Skocz do zawartości
Gość Mariusz Szramek

SKLEP UM-UM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz Szramek

Długo się zastanawiałem ale........Jest mi bardzo przykro z powodu obsługi sklepu UM-UM. Myślałem że jestem stałym bywalcem i klientem tego sklepu ale niestety przestałem nim być......

Powodów jest klika...

1. Czas oczekiwania......niekiedy 3-4 tygodnie bez poinformowania mnie kiedy towar będzie wysłany

2. Brak dziłających telefonów (BRAK KONATKTU ZE SKLEPEM)... 1 rozłącza się po 2 sygnale, 2 ciągle zajęty........i non stop gg niedostępny i nie odpowiadający na wiadomości...

POWIEM SZCZERZE

jeszce 2 lata tego nie było...non stop informowano mnie telefonicznie bądź meilowo czy towar jest czy go nie ma, i kiedy będzie wysłany.

Z ostatniego zamówienia zrezygnowałem gdzie miałem zamówioną sól i salimeter do nowego akwa. ILEŻ MOŻNA CZEKAĆ!!!

Zarejestrowałem się na www.amekon.pl i po 3 dniach miałem WSZYSTKO!!! I non stop byłem informowany o zamówieniu.

JA rozumiem że ktoś ma dużo roboty

Ale ja mam sklep komputerowy i nie mogę sobie pozwolić aby KLIENT CZEKAŁ 3 TYGODNIE!!!!!!!!!! BO GO STRACE

Wy mnie straciliście...

NIE JESTEM ZŁY!!!!!!!

JEST MI SMUTNO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robi sie coraz większa konkurencja myśle że to pozytywnie wpłynie na ceny i obsługę klienta


360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny sklepik ale przerazamnie ten brak zdjec (chyba , ze to tylko u mnie na przegladarce i brak opisu towaru :))

obiektywnie co do UM-UM, pewnie bywa roznie ja akurat mam chyba farta :), jak na razie

ale masz racje wraz zewzrostem ruchu w biznesie trzeba zwiekszyc obsade i powiekszyc obsluge, bo inaczej mozna przejsc do historii


400l + 150 sump, troche sprzetu i zeovit od 12.11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek

I jeszcze człowiek płaci za priorytet 14zł a normalna przesyłka kosztuje 12ł (a propos priorytet kosztuje 1zł więc powinno być 13zł) to po co płacić za priorytet jak i tak czeka się już tyle czasu......

W Amekonie zapłaciłem 9zł!!!!!!!

Rozumiem koszty przesyłki,pakowania, czas aby pójść na pocztę.....

ALE TO IDZIE W KOSZTY FIRMY Jak ja bym miał obciążać klienta dodatkowymi kosztami to kążdy klient powie mi PA PA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

priorytet to pic na wode może jedna z dziesięciu paczek dochodziłą do mnie na drugi dzień


360+110-od 15 Grudnia 2006 sprzedam miejsce na reklame (300 znaków) :D www.fastquad.pl- dla morszczaków z nano-reef super zniżki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm może Przemek zamiast informatyka zatrudniłby jakieś dziewcze po szkole która miłym głosikiem mówiłaby przesyłka jest w przygotowaniu a na gg można by się z nią umówić przy okazji.


Aiptas mój wróg. 200l kłopotów ale miłych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na poczcie jak nadajesz priorytet to daja ci tylko 70% szans na 24 godziny , wiele posylam wiec wiem, ale dokladnie wysylanie to pic na wode, sklepy juz dawno powinny pojsc po rozum do glowy dalem ciala, nie wyslalem ,mowie prawde , klient sie nie wkorza czeka i najwazniejsze nie ma wrazenia , ze robi sie z niego glupka


400l + 150 sump, troche sprzetu i zeovit od 12.11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym oczekiwaniem to troche przesadzasz, trzeba poprostu uzbroic sie w cierpliwosc. Znam firme w ktorej trzeba czekac na czesci czasem ponad 6 m-cy i jakos nikt sie tym az tak bardzo nie przejmuje.


120/60/60 - 430l, 2x400W 20KK BLV, Wavebox + 6100 + 6060 + 6045 + 6025

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez mialem z nimi klopoty nie przyslali mi hydrometru a policzyli !!!:)(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek

PAWEŁ2000 rozumiem że są rzeczy na które się czeka długo. ALE SIĘ O TYM INFORMUJE.

Moi klienci jak przychodzą do mnie coś zamówić to nie czekają 2,3,4 tygodnie. TO JAKIŚ ABSURD. A jeżeli czekają dłużej niż 3 dni to osobiście do nich dzwonię.

Rozumiem że do wahadłowców NASA na części czeka się pół roku :)

Ale na sól AQUA MEDICA I SALIMETER AQUAMEDICA się nie doczekałem...... i zamówiłem w amekonie i miałem PO 3 DNIACH

A jak zaczynasz z morskim TO NIE MOŻESZ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na czesci do wahadlowcow nie czeka sie dlugo, hangar serwisowy to praktycznie fabryka w ktorej jest kazda czesc a nawet gdyby nagle potrzeba bylo cos duzego np. dysze do silnika to czeka sie duzo krocej niz 6 miesiecy :) O NASA mozna myslec co sie chce ale i tak maja najlepsza logistyke na swiecie, SZCZEGOLNIE projekt Space Shuttle,

to majstersztyk logistyczny, po prostu mistrzostwo swiata.

"A jak zaczynasz z morskim TO NIE MOŻESZ SIĘ JUŻ DOCZEKAĆ!!!" - no wlasnie jak sie zaczyna to potrzeba duzo cierpliowsci. Ja zakladam wlasnie drugie akwarium i kleje sobie wszystko powoli, czekam spokojnie zeby silikon wysechl, wycinam PCV, montuje kabelki itd... i zabawy mam przy tym po pachy, i wcale mi sie nie spieszy do odpalenia akwa bo czeka mnie mierzenie, dolewanie, podmienianie, karmienie, czyszczenie, przegrzewanie, zdychanie itd... itp.... co jest niewatpliwie czescia akwarystyki morskiej ale jej czescia jest tez spokojne projektowanie i wykonanie, przelicznie wszystkiego po 10x itd...

Tak wiec luz, przeciez w koncu dostaniesz to co potrzebujesz a moze w tym czasie wymyslisz cos nowego, cos zbudujesz, cos dodasz, jeszcze raz sprawdzisz czy wszystko szczelne...

Staram sie zrozumiec sprzedawcow bo sam kiedys bylem i wiem co to znaczy. Czasem sie w natloku cos przegapi, celowo mysle nikt nikogo w bambuko nie dmucha.


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek

Poprawiłeś mi humor :) Dzięki AquaManiac :)

Ale co do UM-UM to rozumiem żeny to było pierwszy raz..... ALE NIE BYŁ. Tak się działo już od trzech zamówienień.

Po za tym mój kumpel z pracy też u nich zamawiał. Ale raz 1 rzeczy nie wysłali, drugą pomylili a trzcia była uszkodzona.

Ale spoko bo ja mówiłem że każdemu się zdarza a UM-UM są OK.

Zamówił drugi raz i przyszła pompka Hagena i coś jeszcze . Pompka była uszkodzona fabrycznie. Zdenerwował się i odesłał z prośbą o zwrot pieniędzy. ODMÓWILI. powiedzieli że może to sobie wymienić na coś innego.

A ZGODNIE Z PRAWEM HANDLOWYM ZAMÓWIONY TOWAR MOŻESZ ODESŁAĆ DO 10 DNI BEZ PODANIA PRZYCZYNY.

A STRACILI DOBREGO KLIENTA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Aqua Maniac

Space shuttle doczekał się również krytyki...i to nawet ze strony pracowników.:)

Ale fajnie, że na tym forum też się ktoś interesuje projektami kosmicznymi.


Szykuje powrot do morszczyzny w wielkim stylu :)

TYLKO WIDZEW

''Su ludia,ktorich mam proste v pici:-)))''

Aurel Hatala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, przede wszystkim jest "malo" ekonomiczny ale NASA stala swego czasu przed alternatywa: wahadlowiec drogi w obsludze albo zaden (Nixon zawalil sprawde, po prawdzie to nie bylo "woli politycznej") a i plany pod koniec lat 60-tych byly bardziej ambitne, co 2 tyg. mialy latac szatle na orbite :) Dzis juz w sumie szatle sa potrzebne tylko do wyniesienia paru modulow na ISS, moze wymiane zyroskopow w Hubble-u i ew. jakas serwisowa (tfu tfu odpukac) misje do Chandry. Ale bedzie zyl dalej - projekty CEV na bazie komponentow szatla nie tylko ladnie wygladaja, to bedzie latac i bedzie tanie i niezawodne :)

ps. Zagladasz czasem na pl.sci.kosmos? Tam to dopiero maja wiedze co niektorzy :)

Wszystkim sorrki za tradycyjny off-topic :)


http://pl.reeflex.net/ - polskojęzyczny leksykon akwarystyki morskiej
_____________________________________________________________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.astronomia.ozone.pl <-tu często goszczę

NA razie się dokształcam bo niedługo się tym interesuję...pogadajmy lepiej na priv.Dzięki za linka, na pewno zajrzę


Szykuje powrot do morszczyzny w wielkim stylu :)

TYLKO WIDZEW

''Su ludia,ktorich mam proste v pici:-)))''

Aurel Hatala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz Szramek - rozumiem, iż wiele z zarzutów pod naszym adresem ma miejsce, i jestem gotów przyjąć krytykę pod adresem sklepu ale wtedy gdy ma to uzasadnienie.

Nie pisz proszę, że na ostanie zamówienie czekałeś 3-4 tygodnie - złożyłeś zamówienie 19.10.2005 o godz. 20 a 26.10 kiedy paczka była już zapakowana zrezygnowałeś z zamówienia. Znam prawo handlowe i wiem że Klient może zrezygnować z zamówienia ale nie pisz że czekałes 3-4 tygodnie - bo to nie prawda!.

Napisz konkretnie kto kupił u nas zepsutą pompkę i komu odmówiliśmy przyjęcia - gdyż nie przypominam sobie takiej sytuacji, tym bardziej że przyjmujemy wszystkie reklamacje, a zwłaszcza zwroty bo do tego zobowiązują nas przepisy. A napewno nie miała miejsca sytuacja, w której odmówiono Klientowi prawa do zwrotu towaru czy przyjęcia reklamacji. Jestem wiec tym bardzo zainteresowany , skoro takie zarzuty padają publicznie, prosze o podanie konkretów.

Rozumiem że zrezygnowałes z zamówienia 5 dnia od jego złożenia w naszym sklepie(a mamy do 10 dni na jego realizację) - ale jestem przekonany , ze z naszym regulaminem zapoznałeś się dużo wczesniej, i wiesz jaki termin zastrzegamy sobie na realizację zamówienia. Co do kosztów przesyłki - są to opłaty zryczałtowane - i nie rozumiem Twojego oburzenia, gdyż jest to stała opłata - bez względu czy Klient zamawia paczkę 1 kg czy 10kg. Poza tym ja nie rozliczam nikogo w jaki sposób prowadzi firmę, jakie ma koszty, w jaki sposób prowadzi interesy - dlatego nie widzę też powodu aby się z tego tłumaczyć. Klient o wszystkim poinformowany jest przed złożeniem zamówienia - i moze to zrobić lub nie.

Jak rozumiem sprzedajesz komputery - też masz najtańszą ofertę w sieci i na rynku i najtańsze koszta przesyłki? Tłumaczysz się każdemu Klientowi który zapyta się Ciebie czemu jest u Ciebie 1zł drożej niż u konkurencji??


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Nikogo nie będę bronił i nikogo nie będę oskarżał

Z kilku powodów

- nigdy nie kupowałem w Um um

- mam za małe doświadczenie ze sklepami internetowymi (zwłaszcza z morszczyzną)

- pracuje też w handlu

- znam tylko opinie ludzi, których nie znam (poznałem na forum lub przez GG)

Powiem tak

2 razy wysłałem do Przemka pytanie, które nie tyczyło się sklepu

- Prośba o dokładne opisanie jak zrobił odpieniacz z butelki do karmienia dzieci oraz o identyfikacje ślimaka, którego zakupiłem w sklepie we Wrocławiu (nikt nie wiedział i chciałem się zapytać kogoś, kto importuje morszczyznę )

Niestety na oba pytania nie dostałem odpowiedzi, odpieniacz jednak zrobiłam (jak widzieliście na zdjęciach moich) Wystarczyłoby napisać, że nie wiem lub, że odpieniacz wykonałem w taki sposób ….

3 osoby, które kupiły u Ciebie Przemku napisały ze to był ostatni zakup w sklepie um um

jednak z tych osób kupowała kilka razy i była zadowolona, ale ostatnio 2x cos było zawalone (nie wnikam w szczegóły)

Ja jeszcze nigdy nie kupowałem w u Ciebie w sklepie, ale na 100% zrobię zakupy.

Jak będę kompletował sprzęt do troszkę większego akwarium morskiego.

I się przekonam, jaka jest prawda.

Można zawalić pierwsze zamówienie przez przypadek z nowym klientem (ja tak przez przypadek zrobiłem to w firmie, której pracuję)

Ale odkręciłem to i dalej sprzedaje temu klientowi, choć była to naprawdę spora transakcja (około 150 tyś )

Pracuje w sporej firmie (hurtownia elektryczna)

W dziale, w którym pracuje 3 osoby a robimy obrót większy niż wygrana w toto lotku (co miesiąc)

Nie można też porównywać sklepu komputerowego do sklepu z morszczyzną

- komputerowe są w każdym mieście a morskie w kilku tylko (i to tych większych)

Mi jak ktoś powie, że kartę graficzną sprzeda taniej o 10 zł to nie lecę tam kupować.

Powiem więcej, części, do kompa kupuje w jednym z droższych sklepów we Wrocławiu.

Czemu ?? bo są rzetelni i mają dobry serwis, a jak cos zawalą to zawsze zadzwoni ktoś do mnie i mnie poinformuje o tym.

Naprawdę jak nie ma możliwości czegoś dokonać starczy nieraz mail lub telefon z informacją.

Mam nadzieje, że na rynku (akwarium morskich) będzie zdrowa konkurencja jak narazie nie ma, co ukrywać sklep um um ma bardzo atrakcyjne ceny i te ceny przykuwają moją uwagę

Tynio

Pozdrawiam


Było mineło - akwarium to już wspomnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek

Nie będę podawał jego danych osobowych powiem tylko że ta osoba istnieje i nie uroiłem sobie tego. Miasto w moim profilu. A przy ostatnim zamówieniu wybglądało to tak że chcąc się do was dodzwonić telefony nie działały:

058 690 70 84 rozłączał po drugim sygnale

690 70 86 był non stop zajęty

Na gg jak pisałem co z moim zamówieniem 6700 to nikt nic nie odpisał przez 3 dni z rzędu. (A CHCIALEM JESZCE COŚ DOŁOŻYĆ)

A CZEMU ZREZYGNOWAŁEM. Bo po wcześniejszym zamówiemniu nr 5959 jak w końcu się dodzwoniłem to też mi powiedziano że paczka DZISIAJ WYJDZIE i jeszce sobie poczekałem z 2 tygodnie.

Tak samo zrezygnowałem z zamówienia 6176 bo czekałem NA BANK 3 tygdnie bo nie było nigdzie odkurzacza.

DO TERAZ z zamówienia 5959 NIE DOSTAŁEM 3 x Hagen - AquaPack - zestaw 3 preparatów do akwarystyki

A STATUS ZAMÓWIENIA JEST DALEJ W EALIZACJI A ZAMÓWIENIE BYŁO SKŁADANE 02.04.2005

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mam prośbę - albo pisz konkrety i kogoś oskarżając przytaczaj fakty albo nie pisz takich rzeczy że komuś nie uwzględniliśmy reklamacji - bo to takie strachy na lachy. Takie coś może napisac każdy.

Jak widać - bardzo łatwe jest oskarżenie kogoś - niestety później to ja musze tłumaczyć się i wdawać w dyskusje - dlatego iż nie chcę aby takie sprawy pozostawały bez odpowiedzi - żeby nie zostało to odebrane jako nieme potwierdzenie faktu.

Co do telefenów - wybacz, nie zrobię nic z tym, że telefon był zajęty - drugi także musiał być zajęty skoro rozłączało Cię po drugm sygnale. W firmie pracuje 5 osób, mamy dwie działalności i telefony dzwonią właściwie non stop.

Co do pisania na gg - jest to dodatkowa forma kontaktu i odpisuje na nią tylko irmina - ale PREFERUJEMY zamaist gg kontakt mailowy - czego w tamtym czasie nie zrobiłeś - co pozwoliłem sobie sprawdzić. Więc rozumiem że próbowałeś 3 dni, choć prywatnie nie wierzę, abyś 3 dni z rzędu się nie mógł tego zrobić) dodzwonić się z żadnym skutkiem(!) - to dlaczego nie wysłałeś maila - choćby jednego w tej sprawie?? W ten sposób przyjmujemy aktualizacje zamówienia(domówienia) - więc byłaby to forma prawidłowa.

I nie gniewaj się - Twój argument czemu zrezygnowałeś z tego zamówienia po 5 dniach od jego złożenia jest po prostu niepoważny - mogłeś już nie pisac nic - albo pisząc że miałeś aki kaprys! Skoro zrezygowałeś z zamówienia ponieważ wczesniej czekałes dwa tygodnie - to po co w takim razie w ogóle składałeś w naszym sklepie zamówienie? Wytłumacz mi to proszę bo nie rozumiem - jestes tu niekonsekwentny.

Co do zamówienia z odkurzaczem - jak zapewne pamiętasz, złożyłes zamówienie i napisałeś zaraz po nim, aby paczkę wysłać tego samego dnia, nieprawda? Zamówieine złożyłeś o 13:28, o 14:15 miałes informację, że zamówienie nie zostanie tego dnia zrealizowane - i skoro jak widze w ciągu dwóch następnych dostaw nie otrzymaliśmy go od importera - to co mieliśmy wg Ciebie zrobić? Zrobić go samemu? Ulepić z gliny? Nie rozumiem tego.

Co do Hagen Aquapack - przekaże to Irminie i sprawdze - rozumiem że za to zapłaciłeś , tak? Bo jeśli nie - to zapytam Cię jak wyżej.

W realizacji zamówienie jest - ale tylko od Twojej strony. Ale oczywiście, żeby Cię to nie irytowało - zostało do zamknięte.

Ogólnie powiem tak - przykro, mi że biorę udział w dyskusjach mocno off topic zamiast poświecić czas choćby na odpowiedzi osób z nano - natomiast nie pozwolę aby "jechano" bez trzymanki po sklepie który współtworzyłem przez ostatnie 4 lata - i na co ciężko pracuję. Oczywiście - jeśli ktoś ma rację - trzeba pochylić głowę i przeprosić - co potrafimy także uczynić. Ale jak zapewne widzisz Mariuszu - każdy kij ma dwa końce(za wyjątkiem procy) - i fakty wyglądają nieco inaczej niż to przedstawia zawsze jedna ze stron.

I żądam teraz od Ciebie podania, wobec jakiegoż to Klienta złamaliśmy prawo(bo tak to trzeba nazwać) i nie zgodziliśmy się na reklamacje. Jeśli nie podasz - będzie to dla mnie oznaczało, że jest to po prostu kłamstwo . I nie zrozum tego źle - ale jak się miało odwagę powiedzieć A to trzeba też mieć aby powiedzieć też B.

Wszytsko powyższe napisałem jako P.C - nie jako pracownik sklepu.Przepraszam za ten temat OT.

Pozdrawiam

Przemek

Pow


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tynio - masz rację - na pewno te kwestie będe starał się wytłumaczyć. Przepraszam za brak odpowiedzi - musiałem widocznie odłożyć list na później i niestety wypadło mi to z głowy. Także wszlekie opóźnienia na listy skierowane bezpośrendio do mnie nie wynikają z mojego lenistwa - ale z dużej ilości pracy. Prosty przykład - w poniedziałek była dostawa zwierząt, zrobiłem zdjecia na drugi dzień, ale do dziś jeszcze nie miałem nawet chwili czasu aby je obrobić - moze uda mi się to jutro, w niedzielę. I ja się nie żalę - proszę jedynie o zrozumienie, że to nie jest moja zła wola a sklepu niechciejstwo w wysyłaniu paczek nie na czas. Gdy realizowaliśmy kiedyś 15 zamówień tygodniowo(nie wiem ile ma amekon) to tez na wszystko pozostałe był czas - teraz ywysłamy przeszło 370 paczek(np. w październiku) miesięcznie to są niestety opóźnienia - stąd poszukujemy do pracy przy sklepie kolejnych osób.

BTW - na listy w sprawie pracy odpowiem dopiero po niedzieli( niestety przychodza one do firmy, a nie na komputer domowy)


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mariusz Szramek

Przykro mi że odebrałeś to jak ATAK na Twoją osobę. Tak nie jest. Napisałem że jest mi smutno że nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie zamówienia. I rzeczywiście dzwoniłem przez 3 dni non stop kilka razy dziennie.

Nie żądaj ode mnie informacji o tej osobie. I NIE JESTEM KŁAMCĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeżeli twierdzisz że byłem zbyt natarczywy to PRZEPRASZAM

Ale formum jest do tego aby wyrażać swoje spostrzeżenia.

PZRYKRO MI ŻE ROZPOCZĄŁEM TEN TEMAT

Milczenie jest złotem.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.