Areya Zgłoś Napisano 7 Lutego 2016 Chlopaki nie rozumiem niestety opisu w instrukcji (sorcia, ale te slowo zworki pamietam z kompow i to nie wygląda tak samo tu ). Kazali zworkami ustawic prad. Ja potrzebuje ok. 900mA bo to driveer pod rb cree 3W. Co polutowac? Moglby ktos swiatly to lopatologicznie chocby w paincie zaznaczyć, prosze.. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Tak było.. Tak też było.. __________________________________________________________________________________________ AKWARIUM: Red Sea Max 250 Żywa skała ok. 8-10kg, MarcoRocks ok. 15kg, Nature's Ocean Live Sand (9kg). CYRKULACJA: Jebao RW-4 + Tunze Turbelle NanoStream 6025 + Jecod DC3000 i NJ1200 w panelu ODPIENIACZ: Stockowy RSM OŚWIETLENIE: Stuningowana pokrywa, 216W na ledach (w tym kolor) + sterownik by Morświn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyk Zgłoś Napisano 7 Lutego 2016 http://www.darel.elektroda.eu/index_pliki/PI14V2.pdf tam jest wszystko, na stronie 2, masz opisaną sekcję Ustawianie prądu za pomocą zworek., która ma po prawej zdjęcie z opisem który rezystor ile ma prądu. Na początku masz wszystkie polutowane, musisz sumować prąd zworek jak najbliżej tego co potrzebujesz, odlutować resztę rezystorów i doregulować potencjometrem. Cytuj 120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dantee Zgłoś Napisano 7 Lutego 2016 Cześć. Podłącz driver do zasilacza i sprawdź ile teraz ma prądu na wyjściu i zobacz czy potencjometrem tego nie ustawisz bo z tego co pamiętam to przy standardowym ustawieniu mają koło 1050mA więc może uda się zejść bez lutowania. Jak się nie uda to odlutujesz jeden zworek co odejmuje 175mA i ustawisz potencjometrem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
licek Zgłoś Napisano 7 Lutego 2016 Odlutuj drugą zworkę z lewej strony i uzyskasz prąd 875 mA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Areya Zgłoś Napisano 7 Lutego 2016 Dzieki licek za wyjasnienie. Wlasnie tego potrzebowalam, bo instrukcje znam, ale jakos srednio to ogarniam. Usune lut i wio Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Tak było.. Tak też było.. __________________________________________________________________________________________ AKWARIUM: Red Sea Max 250 Żywa skała ok. 8-10kg, MarcoRocks ok. 15kg, Nature's Ocean Live Sand (9kg). CYRKULACJA: Jebao RW-4 + Tunze Turbelle NanoStream 6025 + Jecod DC3000 i NJ1200 w panelu ODPIENIACZ: Stockowy RSM OŚWIETLENIE: Stuningowana pokrywa, 216W na ledach (w tym kolor) + sterownik by Morświn Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 Odkopię wątek. Również mam tą przetwornicę, led 30W, 32V, 900mA. Zasilacz do tego 32V, 2500mA. Jakbym nie ustawiał zwor i kręcił potencjometrem prąd mam stały ~440mA. Jakiś pomysł co mogłem skopać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz T Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 (edytowane) A prąd ustawiłeś rezystorami bocznika ? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Listopada 2016 przez Grzegorz T (wyświetl historię edycji) Cytuj 600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS. Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 A prąd ustawiłeś rezystorami bocznika ? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Tak, oczywiście. Dałem 3 i 4 zworę czyli powinno być: 1 (stała) 175mA, 3 i 4 po 350mA to powinienem mieć ~875mA, a mam ~440 mA :/ na czerwono zaznaczone gdzie zwierałem/ rozłączałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz T Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 Wejście sterujące zwarte ??? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj 600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS. Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 Wejście sterujące zwarte ??? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka W instrukcji jest napisane: "...do wejścia (In) zasilanie a do PWM odpowiedni sygnał sterujący, lub zostawiamy niepodłączony...." To z czym mam zewrzeć PWM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz T Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 Co to za zasilacz 32v ? Nie spotkałem takiego napięcia. Może to wina napięcia zasilającego które jest na poziomie np 12v .... wtedy będzie tak jak mówisz Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Cytuj 600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS. Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 z niczym - samo "się zewrze" - przez masę która podłączasz też do masy np Arduino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciekZ Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 O ile się nie mylę to jak przyciągniesz wejście do masy to powinno gasić diody. Sprawdzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 20 Listopada 2016 masa (minus) zasilacza do masy (GND) Arduino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciekZ Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 (edytowane) Masy oczywiście masz rację muszą być zwarte razem. Mam troszeczkę inne drivery od tego samego dostawcy, ale zasada powinna być ta sama podłączenie masy arduino do PWM gasi układ. Zobacz na zdjęcie tam PWM w ogóle nie jest podłączony, moim zdanie powinien zacząć od podpięcia PWM do wyjścia i zobaczyć jak driver reaguje. Schemat podłączenia powinien wyglądać np. tak: Edytowane 21 Listopada 2016 przez MaciekZ (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 Zasilacz jest od laptopa. Arduino nie mam, podłączam zwyczajnie: zasilacz--> przetwornica--> led i niestety ustawienie prądu nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 odklej taśmę i zrób lepszą fotkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bax2001 Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 (edytowane) ja choć jestem laikiem podobnie jak Ty - to kolego "Demo" jaki to zasilacz?, oprócz tego że od laptopa/ wrzuć tabliczkę znamionową bo mam wrażenie : - ze podajesz chyba za duże napięcie Jak ja próbowałem podłączyć swój zasilacz od laptopa który podaje 19V (4,2A) to też nic się nie zadziało, ale jak podłączyłem zasilacz 12V (2,5) oczywiście pod nowy driver to ruszyło. Poprzedni driver wylądował do kosza bo nie zareagował pod podłączenie pod ten drugi zasilacz. Stąd moje przypuszczenie, ewentualnie pomyliłeś bieguny ale to już raczej chyba nie wchodzi w grę . powodzenia pozdrawiam dlatego takim laikom jak ja proponuje skorzystać z takiego wsparcia: http://mn-tech.pl/arduino-projekty-belek-led.html wszystko jasne i proste i nie trzeba kombinować tylko zamawiać i składać co zresztą już czynię - lepiej otwierać niż wyważac otwarte już drzwi pozdrawiam Edytowane 21 Listopada 2016 przez bax2001 (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 Proszę bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 Raczej do drukarki niż laptopa - ale to mało ważne zmierzyłeś jakie napięcie z niego wychodzi ? zrób lepszą fotkę tego drivera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciekZ Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 Istnieje inną możliwość. Jak zmieniłeś układ wzorek, a mocno przygrzałeś ścieżki to uszkodziłeś driver. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 Tak, jest 32V stabilne. Istnieje inną możliwość. Jak zmieniłeś układ wzorek, a mocno przygrzałeś ścieżki to uszkodziłeś driver. Możliwość zawsze jest, ale robiłem stacją lutowniczą z cieniutkim grotem. Generalnie jak z jajkiem. Poza tym, w 2 przetwornicach nie ruszałem kompletnie nic i też wskazują 440 mA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 pisz do producenta - może wada fabryczna ? bo o ile wiem już nie produkuje tych przetwornic - ciekawe dlaczego - bo zbyt ... może niewielki ale był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Demo Zgłoś Napisano 21 Listopada 2016 (edytowane) A ktoś ma może jeszcze te przetwornice zbędne? Odkupiłbym. Edytowane 22 Listopada 2016 przez Demo (wyświetl historię edycji) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach