Skocz do zawartości
akwarysta M.

Reefshop - czy to dobry sklep?

Rekomendowane odpowiedzi

dobry nie dobry... na bezrybiu i rak ryba.... :) :) :):D :D :D :D


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy kupowałem u Przemka i jestem bardzo zadowolony i na pewno jeszcze nie raz zrobie w ReefShopie zakupy :)


Pozdrawiam Sebastian Burkat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja raz kupowalem i nie narzekam nawet przyslali mi ta sama rzecz dwa razy, takze zero probelmow. Polecam um-um i reeefshop.


200 l,ZEOvit system,AM Turboflotor Multi +aquabee 2000 AS igła.

[KZ:bac,food7,start2,Pohl's K-Balance,Pohl's B-Balance,Coral Vitalizer,Pohl's Xtra]

Balling Fauna Marin z mikroelementami FM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Piotr Jan Rogalski

Myslę że jest sporo prawdy w Twojej wypowiedzi. Jeśli zapytałbyś mnie prywatnie, jak to jest - czy jestem zadowolony z tego jak to wszystko funkconuje, to z pewnością szczerze bym Ci odpowiedział, ż ewiele rzeczy należy poprawić - i na pewno tak widzi to tez wielu Klientów.

Natomiast gdybyś zapytał mnie jako "łubudubu" :) - to powiem tak - liczba akwarystów morskich w Polsce rośnie bardzo powoli - wynika to przede wszystkim z kosztów ząłożenia solniczki i jej późnijeszego utrzymania, braku fachowej literatury, dostępności do szerokiej oferty zwierząt tak jak to jest np. w niemczech. Czynników jest na pewno wiele.

Jednak można na to spojrzeć też z drugiej strony - od strony sprzedawców.

Doskonale przecież wiecie, ile jest sklepów z akwarystyka morską w Polsce - a ile było kiedyś, ile sklepów ma morszczyznę jako bardzo niewielki dodatek - kilka ryb, koralowców i krewetek. Ile skpeów się pozamykało - w Krakowie poza nowa-reef zostało coś jeszcze? Chyba jeszcze jeden - a było? 3-4? Nie sądze aby zamkneły się z tego powodu, że właściciele się dorobili i do końca życia teraz "Malediwy i drinki w wysokich szklankach."

Zdaję sobie sprawę, że gdyby sklepy miały większe obroty(i zyski) - znalazły by się pieniądze na rozbudowę zarówno ilości zbiorników jak i poszerzanie oferty(mówię tu o sklepach stacjonarnych które czasem mają też morszczyznę). Jednak gdy w miesiącu mają 10 Klientów, z czego połowa coś kupi - to jak przekanać ich, że mają zainwestować kolejne pieniądze - w te co by tu nie mówić dużo bardziej wymagające zwierzeta i droższe wyposażenie - że zysk przyjdzie z czasem?. To cholernie trudno. Swego czasu podjąłem się pewnego zadania i przejechałem się po większych trójmiejskich sklepach - z propozycją, iż doradzę co mają kupić niezbędnego aby choć ropocząć - typu dwa akwaria, odpieniacz,oświetlenie - naprawdę podstawy. Zaoferowałem przy tym, że nasz kierowca moze im dowozić zwierzęta(na pocżątku te najbardziej "chodliwe" - sprzedawane będą w cenach hurtowych - naprawdę bardzo atrakcyjnych, umożliwiających wystawienie towaru w cenie podobnej do naszej ceny z RS). I jakież było moje zaskoczenie, gdy we WSZYSTKICH(!) sklepach usłyszałem, ze " to, to nie to, wie Pan, to wszystko fajnie, ale to się nie sprzedaje, trzeba się znać, może kiedyś?".

Oczywiście, idealnym rozwiązaniem byłoby sprzężenie strony reeshopu z cms-em tak aby można było obsługiwac to nawet przez kompletnego laika - sprzężenie programu księgowego z stroną www i eksport danych do www. Jednak jak wiesz - koszt wykonania takich przeróbek gotowych już stron(a nie pisanych od zera co jest łatwiesze) - to kilkanaście tysięcy zł. Oczywiście - można by to postarać się zrobić samemu - ale na to w ogóle nie znalazłbym już czasu - i nie wiadomo czy moja wiedza by mi na to pozwoliła.

Dlatego nie zamierzam się użalać - ale po prostu na to w tej chwili nie możemy postawić - niestety koszt uruchomiena sklepu to nie tylko wydanie pieniędzy na kilkanaście/kilkadzieisąt zbiorników, osprzętu itd - plus powiedzmy 10.000zł na pierwszą dostawę - i jakoś to będzie. Kapitał obrotowy trzeb amieć na kilka nawet dostaw w przód - a my(z czego jestem zadowolony) - nie korzystamy z żadnych środków obrotowych z banku.

Czy w to ktoś uwierzy czy nie - naprawdę chciałbym móc zaoferować towar w niższych cenach - jeśli tylko obrót przełożyłby się choć na zbliżony(lub nawet nieco mniejszy) zysk. Po prostu, przy tak wysokich kosztach prowadzenia firmy(prąd!) - i określonym obrocie ceny muszą być określone na pewnym poziomie - prowadzimy sklep od 4 lat - więc powiedzmy że w tej kwestii mam już pewne doświadczenie - i jak wskazuje doświadczenie innych - choćby Tomka z erybki - ceny które miał na poczatku znacząco różnią się od tych co ma teraz - to po prostu czysty rachunek ekonomiczny.

Reasumując - gdybym dzis miał otworzyć firmę o takim profilu która miała by się utrzymac tylko i wyłacznie ze sprzedaży żywego - nie mając narzedzi do promocji i pozyskania nowych Klientów - 3 razy bym się nad tym zastanowił. Jak napisał SMK - niech sklepy powstają, oby tylko Klientów starczyło.

PS> Natomiast na pewno od nowego roku zostanie wprowadzonych kilka narzędzi porządkujących pracę naszych sklepów i powinno to wpłynąć pozytywnie na relacje Klient>Sklep. I promise. :)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo - widzę rozpoczeła się "licytacja" :)

Ja robiłem ok. 15 razy zakupy u Przemka i z większości byłem zadowolony :)

Chyba nie to w tym topicu chodziło. Sprawa autora wątku się wyjaśniła i to tak naprawdę powinno być płentą.


Pozdrawiam

Czarek Rebech

900l + sump 450l + cała masa drobiazgów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się Czarku , że nie oceniłeś całej naszej współpracy przez pryzmat ostatniego Twojego zamówienia. Ze swojej strony mam nadzieję, że kiedyś będzie okazja aby z naszej strony się zrehablitiwoać - a z Twojej strony przekonać że nie taki diabeł straszny jak go malują. :)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał - a o których zwierzakach mówisz? 99% zdjęć koralowców to nasze - robione przeze mnie albo Tomasza - możesz podac kilka/kilkanaście przykładów?

no bo rozumiem że to wg Ciebie reguła :)

Poztr

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa :)

fakt - te nieszczęsne kuekenthali.

Ale jestes pamiętliwy :)


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja tez sie wtrace, a co...?!

Ja jestem zadowolona z Reefshopu i kontaktu ze sklepem, Choc rzeczywiscie zawsze kupowalam w realu :) i nie mam doswiadczenia w zamawianiu przez net. Gdy poszukiwalam jednego zwierzaka, dostepny byl na stronie, wolalam zadzwonic i sie upewnic czy rzeczywiscie jest na stanie zamiast robic ewentualnie niepotrzebna wycieczke, informacje dostalam i sprawa zalatwiona. Innym razem kupilam rybe, ktora wysypalo i niestety padla, dalam znac i od razu dostalam informacje zwrotna zebym wpadla po druga, w koncu takie rzeczy wszedzie sie zdarzaja. Fakt odbieram ja do dzis, ale w koncu ja odbiore jak bede w okolicy :)

Nie ma sklepow idealnych, ale dla mnie podstawa to umiejetnosc dogadania sie, a wtedy wszystko da sie zalatwic, a u Przemka co jak co oporow do dogadania sie nie zauwazylam.


zasadniczo są dwa uda: albo się uda, albo się nie uda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na prowadzeniu sklepu, ale tak sobie myślę,

że we wszystkich jest dużo różnego towaru, jednak

w przypadku morszczyyzny jest ich ogrom.

Do tego dochodzą tak delikatne zwierzęta....

Oczywiście sprzedawca mógłby mieć po 3-4 okazy z jednego rodzaju (jak jedną sprzeda ma jeszcze kilka w zapasie), ale wyobraźcie sobie ilość zbiorników, koszty ich utrzymania, ilość etatów i kosztów całości, które ostatecznie i tak musiałby ponieść klient (jeśli nie to taki sklep by zbankrutował).

A MY przecież chcemy mieć najtańszy towar; dlatego szukamy na e-bayu, zagranicznych sklepach, allegro, tutejszym targowisku itd, więc sorry coś za coś. Mam nadzieję, że czytający ten wątek się ze mną zgodzą (mam taką nadzieję).

Ja tylko raz ponad 3 lata temu (chyba) kupowałem u Przemka. Nie dostarczono mi chyba żwirku. Po wysłaniu maila poczka doszła; za przesyłkę oczywiście nie płaciłem.

Może się mylę, ale za jakość trzeba dużo płacić; one zawsze wiąże się z kosztami (oczywiście wkładu pracy jeszcze więcej)


tomekbiel@o2.pl pisz z dopiskien nano-reef

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemku,

stan mojego konta zmienił się dzisiaj pozytywnie (+295 zł).

Wypada podziękować za szybką reakcję.

Co do listów, to jednak wysyłałem je 15.12.2006 i 22.12.2006. No i to permanentne stwierdzenie na stronie WWW, że sklep ciągle oczekuje na potwierdzenie przelewu... (pieniądze przelałem 08.12.2006).

Więc sumując:

ciągle interesuje mnie oferta Twojego sklepu i w przyszłości chętnie skorzystam z zaproponowanej ulgi.

Wszystkiego najlepszego w 2007 roku!


Zbiornik 65 l oraz panel filtracyjny 10 l Swiatło: (3 x 24 W T5) Piasek żyjšcy i skała (10 kg) - od 07.03.2007 Do odpieniania używam Miniflotora. 2 x Chrysiptera parasema (ryby), wieloszczet, Anthelia, Sinularia, Rhodactis, algi Caulerpa prolifera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przezku licze ze nastepne zamowienie ktore zloze bedzie bez zazutow a wspolpraca miedzy nami pojdzie gladko i sprawnie:)

Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego roku wszystkim uzytkownikom nano-reef :):):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.