Skocz do zawartości
Gość Paragon

Tuning auta elektrycznego

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Paragon

Mam do elektryków i elektro magików pytanie, a wiec ma samochodzik na 12V który do demonów szybkości nie należy postanowiłem go podtuningować zamówiłem szybsze siniki te z auta były 8500rpm, nowe mają 35000rpm, niestety są słabe i pod obciążeniem pobieraja więcej niż 15A, bo takie mam zabezpieczenie w aucie które wyłancza zasilanie, tu wpadłem na pomysł bo widziałem takie akcje na YT zmianę zasilania z 12V na 24V i tu jest problem bo o ile domyślam się silniki te oryginalne wytrzymają 24V to nie wiem czy reszta da radę, czyli zdalne sterowanie, jestem zielony jeżeli chodzi o elektronike jezeli ktos moze pomóc było by fajnie niżej foty sterownika

IMG_20180525_181155.thumb.jpg.005edea359951defe09ad0da81edb9e1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu mój sporo młodszy braciszek miał takie autko elektryczne. Budowa prosta, akumulator, silnik i włącznik przód/tył.W ramach "tjuningu" wsadziłem tam akumulator żelowy 24V. Jechało dobrze ale silnik się mocno grzał. Do obudowy musiałem dokleić radiatory aluminiowe. Elektryka wytrzymała. Z czasem niestety wymieliło zębatki plastikowe. 

Więc myślę, że możesz próbować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paragon
1 minutę temu, dadario napisał:

Swojego czasu mój sporo młodszy braciszek miał takie autko elektryczne. Budowa prosta, akumulator, silnik i włącznik przód/tył.W ramach "tjuningu" wsadziłem tam akumulator żelowy 24V. Jechało dobrze ale silnik się mocno grzał. Do obudowy musiałem dokleić radiatory aluminiowe. Elektryka wytrzymała. Z czasem niestety wymieliło zębatki plastikowe. 

Więc myślę, że możesz próbować.