Skocz do zawartości
akwarysta M.

Reefshop - czy to dobry sklep?

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 08.12.2006 opłaciłem przelewem zamówienie złożone w sklepie ReefShop.

Suma zamówienia wyniosła 295 zł.

Ponieważ na stronie sklepu (www.ReefShop.pl) w informacjach o moim zamówieniu było ciągle napisane: "oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty", wysłałem 15.12.2006, a później 22.12.2006 listy z prosbą o wyjaśnienia.

Do chwili obecnej żadnej odpowiedzi nie otrzymałem.

Według sklepu pieniędzy nie przelałem.

Czy ReefShop to dobry sklep?

Jestem pełen obaw o zamówiony towar, a w zasadzie już tylko o przelaną kwotę.

W moim odczuciu to pachnie oszustwem.

Możktoś ma podobne do mojego zdanie?


Zbiornik 65 l oraz panel filtracyjny 10 l Swiatło: (3 x 24 W T5) Piasek żyjšcy i skała (10 kg) - od 07.03.2007 Do odpieniania używam Miniflotora. 2 x Chrysiptera parasema (ryby), wieloszczet, Anthelia, Sinularia, Rhodactis, algi Caulerpa prolifera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja czekalem m-c na swietlowke ktora twierdzili ze wyslali ale jak sie okazalo nie wyslali i zwrocili kase tylkoze nie tyle ile dalem!!!

Sam ocen czy warto...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

reef - dobry - jak kazdy inny.... a moze nawet lepszy.. z kilkudziesiaciu zamowien mam wyrobione zdanie - wszystkie slepy to panstwo w panstwie i to sie nazywa cierpliwosc morskiego akwarysty :Sad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie tak jak napisal ZIZI - kazdy sklep ma cos za uszami, ale na razie nie ma wyjscia - mozna albo sie z tym pogodzic albo zrezygnowac z hobby. pzdr


Purple haze......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ nie mogę w inny sposób skontaktować się ze sklepem, zawiadamiam Reefshop, że wobec nadmiernie wydłużającego się czasu realizacji i braku potwerdzenia dokonania przeze mnie przelewu, REZYGNUJĘ ZE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA. Proszę o zwrotwpłaconych przeze mnie pieniędzy (295 zł) na moje konto w mBanku.

O sposobie i terminie załatwienia tej sprawy będę informował Forumowiczów.


Zbiornik 65 l oraz panel filtracyjny 10 l Swiatło: (3 x 24 W T5) Piasek żyjšcy i skała (10 kg) - od 07.03.2007 Do odpieniania używam Miniflotora. 2 x Chrysiptera parasema (ryby), wieloszczet, Anthelia, Sinularia, Rhodactis, algi Caulerpa prolifera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta swietlowke pozniej zamowilem w aqva-light i zanim mialem kase wplacic to juz mi swietlowke wyslali i to sie nazywa "dbanie o klienta"

czy nie tak powinno byc w kazdym sklepie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

27.12.2006 wysłałem na adres sklepu internetowego ReefShop z jego stronywsieci list elektroniczny z rezygnacją z zamówienia i prośbą o zwrot wpłaconych na konto pieniędzy (295 zł). Prosiłem o dokonanie przelewu na moje konto w ciągu 7 dni.


Zbiornik 65 l oraz panel filtracyjny 10 l Swiatło: (3 x 24 W T5) Piasek żyjšcy i skała (10 kg) - od 07.03.2007 Do odpieniania używam Miniflotora. 2 x Chrysiptera parasema (ryby), wieloszczet, Anthelia, Sinularia, Rhodactis, algi Caulerpa prolifera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

olek z aqva-light taki właśnie jest złoty człowiek jak zadzwonilem ze minajprawdopodoniej statecznik nawalil to zanim zapytalem czy go moze sprawdzic to zaproponowal mi wymiane. szok.

a co do zakupow reef-shop to robilem je kilka razy i jestem zadowolony. więc Panowie mielście niefart.

pozatym wole zakupy ribic na zywo: wiem co kupuje i zaile kupuje i potem nie mam pretensji.


UWIELBIAM MÓJ CANDY SHOP

130x50x40 + 210 l sump , obieg laguna 3500 , cyrkulacja tunze 6055 + 6045 + 6060

oświetlenie 4x 54 w t5 DIY, SHURAN 200

wystartowało Nasze Przejściowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczesniejsze zakupy z reef-shop czyli to samo co um-um dostalem bez zastrzezen lecz jesli ktos twierdzi ze wyslal a po m-ca okazuje sie ze nie wyslal i kase oddaje to jest to chyba nie w pozadku

Wzieli odemnie moj nr. by dac mi znac kiedy wysla no ale po 2 tyg sam mosialem sie upomniec o przesylke i d*pa WIELKA!!!

Moze zakupy za 500zl sa dla nich zbyt male by traktowac powaznie takiego klienta!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

@AkwarystaM - nie wiem jak to się stało, ale Twoje zamówienie po prostu w wyniku mojej nieuwagi zostało odznaczone jako wysłane(zamiast statusu "Otrzymano przelew" ustawiłem status "Paczka wysłana")

Najmocniej za to przepraszam - to działanie nie było celowe - zgodnie z Twoim życzeniem przed chwilą zwróciliśmy Ci pieniądze za zamówienie - jeśli byś się jednak zdecydował w przyszłości na złożenie zamówienia w naszym sklepie, w ramach rekompensaty mogę zaproponować Tobie jednorazowy 15% upust na zakupy zwierząt. Jeszcze raz przepraszam - to ewidentnie moja wina(widzę po histori zamówienia, ze to ja edytowałem je wprowadzając w błąd osoby odpowiedzialne za zamówienie)

Pragnę Cię zapewnić, ze nikt nikogo nie zamierzał oszukać. Co do maili - sprawdzę, ale nie przypominam sobie aby cokolwiek było w mojej skrzynce o podobniej treści - choć być moze coś przeoczyłem ale zakwalfikował program jako spam.

@zako

Każdy Klient jest dla nas tak samo ważny - i ten który kupuje za 70zł i ten co kupuje za 10.000zł - pragnę Cię o tym zapewnić. Nie wiem czy dobrze kojarzę - chyba chodzi w Twoim przypadku o świetlówkę Sylvani - niestety były one bardzo długop niedostępne w tym rozmiarze u lokalnego dystrybutora i czekaliśmy na ich sprowadzenie z magazynu z Chorzowa w najbliższej dostawie(termin ten był chyba nawet 3 krotnie przekładany - dowiadywał się o tym kierowca będąc w magazynie po odbiór towaru). Faktycznie powinniśmy o tym wcześniej poinformować, nie powinno to mieć miejsca. Będe zobowiazany jak będe mogł to w jakiś sposób naprawić przy następnym Twoim zamówieniu.

Życzę Szczęśliwego Nowego Roku

Pozdrawiam

Przemysław Cybulski


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no proszę - szybko - sprawnie i na temat


Zbiornik 72L, RO+DI, lampa 4*24w 2*biała 10k i 1*niebieska10k, 1*Fiji Purple, 2*Tunze 6015, grzałka EHEIM 50W, miniflotor + Eheim 3702, sól RED SEA Reef Coral Pro, skała 10kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemeku najbardziej mnie boli to ze jak za kazdym razem dzwonilem kazdy mnie upewnial ze swietlowka zostala wyslana.

Ok rozomiem ze poczta nawala i ma opoznienia lecz jesli sie okazuje po m-cu ze jednak przesylki nie wyslano i zwraca mi sie kase to jak ja mam sie czuc..

Milo mi sie z Wami prowadzi interesy no ale ten wasz system wymiany danych jakos szfankuje i ludzi szlak trafia..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@zako

Wiem że takie coś nie powinno mieć miejsca i przyznaję szczerze że niestety też mnie to boli.Od nowego roku zatrudniamy jeszcze jedną osobę która będzie się zajmowała wyłacznie kontaktami z Klientami(um-um i reefshop) - mam nadzieję, ze to usprawni naszą pracę i pozwoli uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Aktualnie w 5 osób niestety nie dajemy radę sprawnie wypełniać wszystkich obowiązków(teoretycznie do samych telefonów powinny być dwie osoby) - czasem pracy jest na tyle dużo, że powinniśmy siedzieć od 7 do 18 - a tak się niestety nie da. Stąd czasem te niemiłe sytacje - brak informacji do Klienta itd.

Postanowienie noworoczne - to się zmieni :yes

Pozdr

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek wiem jak to jest bo pracowalem u kostka i tym podobnych gostkow :)

Powinniscie na swoich stronkach u mieszczac informacje o dostepnosci kazdego towaru np: w ciagu 14 dni to by ulatwilo wam i klientowi wspolprace a reszta formalnosci stala by sie przyjemnoscia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moge zabrać głos w sprawie Reefshopu:Zamówiłem przed świetami u Przemka ocealarisy (miał to być prezent świąteczny),czekam na dworcu na pociąg z rybami a kanar mi mówi ,że nie ma żadnej przesyłki dla mnie........Dostałem szału i mało co to SOK-isci by musieli interweniować......Ryby pojechały w Polskę......Dziś wystaczył 1 telefon , 10 min rozmowy i sprawa załatwiona!!!Takie rzeczy się niestety zdarzzają....tylko błaznów mi szkoda......Tak czytam czasem te niektórych "podjazdy" na Reefshop i myśle , że lubicie jak się Wam Przemek tłumaczy.

P.S.Tekst nie jest sponsorowany!!

pozdrawiam Michał


200L ,AquaBee up2000/1, Marea 2400i 3200,odpieniacz DIY,6x24W T5 , 30kg LR, Sarco,Clavularia, E.quadricor red,Sinularia,Salarias Fasciatus, ,Dascyllus melanurus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh to ja dorzuce swoje 3 grosze jako swieza krew na tym forum.

Od razu mowie ze nie zamowilem nigdy nic w reefshopie ani w inym morskim sklepie internetowym. Poprostu naleze do tych zacofancow co wola pojsc do local sklepu i nawet sporo drozej kupic na miejscu. Wtedy ciezko o problemy z przeplywem informacji, wysylanie blaznow w swiat i inne niefortunne pomylki.

Co do funkcjonowania reefshpu to moge powiedziec tylko tyle ze...

...Przemek przyznaje ze to odwazne przyznac sie ze nie dajecie sobie ze wszystkim rady tak jak nalezy. Z drugiej strony gdybym ja sie tak przyznal moim kontrahentom to najpierw rozdziawili by buzki a potem rykneli chyba gromkim smiechem. Skoro brakuje osoby do telefonu no to trzeba ja zatrudnic. Jak logistyka szwnakuje to trzeba uscislic przeplyw informacji co do kogo i kto za co jest odpowiedzialny. To przeciez firma, a sam piszesz ze problemy zdarzaja sie i to powiedzialbym czesciej niz incydentalnie.

Pachnie mi to troszke takim traktowaniem sprawy: "dobrze jest jak jest, a jak ktos zacznie marudzic to pomyslimy co by tu zrobic"

Tyle w temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@CzarneSlonca Blazny pojechały w świat nie z winy Reefshopu a PKP (jakiś baran nie zna się widać na geografi i po drodze z Gdyni do Zabrza paczka z Błaznami "skręciła" nie tam gdzie trzeba-część wagonów jest odczepiana).A posta napisałem po to aby uświadomić co poniektórym że z tym facetem da się dogadać.

pozdrawiam Michał

P.S. To były pierwsze moje zakupy u Przemka (łatwo się domyśleć gdzie robię większość zakupów wystarczy spojrzeć gdzie mieszkam)i chyba nie ostatnie...więć trudno mi uwierzyć w niektórych argumenty o nie równym trakrowaniu klientów za 100 zł czy za 1000...przecież mógł mnie olać bo paczkę wysłał a ja jestem okazjonalnym jego klientem.


200L ,AquaBee up2000/1, Marea 2400i 3200,odpieniacz DIY,6x24W T5 , 30kg LR, Sarco,Clavularia, E.quadricor red,Sinularia,Salarias Fasciatus, ,Dascyllus melanurus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak ja zamawialem u przema lampe i pompe i nie mialem zadnych roblemow z przesylka i uwarzam ze jest to solidny sklep

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Misiol69, a nie pomyślałeś, że niektórym nie udało się tak szczęśliwie jak Tobie wyjaśnić niedomówienia z Przemkiem? Ciekawy jestem jakbyś pisał gdyby sytuacja się nie wyjaśniła.

Nie chciałem ponownie zawierać głosu w tego typu dyskusji ale określenia "co poniektórym" walą m.in. we mnie - więc jeśli nie znasz szczegółów poszczególnych tranzakcji to pozostaw swoje komentarze dla siebie i nie wcielaj się w sędziego forumowego.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
**akwarysta** :

Powiało chłodem...

:)

Może za ostro to napisałem :)

Od dłuższego czasu jestem zwolennikiem kupowania zwierząt, które się widzi na własne oczy i nie chodzi o sklepy Przemka. Um-Um, Reefshop i inne sklepy w naszej rzeczywistości będą zawsze miały pewne problemy z terminowością, szczególnie jeśli chodzi o sprzęt i stąd pojawiają się pewne narzekania na forum. Kolega Misiol69 z pewną arogancją podchodzi do tych narzekających mając na koncie tylko "akcje" z błaznami więc myślę, że wszystko jeszcze przed nim :)


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podchodze z arogancją,broń Boże tylko uważam ,że są inne sposoby na załatwianie takich spraw niż użalanie się na forum.Mnie jakoś do głowy nie przyszło pisać o nieotrzymanych rybach tu na forum , a miałem na to całe święta.

pozdrawiam Michał

P.S.Cytat"W moim odczuciu to pachnie oszustwem."

Ciekawe po co ten "oszust" utrzymuje to forum,pewnie w celu umożliwienia kontaktu wszystkim pokrzywdzonym przez Reefshop.To wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie.:)


200L ,AquaBee up2000/1, Marea 2400i 3200,odpieniacz DIY,6x24W T5 , 30kg LR, Sarco,Clavularia, E.quadricor red,Sinularia,Salarias Fasciatus, ,Dascyllus melanurus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałeś bo bez problemu się dogadałeś :)


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Misiol69: spojrz na sprawy z perspektywy innego czlowieka, ktory ma zupelnie inne doswiadczenie niz Ty. ja w innym sklepie zetknalem sie z bardzo podobna sytuacja. gdybym nie zaczal glosnej dyskusji na forum to wyglada na to , ze do dzisiaj nie doczekalbym sie na kontakt. akwarystaM z tego co wyczytalem wykazal sporo cierpliwosci od 8 do 27 grudnia to prawie 3 tygodnie, w tym czasie probowal kontaktowac sie ze sklepem i nie dostawal odpowiedzi. moze i sa inne sposoby wjasnienia sytuacji niz forum, ale de facto wyjasnienie pojawilo sie dopiero kiedy pojawil sie ten watek na forum. czarneslonca ujął to w swoim poście chyba najlepiej jak tylko można było.

http://www.sklepy24.pl/zakupy/hobby_zoologiczne/sklep/reefshop_pl/opinie/1


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Przemka kupowalem raz i obylo sie bez problemow.

Drugi byl przypadek, ze cos co na stronie bylo oznaczone jako 'na stanie' w rzeczywistosci nawet (wtedy) nie wiedzieli kiedy beda miec (chodzilo o live sand) - ale ze nie jestem czlowiekiem nerwowym, a do tego szybko dostalem na mail informacje, ze sorry ale nie ma w magazynie, wiec nikt do nikogo nie mial pretencji - coz, zdarza sie.

Jestem tu na forum juz jakies poltora roku, i z obserwacji potyczek (roznych osob) z ReefShop`em IMHO absolutnie nie mozna obwiniac Przemka o zla wole czy jakies kretactwa

Ale prawda jest tez to, ze ReefShop i Um-Um cierpia na brak personelu (maile gdzies "znikaja", ciezko sie dodzwonic - a jezeli juz, to odbiera Przemek ktory robi kilka rzeczy na raz-trudno go winic, ze o czyms zapomni) i chyba obydwa sklepy sa tez troche nie doiwestowane informatycznie, bo (jak sie wydaje) brakuje automatycznego powiazania stanow magazynowych z inforamcja na stronie WWW, nie ma mozliwosci z poziomu przegladarki anulowania/zmiany jeszcze nie zrealizowanych zamowien. Brakuje tez chyba automatycznego powiazania systemu realizacji zamowienia ze Sklepu z rachunkiem bankowym, tak zeby bylo widac na stronie WWW, ze pieniadze juz wplynely i jest oczekiwanie na realizacje zamowienia.

(wydaje sie) ze ktos w Sklepie robi to "recznie" sprawdzajac przelewy na koncie bankowym i "recznie" robi odpowiednie adnotacje przy kazdym zamowieniu.

Tak samo (wydaje sie) ze "recznie" jest aktualizowana strone w zaleznosci od zapasow magazynowych.

A przy wielu zamowieniach dzinnie nie trudno o pomylke i trudno o biezace aktualizowanie strony.

No ale dbanie o odpowiednia ilosc odpowiednio sprawnego personelu oraz o system informatyczny nalezy do Szefa !!!


/Wroga należy zabić z dużej odległości, najlepiej strzałem w plecy. O honor trzeba dbać wśród przyjaciół/ GG 314576, SKYPE: piotr_i_zona e-mail: piotr_jan_rogalskiUSUN @gazeta.pl Warszawa http://www.nano-reef.pl/journal.php?m=page&p=25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.