SU1 Zgłoś Napisano 7 Października 2017 Narazie podchodzę do tego spokojnie .Dziś imail , i sam nie wiem jak mam go odebrać cyt: Rozumiemy Pańskie niezadowolenie. Przykro nam, że naprawa pompy poszła nie po Pana myśli. Mając na względzie wcześniejszą współpracę. Możemy Panu zaproponować zakup nowej pompy DC Runner 2.1 w cenie hurtowej za xxx,xx . Ps: Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. No to trzeba pamietać żeby zawsze wysłać żądanie naprawy czy jak w/w . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach