Skocz do zawartości
szogun73

Zbiornik o szerokosci 30 cm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pisałem już o tym w Przywitaniu, ale byc może tutaj bedzie lepiej.

Jestem nowicjuszem i przymierzam sie do założenia akwarium. Moje pytanie brzmi: czy zbornik o wymiarach 200x30x60 cm maszanse funkcjonowac. Przy czym 30 cm to zakladana szerokosc. Czy da sie tam utrzymac cyrkulacje, rozlorzyc skaly itp..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko się da, ale każdemu zależy na efekcie głębi.

więc myślę że taki zbiornik to zbyt ładnie wyglądał nie będzie.


Mała szklanka słonej wody, na dnie skały, w toni ryby i jakieś stwory. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie im głębsze tym lepsze, mam szczepkowe na 30 i trochę ciasno


Mój lasek wciąż rośnie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały urok to głębokość akwarium . Zrobisz błąd robiąc tak wąskie i podziwiając swoją rafę, będziesz tego zawsze żałował . Ja mam 45 cm i jest to minimum .byłbym szczęśliwy mając + 15cm

Edytowane przez darekkuku (wyświetl historię edycji)

360l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche jak obraz, albo plakat ;)

Ciezko bedzie ulozyc skale by byla w jakims tam odstepie od przedniej, lub tylnej szyby. Jaka obsade bys planowal?, bo ryby to tylko z boku na bok beda plywac (czyt od sciany do sciany)

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie głębi, ale czy od razu musi być brzydko? Trudniej będzie niż w szerszym zrobić ładne akwarium, zwłaszcza przy tej długości, bo to akwa będzie długie i wąskie, ale się da. Także musisz się liczyć z tym, że np wybieranie skały czy ustawianie cyrkulacji zajmie Ci więcej czasu i będzie trudniejsze.