Skocz do zawartości
draco1984

Nowy w świecie akwarystyki morskiej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników FORUM. Akwarystyką słodkowodną zajmuję się już od 15 lat. Zapadła decyzja że zakładam akwarium morskie, i pomału mam zamiar kompletować wiedzę przede wszystkim, no i rzecz jasna sprzęt :). Pomału, ponieważ nie ukrywam ze nie mam możliwości wyłożenia na start 2 tyś zł. Ale krok po kroku do celu jakoś dotrę ;).

Jestem z Wrocławia i bardzo chętnie popisałbym z kimś z okolicy, może nawet jakieś instruktażowe spotkanie też wchodzi w grę. Zapewne nie jedno.

Fajnie byłoby gdyby ktoś mógł się podzielić jakimiś materiałami na temat morszczuków, bo znajdowane w necie informacje są zazwyczaj szczątkowe, i nie wyjaśniają wszystkich aspektów zagadnienia :). Więc jakieś kompendium wiedzy mile widziane :).

Dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie byłoby gdyby ktoś mógł się podzielić jakimiś materiałami na temat morszczuków, bo znajdowane w necie informacje są zazwyczaj szczątkowe, i nie wyjaśniają wszystkich aspektów zagadnienia :). Więc jakieś kompendium wiedzy mile widziane :).

Dzięki z góry!

Witaj,

Jest paru Wroclawiakow na forum i na pewno Ci pomoga. Co do "szczatkowych" informacji to tu jestes w bledzie. NR to chyba najwieksza baza informacji na temat zbiornikow morskich

Pozdro


425L  - Maxspect Recurve R6 120, Twistman 150 Integra, Komputer od AquaTrend i takie tam... Stary projekt [600L] Nowy projekt [425L]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj :) A oto potrzebne Ci kompendium wiedzy - w tematach przyklejonych na samym początku strony - większość z tego, co jest Ci potrzebne na start, znajduje się w jednym, łatwo dostępnym miejscu:

http://nano-reef.pl/forum/56-dla-nowicjuszy/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach