mcgayver123 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 Witam wszystkich mam na imię Artur jestem nowicjuszem do akwarium morskiego mam takie bąbelki w moim akwarium oraz glony od paru dni I nie wiem co mam robić proszę o pomoc Dzięki Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek35 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 ile ma to akwarium ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 glon valonia (chyba bo fotka w "nienaturalnym" świetle) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz T Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 Marek to nie valonia. Cyjano jak nic. Akwarium wygląda na niedojrzałe. Odsysać i zwiększyć cyrkulacje. Cytuj 600l w obiegu, OPTI z kominem, lampa LED PANDORA HYPERION R2 HYBRID, obieg DC6000, odpieniacz na tunze silence 9430.040, PROFILUX II Ex 2xPh, redox, SMS itp, DP-4 na balingu, sump 80x80x40 + refugium, miękko-LPS-SPS. Naprawimy wszystko co jest związane z elektroniką i nie ucieka na drzewo. Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki. Cuda zajmują mi trochę czasu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bodzio71 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 Cyjano. Odsysać jak nie zniknie to chemiclean zapodać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu3005 Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 Ja tez na poczatku mialem takie babelki, i po kilku dniacf zrobily sie glony z tego, zapodalem rowaphos w skarpecie i powoli ucieklo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krismaj Zgłoś Napisano 31 Stycznia 2016 czekać, czekać i jeszcze raz czekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach