Skocz do zawartości
Amnor

Jaki aparat?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam nadzieję, że to dobry dział.

Mam pytanie do ekspertów w dziadzinie fotografii: Jaki aparat wybrać do fotografowania akwarium (głównie)?

Przeglądałem forum, ale od ostatnich postów o podobnej tematyce upłynęło już trochę czasu, więc pewnie sporo zdążyło się pozmieniać.

Jeśli chodzi o fotografię, jestem totalnym laikiem, więc chciałbym wybrać aparat, który będzie robił ładne zdjęcia na ustawieniach auto, ale też pozwalał na poeksperymentowanie z podstawowymi parametrami (jednak gdy opcji będzie za wiele, to pewnie zgłupieję i ostatecznie skończy się na pstrykaniu na auto). No i oczywiście szczególnie zależy mi na ładnych zdjęciach makro. Nie planuję bawić się w obrabianie zdjęć w programach graficznych. Nie mam też preferencji, czy ma być to aparat kompaktowy, czy lustrzanka (choć tej zapewne w pełni nie wykorzystam).

Dzięki z góry za pomoc.


250L + SUMP 75L, "Black Python" 120W + 2xHagen GLO 1xATI Blue Plus 24W, Grey Dragon 6000, 2xTunze 6055 z Single Controller 7091 i Y-adapter + Tunze 6025, Deltec AP600, Deltec FR509, dolewka Dr Witt, GHL Profilux Dosing Unit SA 4, RO 75 GPD + DI

http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=25772

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ekspertem ale mimo to się wypowiem :)