Skocz do zawartości
diabeł

okrag z plexi ?

Rekomendowane odpowiedzi

witam czy ktos moze wycina ksztalty z plexi , chodzi mi o okregi do filtra przeplywowego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz coś więcej, może mógłbym pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj konkrety i z jakiej grubości plexi? Jak coś to służę pomocą bo mam frezarkę cnc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil a czy twoja frezarka tnie tylko pionowi czy robi też skosy na krawędzi 45st?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zalozy chlopak frez katowy i 45st zrobi przecie


Nadchodzi nowe... :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie znam się w tym temacie jestem zupełny lajkonik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewykluczone, że Kamil ma frezarkę 5-cio osiową - wtedy frezowanie nawet "w poziomie" nie jest problemem. W innych wypadkach - frezy profilowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIestety tylko 3 osiowe (5 osiowa mi nie jest potrzebna wiec taktownej nie mam). Ale po zakupie freza 45 stopni jak najbardziej będzie się dało zrobić krawędzie pod kątem. Dziś się rozglądnę za takimi frezami.

P.S. Już widzę że ciężko dorwać frezy do PCV 45st.-musi być duża średnica freza a co za tym idzie duże straty materiału przy cieciu.

wa1ker odezwij się na P.W. co byś to dokładnie chciał jaki materiał i jakie wymiary.

Edytowane przez Kamil_rc (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś takiego by mnie interesowało tylko zastanawiam się jeszcze nad tym małym otworem 20mm czy będzie dobry.

post-16931-0-23147600-1363765300_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi