Skocz do zawartości
DamianRadom

Przerobienie chinki Led 120 na sterowaną

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od razu chcę zaznaczyć, że w temacie elektroniki jestem laikiem. Na allegro pojawiły się sterowniki do lamp Led za nie duże pieniądze. Da radę to jakoś połączyć z moją lampą? Wersja z dwoma pokrętłami. Link do sterownika http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5834627821

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych lampach zasilacz jest zintegrowany z driverem więc - nie, po drugie układ połączeń led jest zwykle na 85-105V więc - nie.


600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS.

Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,.

Mam pytanie trochę z innej beczki,

zastanawiam się czy w tych zasilaczach jest możliwe podniesienie prądu o ok.100-200 mA?

Pozdrawiam

SM-900F Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grześku a powiedz mi czy dało by to rade w Chince którą mam od ciebie? Nie wiem czy kojarzysz o która chodzi? I sorry ze wbijam w temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie prądu na wyjściu jest możliwe .......... niestety czasem zasilacze są zalane żywicą i brak dostępu do elektroniki. W innych przypadkach to się da zrobić. Oczywiście stosunek prąd / napięcie musi zostać stały bo mocy nie da sie zwiększyć.