Jump to content
Sign in to follow this  
AmonS

[300 litrów] AmonsTV - dziennik

Recommended Posts

Cześć!

Rozpoczynam nowy projekt. Tym razem chciałbym być bardziej zdyscyplinowany (w ogólnej opiece nad akwarium) w związku z czym postanowiłem nagrywać filmy jako taki dziennik. Gdy coś zrobię nie tak to będę mógł zerknąć na film z poprzednim stanem rzeczy i łatwiej mi będzie zapanować nad moim małym oceanem :D

Gorąca prośba - zwłaszcza do nowych morszczaków. Proszę nie traktować tych filmów jako poradnika! Jestem laikiem i amatorem akwarystyki morskiej. Filmy mają być tylko dziennikiem ;)

Co by nie przedłużać to pierwszy film z opisem zbiornika i częścią sprzętu:

Oraz drugi:

Dla zainteresowanych polecam oglądać z przyspieszeniem - chyba nie umiem swobodnie gadać do kamerki :clowning

Skały naprawdę ubogu 

Wstępne  oczyszczanie moczylem-suszyłem i znów moczyłem. Nie lepiej było wrzucić to i moczyć cały czas podmieniając wodę. 

A i sumpa mogłeś przekręcić pompa by miała po prostej. 

W dniu 16.02.2020 o 13:03, AmonS napisał:

Dla zainteresowanych polecam oglądać z przyspieszeniem - chyba nie umiem swobodnie gadać do kamerki :clowning

Liczą się chęci hehe

5 godzin temu, rumik21 napisał:

Skały naprawdę ubogo 

Cześć, 

skały celowo dałem malutko - w przyszłości pojawią się jeszcze jakieś skałki na dnie, porośnięte "czymś" (może zoa albo czymś takim). W poprzednim akwarium miałem gruzowisko i ciężko było ustawić cyrkulację a syf odkładający się pod skałami powodował skoki No3 i Po4 co doprowadziło do katastrofy w moim poprzednim baniaku. Łatwiej mi będzie włożyć trochę ceramiki lub skały do sumpa i w razie konieczności wsadzić ręce i wydmuchać detrytus niż przestawiać konstrukcje w głównym baniaku.

Wstępne  oczyszczanie moczylem-suszyłem i znów moczyłem. Nie lepiej było wrzucić to i moczyć cały czas podmieniając wodę.