Skocz do zawartości
Mystik

Pacific Sun - Metis - jakieś fatum czy coś?

Rekomendowane odpowiedzi

Co do uziemienia to wszystkie nowe zasilacze (w czarnych obudowach) posiadają uziemienie na minusie zasilania po stronie wtórnej przetwornicy. Można to sprawdzić multimetrem - jest przejście między minusem zasilania po stronie wtórnej a bolcem uziemienia po stronie pierwotnej. Wewnątrz lampy wszystkie układy połączone są jedną masą więc są również uziemione.

Obudowa również jest uziemiona poprzez wyświetlacz, który posiada metalizowane otwory montażowe również połączone wspólną masą.

To rozwiazanie dotyczy Polski czy Angli tez

To rozwiązanie dotyczy wszystkich produkowanych przez nas lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Panie Tomaszu :)

Ja się bardzo cieszę, że się odezwałeś.

Rozumiem też, że się nie rozdwoicie i nie macie tyle czasu, żeby tutaj warować czekając na ewentualne narzekania użytkowników.

Też myślę, że konkretne problemy lepiej rozwiązywać bezpośrednio z Wami.

Ale też trzeba wziąć pod uwagę, że forum rządzi się swoimi prawami i mam nadzieję, że to uszanujecie.

Ze swojej strony powiem, że będzie mi bardzo miło jeżeli od czasu do czasu się odezwiesz i podpowiesz coś nam, użytkownikom Waszych produktów.

To rozwiązanie dotyczy wszystkich produkowanych przez nas lamp.

Mam nadzieję, że mnie ominą problemy z wyświetlaczem.

Mam jednak dwie uwagi do Twojej wypowiedzi.

Nie wiem co to znaczy "z początku produkcji", ale w mojej oprawie, kupionej jak pisałem we wrześniu tego roku, połączenie pomiędzy płytką a wyświetlaczem jest wykonane zwykłą taśmą, taką szarą, a obudowa na pewno nie ma połączenia metalicznego z minusem zasilania.

Ale pomimo powyższego nie miałem do tej pory problemów z wyświetlaczem. I mam nadzieję, że nie będę miał :)

Edytowane przez Mystik (wyświetl historię edycji)

pozdrawiam

5119_5162.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja lampe rowniez mam nowa, nie rozkrecalem jej wiec nie wiem jak jest to podlaczone jednak krzaczki wystepuja. Przemek zaproponowal wysylke wyswietlacza, serwis zmienil i kazal przyslac lampe. Mam pytanie, ile kosztuje sam wyswietlacz? Pradopodobnie nie oplaca mi sie wysylac lampy z UK.


Akwarium:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

£1.49 prosto z chin lub cale £5 na miejscu :)


Nadchodzi nowe... :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) wysylka lampy paczka ubezpieczona do pl okolo 30 funtow (150zl) w jedna strone :)

Akwarium:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli producent przyznaje się do wad produkcyjnych ( co zrobił pan z serwisu ) wszystkie koszty usunięcia , w tym transport pokrywa producent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko dotyczy sie to jedynie polski czy transortu z kazdego miejsca europy? :)


Akwarium:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieee no co ty. przeciez pol tematu o chinskiej lampie zostalo przytloczone informacjami odnosnie serwisu ps. w lampke zastepcza to nie woewierze bo za stary juz jestem ale obistronne koszty wysylki napewno serwis pokrywa skoro wycieczka organizowana jest z winy producenta a nie uzytkownika.

z reszta z tego co mnie sie obilo o lewe ucho w uk jest jakis punkt ps to wal do nich


Nadchodzi nowe... :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz jakis namiar na ten punkt? :)


Akwarium:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dostałeś kartę gwarancyjną ?

Chyba Przemek pisał, że nie jest potrzebna. Czy lampa ma gwarancje sprawdzają po S/N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz :

Kupujący będący konsumentem może żądać od sprzedającego będącego przedsiębiorcą doprowadzenia wadliwego towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Wynika to z art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

Jeśli zatem przedsiębiorca wymaga od konsumenta, by ten dostarczył wadliwą rzecz do sklepu, to konsument ma później prawo domagać się zwrotu kosztów z tym związanych w uzasadnionym zakresie. Niewiele osób o tym prawie wie, jeszcze mniej z niego korzysta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja narazie nie wypowiadam sie dalej w tym temacie do chwili, gdy Przemek sie nie wypowie, za plecami to my mozemy sobie tydzien gadac a jak bedzie to nie wiadomo.


Akwarium:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wada dotyczy lamp z pierwszego okresu produkcji to one zostaną ściągnięte na akcję serwisową naprawy niedopracowanego elementu czy tak zostana jak mają?

A swoją drogą to szkoda że od razu tego nie napisano tylko odbijano piłeczkę że: a to wina instalacji, a to wina pomp, itp.

I co to jest pierwszy okres produkcji?

Moja lampa jest z marca/kwietnia 2011 i powiedziano mi że jest z pierwszego okresu produkcji. Lampa jest oficjalnie sprzedawana od 1 lutego 2011. Do kiedy trwał ten feralny pierwszy okres?

Poza tym w mojej lampie "podobno" została wymieniona zarówna taśma jak i wyświetlacz na nowe - ekranowane a usterka dalej występuje.

A odpowiedz na zgłaszanie występującej cały czas usterki z krzaczkami brzmi że w serwisie po podłączeniu lampy wszystko działa dobrze, oraz że mogę wysłać znowu lampę ale odpowiedz będzie i taka sama.

Edytowane przez pio7 (wyświetl historię edycji)

96448be75505dd17a64fb81e9a8d94c5u771a678.png

550 w obiegu

gg 3606492

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to fakt,jeżeli cos jest slabszym ogniwem produktu -tzn. o dużej awaryjności -to szanujące się firmy robią akcje wymiany/naprawy w/w elelmentów.Myślę ,że producent tak właśnie zrobi....

Dodatkowo in minusik dla tych lamp to brak dokumentacji po polsku i oprogramowania (przydaloby sie)...

A poza tym mi sie podoba;)

pozdr

W.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowie, bo narzekacie i narzekacie :) - zresztą ja w pewnym sensie trochę też.

To ja może, żeby nie tworzyć fałszywego obrazu, zadam inne pytanie:

Kto z forumowiczów ma Metisa i nic mu się nie zepsuło i wszystko działa jak należy? Dajcie znać: kiedy kupiliście lampę i ile ma zasilaczy.


pozdrawiam

5119_5162.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moją lampę ma pio7 i u mnie też były krzaczki - jakoś nie sądzę, że to wina instalacji - chyba że wszyscy w domach mamy źle zrobioną instalację :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo dopatrzyłem się teraz że prawdopodobnie wprowadzono mnie w błąd, wymieniając wiatraczki typu Maglev na łożyskowe i wmawiając mi że lampa chodzi głośniej bo poprzednie chłodzenie miało wadę fabryczną. Oraz że lampy z początkowego okresu produkcji miały łożyska kulkowe.

A z tematu producenta http://nano-reef.pl/...hl__+metis +crp jasno wynika jakich wiatraków uzyto do chłodzenia lampy.

Kto ma metisa z wiatrakami 6 mm?

Edytowane przez pio7 (wyświetl historię edycji)

96448be75505dd17a64fb81e9a8d94c5u771a678.png

550 w obiegu

gg 3606492

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogę bo mam wentylatory 80mm.

PS. Zasilacz przyszedł. Lampę testuję :)


pozdrawiam

5119_5162.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może odesłali ci inną lampę ? nie wiem czy da radę to jakoś zweryfikować ? z opisu "naprawy" pamiętam, że pisałeś że jak byś dostał inną lampę (w sensie skręcenia obudowy, właśnie hałasu wentylatorów). tak jak pisałem u mnie problemu z hałasem nie było (swoją drogą miałem całe akwa głośne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogło tak być ale lampa wygląda jak lampa, podpisana nie była.

Problem był nie tyle skręcenia co zniszczonenia obudowy, która została ponownie pomalowana po odesłaniu w serwisie i tu uwaga, na koszt serwisu.

Potem jeszcze kilka razy wracała do serwisu na różne naprawy ale na mój rachunek.

Problem z wiatrakami usunięto dopiero z miesiąc temu tylko za sprawa Przemka, który co prawda częściowo odpłatnie ale wymienił mi obudowę na nowa posiadającą wiatraki 8mm.

W mojej lampie na obecną chwile wszystkie usterki zostały usunięte, poza krzaczkami.

Lampa pali, soft działa, wiatraki cichutko szumią.

Edytowane przez pio7 (wyświetl historię edycji)

96448be75505dd17a64fb81e9a8d94c5u771a678.png

550 w obiegu

gg 3606492

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pio7 jak to "kilka razy na moj koszt" ? :o

zaczynam rozumiec irytacje grzegorza....


Nadchodzi nowe... :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od razu widać, że to porządny sprzęt.


akwarium 150x80x60, schuran 150 , 2x160 BP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście jestem zadowolony ze sterowania lampą bo u mnie działa, szczerze przyznaję że jeszcze tylko dla tego to ona wisi nad moim akwarium a nie lampa produkcji chińskiej. Chyba że już więcej nic się nie zepsuje.

Wszystkie wizyty poza jedną w serwisie były na mój koszt. A było ich co najmniej 5 od kwietnia, dokładnie już nie pamietam a brak karty gwarancyjnej temu tez nie służy.

Edytowane przez pio7 (wyświetl historię edycji)

96448be75505dd17a64fb81e9a8d94c5u771a678.png

550 w obiegu

gg 3606492

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Po ponad 24h pracy lampy, muszę powiedzieć, że usterka dotycząca resetowania oprawy nie wystąpiła ani razu. Z czego jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję, że tak będzie dalej. A ponieważ żadnej innej usterki nie stwierdziłem, mogę powiedzieć, że mam w pełni sprawną oprawę!


pozdrawiam

5119_5162.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.