Skocz do zawartości
Areya

Dareltek pi14v2

Rekomendowane odpowiedzi

Chlopaki nie rozumiem niestety opisu w instrukcji (sorcia, ale te slowo zworki pamietam z kompow i to nie wygląda tak samo tu ;) ). Kazali zworkami ustawic prad. Ja potrzebuje ok. 900mA bo to driveer pod rb cree 3W. Co polutowac? Moglby ktos swiatly to lopatologicznie chocby w paincie zaznaczyć, prosze..

post-24574-1454835965,83_thumb.jpg

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Tak było..

Tak też było..

__________________________________________________________________________________________

AKWARIUM: Red Sea Max 250 Żywa skała ok. 8-10kg, MarcoRocks ok. 15kg, Nature's Ocean Live Sand (9kg). CYRKULACJA: Jebao RW-4 + Tunze Turbelle NanoStream 6025 + Jecod DC3000 i NJ1200 w panelu ODPIENIACZ: Stockowy RSM OŚWIETLENIE: Stuningowana pokrywa, 216W na ledach (w tym kolor) + sterownik by Morświn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.darel.elektroda.eu/index_pliki/PI14V2.pdf

tam jest wszystko, na stronie 2, masz opisaną sekcję Ustawianie prądu za pomocą zworek., która ma po prawej zdjęcie z opisem który rezystor ile ma prądu. Na początku masz wszystkie polutowane, musisz sumować prąd zworek jak najbliżej tego co potrzebujesz, odlutować resztę rezystorów i doregulować potencjometrem.


120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Podłącz driver do zasilacza i sprawdź ile teraz ma prądu na wyjściu i zobacz czy potencjometrem tego nie ustawisz bo z tego co pamiętam to przy standardowym ustawieniu mają koło 1050mA więc może uda się zejść bez lutowania. Jak się nie uda to odlutujesz jeden zworek co odejmuje 175mA i ustawisz potencjometrem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odlutuj drugą zworkę z lewej strony i uzyskasz prąd 875 mA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki licek za wyjasnienie. Wlasnie tego potrzebowalam, bo instrukcje znam, ale jakos srednio to ogarniam. Usune lut i wio :)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka


Tak było..

Tak też było..

__________________________________________________________________________________________

AKWARIUM: Red Sea Max 250 Żywa skała ok. 8-10kg, MarcoRocks ok. 15kg, Nature's Ocean Live Sand (9kg). CYRKULACJA: Jebao RW-4 + Tunze Turbelle NanoStream 6025 + Jecod DC3000 i NJ1200 w panelu ODPIENIACZ: Stockowy RSM OŚWIETLENIE: Stuningowana pokrywa, 216W na ledach (w tym kolor) + sterownik by Morświn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię wątek. Również mam tą przetwornicę, led 30W, 32V, 900mA. Zasilacz do tego 32V, 2500mA. Jakbym nie ustawiał zwor i kręcił potencjometrem prąd mam stały ~440mA. Jakiś pomysł co mogłem skopać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A prąd ustawiłeś rezystorami bocznika ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Grzegorz T (wyświetl historię edycji)

600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS.

Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A prąd ustawiłeś rezystorami bocznika ?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Tak, oczywiście. Dałem 3 i 4 zworę czyli powinno być:

1 (stała) 175mA, 3 i 4 po 350mA to powinienem mieć ~875mA, a mam ~440 mA :/

na czerwono zaznaczone gdzie zwierałem/ rozłączałem.

post-10031-0-85116700-1479675240_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejście sterujące zwarte ???

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS.

Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejście sterujące zwarte ???

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

W instrukcji jest napisane:

"...do wejścia (In) zasilanie a do PWM odpowiedni sygnał sterujący, lub zostawiamy niepodłączony...."

To z czym mam zewrzeć PWM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za zasilacz 32v ? Nie spotkałem takiego napięcia. Może to wina napięcia zasilającego które jest na poziomie np 12v .... wtedy będzie tak jak mówisz

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS.

Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

z niczym - samo "się zewrze" - przez masę która podłączasz też do masy np Arduino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie mylę to jak przyciągniesz wejście do masy to powinno gasić diody. Sprawdzę.


 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masy oczywiście masz rację muszą być zwarte razem. Mam troszeczkę inne drivery od tego samego dostawcy, ale zasada powinna być ta sama podłączenie masy arduino do PWM gasi układ. Zobacz na zdjęcie tam PWM w ogóle nie jest podłączony, moim zdanie powinien zacząć od podpięcia PWM do wyjścia i zobaczyć jak driver reaguje.

Schemat podłączenia powinien wyglądać np. tak:

post-27309-0-83633700-1479688306_thumb.jpg

Edytowane przez MaciekZ (wyświetl historię edycji)

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilacz jest od laptopa. Arduino nie mam, podłączam zwyczajnie: zasilacz--> przetwornica--> led i niestety ustawienie prądu nie działa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja choć jestem laikiem podobnie jak Ty - to kolego "Demo" jaki to zasilacz?, oprócz tego że od laptopa/ wrzuć tabliczkę znamionową bo mam wrażenie :

- ze podajesz chyba za duże napięcie

Jak ja próbowałem podłączyć swój zasilacz od laptopa który podaje 19V (4,2A) to też nic się nie zadziało, ale jak podłączyłem zasilacz 12V (2,5) oczywiście pod nowy driver to ruszyło. Poprzedni driver wylądował do kosza bo nie zareagował pod podłączenie pod ten drugi zasilacz. Stąd moje przypuszczenie, ewentualnie pomyliłeś bieguny ale to już raczej chyba nie wchodzi w grę :).

powodzenia

pozdrawiam

dlatego takim laikom jak ja proponuje skorzystać z takiego wsparcia:

http://mn-tech.pl/arduino-projekty-belek-led.html

wszystko jasne i proste i nie trzeba kombinować tylko zamawiać i składać co zresztą już czynię - lepiej otwierać niż wyważac otwarte już drzwi :)

pozdrawiam

Edytowane przez bax2001 (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Raczej do drukarki niż laptopa - ale to mało ważne

zmierzyłeś jakie napięcie z niego wychodzi ?

zrób lepszą fotkę tego drivera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Istnieje inną możliwość. Jak zmieniłeś układ wzorek, a mocno przygrzałeś ścieżki to uszkodziłeś driver.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest 32V stabilne.

Istnieje inną możliwość. Jak zmieniłeś układ wzorek, a mocno przygrzałeś ścieżki to uszkodziłeś driver.

Możliwość zawsze jest, ale robiłem stacją lutowniczą z cieniutkim grotem. Generalnie jak z jajkiem. Poza tym, w 2 przetwornicach nie ruszałem kompletnie nic i też wskazują 440 mA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

pisz do producenta - może wada fabryczna ?

bo o ile wiem już nie produkuje tych przetwornic - ciekawe dlaczego - bo zbyt ... może niewielki ale był

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.