Skocz do zawartości
Zjazmo

Zeostart, zeofood,zeobac bez kamieni ?

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkujący więc bardzo proszę o wyrozumiałość. Założyłem akwarium 3 miesiące temu i od 2 dni stosuje podstawową trojke bez kamieni . Czy ich brak bedzie miał negatywny wpływ na zbiornik ? czy ktoś stosował tą metode bez nich ?


540 L + sump 100 L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja stosuje caly czas i negatywnych skutkow nie zauwazylem wrecz przeciwnie.


Akwarium-247l(95/50/52)Obieg-NJ2300,cyrkulacja 2xTunze6055+Multicontroller7096+6045 za skałą.

odpieniacz DIY APF600,oświetlenie-swietlówki LED 6X15W+t5 2X39W.Miekkie+LPS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jakby ktos przez przypadek dodał ze zeostart to troche wodki cukru i moze octu o rany to nie tylko teatrzyk ale i szopke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z czego sie składa ten magiczny środek to nie zabardzo mnie interesuje ! jak długo czekaliście na rezultaty i jakie robicie podmiany wody na tej metodzie ?

Ra ! z wypowiedzi twojej oceniam ze nie stosujesz tego środka więc może pozwol sie innym wypowiedzieć na ten temat i nie bierz tego do siebie bo przez takie posty ludzie ktorzy chcą sie czegoś dowiedzieć muszą przewalić miliony stron zanim znajda coś sensownego !

Bardzo proszę wszystkich stosujących tą metode podzielenie się swoimi spostrzerzeniami


540 L + sump 100 L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek to jest, wymyslcie tak rewolucyjna metode, nastepnie poswieccie mase czasu, kasy, posiadajcie taka wiedze i doswiadczenie, zajmijcie sie reklama a potem rozdajcie swoje produkty za darmo.

@Kidult wszedzie szukasz wielkiego spisku producentow i ich paktu ze sprzedawcami. Kupujesz jeszcze cokolwiek w sklepie?


jeszcze tu wroce:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi