markus86 Zgłoś Napisano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Czy ktoś był i robił zakupy. Można normalnie kupić koralowce i inne żyjątka do morskiego czy tylko tak jak napisano na oficjalnej stronie (zwierzęta tylko z ich zestawami akwarystycznymi lub za kwotę powyżej 1 500zł)? Mam w miarę blisko i może podjadę zobaczyć. Edytowane 2 Grudnia 2013 przez markus86 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus86 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 Czy ktoś był i robił zakupy. Można normalnie kupić koralowce i inne żyjątka do morskiego czy tylko tak jak napisano na oficjalnej stronie (zwierzęta tylko z ich zestawami akwarystycznymi lub za kwotę powyżej 1 500zł)? Mam w miarę blisko i może podjadę zobaczyć. W ARGUSIE ograniczenie 1500zł dotyczy tylko zakupów przez internet z wysyłką do czasu wprowadzenia stałych dostaw życia morskiego do sklepu. Jutro podjadę zrobić małe zakupy to zobaczę co ciekawego mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiu23 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 radze najpierw zadzwonic i zapytac, kiedys bylem i sklep byl zlikwidowany. Jak jest teraz nie wiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SoQł Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Sklep zlikwidowany podobno we Wrocławiu coś działają a Wołów tylko jak byś chciał obgadać z pracownikami np. szczegóły projektu. Blisko do Wrocka 2 sklepy masz belio i trzmiel w obu kupowałem i jestem zadowolony no i w Polkowicach sklep Nemo. Edytowane 3 Grudnia 2013 przez SoQł (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus86 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 (edytowane) Sklep raczej nie jest zlikwidowany - dzisiaj otrzymałem maila od Jakuba Dymka " chyba właściciel" odnośnie życia do akwarium morskiego - jedynie trzeba dzwonić czy mają akuratnie to co potrzeba bo dopiero wkrótce planują wprowadzić stałe dostawy życia do morskiego w Wołowie. Jutro zanim pojadę to zadzwonię i będzie wszystko wiadomo. Salon, siedziba firmy: ul. Leśna 6a 56-100 Wołów Edytowane 3 Grudnia 2013 przez markus86 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek123t Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 Wrzuć nr.tel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus86 Zgłoś Napisano 3 Grudnia 2013 (edytowane) ARGUS AQUA DESIGN&GARDEN biuro@argusakwarystyka.pl biuro: 71 389 12 17 tel. kom.: 695 80 70 66 tel. kom.: 697 39 33 64 biuro@argusakwarystyka.pl www.argusakwarystyka.pl Salon, siedziba firmy: ul. Leśna 6a 56-100 Wołów Dzwoniłem dzisiaj - w przyszłym tygodniu mają przywieźć nowe życie i skałę do sklepu w Wołowie. Edytowane 4 Grudnia 2013 przez markus86 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
durissus Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2014 Niestety jak wiele osób w Polsce zostałem oszukany na ponad 10000pln przez właściciela skelpu ARGUS AQUA DESIGN&GARDEN Jakub Dymek. Nie polecam. Właściciel jest niezłym bajkopisarzem, a tak naprawde nie zna się na niczym - u mnie m.in. sypał sól bezpośrednio do sumpa mówiąc, że tak ma być a korale się rozpuszczały, a robił jeszcze gorsze akcje.... Za późno się dowiedziałem jaką ma opinie... A z doświadczenia wiem, że w sklepie nie są robione żadne dostawy - to co jest pomijając fakt że drogie to jest brane od trzmiela. ja oddałem sprawę już do sądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiu23 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2014 durissus przylaczam sie, uwazajcie !!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Garden Zgłoś Napisano 9 Lutego 2015 (edytowane) Czytam te posty i aż nie wierzę.... Kube znam osobiście ładnych kilka lat, jest on bardzo dobrze znany i rozpoznawany w akwarystyce słodkowodnej, w morskiej też siedzi kupę lat. Na pewno nie jest osobą, która by kogokolwiek oszukała wręcz przeciwinie, zrobiłem z nim wiele transakcji i wszystko było na najwyższym poziomie ! Durissus Twój cały wkład na forum to tylko ten post? Hymm.... pachnie tu chyba konkurencją. Także nie sądzę aby Kuba mógł robić jakieś wałki.. Zbyt wiele lat pracował na swoją markę aby szargać sobie opinię, zwłaszcza że jest dobrze rozpoznawany w środowisku akwarystycznym. P.S. Obecnie salon przeniósł do Wrocławia, byłem widziałem jak tak dalej pójdzie będzie to na prawdę super sklep, zwłaszcza, że już teraz jest na czym oko zawiesić. Edytowane 9 Lutego 2015 przez Mr_Garden (wyświetl historię edycji) Cytuj Akwarium 180L Ricordea&Zoa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dantee Zgłoś Napisano 9 Lutego 2015 Dlaczego odpisujesz po roku czasu ?? Marketing ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alfik1980 Zgłoś Napisano 9 Lutego 2015 To tak w temacie za reefmaxa z szafką i koralami zapłaciłem 7500 zł. Kontakt z człowiekiem po założeniu baniaka fatalny. Szkoda że tak późno założyłem konto na NR bo wydał bym mniej, ale jak to mówia masz kasę masz gest.Resztę dopowiedzcie sobie sami.Pozdrawiam wszystkich którzy wytrwali do końca posta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr_Garden Zgłoś Napisano 9 Lutego 2015 Żaden marketing... przeglądałem tematy, a że znam Kubę osobiście to zabrałem głos... Cytuj Akwarium 180L Ricordea&Zoa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dantee Zgłoś Napisano 9 Lutego 2015 Żaden marketing... przeglądałem tematy, a że znam Kubę osobiście to zabrałem głos... Nic Kuby nie mam. Byłem ciekaw dlaczego temat odświeżasz:] p.s. dopowiem sobie sam... za nie wiedzę się płaci... masz kasę, masz wygodę ale kasa nie wystarczy :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek-Ciechocinek Zgłoś Napisano 19 Lutego 2015 Odradzam sklep i wszelkiego rodzaju interesy z właścicielem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlew Zgłoś Napisano 23 Września 2016 Odradzam tego pana i cwaniak i krętacz a wiem co mówię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgar Zgłoś Napisano 23 Września 2016 Ja tez nie polecam, omijać szerokim łukiem sklep. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro071 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2016 Również odradzam. Widać, że są nastawieni tylko na zarobek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R.I.P Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2016 Nie znam sklepu Argus ale czy znasz sklep który kieruje się wyłącznie pasją i satysfakcją klienta ?... bo ja nie. PK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jar2789 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2016 Nie znam sklepu Argus ale czy znasz sklep który kieruje się wyłącznie pasją i satysfakcją klienta ?... bo ja nie. PK A ja znam. JadwigaMorska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R.I.P Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2016 OK to może inaczej - pasja która zaczyna być źródłem utrzymania jest już biznesem ... a tu obowiązują zupełnie inne prawa. Wtedy pasjonaci zaczynają już mówić zupełnie innym głosem. To że sprzedawca szanuje klienta to bardzo dobrze ale nie zapominaj że on z ciebie jednak żyje. PK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro071 Zgłoś Napisano 22 Grudnia 2016 Byłem w wielu sklepach akwarystycznych i takiego podejścia nigdzie nie doświadczyłem.Kwestia podejścia do klienta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 24 Grudnia 2016 (edytowane) czyli to ten sklep który obecnie mieści się przy ul. Krakowskiej 180 we Wrocławiu, byłem widziałem i jakoś zatowarowania specjalnego to tam nie mają - może się rozkręcają? Edytowane 24 Grudnia 2016 przez mario_mario (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hatiras Zgłoś Napisano 10 Lutego 2017 (edytowane) Sklep nieczynny w godzinach pracy. Frustrujące, gdy przejeżdżasz całe miasto z zamiarem zakupów i natykasz się na kartkę na drzwiach: "praca w terenie". Trochę niepoważnie. Edytowane 10 Lutego 2017 przez hatiras (wyświetl historię edycji) Cytuj Zajęcie? Mieszam w wodzie, czasem wyławiając trupy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xyz2017 Zgłoś Napisano 20 Czerwca 2017 UWAGA: ARGUS TO OSZUST, NIE KUPUJCIE OD TEGO GOŚCIA. Oszukał mnie i nie tylko... A ja znam. JadwigaMorska Nie robiąc reklamy Jadwidze Morskiej, to śmiało mogę potwierdzić poprzednika. Wszystko super, jedynie mogli by poprawić stronę internetowa bo na telefonie ciężko się przegląda. Ludzie naprawdę z pasja.. Erybka tez jest spoko, ale ostatnio były opóźnienia w dostawach.. (Pani Marzena bardzo się stara, ale inni dają d***y i czasem coś nie przyjdzie na czas..) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach