Skocz do zawartości
markus86

Sklep ARGUS Wołów

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś był i robił zakupy. Można normalnie kupić koralowce i inne żyjątka do morskiego czy tylko tak jak napisano na oficjalnej stronie (zwierzęta tylko z ich zestawami akwarystycznymi lub za kwotę powyżej 1 500zł)? Mam w miarę blisko i może podjadę zobaczyć.

Edytowane przez markus86 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś był i robił zakupy. Można normalnie kupić koralowce i inne żyjątka do morskiego czy tylko tak jak napisano na oficjalnej stronie (zwierzęta tylko z ich zestawami akwarystycznymi lub za kwotę powyżej 1 500zł)? Mam w miarę blisko i może podjadę zobaczyć.

W ARGUSIE ograniczenie 1500zł dotyczy tylko zakupów przez internet z wysyłką do czasu wprowadzenia stałych dostaw życia morskiego do sklepu. Jutro podjadę zrobić małe zakupy to zobaczę co ciekawego mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radze najpierw zadzwonic i zapytac, kiedys bylem i sklep byl zlikwidowany. Jak jest teraz nie wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep zlikwidowany podobno we Wrocławiu coś działają a Wołów tylko jak byś chciał obgadać z pracownikami np. szczegóły projektu.

Blisko do Wrocka 2 sklepy masz belio i trzmiel w obu kupowałem i jestem zadowolony no i w Polkowicach sklep Nemo.

Edytowane przez SoQł (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep raczej nie jest zlikwidowany - dzisiaj otrzymałem maila od Jakuba Dymka " chyba właściciel" odnośnie życia do akwarium morskiego - jedynie trzeba dzwonić czy mają akuratnie to co potrzeba bo dopiero wkrótce planują wprowadzić stałe dostawy życia do morskiego w Wołowie.

Jutro zanim pojadę to zadzwonię i będzie wszystko wiadomo.

Salon, siedziba firmy:

ul. Leśna 6a

56-100 Wołów

Edytowane przez markus86 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ARGUS AQUA DESIGN&GARDEN

biuro@argusakwarystyka.pl

biuro: 71 389 12 17

tel. kom.: 695 80 70 66

tel. kom.: 697 39 33 64

biuro@argusakwarystyka.pl

www.argusakwarystyka.pl

Salon, siedziba firmy:

ul. Leśna 6a

56-100 Wołów

Dzwoniłem dzisiaj - w przyszłym tygodniu mają przywieźć nowe życie i skałę do sklepu w Wołowie.

Edytowane przez markus86 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety jak wiele osób w Polsce zostałem oszukany na ponad 10000pln przez właściciela skelpu ARGUS AQUA DESIGN&GARDEN Jakub Dymek. Nie polecam. Właściciel jest niezłym bajkopisarzem, a tak naprawde nie zna się na niczym - u mnie m.in. sypał sól bezpośrednio do sumpa mówiąc, że tak ma być a korale się rozpuszczały, a robił jeszcze gorsze akcje....

Za późno się dowiedziałem jaką ma opinie...

A z doświadczenia wiem, że w sklepie nie są robione żadne dostawy - to co jest pomijając fakt że drogie to jest brane od trzmiela. ja oddałem sprawę już do sądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

durissus przylaczam sie, uwazajcie !!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam te posty i aż nie wierzę.... Kube znam osobiście ładnych kilka lat, jest on bardzo dobrze znany i rozpoznawany w akwarystyce słodkowodnej, w morskiej też siedzi kupę lat. Na pewno nie jest osobą, która by kogokolwiek oszukała wręcz przeciwinie, zrobiłem z nim wiele transakcji i wszystko było na najwyższym poziomie ! Durissus Twój cały wkład na forum to tylko ten post? Hymm.... pachnie tu chyba konkurencją. Także nie sądzę aby Kuba mógł robić jakieś wałki.. Zbyt wiele lat pracował na swoją markę aby szargać sobie opinię, zwłaszcza że jest dobrze rozpoznawany w środowisku akwarystycznym.

P.S.

Obecnie salon przeniósł do Wrocławia, byłem widziałem jak tak dalej pójdzie będzie to na prawdę super sklep, zwłaszcza, że już teraz jest na czym oko zawiesić.

Edytowane przez Mr_Garden (wyświetl historię edycji)

Akwarium 180L Ricordea&Zoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego odpisujesz po roku czasu ?? Marketing ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak w temacie za reefmaxa z szafką i koralami zapłaciłem 7500 zł. Kontakt z człowiekiem po założeniu baniaka fatalny.

Szkoda że tak późno założyłem konto na NR bo wydał bym mniej, ale jak to mówia masz kasę masz gest.Resztę dopowiedzcie sobie sami.Pozdrawiam wszystkich którzy wytrwali do końca posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden marketing... przeglądałem tematy, a że znam Kubę osobiście to zabrałem głos...


Akwarium 180L Ricordea&Zoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żaden marketing... przeglądałem tematy, a że znam Kubę osobiście to zabrałem głos...

Nic Kuby nie mam. Byłem ciekaw dlaczego temat odświeżasz:]

p.s. dopowiem sobie sam... za nie wiedzę się płaci... masz kasę, masz wygodę ale kasa nie wystarczy :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odradzam sklep i wszelkiego rodzaju interesy z właścicielem.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez nie polecam, omijać szerokim łukiem sklep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również odradzam.

Widać, że są nastawieni tylko na zarobek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sklepu Argus ale czy znasz sklep który kieruje się wyłącznie pasją i satysfakcją klienta ?... bo ja nie.

PK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sklepu Argus ale czy znasz sklep który kieruje się wyłącznie pasją i satysfakcją klienta ?... bo ja nie.

PK

A ja znam. JadwigaMorska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK to może inaczej - pasja która zaczyna być źródłem utrzymania jest już biznesem ... a tu obowiązują zupełnie inne prawa.

Wtedy pasjonaci zaczynają już mówić zupełnie innym głosem.

To że sprzedawca szanuje klienta to bardzo dobrze ale nie zapominaj że on z ciebie jednak żyje.

PK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem w wielu sklepach akwarystycznych i takiego podejścia nigdzie nie doświadczyłem.Kwestia podejścia do klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

czyli to ten sklep który obecnie mieści się przy ul. Krakowskiej 180 we Wrocławiu,

byłem widziałem i jakoś zatowarowania specjalnego to tam nie mają - może się rozkręcają?

Edytowane przez mario_mario (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep nieczynny w godzinach pracy. Frustrujące, gdy przejeżdżasz całe miasto z zamiarem zakupów i natykasz się na kartkę na drzwiach: "praca w terenie". Trochę niepoważnie.

Edytowane przez hatiras (wyświetl historię edycji)

Zajęcie? Mieszam w wodzie, czasem wyławiając trupy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA: ARGUS TO OSZUST, NIE KUPUJCIE OD TEGO GOŚCIA. Oszukał mnie i nie tylko...

A ja znam. JadwigaMorska

Nie robiąc reklamy Jadwidze Morskiej, to śmiało mogę potwierdzić poprzednika. Wszystko super, jedynie mogli by poprawić stronę internetowa bo na telefonie ciężko się przegląda. Ludzie naprawdę z pasja.. Erybka tez jest spoko, ale ostatnio były opóźnienia w dostawach.. (Pani Marzena bardzo się stara, ale inni dają d***y i czasem coś nie przyjdzie na czas..)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.