Skocz do zawartości
flcf

Prośba o pomoc w dobraniu sprzętu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Mam wielką prośbę do forumowiczów! Proszę o pomoc w doborze sprzętu do mojego akwarium 60x50x50cm + sump:

1.Pompa obiegowa,

2.Odpieniacz białek,

3.cyrkulacja,

4. lampa (led) 

Oczywiście wszystko w granicach rozsądku ;) Akwarium będzie w sypialni, więc fajnie by było jakby nie chodziło jak traktor ale oczywiście mam świadomość, że nie jest to bezgłośne.

Grzebałem, grzebałem po forum i oczywiście tematów jest multum i je prześledziłem, ale jeśli ktoś ma ochotę to bardzo chętnie chciał bym skorzystać jeszcze raz z Waszego doświadczenia i Waszych wyborów :)

Z góry wielkie dzięki! Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem:

ad.1 Tunze silence 1073.02 - myślę, że jej nigdy nie usłyszysz

ad 2. za mało danych - co planujesz do akwarium ?

ad 3 tunze 2x 6045; mała zgrabna, 3stopniowa regulacja; nie słychać

ad 4 LED - nie znam się; jeśli T5 to ATI 4-6x24W

Produkty ww nie muszą być nowe; prawdopodobieństwo reklamacji - niskie; nawet w przypadku odsprzedaży sporo odzyskasz bo mają swoją reputację.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
19 minut temu, Arturro napisał:

Moim zdaniem:

ad.1 Tunze silence 1073.02 - myślę, że jej nigdy nie usłyszysz

ad 2. za mało danych - co planujesz do akwarium ?

ad 3 tunze 2x 6045; mała zgrabna, 3stopniowa regulacja; nie słychać

ad 4 LED - nie znam się; jeśli T5 to ATI 4-6x24W

Produkty ww nie muszą być nowe; prawdopodobieństwo reklamacji - niskie; nawet w przypadku odsprzedaży sporo odzyskasz bo mają swoją reputację.

Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Doceniam :)

Jeśli chodzi o obsadę to jeszcze nie ma ostatecznej decyzji, ale prawdopodobnie bardziej proste korale miękkie może trochę twardych, ale tak jak mówię będę zaczynał i na pewno nie chce się na głęboką wodę rzucać :). A ze zwierzątek to ze 3 rybki, jakiś krabik, rozgwiazda, slimaki itp. Ale bez szału większego.