Skocz do zawartości
Qbab

Rober :) Kubica

Rekomendowane odpowiedzi

Nickowi nalezy się szacun za to co zrobił. Jest dobrym, równym kierowcą, może nie wybitnym, ale na pewno nie cieniasem, i na pewno po tylu latach w F1 miał ogromną ochotę wreszcie wygrać. Kovalainen taki słaby tez nie jest, ma ogromnego pecha w tym sezonie to raz, dwa - nie wiadomo do końca czy aby na pewno dają mu równe szanse, wiadomo że Lewis ma byc Numero Uno, a Heikki tylko wspomagaczem. Piquet Jr, cóż, nie wiem czy brak mu umiejętności, czy to nerwy (chęć dorównania słynnemu ojcu), ale chyba z F1 się pożegna.

A jeśli ktoś chciałby doświadczyć F1 w stylu retro, to gorąco polecam rFactor+ mod F1 1979 - miodzio.

Znalezione gdzie indziej:

84c86c3872de9be6m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AquaManiac - jestem za ciągnięciem dysputy do końca sezonu albo i dłużej ;)

z linkiem może być trudno ale poszukam (gdzieś znalazłem na jakimś anglojęzycznym forum technicznym o F1)

Co do skłądu zespołu to myślę że skłąd Ferdek i Robert mógłby się sprawdzić (Robert zawsze podkreśla, że Alonso jest jego najbliższym kumplem w F1 i że przyjaźnią się od lat kiedy jeszcze nie byli w F1).

A na pewno byłby to najmocniejszy zespół kierowców z stawce, coś jak Senna i Prost (no i pięknie by było jak by powtórzył się sezon 1988, tzn dominacja BMW ;) )

Co do Kovalainen'a - on po prostu nie jest dobrym kierowcą, całkiem nieźle umie się bronić ale popełnia błędy i nie umie cisnąć i atakować.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozatym nie ma co porównywać rywalizacji Hamiltona z Alonso w poprzednim sezonie do ewentualnej rywalizacji Kubicy z Alonso. Hamilton, jak bardzo by nie wychwalać jego techniki i umiejętności (które oczywiście ma) sprawia wrażenie człowieka niedojżałego - takiego dziecka trzymającego pad Playstation i wygrywającego wszystkie możliwe zawody. W momencie, gdy pad się zacina albo chwilowo brakło prądu to dzieciak leje padem po głowie mamę, tatę i wszystko co jest w pobliżu. Trudno się dziwić, że Alonso nie znosił tego układu - coś poszło nie tak, to trzeba kombinować inaczej - przytrzymać kolegę w Pit Lane, czy zajechać mu nieopatrznie drogę. Tak zachowują się dzieci - a Hamilton to takie właśnie dziecko.

Porównując Kubicę do Hamiltona wyraźnie widać, że umiejętności to bardzo dużo, ale nie wszystko - trzeba mieć psychikę, dojżałość i być odpowiedzialnym za to co się robi. Czytaliście, co Hamilton wygadywał w wywiadach po rozbiciu się o stojącego Raikonena ?? To wiele wyjaśnia.

pozdrawiam


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@alef nie chce nic mowic ale to ALO przytrzymal HAM w pitstopie podczas kwalifikacji a nie odrotnie ;) A twoj barwny opis HAM niestety pasuje mi bardziej do ALO w poprzednim sezonie. O ile sobie przypominam to HAM nie płakal tak jak ALO to robil, mniej wiecej od polowy sezonu. Nie chce wnikac co tam sie stalo, byc moze R. Dennis faktycznie naobiecywal cos ALO i potem sie z tego nie wywiazal. Obawiam sie ze prawdy nie dowiemy sie nigdy. Jedno jest pewne: HAM nie nalezy niedoceniac, w poprzednim sezonie jako debiutant do samego konca walczyl o Mistrzostwo, w tym sezonie jak na razie takze nazbieral sporo punktow, mimo kilku ewidentnych bledow. McLaren slynie z tego ze rozwijaja sie konsekwetnie podczas sezonu, maja dekady doswiadczen, nie wolno ich NIGDY lekcewazyc. KUB bedzie przez kilka nastepnych lat toczyl zaciete pojedynki z HAM, z ktorych nie zawsze wyjdzie zwyciesko...

@Kuba nie zapominaj ze najwiekszym rywalem w F1 jest kolega z teamu, bo on dysponuje takim samym samochodem. Duet Prost-Senna byl faktycznie byc moze najlepszy w historii F1, ale ja bym osobiscie nie chcial zeby w zespole BMW SAuber rozgrywaly sie podobne sceny jak w McLarenie, przeciez Senna i Prost omal sie nie pozabijali na torze i poza nim! Choć mysle ze w dzisiejszych czasach nie doszloby do tego, bo to by mialo olbrzymi destrukcyjny wplyw na zespol, Bernie by zreszta na to nie pozwolil z przyczyn marketingowych.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej, pstyknij sobie telewizora na rtl, teletekst i pozniej strona bodajze 252 czy 3 ;)

jest tam wypowiedz obu grzesznikow. jeden nie zatrzymal sie na czerwonym bo nigdy nie patrzy na sygnalizator a drugi dlatego ze uwaza ten przepis za glupi:) sam sie domysl ktory jest ktory :]

i ukoronowanie calej sytuacji czyli wypowiedz Lewiska po wypadku: "przykro mi JESLI zepsulem Kimiemu wyscig" ;)


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AquaManiak - dokładnie to co napisałes chciałem powiedzieć o Hamiltonie - człowiek perfekcyjnie dobry w ściganiu się na torze - jeśli nie ma żadnych problemów to nikt go nie dogoni. Jego problemem jest to, że jak pojawia się cokolwiek, czego nie da się przewidzieć to gość głupieje - stąd porównanie do dzieciaka z Playstation. Zawodnik kompletny to zawodnik, który ma perfekcyjne umiejętności i wielką odporność na stres każdego rodzaju. Hamiltonowi tego drugiego elementu poprostu brak. Gość jest napalony na to wygrywanie jak dzik na szyszki. To co powiedział Tom: JEŚLI zepsułem kimiemu wyścig... - szkoda gadać ;)

A co do łapania w pitstopach - jeden i drugi to robił.


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe, Hamilton to udane dziecko jednak jest ;) Kimi tez byl niezly: "stoje sobie na swiatlach a tu mi nagle jakis daltonista w dupe wjezdza" ;) Ale szacunek dla Kimiego za opanowanie, ja bylem pewien ze HAM oberwie w hełm, Kimi zachowal sie naprawde z klasą. HAM chyba tez myslal ze oberwie bo z daleka krzyczal "Sorry!!!". Nie ma co, ubawilo mnie to zdarzenie, najfajniejsze jak na koniec Robert daje dyla bokiem z pitlane :D

Tom, ja jeszcze nie realizuje tego, ze Polak prowadzi po 7 GrandPrix F1. Nie wiem ile lat ogladam F1 ale bedzie ponad 15 bo Senne jeszcze ogladalem na zywo. Ile razy czloweik myslal, czy w ogole kiedys jakis Polak pojedzie w F1? A tu nagle jedzie, pierze dupsko roznym Ferrari i McLarenom, walczy o Mistrza i jak wygra to zostanie najmlodszym Mistrzem w historii...

Kurde, chyba jutro po pracy znowu na karty hehe, Tom jezdzisz na kartach? :D

@alef wiecznie taki niedojrzaly Hamilton nie bedzie. To faktycznie dzieciak jeszcze, z tatusiem jezdzi na GranPrix itd... ale to sie skonczy za rok-dwa, Hamilton dojrzeje i bedzie byc moze wielkim Mistrzem, jeszcze beda piekne pojedynki z Kubicą...


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta akcja jak Iceman wysiada z wraku Ferrari, spokojnie podchodzi do Lewisa, z politowaniem klepie go w plecy pokazujac jednoczesnie palcem na swiatla ... priceless, lepiej go nie mogl osmieszyc ;)

w ogole nie wiem czy doczytaliscie sie, ale krotko po wyscigu do boxu beemki wpadl jak burza Massa i osobisie pogratulowal Kubicy zwyciestwa. Coraz bardziej mi sie podoba ten kierowca. Zawsze kibicowalem Kimiemu, wyscig na Suzuce 2005 w ktorym przebil sie z prawie ostatniego miejsca na drugie i na ostatnim okrazeniu wyszedl na prowadzenie deklasujac Fisico ogladalem "na kolanach", ale on po tym mistrzowskim tytule stracil juz chyba zapal do scigania i raczej nie przedluzy kontraktu i cos czuje ze moja milosc przeleje pozniej na Masse ;)


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh - tak sobie wróżymy z tych fusów a tu takie coś:

"........Według włoskiego "Diario Sport" Alonso w sezonie 2009 ma reprezentować zespół BMW Sauber, w którym jeździłby razem z polskim kierowcą Robertem Kubicą..........."


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pożyjemy zobaczymy ;)


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że Alonso z Renault poprostu odejdzie - bo nie wypada mistrzowi świata okupować 8 miejsce. Może pójść albo do Ferrari albo do BMW (bo do McLarena raczej nie wróci). Z całej czwórki kierowców tych dwóch teamów jedynie Nick H. lekko odstaje. A że niemcy nie pójdą na to, żeby w niemieckim teamie nie było żadnego niemca to już inna sprawa - taka natura kapustojada i tego nie zmienimy. No chyba, że Kubica zmieni obywatelstwo - propozycje już dostał.


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zapominaj gdzie byl Renault w momencie gdy Alo tam pierwszy raz trafil. jeszcze gorszy crap niz teraz. to w duzej mierze dzieki niemu renault tak podskoczylo, jak i mac w poprzednim sezonie. podejrzewam ze gdyby dac mu z 2 sezony to walczylby znow o mistrzostwo.


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ulega wątpliwości że uwagi kierowcy który umie testować i nazywać rzeczy po imieniu są niezwykle ważne dla zespołu. Mamy dowody w tym sezonie - widać ile testuje Robert a ile pozostali.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tom - Alonso ma kontrakt do końca tego sezonu - wyobrażasz sobie że przedłuży kontrakt po sezonie jak zanotuje generalke poza ósemką ? Osobiście bardzo wątpię. Pozatym nie wydaje mi się, aby w kierownictwie Renault (w tym górnym kierownictwie - Panowie od kasy) nie znalazło się kilku malkontentów którzy od razu zadadzą pytanie - tyle pieniędzy mu daliśmy a on jest dziewiąty ??

Róznie może być, ale ja stawiam, że Alonso odejdzie z Renault.


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukujmy sie: niedawne dwa Mistrzostwa wygralo Renault dlatego, ze mieli przewage jezdzac na Michelinach - szczegolnie w sezonie 2005 kiedy nie mozna bylo zmieniac opon w trakcie wyscigu, opony Michelin degradowaly o wiele wolniej niz opony konkurencji. Spore znaczenie mial takze mass damper - po zbanowaniu tego urzadzenia przez FIA Renault zwolnilo o jakies 0.2 - 0.3 sek. Gdyby nie powyzsze, Alonso nie odszedlby z Renault, plakal jak dziecko kiedy zegnal sie z nimi po zdobyciu Mistrzostwa w 2006....

No dobra, a jak typujecie przed Francją? :D Moim zdaniem Ferrari bedzie jak zwykle bardzo mocne na tym torze, jedyna szansa dla KUB na zwyciestwo to PP i probowac odjechac Ferrari i liczyc na ich bledy. Pierwsza trojka jest calkowicie realna, wszystko powyzej trzeciego miejsca to bedzie wielkie osiagniecie.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój typ to Kubica drugi.

Uzasadnienie :D

Hamilton nie ma szans bo zdegradowany, a Massa albo Raikonen się spali gdzies w połowie wyścigu (widząc Kubice na plecach) i odda miejsce Robertowi.

Pozatym typuję ostrą jazdę Nicka H. Oby nie narozrabiał zbyt mocno (tak jak to drzewiej bywało)

pozdrawiam


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta... zakladając bezbłędną jazde Roberta i brak problemow z maszyną... To bedzie bardzo ciekawe, bo jesli na tym torze BMW bedzie mocne to powinni juz do konca sezonu byc mocni, pokazali ze maja dobre tempo w wolnych wyscigach, jesli na szybkich zakretach dadza rade dotrzymac kroku Ferrari to moze byc naprawde bardzo ciekawie. Licze na spokojny wyscig bez SC, ktory da nam obiektywną odpowiedź, gdzie obecnie znajduje sie BMW. Strategia wydaje sie jasna: perfekcyjne kółko kwalifikacyjne :D HAM i tak w najlepszym przypadku wystaruje z 6 linii, wiec mozna go pominac w rozwazaniach. Zakladajac ze KUB zasadniczo lepiej jezdzi kwalifikacje od kierowców Ferrari, wypuszczamy lekkiego KUB na szybkie kolko i zdobywamy PP. Utrzymujemy je po starcie i... no wlasnie, i probujemy odjechac Ferrari :D jesli sie nie uda to nas łykają na postoju, wtedy jedyna szansa to usiasc delikwentowi na karku i czekac na jego błąd lub klopoty techniczne. Ta strategia sie juz w tym sezonie sprawdzila kilka razy, zaklada ona wprawdzie dosc sporo szczescia ale ryzyko jest niewielkie, szczegolnie na prawdziwych, szerokich torach wyscigowych, gdzie wypadniecie z trasy czesto konczy sie tylko utknieciem w pulapce zwirowej, bez koniecznosci wyjazdu SC na tor (co jak przypominam, generalnie rujnuje strategie zawodnikom mniej zatankowanym). Bedzie dobrze :D


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj typ to

P1 - P2 Ferrari (ciezko typowac ktory gdzie, Massa jezdzi rowno ale Kimi jak ma swoj dzien i nie jest znudzony to go niszczy wiec wszystko zalezy od tego czy Opoj bedzie mial ochote na sciganie)

P3 - Hamilton (niedoceniacie goscia, wystartuje na 100% na 3 stopy wiec bedzie lekki a kierowcy boja sie go blokowac i bronic sie przed jego atakami zeby nie dostac od Fia kary wiec skonczy wysoko)

P4 - Kubica

P5 - Alonso

P6 - Nick

P7 - Kov (dopadnie go znow na pewno przeklenstwo Fina w Maku)

P8 - Coulthard (a co, lubie goscia i ma potencjal)

Rosberg sie nie bedzie liczyl, za cianki samochod zeby sobie z kara poradzic a Piruet walnie w bande jak tylko mu jakis dowcipnis powie przez radio ze ma trzymac tempo Alonso


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, juz widze jak Alonso wystraszony puszcza Hamiltona, albo Kubica :D

Tom ja mysle ze strategia Hamiltona na ten wyscig bedzie dokladnie odwrotna: wprawdzie kwalifikacje pojedzie na oparach (i zdecydowanie wygra) za to w wyscigu pojedzie Hamilton-Tankowiec :D Moim zdaniem nic im nie da lekkie auto, zobacz: łyknie tam kogos na starcie, moze dwoch, a niech bedzie ze trzech. A dalej zaczynaja sie schody, bo ani Rosberg, ani Heidfeld, ani Alonso, ani Kovalainen nie puszcza bez walki Hamiltona, a sami przeciez beda zaangazowani w walke o wyzsze lokaty. No i walczylby ten Hamilton i walczyl, i w koncu cos by tam wywalczyl i powyprzedzal, i juz wyprzedzil, juz ma wolna droge i moze nadrabiac te pol minuty ktore w miedzyczasie stracil do czolowki, juz sie rozpedza... a tu niespodzianka, rezerwa sie zaświeciła i do boxu wzywaja :D No i tyle z poscigu, Hamilton zjezdza do boksu, tankuje, wraca na tor za jakimis maruderami :D a czolowka w tym czasie w lekkich samochodach kreci czasy o sekunde lepsze od niego :D Dalej nie ma sensu analizowac bo strata wynosi juz w tym momencie ponad minute i systematycznie rosnie. Jesli McLaren chce zwojowac podium z Hamiltonem to moim zdaniem jedynie tankujac go pod korek.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie da rady Andrzeju. Magny niszczy tak opony ze niemozliwe jest przejechanie polowy dystansu na jednym komplecie. szczegolnie na softach i szczegolnie Hamilton ktory bardzo niszczy opony. wiec co najmniej dwa stopy, ale poniewaz wszyscy z czolowki tez pojada na 2 wiec ta strategia Hamiltonowi nic nie da. ja mysle ze bedzie lekki, bedzie machal raczka a kierowcy pomni tego co stalo sie z kubica kiedy probowal walczyc z hamiltonem beda mu grzecznie robic miejsce. moze nie pierwszych czterech, pieciu w stawce ale ci z miejsc okolodziesietnych na pewno


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem na mysli wlasnie 2 pitstopy, pierwszy stint maksymalnie dlugi a trzeci na softach maksymalnie krotki. Mysle ze musialby miec niesamowicie duzo szczescia zeby jadac na 3 stopy wjechac na podium, na Magny w sumie nie ma za bardzo gdzie wyprzedzac, ja sobie nie wyobrazam zeby on sie bez zadnych przygod przecisnal przez 7 zawodnikow, Alonso go nie pusci po dobroci, Reanult na prostej nie jest wcale takie slabe i ciezko go bedzie wyprzedzic. Zobaczysz, jesli pojedzie na 3 stopy to utknie za sredniakami, straci czas na "machanie rączką", czolowka mu odjedzie a on nie bedzie mial jak tego nadrobic. A jesli faktycznie Hamilton do pierwszego stopu przesunie sie gdzies w okolice pierwszej piatki to publicznie przyznam ze nie docenilem gościa.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie objedzie nikogo ciezkim autem. ja stawiam ze strategia dla niego to lekkie auto na quali zeby stac na 11 miejscu i 3 stinty lekkim samochodem. ale .. jest jescze inna ewentualnosc. spali start, ktos go wyprzedzi, zagotuje sie pod kaskiem i walnie takiemu force india w zad :D


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra chłopaki, to ja proponuję zrobić "ligę" typowań podobną do tej jaka jest na "rec.autos.sport.f1" co wy na to.

Typujemy do końca dnia poprzedzającego treningi czyli liczą się tylko posty z dzisiaj :D, podajemy:

Pole:

1.

2.

3.

czyli przykładowo:

ja typowałem na ten wyścig:

Pole: Felipe Massa

1) Kimi Raikkonen

2) Robert Kubica

3) Felipe Massa

tam punktowanie wygląda tak:

"Pole, 5 points ...

1st, 10 points ...

2nd, 8 points ...

3rd, 6 points ...

Near miss (per driver in top 3), 1 point..."

co wy na to ?


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to mój typ:

PP: Massa

1.Massa

2.Kubica

3.Raikonen


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.