Skocz do zawartości
Qbab

Robert u "siebie"

Rekomendowane odpowiedzi

mam nadzieję że nikomu nie zrobi krzywdy, choć zawsze się zastanawiam kto go zdejmie (w sensie pociągnie za sobą) z toru przy wyprzedzaniu.

Ja myślę również że Massa się zagapił - nie wierzę że aż tak wydygał.

a tu są wyniki (chyba się nie pomyliłem ale jak zwykle sprawdzajcie)


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak to kto go zdejmie :( ALONSO :(

Zastanawia mnie jedno: dlaczego Robert po drugim pitstopie kręcił czasy o 1-2 sekundy gorsze niż np. Kovalainen czy Raikonen - gdzie mieli dokładnie taką samą ilość paliwa - przed tym zatłoczonym pitstopem Robert jechał pół wyścigu praktycznie tak samo jak KOV czy RAI. Coś tam było nie tak w samym pitstopie ? Dla mnie to jest conajmniej dziwne jak zawodnik zjeżdza na pitstop i wyjeżdza samochodem o kilka procent wolniejszym. Ten drugi pitstop coś popsuł - wie ktoś co ?


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie w oponach, jak zwykle miał za niskie, oni działają tak jak by nie wiedzieli że mają problem i system symulacyjny im zaniża zalecane ciśnienia w twardych zestawach.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytaliście ?

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/07/21/smpoin121.xml

wychodzi że to forma kontroli trakcji czyli czegoś zabronionego, to wyjaśniało by dlaczego LH dotejpory niecierpiący deszczu tak sobie dobrze radził ostatnio, oraz głośno mówił że chce deszczu.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno wyczuć o co tak naprawde chodzi - jeśli to coś jest przyczynkiem do geniuszu Hamiltona i znakomitej poprawy formy Kovalainena to pewnie znowu będzie odbieranie punktów - tym razem indywidualnych. Szkoda mi tego chłopaka.

pozdrawiam


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mowilo sie od jakiegos czasu o tym, ze McLaren zaimplementowal w nowym ECU cos w rodzaju kontroli trakcji, w miare ich sukcesow beda takie plotki narastaly. Tego numeru ze sterowaniem momentem obrotowym nie znalem, ale albo FIA go za chwile zabroni, albo wszyscy beda mieli ten system. Jezeli McLaren wygra takze na Wegrzech, to jesli Ferrari nie ma w rekawie jakiegos mocnego update-u to bedzie im ciezko...


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FIA powinna zabronić bo inaczej to po co by zabraniali klasycznej TC.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FIA nie zabroni tego do konca sezonu, lub zrobi to na sam koniec aby dac po raz kolejny jak to maja w zwyczaju przyklad innym co by nie zadzierali z nimi. I cos mi sie zdaje ze tym razem skonczy sie nie tylko na wylaczeniu teamu z klasyfikacji konstruktorow, ale rowniez na obcinaniu punktow. Swoja droga nie wiem dlaczego tego nie zrobiono w zeszlym sezonie, ale stalo sie... A Hamilton jak tak dalej bedzie jezdzil, choc kto nie ryzykuje ten niema, to sie w koncu nadzieje i bedzie burza jak to kierowca x skrzywdzil mistrza i takie tam bzdety... Niedobrze sie robi czasami na te ich gadanie... Ja to mysle ze jazda to bedzie w przyszlym sezonie jak wprowadza kolejne glosno reklamowane obostrzenia i wowczas mozna powiedziec zobaczymy kto jest kozak na torze :(

PS A i jeszcze jedno, jak ja slucham tych naszych pseudo szpecow w telewizji polskiej jak oni to wspaniale komentuja te relacje w studiu i na torze to sie odniechciewa, panowie takiej tragedii to ja juz dawno nie slyszalem, wolalbym co by wogole nic nie mowili i by chyba lepiej wyszlo, proponuje jesli macie mozliwosc posciagac sobie komentarze chlopakow np z telewizji SPEED i porownac...


A miało być tak pięknie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo nasi spece to F1 zaczęli oglądać za czasów Roberta, a nie dlatego, że lubią ten sport.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Qbab a faktycznie, nie wzialem tego faktu pod uwage hehe :(

Pozdro


A miało być tak pięknie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zle i tak niedobrze :( - na polskim pierdziela glupoty a na niemieckim co 10 minut 10 minut reklam.

mnie najbardziej ta zachowawcza jazda denerwuje - jak w tamtym sezonie Lewis szedl na mistrza i przy koncu sezonu musial startowac z konca stawki to wszyscy mu przy WYPRZEDZANIU robili grzecznie miejsce a spece na RTL pierdzielili ze to dobrze, ze zaden z nietopowych kierowcow nie powinien wplywac na pojedynek miedzy kierowcami walczacymi o mistrzostwo. no rece opadaja, nawet o 19 miejsce powinna byc walka. co to za syf ze jedzie sobie Lewis albo inny Massa i i tylko zirytowany macha raczka na wszystkich do 8 miejsa wlacznie? Juz pare razy w tym sezonie tak bylo ze jakby topowego kierowce jadacego z konca stawki by wszyscy wyprzedzani troche poblokowali to na 100% nie skonczylby tam gdzie defacto skonczyl. wystarczylo by po 2, 3 sekundy na kazdym wyprzedzanym.

EDIT

AHAHAHAHA -----> KLIK !!!


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buhehehehe no dobre dobre. Ciekawe czy liczyli na to ze powie ze tak kazali przepuscilem i takie tam, kolega, normalnie sie plakac chce na to, powiem tak nie chce dla nikogo zle, ale przydaloby sie aby jakis "czolowy" wpadl na tego "z konca" i co by to byla wina tego "czolowego". Troszke sie im pokory nalezy bo smiem twierdzic ze kasa ich poprzestawiala. Alonso skakal skakal i sie doskakal ze teraz formy zlapac nie moze, gwiazdory jedne...Najlepiej co by po kwalifikacjach tylko bolidy od 8 miejsca jechaly to by byl lux ech szkoda slow...

Pozdro


A miało być tak pięknie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@TOM - przypomnij sobie poprzedni sezon i ilość kolizji (nie tylko tych kończących się w szpitalu) jakie spowodował Hamilton pzebijając się z końca na początek. W dwóch ostatnich wyścigach też widać jak na dłoni, że Hamilton jest na maxa zdesperowany. Może to nie o to chodzi, że go puszczają bo tak trzeba (jak to twierdzą mądrale z CNN) tylko poprostu chłodno kalkulują i wykonują polecenia stajni. A polecenia tych biedniejszych teamów napewno są w stylu 'oszczędzaj sprzęt bo nie będzie na czym jeździć'. Kierowca woli ustąpić, niż pourywać koła i wylądować na bandzie. Aguri szlag trafił bo im nie starczyło środków - dla takiego teamu rozbicie bolidu to prawie tragedia. Toyota coś smęci, że od nowego sezonu jeździć nie będzie - przypuszczalnie Panowie z Tokyo nie chcą wydawać milionów dziennie jak i tak Toyota sprzedaje się najlepiej w USA, gdzie już nie ma F1.

Wg mnie sędziowie pownni jak najszybciej utemperować trochę styl jazdy Hamiltona bo to sie źle skonczy - o różnych szacher-macher w McLarenie nie wspomnę.

pozdrawiam


"""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure"" - Mark Twain"

160L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, ktos mu w koncu nie odpusci i bedzie kraksa.

Z drugiej strony kierowcy naprawde czesto sobie myślą: "On jedzie po Mistrzostwo, nie chce byc zapamietany jako ten, ktory w sezonie 200X zrujnowal Mistrzostwo panu Y. I tak mnie wyprzedzi zaraz bo jedzie sekunde szybciej, po co mam sie wdawac w jakas beznadziejna walke, team oczekuje ode mnie ze bezpiecznie dowioze auto do mety, na krakse nie mam ochoty... DOBRA, JEDŹ :(" I mysle ze nie ma sie co temu dziwic, ani tym bardziej denerwowac. Taki juz jest urok wyscigow samochodowych, tu sie jednak leci czesto ponad 300km/h i przewaznie ostatnia rzecz na jaka maja kierwca i jego team, to bezsensowna kraksa. Sluchajcie, czasami odpuszcza sie wrecz w sytuacji, gdzie teoretycznie mozna jeszcze powalczyc z delikwentem, ktorego sie przepuszcza. Pamietacie jak Kubica walczyl z Alonso bok w bok przy wyjezdzie z pitlane? Robert powiedzial potem, ze przepuscil ALonso: "kurde, jedzie po Mistrzostwo, na pewno nie odpusci, nie daj Boze bedzie jakas kraksa i wyjde na ostatniego dupka i jeszcze zgarne bęcki od Mario... DOBRA, JEDŹ" smial sie kiedy o tym opowiadal, bo to "DOBRA, JEDŹ" jest slynne w F1 i jest wiele anegdot z tym zwiazanych.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niom, a powiedz to "dobra, jedz" kierowcy nascar :(. mi sie juz od tej zachowawczej procesji niedobrze robi. jeszcze z dwa wyscigi mnie rtl pod ... i sie przerzuce na amerykanskie owale gdzie iskry i blachy lataja w powietrzu i nikogo nie obchodzi kogo na drodze do mety wbije w bande :(


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaloz sobie Premiere albo Polsat :( Na Polsacie mozna wyciszyc komentarz a przerw nie ma, na Premiere to nawet komentarza da sie posluchac :D

A czytales juz jak twoj ulubieniec omal w SC nie przydzwonil? http://planetf1.com/story/0,18954,3213_3851130,00.html

Obawiam sie ze Hamilton przydzwoni w cos konkretnie w tym sezonie, chlopak naprawe uwierzyl w to ze jest nietykalny i niesmiertelny.

Tom, IMO wiele z uroku F1 to jest to, ze sa to wyscigi w miare bezkontaktowe, w teorii wlasciwie to nawet calkowicie bezkontaktowe. Ja wole po prostu raczej sport bezkontaktowy, nie podoba mi sie np. brutalnosc w footballu itp... Aczkolwiek czasami obejrze jakies wyscigi nawet znacznie bardziej kontaktowe niz Nascar :D ALe to raczej w ramach relaksu, od F1 oczekuje za to zeby byla bezkontaktowa na tyle, na ile jest to tylko mozliwe. Caly problem, jak zwykle ostatnio w F1, wynika z faktu, iz obecnie w F1 ciezko sie wyprzedza :( Tom uwierz, wiekszosc kierowcow najchetniej pokonala by innego kierowce w bezposredniej walce na torze, zamisat dzieki poleceniom z pitu. Ale wez tu wyprzedz teraz, jak jedyna w miare dobrze rokujaca metoda (oprocz wyprzedzania na dlugiej prostej, ale to raczej przy duzych roznicach w klasie auta) jest opoznienie hamowania, ZNACZNE opoznienie hamowania, bo broniacy sie tez opozni hamowanie. Konczy sie to przestrzeleniem zakretu, a to w zaleznosci do toru konczy sie bardzo roznie, od kilku sekund starty do kilku dni w szpitalu. Ja sie nie dziwie absolutnie teamom ze (z pewnoscia juz przed wysicigiem) polecaja kierowcom unikanie bezposredniej walki na torze, szczegolnie w przypadku takiego Kovalainena, ktory nie wiadomo gdzie bedzie jezdzil w przyszlym roku, i jest dosc mocno zdeterminowany zeby sie pokazac wszystkim, mysle ze gdyby nie polecenia teamu to nie pusciclby tak latwo Hamiltona. Wine za to ponosi oczywiscie FIA albo Bernie, nie orientuje sie do konca w kompetencjach, kto tam rzadzi tak naprawde :D (nie ma nic gorszego niz dwuwladza! w F1 panuja wrecz bizantyjskie stosunki, na czele ze szpiegowaniem, spiskami, orgiami, przekupstwem, koteriami palacowymi, balagan - nie wiadomo kto rzadzi, kto bedzie rzadzil, co bedzie, kasy nie ma, drogo, itd... Najwyzszy czas obu panom powiedziec tradycyjne "sp***rzaj dziadu" i pokazac drzwi)

Mam nadzieje ze w przyszlym roku skonczy sie ten dramat z wyprzedzaniem i zobaczymy kto tak naprawde ma wiekszego :D

Z tym KERS-em to bedzie jazda na maxa, takie nowoczesne Nitro hehe, bedzie sie dzialo! Slicki do tego, znaczna redukcja docisku aero, (chyba) wieksze predkosci na zakretach i (raczej na pewno) na prostych. Ogolnie: lepsze czasy = szybciej, ulatwnienie wyprzedzania, no i ten KERS... to bedzie bajka, jak beda na prostych KERS-y odpalac, albo na wyjsciu z szybkiego luku :D ciekawe czy to bedzie widoczne dla widza, ale mysle ze bedzie bo te dodatkowe ok. 80 KM przypada na mase raptem 650kg :D Bedzie ciekawie, ale pewnie wzrosnie tez awaryjnosc, bedzie pare niezlych fajerwerkow - jeden juz dzisiaj na treningu sie nawet wydarzyl...


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju wierz mi, ja wiem na czym polega problem wyprzedzania. pod wzgledem techniczym oczywiscie. i nie wierze specjalnie zeby w przyszlym sezonie aero sie zmienilo na tyle ze jazda bezposrednio w strudze poprzednika przestanie przypominac jazde po lodowisku. nie o to mi chodzi. chodzi o kierowcow. na dzien dzisiejszy tylko Hamilton (na chamca) i Heidfeld (inteligentnie) pokazuja ze mozna widowiskowo wyprzedzac nie robiac przy tym w spodnie. jestem zniesmaczony ta "kurtuazja" na torze i kalkulacja "lepiej zamiast 10 punktow pewne 8 dowioze" i chyba sobie reszte tego cyrku w tym roku odpuszcze. Dwudziestka kolegow sie zebrala gdzie kazdy kazdego z dobrego serca puszcza przed siebie :(. jak w raju normalnie. Do tego te porabane przepisy dotyczace SC. Wiecie skad Piruet wystartowal? jakby ktos zapomnial - z 17. wiecie gdzie skonczyl? tak jest, na drugim miejscu. wiecie ILE samochodow WYPRZEDZIL w drodze do tego drugiego schodka podium? JEDEN !!! i to tylko dlatego ze tamten zaliczyl trawnik.


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja wierzę w KERS, powinien dodać widowiskowości, może by tak na bolidzie dali lampki takie podobne do tych klapek z pitu informujące czy zawodnik ma włączony obecnie limiter czy nie (tzn w KERS'ie czy go "odpalił"). To pozwoliło by porównywać techniki zawodników. Docisk nie spadnie niestety aż na tyle by to wystarczyło do zmiany obecnej sytuacji, wystarczy popatrzyć jak wyglądają auta w pakietami na przyszły rok. Ciekawe jest tylko czy nie będzie buntu - bo w przypadku buntu może się urodzić niezła nowa seria niestety z inną nazwą, albo amerykanie dadzą jakąś ofertę team'om z F1 na starty u siebie.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kuba o ile wiem zaden team jeszcze nie testowal pakietu aero na 2009, obecnie symuluja tylko ustawienia z 2009 na sprzecie z 2008. Bolidy na 2009 beda wygladaly jednak sporo inaczej, przedni spojler 20cm szerszy itd... Tak wiec bądźmy dobrej myśli.

@Tom akurat mamy najciekawszy sezon od lat, nie pamietam kiedy ostatnio tylu kierowcow mialo szanse na tytul, dzieje sie naprawde sporo w tym sezonie. A Tom odchodzi do Nascar, Montoya sie znalazl hehe :(


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, mnie tam jest obojętne czy docisk mają uzyskany na starym czy nowym pakiecie, ważna jest jego wartość. W czasie testów i tak nikt nie sprawdza na torze jak się zachowuje w strudze powietrza zaburzonej przez inne auto przed bolidem.

Choć to faktycznie interesujące jak nowe przepisy wpłyną na odporność na pojazd poprzedzający.

Ciekawe jest tylko czy te 80 koni będą wstanie przenieść na asfalt, bo jak widać teraz przy braku TC (z wyjątkiem Maców mających jednak TC jak dla mnie) nie jest to takie oczywiste, szczególnie w wolnych zakrętach gdzie będzie decydować przyczepność mechaniczna. Wystarczy popatrzeć co się dzieje z nadmiarem mocy przy starcie, gdzie każdy zespół stara się tak zrobić by nie przenosić mimo wszystko całej mocy na koła.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obecnie to mamy chyba najbardziej wypaczony sezon od lat :( ale niech wam bedzie. jak w niemcach najlepiej owal ogladac? DSF cos kiedys puszczal, bawia sie jeszcze w to?


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tom ten sezon mógł być ciekawy, ale jak zwykle kombinacje zabiły sport.


240 l (120 dł 50 szer 40 wys) + 56 l sump, pompa glowna PH 802, cyrkulacja 900l/h + 500 l/h + 400 l/h + 240 l/h, oswietlenie NOWE 39W aquastar (T5) + 39W 4000K (T5) (12 godzin) + 2 X 39W 5000 K (6 godzin) bez odpieniacza, grzałka 150W, ok 20 kg żywej skały

forum wspinaczkowe Brytan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i tu dochodzimy do sedna problemu. dopoki te dwa stare grzyby Max i Bernie beda krecic tym cyrkiem to nie ma co raczej liczyc na polepszenie widowiskowosci. Pamietacie te czasy gdy jechalo sie na jedno tankowanie a zmiana opon zajmowala 3.3 sekundy ... eh .... te iskry lecace z podwozi ... to se ne vrati ...


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TVU Player i kanał Speed, tam jest sporo Nascara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oh yes, dzieki. od przyszlego tygodnia beda lecialy iskry i blachy zamiast karbonu :(


userbar548926yr3.gif ______________________________________________________

rekinekoh4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.