Skocz do zawartości
bigwalker

Nissan Murano-opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zastanawiam się nad kupnem Murano lub Infinity FX.Jeśli ktoś z Was jeżdzi takim autkiem ,lub zna w/w modele wdzięczny będę za opinie.

pozdrawiam Marek


500 L. sps'y + 1200 L.szczepkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumpel śmiga murano i jest na maxa zadowolony....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój dobry kolega mam Murano jest mówiąc średnio zadowolony ma 40 000 mil i wymienił skrzynię biegów 6 tyś w używce

teraz stoi w serwisie i czeka na reduktor najtańszy na allegro 3600 .....ale stwierdził ze i tak zamawia Infiniti FX50 model 2009 :) z usa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem okazje jezdzic troche Infinity FX35 i FX45 w charakterze hmm... testera :) Pracuję mianowice w cetrali Mercedesa w Stuttgarcie i dział w ktrorym pracuje wspolpracuje ściśle z dzialem R&D, gdzie bada się nie tylko auta własnej produkcji ale i konkurencji :) Ale do rzeczy: FX jak na auto przeznaczone na rynek amerykanski jezdzi zadziwiająco "europejsko". Nadal jest to auto dosc miekko zawieszone, ale bez porownania twardziej od typowych amerykanskich SUV-ow. Z silnikiem V8 przód jest nieco przycieżkawy, generalnie o wiele lepiej jezdzilo mi sie wersja z silnikiem V6 - jest on niewiele słabszy niz V8 a auto jest o wiele wiele zwinniejsze. Auto ma staly naped na 4 kola, normalnie wiekszosc napedu idzie na tyl - praktycznie tak samo jak w nowych Quattro czy Porsche 911 Turbo. Troche nie do konca pasowala mi skrzynia biegow, na pewno bezstopniowa przekladnia z Murano sprawdzila by sie lepiej niz 5-biegowy automat. Generalnie auto mozna spokojnie porownywac z duzymi europejskimi SUV-ami jak ML czy Tuareg, wlasciwosci jezdzne i jakosc wykonania sa bardzo zblizone, kumple z R&D po pocieciu auta na kawalki byli pod duzym wrazeniem jego jakosci. Subiektywnie to wg. mnie najpiekniejszy SUV i jeden z najpiekniejszych samochodow w ogole, wersja na 2009 rok nie robi juz tak piorunujacego wrazenia. Od przyszlego roku Infinity bedzie oficjalnie dostepny w Europie. Acha, jesli sprowadzisz go z USA to raczej mozesz pozegnac sie z nawigacja, gdyz nie czyta ona plyt z mapami europy (chyba ze da sie to jakos obejsc).

Gdyby FX oferowany byl z jakims rozsadnym dieslem to juz bym takim jezdzil :)


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki wszystkim za opinie:)

AquaManiac właśnie tych infornacji o napędzie mi brakowało:)Teraz mam autko ze stałym napędem na 4 koła i takiego generalnie szukam.Trochę zniechęciłeś mnie tą skrzynią,czy rzeczywiście jest tak kiepska?Mam złe doświadczenia z amerykańskimi skrzyniami(Chrysler)miałem nadzieję ,że Japończykom nie można nic zarzucić.

Mam zamiar sprowadzić auto z niemiec,tak więc nawigacja powinna hulać.

No i zgadzam się z Tobą w 100% -Infinity FX to najpiękniejszy SUV na świecie:)


500 L. sps'y + 1200 L.szczepkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia nie jest taka zła, chodziło mi o to że jeśli koncern dysponuje juz skrzynia bezstopniową, to powinien ja zastosowac w badz co badz luksusowym modelu. Pewnie nie jest kompatybilna z silnikiem V8 bo wersja na 2009 rok także ma tylko tylko tę skrzynię. Ona nie jest zła, jest dobrze zestopniowana, nawet w miare szybko i miękko przerzuca, ale jednak bezstopniowa jest zawsze lepsza.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześc

Mam przejechane 80tyś km (2006r)tym samochodem i lepszego wczesniej nie miałem . Rewelacyjnie wchodzi w zakręty , a serwis się ogranicza do wymiany oleju , klocków itd. Wada Nissanów to silniki w drugim naszym Nissanie X-trailu wymieniliśmy silnik po 160 tyś. , a po następnych 80 tyś. padła głowica .Ale ogólnie narazie jeśli chodzi o Murano to rewelacja.


500 l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to w silniku maczali łapy Francuzi:O_o,pewnie z tąd te problemy


500 L. sps'y + 1200 L.szczepkowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AquaManiac, ze sie dołacze czy jezdziles A6 allroad po mojej ostatniej wyzyciew Norymberdze (bylem takze w sklepie akwarystycznym poleconym przez Ciebie) napalilem sie na ten samochod teraz jezdze A6 sedanem i sie zastanawiam czy allroad lepszy? Tzn. czy da sie nim wycisnac tyle co z Sedana zwlaszcza na autostradzie?


130x70x50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdziłem jeszcze :) ale wiem ze jest troche ciezszy od sedana, ma pneumatyczne zawieszenie (ciezsze), osłonę pod silnikiem, niektore czesci nieco wzmocnione - wszystko to troche wazy, ale nie oszukujmy sie: przy tych mocach to jest niewielka roznica :) na autostradzie obnizasz sobie zawieszenie i heja! Zreszta zdaje sie ze automatycznie sie obniza przy wyzszych predkosciach. Szczególnie nowy C6 Allroad - ten 3.0 TDI to jest bajka, w sedanie praktycznie nie potrzeba mocniejszego silnika do cywilnej jazdy, 255 KM i prawie plaski wykres momentu obrotowego - moc jest praktycznie zawsze pod butem.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 3.0 TDI i faktycznie jest niezle, ale wlasnie zastanawiam sie czy te dodatkowe kilogramy nie sprawia ze mocy mu ubedzie, bo standardowo A6 ma 232, a chyba nie 255KM?Ten nowy model, ktory ma miec premiere w listopadzie ma 240 KM!Az sprawdze z tymi 255KM:)

No ale brabys, czy lepiej samo kombi?


130x70x50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie 232KM, pomylilo mi sie z 3.2 FSI :)

Na polskie warunki bralbym allroad, na dziurach czy w lesie podnosisz sobie zawieszenie, na autostradzie obnizasz... Zalezy czego oczekujesz od auta: do kombi tez mozesz zamowic pneumatyczne zawieszenie, jesli chodzi o predkosc na autostradzie to w Niemczech śmigają te allroady zdrowo :) Musialbys popytac wlascicieli co sadza o tym autku... Ja bym bral allroada.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.