Daro73 Zgłoś Napisano 25 Marca Jak zresetować to urządzenie do ustawień fabrycznych. Przez jakiś czas działało, problem pojawił się w momencie kiedy chciałem dodać do aplikacji falownik. Pompa dozująca wtedy zgłupiała, przestała łączyć się z siecią. Po ponownej próbie podłączenia, przeinstalowaniu aplikacji i próbie połączenia z Wi-Fi aplikacja do sterowania dozownikiem się uruchamia, zachowane są ustawienia dawek....tyle że zielona dioda statusu połączenia miga a z aplikacji brak reakcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Opelin Zgłoś Napisano 25 Marca Tu masz User Manual. Nie wiem czy zaglądałeś. https://media.s-bol.com/gp0BQYDDYYYY/original.pdf Piszą jedynie o resecie wi-fi. Trzymasz guzik 10 sekund. Powinna zacząć mrugać na zielono i czerwono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro73 Zgłoś Napisano 26 Marca Owszem zaglądałem do instrukcji którą otrzymałem wraz z dozownikiem. W samej aplikacji jest opcja device reset. Próbowałem wykonać kroki według instrukcji ale to nic nie daje bo pozostają nawet ustawienia dawek płynu. Problem jest w tym że w żaden sposób nie mogę połączyć się przez Wi-Fi Udało mi się połączyć dozownik w trybie AP ale też nie działa do końca poprawnie. Dlatego pomyślałem nad jakimś przywróceniem ustawień fabrycznych Dostałem podpowiedź aby spróbować ze starszą wersją Androida, jutro spróbuję uruchomić stary telefon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daro73 Zgłoś Napisano 27 Marca Problem udało się rozwiązać, do sieci udało się podłączyć falownik oraz ten nieszczęsny dozer. Okazało się że w ustawieniach rutera trzeba fizycznie wyłączyć 5 Ghz. Co mnie zmyliło to że przez kilka dni pompę dozującą udało się podłączyć. Widocznie automatyczne przełączanie 2,4/5 Ghz spowodowało problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach