Skocz do zawartości

Historia edycji

SHARK_2

SHARK_2

46 minut temu, mem_phis napisał:

Jak juz mowilem, informatykiem nie jestem ale od 25 lat ogarniam swoje sieci domowe i wszystko u mnie smiga. Ostatnio np. byla awaria zasilania. Po restarcie z jakiegos powodu mastertronic nie polaczyl sie z siecia, zauwazylem to chyba po 3 dniach - oczywiscie poinformowal mnie wczesniej ze jest offline, no ale nie bylo neta wiec ok ;)

Zresetowalem go po 3 dniach, polaczyl sie, uzupelnil w chumrze wszystkie wyniki, ktore robil w miedzyczasie.

Jeszcze raz pisze z duzej litery! NIE WIEM JAK JEST NA OBECNYM SOFCIE (dlaczego mam stary gdzies kiedys pisalem, w skrocie na nowych mi sie wieszal wiec przestalem aktualizowac, pomijam juz jaka to przyjemnosc jest robic ta czynnosc z kablem i lapem na kolanach w szafce pod aqa) - kore nic nigdy nie aktualizowalo jak tracil polaczenie (niech bedzie ze wzgledu na moja niesprawna siec wifi). Lapal ponownie polaczenie, 3 dni testow nie było. 

Wybacz @mem_phis może i ogarniasz swoje sieci WiFi ale nie oznacza to, że nie mogłeś gdzieś popełnić błędu. W swojej branży kilkukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją dotykającą osoby na wysokich stanowiskach w firmach z którymi współpracujemy. Osoby te zarzekały się (i robiły gównoburzę), że to problem z naszą aplikacją a nie z ich siecią, bo tak jak ty od lat sami je ustawiali i wszystko działało. Dochodziło nawet do sytuacji, że jechaliśmy sami do ich domów (czego w zasadzie robić nie musieliśmy) i we wszystkich przypadkach okazywał się jednak problem z siecią. Co lepsze po naprawie ich sieci nawet nie usłyszeliśmy od tych osób słowa dziękuję... Dlatego tak sceptycznie podchodzę do stwierdzeń "to na pewno nie wina mojej sieci bo "coś tam" działa". A już szczególnie jeśli w to zamieszane jest WiFi (najczęściej na 2.4GHz). 

Dlatego też bardzo spodobało mi się podejście i propozycja @Przemek (niewiele firm na rynku stać na taki gest) aby wykonać niezależne testy (gdzie jeszcze chce pokryć wszelkie koszta). Szczerze mówiąc aż się Tobie dziwię, że nie chcesz skorzystać z propozycji, skoro masz niemal pewność, że wina leży po stronie Kore i jeśli by się powtórzyła Twoja sytuacja zyskujesz dowód a producent traci argument, że to wina Usera. Co więcej Twoja propozycja, że poustawiasz kamery, ponagrywasz itd. nadal w mojej ocenie nie będzie w pełni miarodajna bo nie wyklucza jednego z podejrzanych (Twoja sieć LAN). Co do przedstawianych zarzutów, że kiedyś dokumentacja była słaba a teraz jest lepsza itp. to jest to nagminne podejście nie tylko w tej branży. Jak by nie patrzeć nasz rynek jest mocno ograniczony i nie dziwię się, że producent chciał wyjść z produktem za granicę, dlatego w pierwszej kolejności dopracował instrukcję w języku angielskim. 

SHARK_2

SHARK_2

23 minuty temu, mem_phis napisał:

Jak juz mowilem, informatykiem nie jestem ale od 25 lat ogarniam swoje sieci domowe i wszystko u mnie smiga. Ostatnio np. byla awaria zasilania. Po restarcie z jakiegos powodu mastertronic nie polaczyl sie z siecia, zauwazylem to chyba po 3 dniach - oczywiscie poinformowal mnie wczesniej ze jest offline, no ale nie bylo neta wiec ok ;)

Zresetowalem go po 3 dniach, polaczyl sie, uzupelnil w chumrze wszystkie wyniki, ktore robil w miedzyczasie.

Jeszcze raz pisze z duzej litery! NIE WIEM JAK JEST NA OBECNYM SOFCIE (dlaczego mam stary gdzies kiedys pisalem, w skrocie na nowych mi sie wieszal wiec przestalem aktualizowac, pomijam juz jaka to przyjemnosc jest robic ta czynnosc z kablem i lapem na kolanach w szafce pod aqa) - kore nic nigdy nie aktualizowalo jak tracil polaczenie (niech bedzie ze wzgledu na moja niesprawna siec wifi). Lapal ponownie polaczenie, 3 dni testow nie było. 

Wybacz @mem_phis może i ogarniasz swoje sieci WiFi ale nie oznacza to, że nie mogłeś gdzieś popełnić błędu. W swojej branży kilkukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją dotykającą osoby na wysokich stanowiskach w firmach z którymi współpracujemy. Osoby te zarzekały się (i robiły gównoburzę), że to problem z naszą aplikacją a nie z ich siecią, bo tak jak ty od lat sami je ustawiali i wszystko działało. Dochodziło nawet do sytuacji, że jechaliśmy sami do ich domów (czego w zasadzie robić nie musieliśmy) i we wszystkich przypadkach okazywał się jednak problem z siecią. Co lepsze po naprawie ich sieci nawet nie usłyszeliśmy od tych osób słowa dziękuję... Dlatego tak sceptycznie podchodzę do stwierdzeń "to na pewno nie wina mojej sieci bo "coś tam" działa". A już szczególnie jeśli w to zamieszane jest WiFi (najczęściej na 2.4GHz). 

Dlatego też bardzo spodobało mi się podejście i propozycja @Przemek (niewiele firm na rynku stać na taki gest) aby wykonać niezależne testy (gdzie jeszcze chce pokryć wszelkie koszta). Szczerze mówiąc aż się Tobie dziwię, że nie chcesz skorzystać z propozycji, skoro masz niemal pewność, że wina leży po stronie Kore i jeśli by się powtórzyła Twoja sytuacja zyskał byś dowód. Co więcej Twoja propozycja, że poustawiasz kamery, ponagrywasz itd. nadal w mojej ocenie nie będzie w pełni miarodajna bo nie wyklucza jednego z podejrzanych (Twoja sieć LAN). Co do przedstawianych zarzutów, że kiedyś dokumentacja była słaba a teraz jest lepsza itp. to jest to nagminne podejście nie tylko w tej branży. Jak by nie patrzeć nasz rynek jest mocno ograniczony i nie dziwię się, że producent chciał wyjść z produktem za granicę, dlatego w pierwszej kolejności dopracował instrukcję w języku angielskim. 

SHARK_2

SHARK_2

22 minuty temu, mem_phis napisał:

Jak juz mowilem, informatykiem nie jestem ale od 25 lat ogarniam swoje sieci domowe i wszystko u mnie smiga. Ostatnio np. byla awaria zasilania. Po restarcie z jakiegos powodu mastertronic nie polaczyl sie z siecia, zauwazylem to chyba po 3 dniach - oczywiscie poinformowal mnie wczesniej ze jest offline, no ale nie bylo neta wiec ok ;)

Zresetowalem go po 3 dniach, polaczyl sie, uzupelnil w chumrze wszystkie wyniki, ktore robil w miedzyczasie.

Jeszcze raz pisze z duzej litery! NIE WIEM JAK JEST NA OBECNYM SOFCIE (dlaczego mam stary gdzies kiedys pisalem, w skrocie na nowych mi sie wieszal wiec przestalem aktualizowac, pomijam juz jaka to przyjemnosc jest robic ta czynnosc z kablem i lapem na kolanach w szafce pod aqa) - kore nic nigdy nie aktualizowalo jak tracil polaczenie (niech bedzie ze wzgledu na moja niesprawna siec wifi). Lapal ponownie polaczenie, 3 dni testow nie było. 

Wybacz @mem_phis może i ogarniasz swoje sieci WiFi ale nie oznacza to, że nie mogłeś gdzieś popełnić błędu. W swojej branży kilkukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją dotykającą osoby na wysokich stanowiskach w firmach z którymi współpracujemy. Osoby te zarzekały się (i robiły gównoburzę), że to problem z naszą aplikacją a nie z ich siecią, bo tak jak ty od lat sami je ustawiali i wszystko działało. Dochodziło nawet do sytuacji, że jechaliśmy sami do ich domów (czego w zasadzie robić nie musieliśmy) i we wszystkich przypadkach okazywał się jednak problem z siecią. Co lepsze po naprawie ich sieci nawet nie usłyszeliśmy od tych osób słowa dziękuję... Dlatego tak sceptycznie podchodzę do stwierdzeń "to na pewno nie wina mojej sieci bo "coś tam" działa". A już szczególnie jeśli w to zamieszane jest WiFi (najczęściej na 2.4GHz). 

SHARK_2

SHARK_2

10 minut temu, mem_phis napisał:

Jak juz mowilem, informatykiem nie jestem ale od 25 lat ogarniam swoje sieci domowe i wszystko u mnie smiga. Ostatnio np. byla awaria zasilania. Po restarcie z jakiegos powodu mastertronic nie polaczyl sie z siecia, zauwazylem to chyba po 3 dniach - oczywiscie poinformowal mnie wczesniej ze jest offline, no ale nie bylo neta wiec ok ;)

Zresetowalem go po 3 dniach, polaczyl sie, uzupelnil w chumrze wszystkie wyniki, ktore robil w miedzyczasie.

Jeszcze raz pisze z duzej litery! NIE WIEM JAK JEST NA OBECNYM SOFCIE (dlaczego mam stary gdzies kiedys pisalem, w skrocie na nowych mi sie wieszal wiec przestalem aktualizowac, pomijam juz jaka to przyjemnosc jest robic ta czynnosc z kablem i lapem na kolanach w szafce pod aqa) - kore nic nigdy nie aktualizowalo jak tracil polaczenie (niech bedzie ze wzgledu na moja niesprawna siec wifi). Lapal ponownie polaczenie, 3 dni testow nie było. 

Wybacz @mem_phis może i ogarniasz swoje sieci WiFi ale nie oznacza to, że nie mogłeś gdzieś popełnić błędu. W swojej branży kilkukrotnie spotkałem się z podobną sytuacją dotykającą osoby na wysokich stanowiskach w firmach z którymi współpracujemy. Osoby te zarzekały się (i robiły gówno burzę), że to problem z naszą aplikacją a nie z ich siecią, bo tak jak ty od lat sami je ustawiali i wszystko działało. Dochodziło nawet do sytuacji, że jechaliśmy sami do ich domów (czego w zasadzie robić nie musieliśmy) i we wszystkich przypadkach okazywał się jednak problem z siecią. Co lepsze po naprawie ich sieci nawet nie usłyszeliśmy od tych osób słowa dziękuję... Dlatego tak sceptycznie podchodzę do stwierdzeń "to na pewno nie wina mojej sieci bo "coś tam" działa". A już szczególnie jeśli w to zamieszane jest WiFi (najczęściej na 2.4GHz). 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.