Skocz do zawartości
Jałoś

Żywa Skała...od kogo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam takie pytanie: Od kogo warto kupić żywą skałę, a od kogo nie ?

Proszę o opinię tych co już mają skałę i w perspektywie dłuższego czasu są z niej zadowoleni.

Może ktoś ma aka na skale "ekologicznej" z aquariusa z gdyni? Może ktoś mieszał żywą i tą "ekologiczną"?

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.

Pozdrawiam

powolutku czas coś zamówić....:)

Pozdrawiam Tomek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

ja bede chyba kupowal w akwarystyka.com. Za niedlugo bedzie dostawa swiezej skalki wiec bedzie dobrze. jak kupie to napisze jaka jest.

jeszcze tu wroce:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam.

Ja właśnie kuiłem w korale.pl i mam ja od 2 dni.

Wylazłz niej krab pustelnik (spory) oraz chyba wężowidło - ale siedzi w skale i nie chce wyłazić.

To początek.

Nie mam zbytniego doświadczenia , ale jej kształty są naprawdę ok - niektóre zupełnie odjechane.

Wiekszosc wprost obrosnietr czrwonymi glonamii innymi dziwnymi rzeczami.

Narazie poza tym co pisałem nic niewylazło (poza krabem i krewetką pistoletową - ale to martwe - skała długo do mnie jechała :-(

Kup od razu martwa skałę - kilka kg - ma rewelacyjne kształty - przyda się na budowanie skałek na dno i za jakis czas ożyje i jest tania - i fajniejsza od tufu.

250-baniak.HQI 150w+2x39w T5 +2x24T5 + nocne , cyrkul. 9000l ,pełen Balling ,odpieniacz ??, LR 30kg. Silunaria ,Xenia ,Sacropython ,Clavularia ,grzybki ,Oceanaris x2 ?limaki turbo x3 (kilka twardych)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mysle, ze za cene tej martwiej lepiej dolozyc i kupic juz ekologiczna albo chocby z akwarystyka.com. Na martwej jest duzo zwierzat ktore zaczna sie rozkladac i klapa. Na zywej tez sa ale na pewno mniej.

jeszcze tu wroce:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

skałę ekologiczna odradzam i to bardzo