowalo. zakladam , ze musi miec mnostwo klientow, jesli przestaje odbierac telefon kiedy "pieniadze" do niego dzwonia. na rynku morszczyzny popyt znacznie przewyzsza podaz.

nie dziwi mnie , ze bedac blizej sklepu i majac okazje bywac tam czesciej osobiscie mozesz miec znacznie lepsze doswiadczenie, bo jak sie z p.Tomkiem rozmawia osobiscie to jest naprawde sympatyczny mlody czlowiek. jak sie juz uda do niego dodzwonic to tez jest w sumie sympatyczny. ale ja nie jestem w stanie bywac w zabrzu co tydzien, dodzwonic sie nie moge wiec , sory, mimo dobrych cen jakie u niego mialem zaczne kupowac gdzies indziej.

acha, aby nie wywolywac niepotrzebnej dyskusji : kazdy sklep ma klientow zadowolonych i niezadowolonych, wiec e-rybki to tez dotyczy.


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaziko

rozumiem Twoje zniecierpliwienie, ale chciałem wyrazić

swoje zdanie.

Ja za to ostatnio wq...iłem się na sklepy co kleją akwa.

Wysłałem projekt już w chyba w sierpniu. Na wymiar, 80cm wysokości itd. Sklep "profesjonalny" z Sosnowca wycenił akwa; super cena OK. Przychodzi do realizacji, a oni mi cenę o 50% w górę i że tego się nie da, a tu komin nie tak itd. W końcu przystałem na zmiany i cenę , i mieli oddzwonić. To czekam i czekam. W końcu zamówiłem gdzie indziej (jesszcze drożej, ale honor/"honor" mam; prosić się nie będę.


tomekbiel@o2.pl pisz z dopiskien nano-reef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak widzisz kazdy ma swoj "ulubiony" sklep. pewnie w sosnowcu znalazlbys paru klientow, ktorzy wyraziliby zdziwienie, ze cos takiego mowisz o tym sklepie z akwariami.


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

No ładnie widzę że atakują śląsk:)

Nie no Panowie, myśle że nie ma sklepu w Polsce w którym wszyscy klienci zostali jednakowo czy komfortowo obsłużeni znajdą się tacy że dadzą sobie rękę uciać za to obsługę i znajdą się tacy którzy obetną rekę właścicielowi za obsługę.

Pytanie jest inne ile taki sklep ma przeciwników a ile zwolenników, jeśli faktycznie tych poszkodowanych są jednostki to reputacja jeszcze jest do uratowania.

Ja osobiście należę do grupy zadowolonych (przynajmiej narazie) ze sklepu działającego w Zabrzu.

Co będzie dalej zobaczymy.

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ładnie się Ślązacy wspierają... :):D :D

a poważnie myślę, że jak wchodzisz do tego sklepu to jest zupelnie inaczej niz kiedy probujesz cos zalatwic z daleka. zwroc uwage, ze glosy krytyczne pojawily sie od ludzi mieszkajacych daleko od Śląska.


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

@kaziko, jesłi chodzi o "pół żartem" to my się Warszawce nie damy :)

a jeśli chodzi o "pół serio" jestem też wkurzony że sklep w Zabrzu nie zadziałał jak powinien (przyjmując Twoją wersję) bo wiem jaka jest tam obsługa "in plus"

Trzymam kciuki aby sytuacja się wyjaśniła na korzyść obu stron.

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Roman, wjasnilo sie i wyglada na to , ze spory w tym udzial tej otwartej dyskusji na forum...

:)


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaziko "stary" Śląsk przybija pione z Warszawką.

P.S. chodziło mi o o tą pionę a nie o tego Pione :)

Pozdrawiam Roman


gdzie jest nemo ? www.republika.pl/akwariummorskie/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos wypowiedzi @Tomek-reef ,to jeżeli mogę wtrącić , to wszystkim Kolegom polecam szczerze ,gorąco i z autopsji - zamawiajcie zbiorniki tylko w firmie Aquamedic z Bogucina k/Poznania. MÓWISZ - MASZ .....IDEAŁ, są dowody !

AHA , i jeszcze dają fajne gratisy :)


"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 400l+80l+140l(glonowy);RO+DI;AM HQI 2x150w+2x54w actinic;APF600;Koralia4x3;Eheim 1262;FR 509."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja wtrące swoje 5 groszy w ocene erybki i p.Tomka.Robiłem zakupy na miejscu w Zabrzu,oraz korzystałem ze sprzedaży wysyłkowej z tego sklepu i mogę

wystawić z czystym sumieniem ocenę 6.

P.s. Nie jestem ze śląska więc nie przemawia ze mnie

lokalny patryjotyzm:)Pozdrowienia dla kolegów z Warszawy

i całej polski:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.