Skocz do zawartości
waldimas

Pakowanie soli Red Sea

Rekomendowane odpowiedzi

Waldimas - śmiało pisz do sklepu celem wyjaśnienia polubownego...  Wiadro nie powinno tak wyglądać.
Informuj nas o postępach, reklamacji, rękojmi czy z czego tam skorzystasz. Przy takim stanie wiadra powinna zostać ona uwzględniona.

Dla mnie w obecnej formie ten temat jest o niczym. Dostałeś uszkodzone wiadro, masz podejrzenia ale nie podałeś nazwy sklepu... Chcesz się pożalić na sprzedawcę dawaj jego nazwę. Nie chcesz upubliczniać nazwy opisz jaką odpowiedź uzyskałeś od sprzedawcy. Udowadnianie czyja racja jest mojsza nie ma chyba dalszego sensu.

5 minut temu, waldimas napisał:

nie to mam na celu raczej sklepu nie podejrzewam o jakies kombinacje a raczej nieuczciwych klientów a z takimi miałem już stycznosc


Jak klientów - a co klient wysłał Ci sól z takimi śladami? od początku tematu miałem wrażenie że to zamówienie zrealizowane przez sklep a to ty jesteś klientem. Więc jak to widzisz - otrzymałeś sól ze zwrotów od innych klientów? To tym bardziej reklamuj bo skoro ktoś jej nie chciał to dlaczego ty masz ją chcieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, chwialek napisał:

 


Jak klientów - a co klient wysłał Ci sól z takimi śladami? od początku tematu miałem wrażenie że to zamówienie zrealizowane przez sklep a to ty jesteś klientem. Więc jak to widzisz - otrzymałeś sól ze zwrotów od innych klientów? To tym bardziej reklamuj bo skoro ktoś jej nie chciał to dlaczego ty masz ją chcieć.

A masz jakąś gwarancję że nie jest to ze zwrotu czy byś kupił odkrecona wcześniej butelkę Johny Walkera bez najmniejszego cienia watpliwosci

Jeszcze inaczej np zostało mi 7 kg soli IO  ,nie chce już jej używać zamawiam np RSCP zamieniam i  odsylam do sklepu mam tanim kosztem dobrą sól a sklep sprzeda to dalej. Można tak zrobić?

Edytowane przez waldimas (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Była sobota, zadzwoniłeś do sklepu?:p jak nie zrobiłeś tego od razu po odebraniu przesyłki to teraz pozostaje Ci tylko wylewanie żali na forum. No chyba że sklep się ładnie zachowa ;)

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

o podobnej sytuacji pisałem w pierwszym poście ..

20 godzin temu, silvia napisał:

zamówiłeś wiaderko 7kg i dostałeś otwierane wiaderko 7kg ? - zwróć

pewno było otwierane odsypane i wsypane z innego wiadra .. nie wiadomo co - nawet jeżeli ta sama sól - to nie jest fabrycznie zapakowana - nie kupujesz przecież 5kg i trzeba odsypać z wiaderka a tylko wysłać nowe zaplombowane opakowanie

ale ktoś tutaj mnie zakrzyczał i zabraniał nawet pisania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem zakładacie morszczak = złodziej... Sorry panowie ale ja się pod tym nie podpisuję...

W tej sytuacji odsyłasz do sklepu lub dzwoniąc przedstawiasz sytuację. To co tutaj starasz się zrobić to płacz na sali celem? Podasz nazwę sklepu?

W obecnej formie temat jest o płaczu bo wiadro było uszkodzone przez kogo? Kuriera, sklep, klienta a co to za różnica - do kogo składasz reklamację ?  - do sklepu w którym kupiłeś... 

Napisz jakie kroki podjąłeś poza żalem wylanym na forum. Oraz podziel się odpowiedzią sklepu jaką uzyskałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklepy mają taką marżę na soli, że nikomu by się raczej nie chciało bawić w jakieś podmianki. To podstawowy produkt i czy sprzedadzą Red Sea czy AF czy BT czy jeszcze coś innego są zarobieni tyle, ze nikomu chyba nie przyszło by do głowy kombinacje jakieś takie robić. A tym bardziej w taki widoczny sposób. Staraliby się raczej zrobić tak by nie było cienia wątpliwości co do tego, że nikt nic przy wiadrze nie robił.

Jak ktoś nie ma zaufania zamiast wiader niech kupuje Red Sea w worku, albo w ogóle zmieni sól.  A fantazjowanie co kto mógł zrobić bez wyjaśnienia ze sklepem jest niczym jak tylko gdybaniem.  Równie dobrze, na wiadro mogło w transporcie spaść inne wiadro czy w ogóle wyjechało takie z fabryki - wystarczy rzucić okiem na samą plombę - wygląda na tym zdjęciu jak jakaś nadlewka plastiku bo zachodzi na tą plombę. Tak jakby był ten plastik wywinięty na tą plombę. Przynajmniej na tym zdjęciu. Nie wygląda, że plomba jest zdeformowana. U mnie pod plombą nie ma żadnego plastiku poza samym wiadrem - w tym miejscu te uszkodzenia powinny być na plombie. Sama plomba ma jakieś jaśniejsze przebarwienia sugerujące, że tak mogło wyjść z fabryki - bo aby coś takiego powstało potrzeba by było więcej siły a to spowodowałoby wyrwanie tej plomby IMHO.

Rzekłbym, że nic nie wskazuje na to, że to wiadro w ogóle było otworzone - ale z wyobraźnią bogatą ciężko może być dyskutować, więc nawet nie chciałem sugerować tego.

Edytowane przez VDR (wyświetl historię edycji)

110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001

Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz

http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/

http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, chwialek napisał:

Zatem zakładacie morszczak = złodziej... Sorry panowie ale ja się pod tym nie podpisuję...

W tej sytuacji odsyłasz do sklepu lub dzwoniąc przedstawiasz sytuację. To co tutaj starasz się zrobić to płacz na sali celem? Podasz nazwę sklepu?

W obecnej formie temat jest o płaczu bo wiadro było uszkodzone przez kogo? Kuriera, sklep, klienta a co to za różnica - do kogo składasz reklamację ?  - do sklepu w którym kupiłeś... 

Napisz jakie kroki podjąłeś poza żalem wylanym na forum. Oraz podziel się odpowiedzią sklepu jaką uzyskałeś.

Czlowieku jakie zale? Pprzeczytales mój pierwszy post?

Zadalem tylko niewinne pytanie czy mam je zacytować czy jeszcze raz to przeczytasz,bo dorabiasz do tego jakas teorie spiskowa.

Nie podam nazwy sklepu bo nie to było pytaniem, pozostanie to moja slodka tajemnic

Jeżeli morszczak to ideal to dlaczego zapytam: istnieje dzial "PREGIERZ"?

sprzedałem kiedys 6 miesięczne cyrkulatory tunze 6095 gość co je kupil zadzwonil na drugi dzień do mnie ze przelozyl wirniki do 6055 i dzilaja tak samo jak 6095, za dwa dni zadzwonil ze moje pompy sa uszkodzone i mi je odesle jak zaproponowałem zby je odeslal do sprawdzenia  na serwis a ja pokryje koszty wysylki to kolega już się nie odezwal.

Wiec o jakiej uczciwości my tu mówimy?

Druga sprawa ze sklepy sprzedają zwroty od klientów bez sprawdzania zawartości to to ze zakupiłem kiedyś pompe obiegowa która jak dotarla do mnie to wklejony był do niej przelot 32mm

 

Mam do sprzedania jakas sol w wiaderku Red Sea za 80PLN jest ktoś kto zaryzykuje? Chwialek weźmiesz wysylka gratis pod warunkiem ze udokumentujesz ze lpodales do awarium.

 

Edytowane przez waldimas (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Waldimas upominam- sprzedaż poza targowiskiem jest zabroniona.

Podziel się tokiem reklamacji. Masz napisane na 3 stronach co zrobić. A ty dalej brniesz w temat. Cokolwiek da to że piszesz kolejnego posta? Czy producent wg Ciebie zawinił, czy sklep czy klient - jakie to ma znaczenie?

Reklamacja wygląda tak że zgłaszasz ją do sprzedawcy który wepchnął ci wiadro poobijane. Sklep poinformuje Cię o dalszym ciągu reklamacji.
Jeśli była to wysyłka to zgłaszasz u kuriera uszkodzenie przesyłki - wówczas sporządzany jest protokół reklamacyjny.

Jakie kroki podjąłeś? Podziel się z nami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.