Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich którzy mieszkają w szczecinie i zajmują sie marszczyzna prosze o kontakt w celu nawiazania kontaktów pozdrawiam


Projekt 240l LED + 2xT5 54W

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się zapisałam na forum. Na razie jestem zielona i jestem ze Szczecina. Ale właśnie zaczęłam myśleć o założeniu morskiego i intensywnie próbuje się rozeznać :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a i ja jestem prawie ze Szczecina = Mierzyn.

Pozdrawiam

Adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie Szczecin :harhar: - Nowogard.

pozdro Grzegorz


Akwa ....... zł, osprzęt ...... zł, skała i życie ........ zł, uśmiech mojego dziecka co rano przy akwa BEZCENNE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No proszę, kilkoro nas jest. Prawobrzeże- kasztany się kłaniają :welcome:


4328_6803.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka osób z okolic Szczecina jest :) Może dałoby się zorganizować jakieś mini spotkanie? Czekam na propozycję :coffee: , na poczatek może na neutralnym gruncie a potem kto wie...


4328_6803.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bede w Szczecinie w pazdzierniku, jakby bylo w planach jakies spotkanko to chetnie sie dolacze :welcome:


122x61x61 + sump cyrkulacja 2x6045 tunze H&S 150

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem okolic szczecin, Widuchowa , własnie zakładam morskie i zastanawiałem się ilu miłośników tego sportu jest w okolicach :D


akwarium AQUAEL glossy 80x35x53 125L, ok.11LR,10LS, odpieniacz i filtr tunze reef pack 250, cyrkulacja, 2x jebao RW-4, oświetlenie led retro fit 3x 16w actinic. reaktor glonowy 2,5L

Udostępnij tę odpowiedź