Gość Paragon Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 8 minut temu, niwre37 napisał: zadzwoń do dystrybutora tego sprzętu ( Aquario) i zapytaj czy nie jest wycofany z dystrybucji ,bo później w razie awarii będą problemy z gwarancja... jak kupiony w Polsce to masz 2 lata gwarancji z tytułu rekojmi bez względu na to czy produkują czy nie to jest odpowiedzialność sprzedawcy, jak kupiony w chinach to bez znaczenia koszt odesłania zazwyczaj przewyższa wartość towaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 3 minuty temu, Paragon napisał: jak kupiony w Polsce to masz 2 lata gwarancji z tytułu rekojmi bez względu na to czy produkują czy nie to jest odpowiedzialność sprzedawcy, jak kupiony w chinach to bez znaczenia koszt odesłania zazwyczaj przewyższa wartość towaru i co z tego ? wyżej pisałem ze maja mi zwrocic kasę ze względu na to ze nie ma części zamiennych do mojej pompy i do tej pory jest przepychanka pomiędzy sklepem a dystrybutorem...krew mnie zalewa ...nie mam kasy ani pompy... teraz wiem ze lepiej dołożyć i kupić coś dobrego markowego niż taniego gdzie może być problem z gwarancja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 1 godzinę temu, niwre37 napisał: i co z tego ? wyżej pisałem ze maja mi zwrocic kasę ze względu na to ze nie ma części zamiennych do mojej pompy i do tej pory jest przepychanka pomiędzy sklepem a dystrybutorem...krew mnie zalewa ...nie mam kasy ani pompy... teraz wiem ze lepiej dołożyć i kupić coś dobrego markowego niż taniego gdzie może być problem z gwarancja... Bo pismo trzeba dobrze skonstruować dać czas na załatwienie sprawy wyraźnie wstawić że powołujesz się na rękojmię a nie gwarancję i to ma byc pismo za potwierdzeniem odbioru i nie ma problemu, małem tak 2 lata temu z pewnym sklepem znanym wszystkim , nawet przez telefon było mi wykrzyczane ze nie ma takiego prawa , że wyślą do producenta i takie tam bla bla bla... spoko po piśmie bezpośrednio do sklepu dostałem nowe urządzenie w kilka dni, nie da się? wszystko się da tylko trzeba sprawę postawić jasno i wyraźnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, niwre37 napisał: zadzwoń do dystrybutora tego sprzętu ( Aquario) i zapytaj czy nie jest wycofany z dystrybucji ,bo później w razie awarii będą problemy z gwarancja... Czy to znaczy ze jest wycofany z produkcji . Jebao robi jakieś inne pompy podobne do tych? . Chciałem kupić maxspect gyre ale różnica w cenie 400% to przesada Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Hoom (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 (edytowane) 36 minut temu, Hoom napisał: Czy to znaczy ze jest wycofany z produkcji . Jebao robi jakieś inne pompy podobne do tych? . Chciałem kupić maxspect gyre ale różnica w cenie 400% to przesada reklamowałem/reklamuje zresztą nadal Cp-40w serwisie powiedzieli mi ze jest problem z częściami zapasowymi ponieważ pompa jest wycofana z produkcji... w razie jak mi zwrócą pieniądze to na pewno kupie maxpect gyre bez względu na cenę ,te 400% to chyba nieco przesadziłeś Edytowane 6 Stycznia 2019 przez niwre37 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 3 godziny temu, niwre37 napisał: w razie jak mi zwrócą pieniądze to na pewno kupie maxpect gyre bez względu na cenę ,te 400% to chyba nieco przesadziłeś No niestety nie przesadziłem XF250 kosztuje u mnie 360£ a cp-55 82£ . To wychodzi ponad 400% . Nie interesuje mnie wifi i inne tego typu bzdety . Ustawie raz i nie będę kręcił a ze chce kupić dwie pompy to będzie mnie to kosztowało extra ponad 500£ nie wiem czy to jest tego warte Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 6 Stycznia 2019 CP-55 jest ok przynajmniej u mnie się sprawdziła a cena taka niska że jak nawet będzie się psuła co 2 lata będę wymieniał na nową i tak wychodzi to dobrze, to mój pierwszy taki falownik CrossFlow spodobało mi się że jeden buja mi całym akwarium na pewno zostanę przy tym rozwiązaniu przy moim akwarium i tak pracuje na 3 lub 4 kresce na 10 możliwych niedawno bawiłem się ustawieniami to przy dobranej częstotliwości i siłę na 8 kresce wywalało mi wodę z akwarium a mam do krawędzi normalnie 4cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2019 Do akwarium o wy 2 godziny temu, Paragon napisał: CP-55 jest ok przynajmniej u mnie się sprawdziła a cena taka niska że jak nawet będzie się psuła co 2 lata będę wymieniał na nową i tak wychodzi to dobrze, to mój pierwszy taki falownik CrossFlow spodobało mi się że jeden buja mi całym akwarium na pewno zostanę przy tym rozwiązaniu przy moim akwarium i tak pracuje na 3 lub 4 kresce na 10 możliwych niedawno bawiłem się ustawieniami to przy dobranej częstotliwości i siłę na 8 kresce wywalało mi wodę z akwarium a mam do krawędzi normalnie 4cm Do akwarium o wymiarach 115x67x65h wystarczy mi jeden cp-55 . Czy lepiej dać dwa po przeciwnych stronach i chodziły by skręcone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2019 6 godzin temu, Hoom napisał: Do akwarium o wy Do akwarium o wymiarach 115x67x65h wystarczy mi jeden cp-55 . Czy lepiej dać dwa po przeciwnych stronach i chodziły by skręcone moje akwarium 100x60x65(H) falownik chodzi na 3/4 biegu z 10 w zależności na rodzaj falowania nigdy nie chodził na większym biegu niż 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hoom Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2019 10 godzin temu, Paragon napisał: moje akwarium 100x60x65(H) falownik chodzi na 3/4 biegu z 10 w zależności na rodzaj falowania nigdy nie chodził na większym biegu niż 6 Używasz tylko jeden ? Czy masz jakiś inny po przeciwnej stronie . Masz jakieś martwe strefy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2019 8 minut temu, Hoom napisał: Używasz tylko jeden ? Czy masz jakiś inny po przeciwnej stronie . Masz jakieś martwe strefy ? ja w swoim 120 cm jakieś 40cm od dna na mniejszej ścianie miałem cp-40 ustawione na tryb pulsacyjny połowie wskaźnika ,jak było więcej to mi rwało piasek .Uwazam ze 2 szt jak na Twój zbiornik to nieco za duzo..:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 7 Stycznia 2019 (edytowane) 12 minut temu, Hoom napisał: Używasz tylko jeden ? Czy masz jakiś inny po przeciwnej stronie . Masz jakieś martwe strefy ? jest tylko jeden nie ma martwych stref to z dnia montażu Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Paragon (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gothmog Zgłoś Napisano 8 Stycznia 2019 Ja mam cp-55 w akwarium 150x50x50, jest jedną na bocznej ścianie i ustawiona jest na 6 biegu, narazie nie mam jakoś mega dużo korali ale martwych stref brak.Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Akwa: 375l (1500x50x50), Sump 70l (70x40x40), Cyrkulacja: Jebao CP-55, Światło: QMaven 6600 + 2x80W, Ceramika, Piasek: 20kg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwre37 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2019 W dniu 6.01.2019 o 18:44, Paragon napisał: Bo pismo trzeba dobrze skonstruować dać czas na załatwienie sprawy wyraźnie wstawić że powołujesz się na rękojmię a nie gwarancję i to ma byc pismo za potwierdzeniem odbioru i nie ma problemu, małem tak 2 lata temu z pewnym sklepem znanym wszystkim , nawet przez telefon było mi wykrzyczane ze nie ma takiego prawa , że wyślą do producenta i takie tam bla bla bla... spoko po piśmie bezpośrednio do sklepu dostałem nowe urządzenie w kilka dni, nie da się? wszystko się da tylko trzeba sprawę postawić jasno i wyraźnie no własnie grzecznie nie można sprawy załatwić,wczoraj napisałem ze jeśli nie otrzymam pompy lub zwrotu kosztów do czwartku to zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta .Dzisiaj o 10 rano tel. z informacja ze otrzymam zwrot pieniędzy a o 14 kasa była na koncie ...tak jak by nie można było tego załatwić jak normalni ludzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2019 37 minut temu, niwre37 napisał: no własnie grzecznie nie można sprawy załatwić,wczoraj napisałem ze jeśli nie otrzymam pompy lub zwrotu kosztów do czwartku to zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta .Dzisiaj o 10 rano tel. z informacja ze otrzymam zwrot pieniędzy a o 14 kasa była na koncie ...tak jak by nie można było tego załatwić jak normalni ludzie... mówiłem ja już sie nauczyłem, twardo i jasno czego oczekujesz taki kraj każdy chce Cie no wiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Moljzesz Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2019 Ja mam cp55 , pomaga jej rw8 obie na max do tego załącza się rw15 kilka razy na dzień dla zrobienia zadymy. Ogólnie jak za tą kasę pompka super tylko trochę słaba, myślę że dwie takie dla mojego akwa były by ok. Akwarum wym 120x50x60h Cytuj PS Pandora 4x54W T5 i 3x145W LED, DCP6500, AWN40 na DCP3000,RW-15, RW-8,CP-55, Biopellests AIO XL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SzymonH Zgłoś Napisano 23 Stycznia 2019 Odnotowaliście spadek mocy CP-55 ? Jak często czyścicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach