Skocz do zawartości
SkoczekPL

Wypadek Kubicy

Rekomendowane odpowiedzi

#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

...

Gość robi to co lubi, a że łączy się to z pewnym ryzykiem to cóż - taka profesja.

...

Dobrze, że o Smoleńsku przestali na chwile gadać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

...

Gość robi to co lubi, a że łączy się to z pewnym ryzykiem to cóż - taka profesja.

...

Dobrze, że o Smoleńsku przestali na chwile gadać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323860 Natan :
#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

Nie, po prostu bylo mniej wozow ratownictwa


dsc0711b.th.jpg

Delta 72x72x50; LED Cree by Tomasz; Hydor Slim-Skim; 2x6055 + multi

Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.bractwo-s...forum/index.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323860 Natan :
#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

Nie, po prostu bylo mniej wozow ratownictwa


dsc0711b.th.jpg

Delta 72x72x50; LED Cree by Tomasz; Hydor Slim-Skim; 2x6055 + multi

Znajdziesz mnie rowniez na: http://www.bractwo-s...forum/index.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minuta --> 3:20

Witać jak Robertowi rozwaliło samochód.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minuta --> 3:20

Witać jak Robertowi rozwaliło samochód.


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323864 SkoczekPL :

Minuta --> 3:20

Witać jak Robertowi rozwaliło samochód.

Dokładnie widać, że "nadział" się na barierkę. Żadnego bocznego uderzenia nie było.

#323862 AdamB :
#323860 Natan :
#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

Nie, po prostu bylo mniej wozow ratownictwa

Ratownicy dotarli na czas, wyciągneli, dowieźli do szpitala. Nawet gdyby było ich więcej nie złapaliby auta w poduszkę.

Próbowałem oglądać relacje TVN czy Polsatu, ale śmiech mnie ogarnia. Te ich wizualizacje...

Część ekspertów których zapraszają, pomagała w kwietniu w wyjaśnianiu katastrofy Smoleńskiej :nono.

Nie ma co debatować nad tym dlaczego mu pozwolili, co się stało, czy korzeń, czy ślisko. Stało się.

Najważniejsze jest to, że Robert przeżył, poskładali go, wybudzili, kontaktuje. To się liczy.

Czy wróci do ścigania w tym sezonie, czy przyszłym i kto ile zarobi, a ile straci jest najmniej ważne.


""""

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323864 SkoczekPL :

Minuta --> 3:20

Witać jak Robertowi rozwaliło samochód.

Dokładnie widać, że "nadział" się na barierkę. Żadnego bocznego uderzenia nie było.

#323862 AdamB :
#323860 Natan :
#323847

i co za tym idzie stosunkowo niskiego poziomu jego zabezpieczenia

tak, kierowcy za szybko jeździli.

Nie, po prostu bylo mniej wozow ratownictwa

Ratownicy dotarli na czas, wyciągneli, dowieźli do szpitala. Nawet gdyby było ich więcej nie złapaliby auta w poduszkę.

Próbowałem oglądać relacje TVN czy Polsatu, ale śmiech mnie ogarnia. Te ich wizualizacje...

Część ekspertów których zapraszają, pomagała w kwietniu w wyjaśnianiu katastrofy Smoleńskiej :waving.

Nie ma co debatować nad tym dlaczego mu pozwolili, co się stało, czy korzeń, czy ślisko. Stało się.

Najważniejsze jest to, że Robert przeżył, poskładali go, wybudzili, kontaktuje. To się liczy.

Czy wróci do ścigania w tym sezonie, czy przyszłym i kto ile zarobi, a ile straci jest najmniej ważne.


""""

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wozów ratownictwa było tyle co zawsze, przecież normalnie nie stoją na każdym zakręcie, tym bardziej, że tam nie było jakiegoś mega zakrętu.

To był zwykły pech, na necie jest cala masa groźniej wyglądających wypadków na których kierowcy wychodzą bez szwanku, pech i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wozów ratownictwa było tyle co zawsze, przecież normalnie nie stoją na każdym zakręcie, tym bardziej, że tam nie było jakiegoś mega zakrętu.

To był zwykły pech, na necie jest cala masa groźniej wyglądających wypadków na których kierowcy wychodzą bez szwanku, pech i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323868 Thom :

Próbowałem oglądać relacje TVN czy Polsatu, ale śmiech mnie ogarnia. Te ich wizualizacje...

Część ekspertów których zapraszają, pomagała w kwietniu w wyjaśnianiu katastrofy Smoleńskiej :nono.

http://sport.onet.pl/forum/forum.html?&hashr=0&discId=10727036&threadId=81179715&AppID=350?hashr#forum:MSwzNTAsMTEsODExNzk3MTUsMjA2OTY4NDUwLDEwNzI3MDM2LDAsZm9ydW0wMDEuanM=

hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323868 Thom :

Próbowałem oglądać relacje TVN czy Polsatu, ale śmiech mnie ogarnia. Te ich wizualizacje...

Część ekspertów których zapraszają, pomagała w kwietniu w wyjaśnianiu katastrofy Smoleńskiej :waving.

http://sport.onet.pl/forum/forum.html?&hashr=0&discId=10727036&threadId=81179715&AppID=350?hashr#forum:MSwzNTAsMTEsODExNzk3MTUsMjA2OTY4NDUwLDEwNzI3MDM2LDAsZm9ydW0wMDEuanM=

hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seb nie rozumiesz podstawowych pojęć dyktującymi F1. Kubica jest na tyle dobry, że każdy zespół by go z wielką chęcią przygarnął - czemu od razu wiąże się to z rezygnacją? Nie rozumiesz, że to co jest na papierze to świętość? Jak mają mu zakazywać skoro wyraźnie w kontrakcie jest napisane, że nie mogą mu zakazać. Podpisali wtedy taki kontrakt, więc muszą się go trzymać dopóki nie podpiszą nowego, oczywiście mogliby go nieco zmienić w trakcie, ale Kubica nigdy by się na takie coś nie zgodził. Do tego co to za relacje wtedy mają być? Na takich relacjach mają potem zbudować coś dobrego? Za dużo onetu ludzie się naczytają, a potem gadają głupoty. Kubica jest na tyle dobry, że każdy zespół chciałby go mieć, może oprócz Red Bulla bo wtedy Vettel musiałby mieć ciężki orzech do zgryzienia, a marketingowo wolą Vettela. Kubica jak jest w formie ma pewny stołek w F1 co by się nie działo. Rajdy to jego pasja i momentami mam wrażenie, że bardziej ciągnie go właśnie do rajdów niż F1 i pieniądze nie grają tutaj roli w tym momencie - chodzi oczywiście o zarobki Kubicy.

Podsumowując: Kubica jest tak ważny dla zespołu LRGP, że ryzykowanie tym, że odejdzie i psucie atmosfery jest totalnie nie na miejscu. Kto przewidzi, że będzie miał wypadek? Jeszcze taki? Gdyby nie ta barierka nic groźnego by się nie stało. W życiu trzeba robić to co się kocha, a nie tylko kalkulować gdzie się więcej zarobi :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seb nie rozumiesz podstawowych pojęć dyktującymi F1. Kubica jest na tyle dobry, że każdy zespół by go z wielką chęcią przygarnął - czemu od razu wiąże się to z rezygnacją? Nie rozumiesz, że to co jest na papierze to świętość? Jak mają mu zakazywać skoro wyraźnie w kontrakcie jest napisane, że nie mogą mu zakazać. Podpisali wtedy taki kontrakt, więc muszą się go trzymać dopóki nie podpiszą nowego, oczywiście mogliby go nieco zmienić w trakcie, ale Kubica nigdy by się na takie coś nie zgodził. Do tego co to za relacje wtedy mają być? Na takich relacjach mają potem zbudować coś dobrego? Za dużo onetu ludzie się naczytają, a potem gadają głupoty. Kubica jest na tyle dobry, że każdy zespół chciałby go mieć, może oprócz Red Bulla bo wtedy Vettel musiałby mieć ciężki orzech do zgryzienia, a marketingowo wolą Vettela. Kubica jak jest w formie ma pewny stołek w F1 co by się nie działo. Rajdy to jego pasja i momentami mam wrażenie, że bardziej ciągnie go właśnie do rajdów niż F1 i pieniądze nie grają tutaj roli w tym momencie - chodzi oczywiście o zarobki Kubicy.

Podsumowując: Kubica jest tak ważny dla zespołu LRGP, że ryzykowanie tym, że odejdzie i psucie atmosfery jest totalnie nie na miejscu. Kto przewidzi, że będzie miał wypadek? Jeszcze taki? Gdyby nie ta barierka nic groźnego by się nie stało. W życiu trzeba robić to co się kocha, a nie tylko kalkulować gdzie się więcej zarobi :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://sport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/team-lotus-renault-podjal-decyzje-ws-startow-kubic,1,4171376,wiadomosc.html

Szacunek dla Erica Boullier'a. Facet rozumie to, czego większość ludzi (a Polaków w szczególności) nie jest w stanie ogarnąć.


250L + SUMP 75L, "Black Python" 120W + 2xHagen GLO 1xATI Blue Plus 24W, Grey Dragon 6000, 2xTunze 6055 z Single Controller 7091 i Y-adapter + Tunze 6025, Deltec AP600, Deltec FR509, dolewka Dr Witt, GHL Profilux Dosing Unit SA 4, RO 75 GPD + DI

http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=25772

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#323836 Thom :

Za dużo grasz w gry typu NFS :).

Nie wiem dlaczego piszesz o WRC. Ten rajd był memoriałem Roberto Melotto, a nie rajdem cyklu WRC.

Zestawiasz F1 w jednej linii z kartingiem, następnie piszesz o "stosunku mocy do masy auta dającym chore fantazje" w autach S2000, rozumiem, że dla przeciętnego człowieka powiedzmy 265bhp przy 1200kg to sporo, ale nie przesadzajmy...

Bolid F1 waży 640kg, już nie mówiąc o stosunku masa/moc we wspomnianych kartach.

Pałąk boczny klatki lub jak go nazywasz "krzyż drzwiowy" został rozerwany, ale przez strażackie nożyce hydrauliczne :).

Co do umiejętności Roberta. To, że dostał się do najbardziej prestiżowego cyklu wyścigowego świadczy o tym, że je ma i nie jest przypadkowym kierowcą, którego ktoś wsadził do bolidu od tak.

Do samochodu rajdowego wsiadł nie po raz pierwszy. Udowodnił, że nieźle ogarnia rajdówki swoimi wcześniejszymi występami w rajdach.

Wypadek, zdarzają się... Tak samo przy jedzeniu zupy, schodzeniu po schodach, czy kąpieli, tak i podczas jazdy rajdówką.

Czy lepiej latać, czy siedzieć w klatce. Cóż, jednym mecz w TV dostarcza odpowiednią dawkę wrażeń inni wolą śmigać po oesach :googleye. Nikt nikogo do niczego nie zmusza.

Tego "750" kucego Nissana "do driftu" nie mam siły komentować :).

Pozdrawiam

To szczerze ci współczuje Thom :)NFS pozostawię Tobie bo takim ludziom jak Ty do końca życia zostaną tylko takie gierki nie chce mi się komentować zbytnio Twoich wypowiedzi niemniej jednak jesteś z Krakowa wiec wielki fanie motoryzacji powinieneś wiedzieć że nasze auta były gwiazdą wystawy w Twoim skromnym mieście pod nazwa Tunning show 2010...a nasze hostessy zapełniają większość filmów z tego zlotu;]moja firma zapraszana jest na ok 15 poważnych targów motoryzacyjnych w europie gdzie też eksportujemy nasze dziwne projekty , a wiec ..prosiłby bys nastepnym razem zanim zaczniesz cos insynuować zastanów się 5 razy bo farmazony mówisz i podważasz czyjeś wieloletnie doświadczenie praktyka a nie internetowego teoretyka !!aha jeszcze .. co do mojej wypowiedzi ''Wrc'' chodziło ogólne stwierdzenie rajdów tego typu <łapiesz za słowa> co do klatki nikt chyba nie tnie rury poprzecznie :](nawet najgłupszy strażak hehe) by wyciągnąć kierowce robi sie okienko czyli wycina rure z jednej i drugiej strony:) poza tym usuwa sie kierowce z auta jak najszybciej do tego sa takie ''pagony'' w ich kombinezonach zobacz na internecie jak to wyglada:] wspomniałeś także o stosunku mocy do masy bolidu a auta klasy s2000 nie mam siły tego tłumaczyć to 2 inne bajki wys, aerodynamika rozkład masy rozstaw osi teren w jakim jeżdżą itd poczytaj połącz sobie dane wnioskuj dalej...w końcu ja tylko gram w NFSa hehe nie mam Ci czego tłumaczyć ... do do sky-a pooglądaj sobie nasze złe zabaweczki

A tu masz jeszcze wroclove by night tez skyline i kobieta:)

Na co dzień[/pink] mam audi S8 w pracy robie to co lubie i składam takie rzeczy miedzy innymi zabawki na szutr i różnej klasy wrc wiem jak sie też rozwalaja wiec drogi Thomie mam prawo coś powiedzic w tym temacie bo przynajmniej wiedzy nie wyssałem z TVN-u

serdecznie pozdrawiam Marcin

PS DALEJ UWAZAM ZE KUBICA DO F1 A NIE DO S2000. PORAZKA.. ALE ZYCZE MU JAK NAJSZYBSZEGO POWROTU DO ZDRÓWKA:)

Rajd nie oznacza zapier.. ile fabryka dała na każdym odcinku trzeba mierzyc siły auta i jego możliwości poslizg z kt nie da sie auta wyciągnąć jest tego dowodem umiejętności Robertowi nie brak jednak skoda na wiejskiej drodze to nie bolid na gładkim jak stół dobrze zabezpieczonym torze F1 ;/


DOBRE RADY + PRACA + WIEDZA = PIĘKNA RAFA

Reefmax + zdjeta pokrywa-- lampa Led 90W Filtracja : purigen,silicatex , chmi-pure,LR , + odpieniacz DIY . Falowniki 2x. Obsada: wszystkiego po trochu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz startował tą skodą...

to mu nie pomogło.

Mam nadzieję, że wróci w pełni zdrowia i sił psychicznych do F1.

A gdy zakończy przygodę z formułą zajmie się innymi rajdami... bo Kubicy nie wyobrażam sobie na emeryturze.

Pozdro

Dla krytykantów najnowsza wypowiedź Barrichello


LED Maxspect, Tematy lufta

Salarias allegro (sklep Salarias) baner NanoReef www.mariuszfrej.com Moje szkła: 80 l (105 w obiegu)- ReefMax, start 10 sierpnia 2010, 90% sucha skała, II) 360 l (ok. 470 l w obiegu) start VI 2012 - 100 % sucha skała, . Akcja Pajacyk - kliknij proszę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.