Skocz do zawartości
Przemek

Promocja Malejąca Cena! - zapraszamy

Rekomendowane odpowiedzi

@kaziko

Ogólnie nie lubie wypowiadac sie tu na forum w sprawie naszego sklepu, ale czasem niestety nie moge sie powstrzymac.

Po pierwsze - ustawa ktora przywolujesz - a raczej przyklad - jest nietrafiony i zagubiony.

To za ile i gdzie wystawiamy do sprzedazy zwierzeta jest NASZA sprawa a nie Twoja czy innych Klientów. Po drugie - pewny jestes ze obie oferty dotycza TEJ SAMEJ RYBY??? Jesli tak - udowodnij mi to prosze.(na stanie jest kilka sztuk w roznym rozmiarze). Tej kwestii nie chce mi sie dluzej kontynuowac - mam nadzieje ze zrozumiales moje krotkie aczkolwiek jak sadze tresciwe wytlumaczenie dostrzeganych przez Ciebie rozbieznosci.

Jako sprzedajacy mamy prawo wystawic oferte na dowolny towar w dowolnym medium w cenie jaka sobie wymyslimy - czy to bedzie 1000zl czy tez 2zl. To nie jest towar ktory lezy na tej samej polce - jeden wystawiany jest na allegro - drugi w sklepie reefshop.pl - pomijajac fakt ze NIE DOTYCZY TEGO SAMEGO ZWIERZECIA.

Lamerstwem dla mnie jest ton Twojej wypowiedzi. Wybacz, ale nie sadze abysmy kiedykolwiek rozmawiali ze soba choc raz - wiec jesli masz taka umiejetnosc wyciagania wlasciwych i jedynie slusznych i nieomylnych opini i wnioskow z zachowan czy przedsiewziec innych osob zaloz firme "Wrozenie z fusow, jasnowidztwo i psie uroki" - gwarantuje sukces w branzy.

Mowiac inaczej - proponuje wazyc slowa - to co dla Ciebie jest lamerstwem dla mnie moze by doskonala forma reklamy - oferujac wybrany towar w atrakcyjnej cenie na allegro przyciagamy do siebie nowych Klientow. I wierz mi - to dziala.

A kazdy z dotychczasowych Klientow widzac oferte na allegro moze wybrac gdzie chce kupic - czy tu czy tu. A jesli przyjdzie do sklepu i zarzada ceny z allegro - prosze bardzo, zgodnie z opisem musi towar kupic przez allegro, dokonac przedplaty na konto i moze odbierac ze sklepu - to proste. Mam nadzieje ze to jest jasne.

Dla mnie koniec tematu - i jesli zamierzasz robic jakies wycieczki pod adresem kompetencji czy tez nie pracownikow sklepu - zostaw je dla siebie. O to Cie prosze.

I w kwestii dalszej dysputy - jesli ta dyskusja przerodzi sie w bezsensowne bicie piany -temat zamkne.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek, nie zastanawiałeś się żeby napisać programik, który Ci tą cenę codziennie zmieni? Po co ręcznie tego pilnować i sobie głowę zawracać?


Pozdrawiam Jacek 3_2.gif 370l, sump 100l, 40kg LR, 4*T5 54W DSCF2002.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przemek :

To za ile i gdzie wystawiamy do sprzedazy zwierzeta jest NASZA sprawa a nie Twoja czy innych Klientów. Po drugie - pewny jestes ze obie oferty dotycza TEJ SAMEJ RYBY??? Jesli tak - udowodnij mi to prosze.(na stanie jest kilka sztuk w roznym rozmiarze). Tej kwestii nie chce mi sie dluzej kontynuowac - mam nadzieje ze zrozumiales moje krotkie aczkolwiek jak sadze tresciwe wytlumaczenie dostrzeganych przez Ciebie rozbieznosci.

Jeżeli każdą sztukę masz wprowadzoną na stan magazynowy (z punktu widzenia księgowego) jako odrębny produkt to masz rację. ale jeśli masz na stanie 10 szt tego samego towaru to wątpię czy masz racje. ale nie znam szczegolow branży zoo wiec może czegoś nie wiem.

Przemek :

Mowiac inaczej - proponuje wazyc slowa - to co dla Ciebie jest lamerstwem dla mnie moze by doskonala forma reklamy - oferujac wybrany towar w atrakcyjnej cenie na allegro przyciagamy do siebie nowych Klientow. I wierz mi - to dziala.

A kazdy z dotychczasowych Klientow widzac oferte na allegro moze wybrac gdzie chce kupic - czy tu czy tu. A jesli przyjdzie do sklepu i zarzada ceny z allegro - prosze bardzo, zgodnie z opisem musi towar kupic przez allegro, dokonac przedplaty na konto i moze odbierac ze sklepu - to proste. Mam nadzieje ze to jest jasne.

Dla mnie koniec tematu - i jesli zamierzasz robic jakies wycieczki pod adresem kompetencji czy tez nie pracownikow sklepu - zostaw je dla siebie. O to Cie prosze.

I w kwestii dalszej dysputy - jesli ta dyskusja przerodzi sie w bezsensowne bicie piany -temat zamkne.

Każdy z tych którzy przyjdą z allegro kupią coś w extra cenie 29zł i to jest dla nich nice deal.

Każdy z tych którzy nie zaglądają na allegro i kupią ten sam towar w cenie 79zł , a później odkryją , że na allegro mogli za tą samą kasę kupic prawie 3 sztuki tego samegoo towaru to poczują się oszukani i to mocno - psychologia zachowań konsumenckich - nie ja to wymyśliłem.

jeśli zyskasz więcej zadowolonych klientow z allegro niż stracisz tych ktorzy poczuja sie oszukani to Twoja strategia marketingowa jest dobra.

jesli wiecej stracisz niż zyskasz : to jesteś lamer. sory, nazywam rzeczy po imieniu.

jak pisalem wczesniej nie jestem w stanie teraz tego sprawdzic, ale jutro mam spotkanie z prawnikiem w sprawie promocji i konkursow jakie sam uruchamiam i przy okazji wypytam go jak to wyglada z jego punktu widzenia.

temat możesz zamknąć w każdej chwili bo to Twoje prywatne forum i ja tego nie kwestionuje.

tematu by nie bylo gdybys go nie zaczął, gdybyś aktualizował codziennie ceny w promocji, gdybyś nie wystawil znacząco niższej ceny na allegro.


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - pomysł który podsunął markL jest całkiem niezły - i sądze ze na pewno zostanie wprowadzony. Myślę ze nie tyle programk, co skrypt w phpmysql który po odpaleniu odczyta z tablic wartości, pomniejszy je i z powrotem wsadzi do sklepu. w sumie prosta sprawa.

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hara

Przemek, nie zastanawiałeś się żeby napisać programik, który Ci tą cenę codziennie zmieni? Po co ręcznie tego pilnować i sobie głowę zawracać?

myśle ze jednak takie coś nie jest wygodne bo....po co sprzedać coś ponizej kosztów, lepiej poczekac pare dni i moze sie znajdzie jakiś chętny "loś" który nie śledzio od początku promocii i kupi towar??


800l:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaziko

Nie, nie mam towaru wprowadzonego na stan z tą samą ceną - powiem więcej - nie mam w ogóle wprowadzonej ceny sprzedaży , a jedynie cenę zakupu.

Cena sprzedaży zależy od wielu rzeczy - np. wielkoście, koloru zwierzęcia itd.

Nie możesz wiec być pewnym że oferta na alegro nie dotyczy zwierzat w rozmiarze S/M a w reefshopie L - prawda? Stąd różnica w cenie, wynikająca np. z różnicy w koszcie transportu.

Widzisz - co do moich działań - prowadze sklep 5 rok. W tym czasie przeżyłem wiele innych sklepów które się otwierały by niedługo potem zamknąć lub zmienić profil. Doskonale wiem co i jak funkcjonuje w mojej firmie - i z perpsektywy czasu uważam działania za prawidłowe.

Jeśli Twoim zdaniem jets inaczje - masz prawo to wyrazić, ale można użyc innego, grzeczniejszego słowa - prawda? Wystarczyło by napisać że Twoim zdaniem takie postępowanie jest np. nierozsądne. To proste prawda?

Poza tym - nie gniewaj się, ale nie uważam się za osobę, którą można określić mianem lamera w tym co robi( powiem nieskormnie Tobie w tajemnicy że jako pierwsi w Plsce utruchomiliśy sprzedaż przez internet i nie pomylę się jeśli stwierdzę, ze sprzedajemy w ten sposób najwięcej zwierząt w kraju) - zgodnie z definicją którą pozwolę ci przytoczyć, lamer to w potocznym języku osoba popełniającą zasadnicze błędy niedoświadczony, użytkownik Internetu.

Chyba że używamy słów których znaczenia nie znamy - w sumie nie każdy w szkole był prymasem :)

Joke.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blazej - jestes juz troche nudny.

Nie traktuj innych taką samą miarą jak Ty :)

Jeśli zalezało by nam na tym o czym mówisz - to wystarczy ze wycofałbym zwierzę ze sklepu gdy cena za bardzo spadnie i wstawiłbym inne, nowe (nie takie samo) - ponieważ to zastrzegamy sobie w krótkim, aczkolwiek jednak regulaminie promocji.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemysław, przepraszam jeśli poczułeś się dotknięty.

generalnie jednak mam wrażenie , że mówimy o różnych sprawach.

ja mówię o tym , że wystawiając dwie znacząco różne ceny na ten sam towar w tym samym czasie w różnych miejscach możesz jako sprzedawca dużo stracić bo cześć klientów poczuje się po czasie oszukana. z punktu widzenia efektow takiego działania (promocja, cena etc) jest to źle przemyślana strategia.

a Ty odpisujesz , że pięć lat, że inne sklepy padły. co z tego?

zachowanie konsumenta jest takie, ze widzac te rozne ceny w przyszlosci widzac promocje pierwsze o czym bedzie myslal , to fakt, ze reefshop niezle kosi kase, czy taki był Twoj cel ? Ty widzisz w tym , ze kogos na allegro zachecisz do odwiedzin sklepu, a ja widze tych ktorzy czesciej zachodza do sklepu , rzadziej na allegro i nagle odkrywaja , ze przeplacali jesli cos kupowali (tak pomysla) w sklepie niz na allegro - spojrzenie z dwoch roznych punktow.

dlugoterminowo z punktu widzenia budowy wizerunku sklepu kiepska sprawa. i ja to widze jako lamerski marketing. ok, kulawy marketing. bo marketing ma pomagac w sprzedazy i budowac pozytywny wizerunek pomagajacy w sprzedazy, a nie kierowac uwage klienta na to , ze przeplaca kupujac w niewlasciwym miejscu i ze powinien ceny sprawdzac na wszelki wypadek w trzech roznych miejscach. jesli boli Cie slowo lamerski bądź kulawy to wstaw sobie w te miejsca słowo "zły". generalnie wiemy o co chodzi?


...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kaziko

Ok, generalnie wiemy o co chodzi :)

Meritum tej całej sprawy jest takie ze na allegro jeden gatunek ryby taniej niż w sklepie. Jeśli uważasz że takie moze być podejście Klienta - ok być moze tak jest.

Wezmę sobie pod uwagę to co powiedziałeś , przemyślę - i wyciągnę wnioski na przyszłość - nie będe sprzedawał zwierząt "po ekspozycyjnych" :wink

Co do samego sformułowania marketingu - uwierz i, ze każde działanie które jako sklep robimy(czy to rozdawanie 30 darmowych żarników z ostatniej dostawy), czy też wszelkiego rodzaju promocje - są napawde wnikliwie przeze mnie analizowane i z każdego dziąłania sporządzany jest rachunek zysków i strat - i oceniane jest to w perpsektywie długofalowej bo po co np. dawac 30 zarników o wartości 5 tysiecy złotych skoro można by je sprzedać?) A jednak warto było .

I powiem więcej na koniec - dziś zadzowniły chyba z 4 osoby z pytaniem o ta różnicę w cenie - na allegro i w RS. I każdej z tych osób powiedziałem - że na Allegro zwierzak jest nieco mniejszy, a sklep traktuje to jako reklamę - z której oczywiście każdy kto chce moze skorzystać. I powiem szczerze ,że żadna z tych osób nie wyraziła zdziwnienia tym stanem - 3 uznały to za dobry pomysł, jedna powiedziała że jeszcze się z tym nie spotkała aby sklep sprzedawał cos tak bardzo tanio(i nie wiem w końcu czy to głos pochwalny czy też nie - stad opisuję to tak jak to było).

na koniec powiem Ci tak - wiesz w jakich sklepach nie kupuję? W tych co mają napisane:

" Jeśli znajdziesz ten produkt u konkurencji w niższej cenie - powiedz nam - sprzedamy ci go taniej!.." itd.

Osobiście tego typu działania nie spotykają się z moim zrozumieniem - uważam że sklepy powinny konkurowac jakością oferowanych usług i jakością sprzedawanego towaru - a w drugiej kolejności ceną. Dotyczy to wielu branż - szczególnie w towarach luksusowych czy związanych w jakikolwiek sposób z hobby itd. oczywiście być moze na tą moje widzimisie wpływa skrzywienie zawodowe - nie wątpie.

Każdy ze sklepów ma wyliczone koszta prowadzenia działalności, pracowników, media itd. Jest tego naprawdę multum. I choć bardzo lubię się targować(może inaczej - lubie rozmawiać z Klientem) to jakoś nie akceptuję tego, gdy ktoś mi mówi - "Panie, w tym i tym sklepie to oni mają tanio - daj Pan taniej to moze się zastanowię.."

Natomiast zupełnie inaczej jest, gdy ktoś po prostu zapyta o upust, albo o sprzedaż łączoną - przy kupnie tego , to jest w takiej cenie a to można dostac gratis.

Efekt finansowy jest taki sam - i dla sklepu i dla sprzedającego - natomiast sama forma załatwienia tej sprawy - jakże odmienna.

Ale to już nieco ot.

Pozdr

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek

blazej - jestes juz troche nudny

a wydawało mi sie zawsze ze to twoje "tasiemce" w których prawie zawsze odbiegasz od tematu są nudne i wynika z nich ze to zawsze klijent jest winny całego zamieszania i kłopotów.


800l:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przemek :

Powiem tak - pomysł który podsunął markL jest całkiem niezły - i sądze ze na pewno zostanie wprowadzony. Myślę ze nie tyle programk, co skrypt w phpmysql który po odpaleniu odczyta z tablic wartości, pomniejszy je i z powrotem wsadzi do sklepu. w sumie prosta sprawa.

Skrypt, programik, dla mnie to to samo i dokładnie to miałem na myśli. Kawałek kodu, który zrobi robotę za Ciebie.


Pozdrawiam Jacek 3_2.gif 370l, sump 100l, 40kg LR, 4*T5 54W DSCF2002.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@blazej

jesli przeszkadzaja Ci moje tasiemce - nie czytaj ich prosze

Ty za to masz tendencje do przyklejania swoich 5 groszy do każdego temaut związanego z rs - mimo że czasem nie dotyczy Cie on w ogóle.

Prosze czytaj ze zrozumieniem co pisze - nie widze bym tu gdziekowliek pisał o jakiejś winie Klienta - chyba że czytasz jakies inne forum w tej chwili


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blazej, kaziko, a tak w ogole, to co tam Wam lezy na zoladku?

Z reguly nie bronie sklepu (bo jako klient jestem z drugiej strony pieniadza), ale w tym przypadku nie wiem o co sie czepiacie?

Chyba dla zasady.

Jak jest 10 ryb, nawet takich samych, i kazda ma inna cene to klient pokazuje palcem (wygrywa aukcje / kupuje w RS) ktora rybe chce, placi tyle ile ona kosztuje i OK.

Z ta malejaca cena, tez nie wiem o co Wam chodzi. Sklep robi sobie taka a nie inna promocje. Jego sprawa, jak ta promocja wyglada i czy przyniesie mu zysk, czy strate.

(np. kumpel prowadzacy bar robil promocje, ze w czwartki sprzedawal piwo o polowe taniej, ale tylko lysym w okularach - bo tak sobie wymyslil, jego sprawa)

RS zrobil inna promocje - tez jego sprawa.

Jedyne do czego mozna sie przyczepic w RS, to jak sie ustala ze cena na spadac codziennie o iles tam procent, to niech to bedzie codziennie, a nie jak sie komus przypomni.

Ale ta sprawa chyba jest juz rozwiazana przez skrypt/programik.


/Wroga należy zabić z dużej odległości, najlepiej strzałem w plecy. O honor trzeba dbać wśród przyjaciół/ GG 314576, SKYPE: piotr_i_zona e-mail: piotr_jan_rogalskiUSUN @gazeta.pl Warszawa http://www.nano-reef.pl/journal.php?m=page&p=25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie strasznie denerwuje fakt że szuka się dziury w całym,panowie po co tyle tych uwag :dozingoffchwilowy brak czasu spowodował że nie zostały ceny aktualizowane w terminie,sprawę Przemek przedstawił jasno dlaczego tak się stało i powinno być w moim odczuciu po sprawie.Ja to rozumię.Fakt program ułatwił by aktualizacje.Jak dla mnie promocja jest świetna tak więc trochę luzu.U nas w kraju ogólnie jest tendecja tego typu że jest coś super to zawsze znajdzie się ktoś niezadowolony a jak jest do bani to też niefajnie...:yes pozdrawiam i oby wiecej tego typu promocji :)...a właśnie Piotr na ten browar za pół ceny to bym się załapał bezproblemu:D


Pozdrawiam Sebastian Burkat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj ja tez - powinienem nosić okulary, ale wrazie czego ubrąłbym google narciarskie - a jak :)

Pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo maskę do nurkowania z szkłami korekcyjnymi :):)


Pozdrawiam Sebastian Burkat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.