Jump to content

gulij150

Klubowicz
  • Content count

    49
  • Joined

  • Last visited

Informacje o profilu

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Małopolskie/Tarnów
  • Akwarium
    1000l +300l

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie cena :1800 zł 300*90*50(h) 609549065
  2. gulij150

    Reaktor Red Skim 250

    Jak w temacie sprzedam reaktor z likwidowanego zbiornika Cena :1200 Zł dodatkowo daje 2 butle z Co2 Kontakt: 609549065
  3. Jak w temacie, sprzedam żywą skałę z likwidowanego zbiornika. 25zł/kg ponad 120 kg.
  4. gulij150

    Akwarium 2000l stelaz dolewka sump

    Witam wymiary mogę podać dopiero ok wtorku bo nie ma mnie w domu. Akwarium kupiłem w Krakowie ze sklepu na podhalańskiej link ze zdjęciami akwariamorskie.pl/galerie wystawiłem na aukcje bo akurat miałem zdjęcie na telefonie nawet nie wiem czy dokładnie jest tam 2000l info z tej stronki miałem Sprzedaje ponieważ nie doszło do realizacji tego projektu
  5. Witam Zapraszam do licytacji http://allegro.pl/show_item.php?item=5088254638
  6. gulij150

    Montipora

    ceana za całego korala 100zł foto robione komorka
  7. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    Mała aktualizacja. Fotka robiona telefonem ale i tak mam małe problemy z wybarwieniem koralowcow.Spowodowane małym zaniedbaniem z powodu pracy w delegacji. Wszystko powoli zmierza w dobrą stronę zobaczymy czy akwa odzyska dawny wygląd.
  8. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    Mała aktualizacja, zdjecie robione telefonem wiec z jakościa szalu nie ma. W siatce nowy nabytek z likwidowanego akwarium w krk.
  9. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    Nowy mieszkaniec akwarium
  10. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    u mnie dwa tygodnie juz i wczoraj wlozylem malego spsa na probe i jak narazie ma sie bardzo dobrze.Jesli robisz naprawde reaktywacje to ja na twoim miejscu zasypalbym nowym zywym piaskiem.
  11. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    Popytaj na forum co do tej kratki.Podobno strasznie sie tam syf odklada jak juz zasypiesz piaskiem.Ja piasek mam w 100% nowy poniewaz po tym co mialem w akwa nie bylo szans go wykorzystac.A co jest przyczyna reaktywacji ??
  12. gulij150

    moje dwustronne 1000l :D

    Skala w 80% ze starego zbiornika doszlo troche nowej poniewaz wywalilem ceramike ktora mialem w akwa i potrzebne bylo kilka fajnych kawalkow do ulozenia fajnej konstrukcji.Ryby wpuscilem juz po 10 dniach .Woda w akwa byla w 100% nowa.Po ułozeniu skaly wszystkie pompy chodzily na fula zeby ja przeczyscily.Po 7 dniach dno oczyszczono z syfu ze skaly i poszedl piasek.Patrzac na foto jakie zalczyles radzilbym Ci ulozyc skale bezposrednio na szybie.Gdzies czytalem ze rozwiazanie z siatka pod skala nie jest za dobre wiec za nim wsypiesz piasek zastanow sie nad tym,moze sie myle
×

Important Information

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Terms of Use.