Skocz do zawartości
neopl

Prośba o radę w wyborze sprzętu :)

Rekomendowane odpowiedzi

a więc tak, witam wszystkich, będę zaczynał tę przygodę z baniakiem morskim,

akwarium jakieś 80x50x50 - generalnie chciałbym żeby nie przekroczyło 150 litrów.

do tego sump 3 komorowy (jakieś 45 litrów) - odpowietrzacz - refugium - powrót

a sprzęt: odpieniacz AQUA MEDIC - MIDIFLOTOR - do 400l i do tego pompka AquaMedic Mistral 300

pompa obiegowa: Ocean Runner OR2500

cyrkulacja to chyba będą dwie sztuki jvp 102

FILTR RO AQUAPRO - http://www.um-um.pl/akw-morska_osprzet_filtry-ro_filtr-ro-aquapro-o-wydajno-ci-300-litr-w-na-dob.html

sól - zobaczy się jeszcze

oświetlenie - szczerze powiedziawszy trochę czytałem o oświetleniu ale w sumie jestem z tego zielony, jakbyście mogli coś doradzić do takiego baniaka

będzie to akwarium z żywą skałą ( nad ilością się zastanowię) i paroma rybkami ( jakieś błazny)

co do pytania do sumpa, możliwe że zdecyduje się na większy sump, zrobiłbym automatyczną dolewkę, tylko czy woda która byłaby w oddzielnej komorze w sumpie ma być odzdzielnie ( poza obiegiem) czy ma być jakiś obieg z wodą ze zbiornika

proszę o radę co do sprzętu jaki wybrałem, czy coś zmienić, czy odpowietrzacz i pompka do niego będzie ok oraz obiegówka oraz jaki sprzęt będę jeszcze potrzebował. pozdrawiam wszystkich


Akwa 140x62x55 opti

Odpieniacz DIY na pompie 6500l/h, lampa T5 8x54w, cyrkulacja Jebao rw-15 i wp-25, obieg NJ4500,

778c96e53634a40408c328b9ee81fc9fu1149a1006.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach