Jump to content

kubaluka

Klubowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Bielsko Biała

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak ,nad skarpeta dałem wate, w ostatniej komorze brakuje około 3 cm żeby było na równo ze ściana która oddziela ja od odpieniacza. Chlupie tylko woda co wychodzi z odpienacza. Ciężko tu foty posłać, masz może messengera to bym Ci tam posłał
  2. Dalej chlupie w miejscu gdzie spada woda z odpieniacza....u Ciebie też tak jest?
  3. Dziś doszedł ten plastik także będę montowal
  4. No w aplikacji sterującej lampa Red Sea. Jak czas się zmienił na letni to była godzina do tyłu mimo wybranej dobrej strefy czasowej
  5. Hejka, jak masz ustawiony czas w aplikacji, mi jak wszedl czas letni to godzina się zmieniła, musiałem zmienić strefę czasową na Bukareszt :-)))
  6. Hej, wiem że dojrzewa nawet rok ,chodziło mi o czas jaki upłynął żeby no2 było niewykrywalne. Czekam na przesyłkę ,ma byc około 5 kwietnia. Ten KH Keeper to wydaje mi się, że przy takim małym zbiorniku to przerost formy, ale to moje zdjanie.
  7. Ok, ile czasu Ci zeszło z dojrzewaniem? Mi minął dopiero tydzień i drugi raz dolałem bakterie. Pewnie jeszcze z miesiąc zejdzie. Pisałeś w swoich postach ,że planujesz kupić kh Keeper z reef factory, sprawdza się?? Masz już może? Pochwal się jaki tam masz dodatkowy sprzęt.
  8. Hejka, jakie masz media filtracyjne? Ja dałem na początek węgiel i takie z aquaforest live bio fil plus skarpeta i wata na górę. Pozdrawiam
  9. Hej ,jak ustawiłeś to cholerna pompę obiegową żeby nie buczala? Prawie w każdej pozycji ja słychać jak buczy. I jeszcze jaki masz poziom wody , jak ustawiłeś u siebie. Ja zamówiłem dolewkę Rerf Factory Level Keeper.
  10. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  11. Dałem ta włókninę i jest lepiej, ale dalej chlupie ta woda co z odpienacza leci przed komorę bo tam nie ma jak dać włókniny Ok kumam wszystko, bardzo dziękuję Teraz mam chyba kurtynę na samym dole, chyba dopiero jak zacznie pienić będzie trzeba sprawdzić
  12. To ta przegroda co zamówiłem to widzę na foto że też ogranicza wpływanie wody z odpieniacza do skarpety czy mi się wydaje? U mnie nie całą wpada do skarpety, część wlewa sie tak jakby przed. Też tak masz? Acha czyli jak dam niżej kurtynę to woda będzie leciała nie do skarpety a do odpieniacza, teraz kumam. Ja wystartowałem na suchej skale i z nową woda na soli red sea. Światło 4h na 30% dziennie i teraz tylko czekać...
  13. Kurcze ja chyba gdzieś zapodziałem ta gąbkę na skarpete i chyba dlatego chlupie, od początku jej nie dałem. W sumie jak ta woda się przelewa to nie wiem czy czemuś to szkodzi. Wate tak normalnie napchales na całość? Ale z tego co widze ,woda z odpieniacza nie wlewa sie w calosci do skarpety, tak jakby wlewala sie przed komorę, tak ma byc?Bardzo dziękuję za wskazówki
  14. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Stan wody mam chyba taki jak dyktuje dolewka, więc nie bardzo wiem jak go zmienić. Odpieniacz narazie nie pieni bo to dopiero 3 dzień jak go mam. A jak ogolnie oceniasz ten zestaw? Daje rade? Chodzi mi też o lampe czy jest konieczność zmiany. Pozdrawiam Właśnie zamówiłem ten patent co poleciłeś także bardzo dziękuję, a ta kurtyna od odpieniacza w jakiej pozycji ma być? Bo pianę raczej regulować tym zaworkiem tak?
×
×
  • Create New...

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.