Skocz do zawartości
cameeloff

Start akwarium juwel trigon 190

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Chcialbym zaczac swoja przygode z akwarium morskim. Jestem nowicjuszem w tych klockach. Prosilbym o pomoc w zalozeniu mojej pierwszej solanki.

Mam akwarium juwel trigon 190 litrow. Chcem nauczyc sie troche tej sztuki. Planuje zrobic sumpa w szafce pod zbiornikiem. Moze ktos mi pomoze w doborze sprzetu.

Postaram sie krok po kroku zrobic ciekawy zbiornik. Cala moja prace bede dokumentowal i pokazywal calemu gronu.

Pozdrawiam i czekam na porady

Moje pierwsze pytanie Jaki sump? Ile litrow do takiego zbiornika i jaki sprzet?

Co sadzicie o takim odpieniaczu DT-2516, czy bedzie pasowal?

A moze H&S 150-F2001 bedzie pasowal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj cameeloff.