RoN_01 Zgłoś Napisano 13 Września 2015 (edytowane) Jestem nowy w akwarystyce morskiej i dziś po powrocie do domu zastałem taki widok trochę je teraz oczyscilem i oddaliłem od siebie Edytowane 13 Września 2015 przez RoN_01 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester Zgłoś Napisano 13 Września 2015 dokładnie tak jak piszesz stawiam na zawodnika w jasnozielonych spodenkach (tego po prawej) Cytuj 425L - Maxspect Recurve R6 120, Twistman 150 Integra, Komputer od AquaTrend i takie tam... Stary projekt [600L] Nowy projekt [425L] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 13 Września 2015 Dokładnie tak. Korale zawsze się atakują a hydnopora w szczególności. Najlepiej daj ją z dala od wszystkich korali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hajtaler Zgłoś Napisano 13 Września 2015 lol fajnie to wygląda jak siec spider mena Cytuj [/url] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RoN_01 Zgłoś Napisano 13 Września 2015 Sinularie oczyściłem na tyle ile sie dało i przesadziłem ja w inne miejsce. Czy jeszcze jakoś mogę jej pomóc ? Nie chciał bym aby mi padł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seicodriver Zgłoś Napisano 14 Września 2015 Sinularia yo twardziel nic jej nie bedzie daj jej tylko spokoj Cytuj 80x35x40, LED PS black phyton 90w+ T5 24W Actynic, 2X tunze 6015, Deltec MCE600 Kolorowo miękko-lps-owo:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach