Skocz do zawartości
Vahiro

Kostka 30x30x30 ZIELONY!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w akwarystyce morskiej jestem totalnie zielony ale od tygodnia siedzę na forum i coś tam czytam.

Wiem, że dużo lektury oraz wiedzy do przyswojenia przede mną.

Mam kostkę 30x30x30 z filtrem Aquael Multikani 800 (pompka mk 800l/h - 2 moduły) oraz listwę LED (DIODY - 6500k X6 sztuk, 8500k X6 sztuk, 2 royal blue i 2 deep red - razem 18W).

Jak myślicie, czy filtr i lampka dadzą radę? Do filtra planuję wrzucić 100ml Purigenu oraz 500ml Matrixa. Cyrkulacja będzie ok czy za mała? Jeżeli za mała to dokupię chyba Koralię 900 - czy to dobry pomysł?

W planach mam zakupienie 3kg suchej skały oraz soli Instant Ocean. Nie chcę skały oraz wody z innego zbiornika. Nie spieszy mi się ze startem.

Jak myślicie co jeszcze na początek by się przydało?

Start na gąbkach czy od razu wkłady filtracyjne?

Jeżeli będzie za mała cyrkulacja to mogę dodać ją po jakimś czasie czy od razu?

Pozdrawiam


OGLĄDAMY AKWARIUM

Akwarium 120x60x50 z pudełkiem przelewowym

Lampa: Pacyfic Sun Metis Hyperion R2 2x150w + 2x54w CoralPlus

Odpieniacz: Deltec SC 1455

Obieg: Jebao DCT 6000

Cyrkulacja: 2x Jebao RW-8

Filtracja biologiczna: DSB + Refugium

b176b2af91df13f8f85b2807ab712d5eu1271a1116.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Zmartwię Cie, ale nie stosuje się tego typu filtrów. Polecam kupić kaskadę fzn-3 - idealnie pasuje do tej wielkości akwarium. Możesz próbować odpalać na tym filtrze, ale z tego mogą być same problemy - jeśli nie teraz to po jakimś czasie.

Co do światła, to mało niebieskiego moim zdaniem.