Skocz do zawartości
inmar

Pacyfic Sun

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nie ma reguły zarówno w pierwszej jak i w drugiej kwestii. Żeby stwierdzić czy masz bootloader wystarczy odpalić Program na PC w wersji od 4.0 wzwyż, i jeśli w trakcie próby połączenia program stwierdzi że firmware lampy jest za stary no to wtedy 100% nie ma bootloadera.

2. Wschód zawsze idzie do wartości opisanej jako Moc maximum. Potem można w założeniu odstawiać "cuda wianki". Zachód idzie w dół od mocy jaką "napotka" w momencie rozpoczęcia zachodu. Nie widzę zasadności wydłużania na tak długo cyklu wschodu i zachodu. O ile wiem w naturze nie ma tak długich wschodów i zachodów - chyba że nie mam racji?

3. Symulacje działają w zakresie kilkunastu % więc naprawdę ciężko zauważyć okiem że jest zmiana zwłaszcza że poziom mocy "losowany" jest raz na dobę.

4. Można, ale nie zadziała. W nocy ma być ciemno. Do awaryjnego uruchomienia lampy służy wyłącznik z tyłu. Moge ewentualnie dopisać opcję ustalania mocy "awaryjnego uruchomienia" lampy bo teraz po pstryknięciu świeci na 100% mocy.

Cierpliwości Panie i Panowie - czuję w kościach że to będzie dłuuuuga noc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info ale gdzie szukać wersji 4.0 lub wyższej bo z tego co mi się wydaje to ostatnia dostępna to 3.22 chyba, że do BT EX bez LCD można stosować soft w wersji dla BT EX+


585 litrów, 150x60x65, POWER LED 3x50W + 4x10W, cyrkulacja 3 x Tunze 6105, obieg AM OR 3500, Bubble King Mini 200, Profilux Plus II EX, Ozonator Sander, 70 kg LR, 35 kg LS,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można ale jak napisałem w lampach bez bootloadera nie uzyskasz połączenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie uzupełniające:

- czy ustawienie moonlight jest także wypadkową max mocy lampy, tzn. moonlight ustawiony na 7 przy 70% mocy jest słabszy niż przy 100% mocy?


585 litrów, 150x60x65, POWER LED 3x50W + 4x10W, cyrkulacja 3 x Tunze 6105, obieg AM OR 3500, Bubble King Mini 200, Profilux Plus II EX, Ozonator Sander, 70 kg LR, 35 kg LS,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, moc moonlightu jest niezależnie ustalana i nie ma związku W NOCY z poziomem mocy lampy ustalanej na dzien. W dzien segment moonlightu jest określany przez współczynnik mocy maksymalnej dla lampy - po prostu w dzien moonlight staje się jakby dodatkowym segmentem dziennej lampy.

Nowy Soft skończony - właśnie się świeci na moim sprzęcie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedy i skad bedzie go mozna zassac?


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest mały problem ze serwerem - proszę zgłaszać się na supply@aquariumled.eu wyślę co trzeba. Nie mam na razie opisu więc jeśli ktoś bardzo che już aktualizować będzie musiał zadzwonić po instrukcje. Numer podam w emailu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zainstalowane .... zaprogramowane .... zobaczymy wieczorkiem czy dziala


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wpisać wieczorną godzinę już teraz i będziesz wiedział czy OK.

Ja zaraz mam właśnie ładować nowy soft.I jak trudne było,robiłeś za rączkę z Leszkiem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

99% zrobilem sam reszte z Leszkiem ... dziala .... choc bede mial do nadpradowego kilka pytan priv


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytaj - odpiszę publicznie - sam jestem po aktualizacji lamp w domu, okazuje się że mam kiepskiej jakości interfejs BT w komputerze i zrywał mi transmisję.

Jednak wszystko już poszło pomyślnie - nie obyło się bez hard resetu systemu.


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi z jedną lampą poszło jak z płatka,ale z drugą się sypnęło bo też mi zerwało połączenie.Nie reistalowałem systemu chyba z cztery lata i mam taki w nim śmietnik,że porty com mam zajęte do 27 chyba a nowy soft miał do wyboru do 16 pozycji.Przy zmianie portu się mi pochrzaniło,ale dziś Leszek mi to zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż, po dzisiejszej próbie załadowania nowego firmware'u do lampy i ja muszę dorzucić swoje trzy grosze, tym bardziej, że jestem poważnie zniesmaczony tym, co tak naprawdę i w jakim stanie kupujemy za ciężkie pieniądze. Ale po kolei...

14.01 - kupuję nowiutką lampę Black Python BT EX+ 90W Master LCD z zapewnieniem, że jest najnowsza, najwspanialsza i w ogóle

Mija jakiś czas, okazuje się, że są lampy wręcz w tych samych seriach wykonania "wypchane" różnymi firmware. Mało tego - starsze lampy potrafią mieć nowszy niż nowsze... Kupuję więc lampę, która z założenia na "full wypasie" ma działać i umożliwiać korzystanie z najbardziej zaawansowanych funkcji - po to w końcu płacimy kilka setek ekstra za nie. Tymczasem okazuje się, że - ups - tabele PAR nie będą działać, bo wystąpił błąd w oprogramowaniu (pomijam inne drobiazgi). Całe moje szczęście, że zanim wporwadziłem obliczone wcześniej tabele PAR i zacząłem się wkurzać, że nie działają, cała sprawa wad w oprogramowaniu wyszła wcześniej.

Teraz czuję się jak nabywca najnowszego i najdroższego w okolicy telewizora, w którym nie można oglądać TVN, bo w fabryce ktoś "zapomniał" sprawdzić, co wgrywa i zapomniał to przetestować.

Konkluzja - kto mi zapłaci za przesyłki kurierskie w te i nazad, aby poprawić babola? Kto poczuje się do odpowiedzialności za... no - prostu - bubel? Kiedy otrzymamy czarno na białym, co tak właściwie kupujemy? Jakoś wiele firm nie boi się napisać, że w produkcie wykorzystano "to i to takiego i takiego producenta"... Wiemy doskonale, że Volvo mają silniki Audi, Saaby Forda itp (czy jakoś tak - nie jestem znawcą motoryzacji). Tu lampa jest totalną tajemnicą... Nie spotkałem się jeszcze z produktem w tej cenie, który nie byłby wszechstronnie przetestowany. Gdy kupuję głupi aparat cyfrowy, mogę sprawdzić jego firmware - datę i numer edycji, wiem, kto zrobił jego matrycę, obiekyw - czyli najistotniesze elementy, ba - mam to na papierze - czarno na białym lub mogę znaleźć na stronach producenta. Tymczasem zakupiłem produkt, który działa, ale... nie do końca tak, jak powinien. Całkiem jak samochód, który jeździ... ale tylko do przodu, bo wsteczny nie działa. No - ale przecież jeździ... czyli działa. Gdy kupuję świetlówkę do domu, mam na pudełku wykresy widma. Tu ciężko doprosić się o komplet wykresów dla każdego typu użytej diody z osobna - bo mamy "tajemnicę technologiczną". Wystarczy, że wiemy, że są diody niebieskie, białe i UV.

Rozumiem, że deklaracja przygotowania lamp zastępczych jest już sporym kosztem, ale taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca. Albo robi się coś do końca i dziesięć razy sprawdza, co się wyprodukowało, albo czeka kolejne 2 tygodnie z wprowadzeniem produktu na rynek.

W tej chwili poważnie zastanawiam się, czy w ogóle kupić następną lampę Pacific Sun, bo a nuż coś będzie w niej nie zaprogramowane... może w nowej lampie zostanie założony stary moduł komputera, bo "działa" i wystarczy wgrać nowy firmware, ale uppsss - zapomnieliśmy go wgrać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem bardzo spokojnym człowiekiem,więc aż tak mnie to nie drażni.Jedna lampa była już w serwisie,częściowo z mojej winy,ale przyjechał po nią kurier producenta.Jest fakt,że są naprawdę drogie i tu powinno być wszystko na najwyższym poziomie.Jest to nowość więc są to błędy wieku dziecięcego.Może dla tych osób w ramach rekompensaty będą jakieś gratisy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez jestem spokojny chyba z uwagi na prace ktora spokojnosci wymaga ;) ale do rzeczy moja lampa tez byla raz w serwisie w jedna strone na moj koszt w druga na koszt producenta jakos to przezyje choc sugestia inmara jest jak najbardziej na miejscu ;) .... padl komputer ..... naprawiono bez problemu ... zamiennika nie chcialem bo i tak baniak nad ktorym swiecily byl w fazie rozruchu (choc obecnie bylby problem bo baniak jest juz "prawie" zasiedlony) ... co do specyfikacji technicznej lamp powiem szczerze g... mnie ona obchodzi byle lampa spelniala swoje zadanie (a spelnia jak narazie doskonale) ... co do poprawki przed Leszkiem jeszcze troszke pracy ale nie od razu Rzym wybudowano wazne abysmy wszyscy z owocow jego pracy skorzystali ...

a na koniec kupilem kiedys panowie podobno najlepsze buty na hale (cena przekraczala znacznie przecietne adidasy czy nike) i jak sie rozj ... po pierwszym meczu to od tamtego czasu nie wierze ze cos sie nie psuje wglednie ze nie ma wad ktore kiedys wyjda na jaw i ktore trzeba bedzie zmienic ale co ciekawe producent (chyba Japonia) przyslal dystrybutorowi 2 pary i t shirt z przeprosinami dla mnie (reklamowalem) .. i nie jest to chlopaki zadna ukryta sugestia :D ... na nerwy dobry jest Jacek i Daniel ;)


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radek Ch :

No cóż, po dzisiejszej próbie załadowania nowego firmware'u do lampy i ja muszę dorzucić swoje trzy grosze, tym bardziej, że jestem poważnie zniesmaczony tym, co tak naprawdę i w jakim stanie kupujemy za ciężkie pieniądze. Ale po kolei...

Witam

Na wstępię chciałbym tylko powiedzieć, że ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć jakichkolwiek usterek technicznych które moglibyśmy przewidzieć - a usterki których nie jesteśmy w stanie przewidzieć i wykryć w fazie testu lampy przed wysyłką staramy się jak najszybciej usuwać. Zdaję sobie sprawę, że lampy LED nie należą do tanich produktów kupowanych przez akwarystów, jednak trzeba również uczciwie przyznać że swoją złożonością oraz stopniem skomplikowania kilkukrotnie przewyższają pozostały osprzęt który stosujemy w naszym hobby. Dlatego też prawdopodobieństwo wystąpienia awarii czy też przeoczenia pewnych błędów jest wyższe niż w przypadku odpieniacza(który czasem przewyższa ceną nasze lampy) - czy jakiegokolwiek innego produktu. Ubolewam nad tym, że w NIEKTÓRYCH modelach pierwszej serii lamp Black Python BTEX w wyniku wadliwego podzespołu zainstalowanego na płycie komputera(a dostarczonego nam przez firmę zewnętrzną). Pragnę zaznaczyć, że w partii tej tylko część posiadała trudną do zlokalizowania w momencie montaż wadę, jednak nie zmienia to faktu że wada dotyczy PRODUKOWANYCH przez nas lamp.

Każdorazowo, gdy Klient KTÓRY ZECHCIAŁ SKORZYSTAĆ z funkcji PAR informował nas o występującym błędzie nadpisania komórki w pamięci - prosiliśmy o odesłanie lampy do nas - wcześniej zazwyczaj proponując lampę zastępczą. Wiele osób jednak informowało nas, że jest to tak rzadko przez nie używane, że aktualizacji dokonają przy okazji, odwiedzając naszą firmę. NIGDY żaden Klient nie został zostawiony bez wsparcia technicznego - sądzę, że to bardzo istotne dla prawidłowego spojrzenia na całą sprawę. Podobnie dotyczyło to piszczących zasilaczy(co też wychodziło po pewnym czasie - tylko w niektórych egzemplarzach) - usterka była przez nas usuwana tak szybko jak to było możliwe - lub informowaliśmy Klienta jak może zostać ona usunięta.

Chciałbym aby powyższe wyjaśnienie nie było traktowane jako atak na Klienta, albo wykręcanie kota ogonem - jednak uważam że uczciwe powinno być spojrzenie na całą sprawę jak najbardziej obiektywnie - i porówanie zaistniałej sytuacji z innymi, które na codzień nas otaczają - czy dotyczy to kupowania butów czy odkurzacza.

14.01 - kupuję nowiutką lampę Black Python BT EX+ 90W Master LCD z zapewnieniem, że jest najnowsza, najwspanialsza i w ogóle

Zgadza się całkowicie, w tamtym czasie do lampy załadowany został najbardziej aktualny firmware jak w tamtym czasie był napisany - nie było możliwości aby był wgrany nowszy - z oczywistego względu - bo go nie było.

Mija jakiś czas, okazuje się, że są lampy wręcz w tych samych seriach wykonania "wypchane" różnymi firmware.

Niestety muszę to sprostować - lampy Black Python miały tylko dwie wersje firmware - aktualna(z poprawkami) oraz poprzednia - nie było jakiejkolwiek INNEJ wersji firmware. BYŁY INNE wersjie oprogramowania na PC,ale to zupełnie inna sprawa, gdyż soft ten USPRAWNIAŁ zarządzanie lampą i jej konfigurację - jednak NIE ZMIENIAŁ on firmwaru wgranego do niej. To bardzo istotne.

Mało tego - starsze lampy potrafią mieć nowszy niż nowsze...

Niestety to kolejne nieporozumienie - jak już napisałem, NOWY firmware został skończony w zeszłym tygodniu, A NIE DZIAŁANIE PAR WYNIKAŁO Z WADLIWEJ CZĘŚCI W LAMPIE - która w określonych sytuacjach powodowała błąd w działaniu tablicy PAR. Po zmianie sposobu programowania i zarządzania lampą(za pomocą nowego firmware) ten błąd już nie występuje - nawet w lampach które do tej pory nadpisywały pamięć w lampie - gdyż zmieniona została całkowicie mapa pamięci i ten błąd nie ma prawa już wystąpić.

Kupuję więc lampę, która z założenia na "full wypasie" ma działać i umożliwiać korzystanie z najbardziej zaawansowanych funkcji - po to w końcu płacimy kilka setek ekstra za nie. Tymczasem okazuje się, że - ups - tabele PAR nie będą działać, bo wystąpił błąd w oprogramowaniu (pomijam inne drobiazgi).

Jak już napisałem, stopień komplikacji wpływa na prawdopodobieństwo wystąpienia usterki - jednak ŻADNA z usterek które są w lampie NIE SĄ BŁĘDEM KONSTRUKCYJNYM lampy - a jedynie błędem wynikających z PRZYPADKOWEGO użycia elemntu który w określonej sytuacji działa nieprawidłowo(nie wiem o jakich innych piszesz - proszę o wyjaśnienie, gdyż o żadnej innej usterce w firmware NIGDY nas nikt nie poinformował).

Jak już napisałem - gdyby to był poważny błąd konstrukcyjny, zmiana firmware NIE USUWAŁA by problemu i DOTYCZYŁBY WSZYSTKICH LAMP.

Całe moje szczęście, że zanim wporwadziłem obliczone wcześniej tabele PAR i zacząłem się wkurzać, że nie działają, cała sprawa wad w oprogramowaniu wyszła wcześniej.

Teraz czuję się jak nabywca najnowszego i najdroższego w okolicy telewizora, w którym nie można oglądać TVN, bo w fabryce ktoś "zapomniał" sprawdzić, co wgrywa i zapomniał to przetestować.

Jeśli już używamy tego porównania to mogę się z nim zgodzić jedynie w sytuacji w której zaznaczymy, że ten ktoś NIGDY do tej pory nie oglądał TVN - i nawet najprawdopodobniej nie zamierzał tego robić(po przy pierwszej Twojej próbie ten problem by wyszedł od razu na jaw) - być może zrobiłby to w niedługim czasie. Oczywiście - abym nie był niewłaściwie zrozumiany - nie umniejsza to faktu ŻE JEST BŁĄD W TWOJEJ LAMPIE, jednak nie chciałbym abyśmy przyjmowali niewłaściwą skalę porównawczą.

Konkluzja - kto mi zapłaci za przesyłki kurierskie w te i nazad, aby poprawić babola? Kto poczuje się do odpowiedzialności za... no - prostu - bubel?

Jak już napisałem - nie chciałbym wmawiać nikomu że problemu nie ma - jednak proszę nie przesadzajmy, że ten błąd który zaistniał w Twojej lampie i który można w bardzo prosty sposób usunąć poprzez aktualizację firmware - determinuje opinię o całej lampie i sprawia że jest ona określana bublem.

Kiedy otrzymamy czarno na białym, co tak właściwie kupujemy? Jakoś wiele firm nie boi się napisać, że w produkcie wykorzystano "to i to takiego i takiego producenta"... Wiemy doskonale, że Volvo mają silniki Audi, Saaby Forda itp (czy jakoś tak - nie jestem znawcą motoryzacji). Tu lampa jest totalną tajemnicą... Nie spotkałem się jeszcze z produktem w tej cenie, który nie byłby wszechstronnie przetestowany.

Informację o tym jakiego typu diody są użyte - strumień,temperatura barwowa itd publikowana była wieloktrotnie. Poakzywane również były wykresy spectrum świetlnego. Nie było to nigdy żadną tajemnicą, na życzenie przesłane mailem tego typu informacje mogą zostać PONOWNIE pokazane - gdyż były pokazywane tu już na forum.

Nie widzę jednak NAJMNIEJSZEGO powodu aby wyjaśniać i informować jakie ledy(bin, tint) zostały przez nas użyte - ta informacja jets tajemnicą handlową firmy - podobnie jak sład KZ Pochl vitalizera czy mieszaniny metali ziem rzadkich użytych w żarnikach firmy Giesmann czy Coralvue. DOTYCZY TO KAŻDEGO PRODUCENTA, który nie chce aby jego pomysł został skradziony, a produkt został skopiowany i powielony. Moim zdaniem powinno to być oczywiste dla każdego. Jeśli ktokolwiek uważa inaczej, obawiam się że nie będę w stanie go przekonać - jednak proszę niech spróbuje uzyskać te informacje o których napisałem wyżej - to na pewno zrozumie o czym mówię.

Gdy kupuję głupi aparat cyfrowy, mogę sprawdzić jego firmware - datę i numer edycji, wiem, kto zrobił jego matrycę, obiekyw - czyli najistotniesze elementy, ba - mam to na papierze - czarno na białym lub mogę znaleźć na stronach producenta.

Jak już napisałem - tego typu informacje umieszczaliśmy już wielokrotnie. Mogę zrobić to ponownie:

Diody białe 1W 14.000K, 92lm/W@350mA, diody niebieskie 1W (peak 455nm) 340mW, diody UV(peak 405nm) 1W, producent kooperujący z Nichia i Edistar - Chiny. Firmware lampy (numer , jego datę - timestamp) można odczytać z aplikacji uruchamianej na PC. Tylko co te informacje w przypadku naszej lampy Ci(lub innemu użytkownikowi) dadzą? Moim skromnym zdaniem - nic. Nie będziemy natomiast umieszczać informacji o selekcji diód którą wybraliśmy - takie informacje jak BIN i TINT(potocznie) a także sposób zasilania lampy, sterowania jasnością itd pozostają TAJEMNICĄ firmy - i nie ma żadnych racjonalnych przesłanek aby je ujawnić. Ich rozpowszechnienie w bardzo prosty sposób mogło by doprowadzić do szybkiego skopiowania naszej lampy - co do tej pory nie nastąpiło - i mam nadzieję ze szybko nie nastąpi. Podam inny przykład - komputer instalowany w BP (również w Twojej) ma czarną solermaskę(warstwę przykrywającą ścieżki na płytce drukowanej) która zakrywa CAŁKOWICIE wszystki ścieżki i miejsa połączeń elementów. Przyczyna jest prosta - ZABEZPIECZENIE przed skopiowaniem(choć możliwe do usunięcia - rozpracowania) - to jednak wielu domorosłym elektrykom uniemożliwiające kradzież pomysłu) Czy to też powinniśmy ujawnić(nie zakrywać ścieżek)? Przyznasz że nie ma to dla Ciebie znaczenia ... To dlaczego ma znaczenie TINT naszych diod, skoro najprawdopodobniej możesz nawet nie wiedzieć co to takiego? Jestem przekonany, że każda zdrowo myśląca osoba musi się ze mną zgodzić, aczkolwiek nie mam prawa zabraniać mieć własne zdanie w tym temacie..

Tymczasem zakupiłem produkt, który działa, ale... nie do końca tak, jak powinien. Całkiem jak samochód, który jeździ... ale tylko do przodu, bo wsteczny nie działa. No - ale przecież jeździ... czyli działa. Gdy kupuję świetlówkę do domu, mam na pudełku wykresy widma. Tu ciężko doprosić się o komplet wykresów dla każdego typu użytej diody z osobna - bo mamy "tajemnicę technologiczną". Wystarczy, że wiemy, że są diody niebieskie, białe i UV.

Radku, ponownie nie mogę się z Tobą zgodzić. Jeśli dalej chesz korzystać z tego typu przykładów - samochodu, to mogę zgodzić się jedynie z takimi, że faktycznie, kupiłeś samochód, posiadasz go ponad miesiąc - po czym stwierdzasz(bo przeczytałeś w internecie) że nie działa ... zapalniczka - a Ty i tak do tej pory nie paliłeś - może byś zaczął, a może nie. Lub nieco "twardsze" porównanie - nie składa się tylni rząd siedzeń, wprawdzie nie jedziesz na narty i nigdy jeszcze z tego nie korzystałeś - ale powiedział Ci kolega - i ty po sprawdzeniu widzisz że faktycznie nie działa.

Po czym po telefonie do serwisu(tak jak dzwoniłeś do Leszka który starał się Tobie pomóc z aktualizacją firmware - jednak nie wiedział że nie masz bootloadera) dowiadujesz się, że usterka telefonicznie nie może zostać naprawiona - i wymagana jest wizyta w serwisie, w którym zostanie ona usunięta w przeciągu 15 minut(wgranie nowego firmware). Czy w tej sytuacji także twierdził byś o aucie że to bubel??? A czy w tej sytuacji od serwisu oczekiwałbyś zwrotu za paliwo za dojazd do nich na wizytę która ma na celu usunięcie usterki z "bubla"? Odpowiem za Ciebie - nie sądzę abyś żadął od nich zwrotu za paliwo(nawet gdybyś musiał pojechać z 100km) - i nie nazywałbyś publicznie swojego auta bublem nie prawda?A dlaczego nie - skoro ten samochód mógł kosztować Cię kilkadziesąt razy więcej niż nasza lampa??...

Ja przynajmniej tak bym się nie zachował - GDYŻ KAŻDA RZECZ MA PRAWO SIĘ ZEPSUĆ i nie ma produktów pozbawionych WAD - dużo zależy jednak od tego JAK ZACHOWA SIĘ producent/gwarant.

Zobacz proszę drugą wypowiedź - poniżej - Inmara. Odebrał lampy od kuriera, następnie po pewnym czasie podłączył je do prądu - przy czym jedna wystrzeliła i zgasła. Lampa działała u nas - PONIEWAŻ BYŁA PROGRAMOWANA I SPRAWDZANA.

Poinformował nas o tym - tak szybko jak to było możliwe wezwaliśmy kuriera - i NA NASZ KOSZT przeslaliśmy lamp do naprawy. Jak się okazało - winą mogło być tylko - albo wsadzenie na siłę(bo trochę to wysiłku wymaga - i nie patrzenia) gniazda zasilania odwrotnie - lub uruchomienie przez Inmara "zziębnietej lampy" - gdy ze srodka nie wyszła jeszcze wilgoć(bo podczas transportu na mrozie - a były solidne - cała przemarzła i odtajała). Obojętnie co było wynikiem usterkii uszkodzenia bloku zasilania i komputera - USZKODZENIE NIE NASTĄPIŁO Z NASZEJ WINY - a mimo to komputer został naprawiony NA NASZ KOSZT i lampa odesłana do Inmara NA NASZ KOSZT.

I przepraszam, ze zapytam - ale proszę mi tak szczerze, z ręką na sercu powiedzieć - za co mamy jeszcze dawać gratisy? Bądźmy szczerzy - schowajmy gdzieś uprzedzenia, że właściciel firmy produkującej lampy jest zarazem właścicielem tego forum - i ulubieńcem bywalców drugiego? Czy nie zachowaliśmy się tak jak każdy z nas by tego oczekiwał?? Jak na prawdziwy serwis przystało? A czy nie staramy się tak samo zachowywać w sytuacji gdy proponujemy Klientowi tymczasową lampę - MIMO ŻE NIE MUSIELIBYŚMY TEGO ZROBIĆ?? Czy to też jest tak naganne, że zasługuje na ciągłą krytykę i malkontenctwo niektórych osób? Nauczmy się proszę wszyscy rozmawiać bez jakichkolwiek uprzedzeń i wzajemnych animozcji - opierając się na FAKTACH i obiektywnych ocenach zdarzeń - a nie obserwując ciągle wiele rzeczy przez "małostkowe" okulary. Naprawdę czasem brakuje mi słów aby cokolwiek napisać widząc czasem ogromnie nieuzasadnione ataki na moją osobę - właściciela tego forum a przez to także na wiele spraw związanych z prowadzoną przeze mnie działalnością.

Dlatego ubolewam nad faktem że nie udało nam się WYELMINOWAĆ WSZYSTKICH błędów i niedopatrzeń związanych z naszym projektem. Jednak szczerze zapewniam, że cały czas "słuchamy" rynku starając się dopasować do wymagań Klientów - i wprowadzać proponowane przez nich udogodnienia - choć za to również jesteśmy krytykowani przez niektórych, którzy piszą o ntej generacji lamp. TO NIEPRAWDA - już to tłumaczyłem i nie zamierzam więcej. Osoby faktycznie zainteresowane tematem będą wiedziały - czym się różniły poszczególne lampy od siebie, jakie diody były użyte.

Natomiast osoby NIE ZAINETERESOWANE NAPRAWDĘ TEMATEM wykorzystują pewne wątki do ciągłego kąsania i krytykowania produkowanych przez nas lamp - BARDZO CZĘSTO NIE WIDZĄC ICH NAWET NA ŻYWO NIGDY W ŻYCIU. Mało produktów "markowych" i drogich psuło się lub ukazywało "ukryte wady". Dlaczego osoby tak zawzięcie krytykujące nasze lampy nie pamiętają o psujących się pompach Tunze(będących kiedyś synonimem luksusu) czy też rdzewiejących wirnikach BubelKingach?

Cisza... No tak - bo tamto to "zagraniczne" - dobre, przetestowane, z atestem itd, etc.

A nasze polskie - TRZEBA skrytykować - TYM BARDZIEJ JAK SIĘ TEGO NIE MA LUB NAWET NIE WIDZIAŁO...

Ale to koniec oftopic..

Ot cała prawda.

Rozumiem, że deklaracja przygotowania lamp zastępczych jest już sporym kosztem, ale taka sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca. Albo robi się coś do końca i dziesięć razy sprawdza, co się wyprodukowało, albo czeka kolejne 2 tygodnie z wprowadzeniem produktu na rynek.

Tu nie chodzi o koszt - a o sposób załatwienia sprawy. Do drugiej części tego fragmentu wypowiedzi odnosiłem się powyżej..

W tej chwili poważnie zastanawiam się, czy w ogóle kupić następną lampę Pacific Sun, bo a nuż coś będzie w niej nie zaprogramowane... może w nowej lampie zostanie założony stary moduł komputera, bo "działa" i wystarczy wgrać nowy firmware, ale uppsss - zapomnieliśmy go wgrać...

Jestem przekonany, że po aktualizacji firmwaru w lampie ten niedziałający PAR w końcu zacznie działać - i będziesz mógł go(już) bez problemu używać - a dodatkowo kilka różnych dodatkowych opcji przypadnie do gustu użytkownikom aktualizującym soft do najnowszej wersji.

Proszę Cię o kontakt w dniu jutrzejszy z biurem(telefonicznie - lub mailem na sales@aquariumled.eu) celem ustalenia terminu wizyty w naszej firmie - lub ustalenia czasu kiedy lampy mogą być do nas odesłane, a my możemy wysłać lampę zamienną.

Z poważaniem

Przemysław Cybulski


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemek jak czytam dokladnie twoj post ..... to za wiele rzeczy bierzesz do siebie .... rozumiem ze te gratisy byly adresowane rowniez do mnie wiec gratisy o ktorych ja mowie to byl taki zart oraz pokazanie ze nie zawsze serwis czy dbanie o marke kuleje (takze w Polsce) .... a na marginesie rzuccie okiem na ten watek skoro juz mowimy o faktach czy rzeczowej dyskusji http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&q=26819 ..... tam tez podobno ktos gdzies cos porownal ktos cos zmierzyl i wyszlo ze lepsze A niz B (bez odniesienia do konkretnej marki) a jak pada pytanie o konkrety to zero odzewu .... i tak wiekszosc dyskusji zasadza sie tylko na naszych subiektywnych odczuciach ....


ponad 1000l wody w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@matejoz

pisząc tego posta nie widziałem jeszcze Twojego - także odnośnik w wypowiedzi nie był konkretnie do żadnej osoby, a jedynie do obserwacji pewnej postawy/zachowania

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ubolewam nad tym, że w NIEKTÓRYCH modelach pierwszej serii lamp Black Python BTEX w wyniku wadliwego podzespołu zainstalowanego na płycie komputera(a dostarczonego nam przez firmę zewnętrzną).

Małe sprostowanie - nie tyle wadliwy (bo działa w zasadzie dobrze) co niezgodny ze specyfikacją zamówienia (inna pula adresów). Nie mniej rezultat pozostaje taki sam - nie działa jak powinno gdy zachodzą pewne okoliczności i wymagany jest patch. Gdybym się nie sypnął w odwołaniach to może by sie rozeszło po kościach a tak niestety bezwzględnie dla prawidłowego działania tabeli PAR trzeba podmieniać firmware.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serio - czasami was nie rozumiem. czytam te wasze wycieczki i sie zastanawiam czy naprawde nie macie ciekawszych rzeczy robic niz takie podjazdy.

Radek Ch@ - serio, o co Ci tak naprawde chodzi? o tablice PAR czy inne rzeczy? 6 paragrafow aby powiedziec ze tablica PAR nie dziala, problem ktory zostanie wyprostowana w nowym firmware? wejdz na strone profiluxa i zobacz jakie tam sie dzieja cuda - jakos nie widze takiego duzego ubolewania i ciaglych osobistych wycieczek. zobacz ile razy oni poprawiali software/firmware. prosze - troche wiecej obiektywnosci, mniej elokwencji jezykowej i wylewania lez. wejdz na strony zachodnie i zobacz jak royal exclusive olewa swoich klientow gdzie Ci placa $2k lub $3k za pompy czy odpieniacze ktore nie dzialaja. w usa profilux trzeba do kanady wyslac aby firmware zrobic i nikt nie narzeka. hey, toyota 8.5 miliona samochodow sciaga do naprawy - a tutaj taki bol, bo tablica PAR zadzialala miesiac pozniej. jeszcze troche i bedzie wina loccutusa, ze przez to korale zaczely zdychac - dziwie sie, ze nikt jeszcze tego nie napisal.

o kase chodzi? nie mozesz przezyc, ze ktos zarabia a nie Ty? zaufaj mi, jezeli ktos mialby wylac pretensje na temat bledow i wad z pierwszego wyjscia black pythona - to ja bylbym w pierwszym rzedzie, bo troche tych lamp przez moje rece przeszlo i wiem dokladnie o niedociagnieciach. ale takze wiem, ze bledy sa naprawiane i nowinki wprowadzane. i to cieszy, bo produkt sie rozwija.

wiec moze tak raz napisac slowo "dziekuje" i docenic, ze macie pod nosem jedne z najlepszych lamp LED na swiecie i nie potraficie przez zazdrosc tego zobaczyc. a jezeli sie myle - to prosze bardzo wskarz palcem na lepszy produkt. tylko nie rob wycieczek a wstaw linki do tych lepszych LED lamp aby kazdy mogl zobaczyc/sprawdzic/przekonac sie.

Przemek - czy moge liczyc na jakies gratisy jak inni? :-)

serio - docencie co macie pod nosem, bo nie widzicie tego co macie.

zamiast ciagle dujcyc jak male dzieci to nie widze jednego postu aby ktos podsunal jakies nowe rzeczy ktore by sie przydaly - Leszek - czy moge liczyc na "random lighting and thunder" option jak Solaris mial w sobie?

to nie jest tak ciezko napisac slowo "dziekuje" i pokazac, ze jednak czlowiek docenia drugiego starania i prace, bo macie u siebie najlepsze LED na dana chwile na swiecie. jezeli ktos watpi w to - prosze wskazac lepszy produkt do akwarystyki morskiej jezeli chodzi o LED lighting.

szkoda mojego wysilku - ide spac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#240492 rafal07013 :

CIACH

wiec moze tak raz napisac slowo "dziekuje" i docenic, ze macie pod nosem jedne z najlepszych lamp LED na swiecie i nie potraficie przez zazdrosc tego zobaczyc. a jezeli sie myle - to prosze bardzo wskarz palcem na lepszy produkt. tylko nie rob wycieczek a wstaw linki do tych lepszych LED lamp aby kazdy mogl zobaczyc/sprawdzic/przekonac sie.

CIACH

mogę wstawić linki do konkurencyjnych produktów ale moderatorzy wykasują :[... syzyfowa praca ;)

Jeśli można, chciałbym zabrać głos jako potencjalny klient - nie mam BT EXów, ale bardzo długo się nad nimi zastanawiałem i w dalszym ciągu się zastanawiam ;)...

wywalając 5k (słownie: pięć tysiecy!!!!) PLN na oświetlenie (2*90W BT EX z komputerem) dla akwa 250L chciałbym dostać produkt bez wad... nie obchodzi mnie to że jest on w wieku dziecięcym... ma być bezproblemowy bo za te pieniądze można tego wymagać!! - poza rozbudowaną funkcjonalnością byłby to poważny argument do niekupowania konkurencji...

opierając się na postach z forum odnoszę wrażenie, że zdecydowana większość użytkowników jest "po przejściach" z tymi lampami: a to zasilacz, a to problem z aktualizacją firmware, a to problem z PAR, a to nieodpowiedni system chłodzenia, a to nieodpowiednie ledy (mowa o braku UVek w poprzednich wersjach)... być może były to pojedyńcze przypadki a być może nie - prawdę znają tylko serwisanci, jednak sugerując się ilością postów osób "cierpliwie niezadowolonych" można domniemać że nie są one do policzenia na palcach jednej ręki...

Cieszę się, że Przemek zapewnia odpowiedni support w rozwiązywaniu tych problemów, cieszę się że Przemek stworzył polski produkt konkurujacy z najlepszymi, ale takie wpadki dyskryminują ten produkt w moich oczach ponieważ nie widzę uzasadnienia dla jego ceny... tak samo jak dyskryminują Profiluxa... I nie chodzi tu o polską zawiść bo czytam to forum chyba dopiero do listopada i Przemka nie znam i nic do niego nie mam... Ponieważ jestem nowy w tym biznesie duża wagę przykładam do postów doświadczonych użytkowników i jak każdy szanujący ciezko zarobione pieniązki staram się unikać wpadek sprzętowych, zwłąszcza w odniesieniu do drogich produktów, dlatego też w życiu nie kupię Profiluxa i cholernie drogich odpieńków Bubble Kinga...

powiedzcie mi teraz dlaczego mam płacić 2,5k więcej niż za (prawie) porównywalny produkt chińczyków (sterowalny na ledach Cree ale za to bez cykli ksiezycowych itp) skoro awaryjność może być na podobnym poziomie? a nawet mogę przypuszczać że brak wodotrysków w lampach tańszych o 2,5-3k spowoduje całkowitą ich bezawaryjność i nie będę potrzebował jakigokolwiek serwisu, a nawet jeśli to w cenie 2 szt BT EX 90W dostanę 4-6 lamp z Dalekiego Wschodu... to że to produkt polski to jes trochę za mało... chciałbym i polski i bezawaryjny i w 100% przemyślany!! denerwuje mnie czytanie, że wychodzi coś nowego, bo poprzedni był odrobinę be a miał byc najlepszy/najnowocześniejszy...

Podsumowując: mocno kibicuję ale poczekam z zakupem do czasu aż będę miał pewność że otrzymam produkt warty swojej ceny... póki co pewnie kupię chińczyka ;)


250L + sump, start = 2010.06.29

Illumagic LEDs M-90S, BubbleMagus 180-CS, 2*JVP-201, NewJet 3000

BioPellets

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez dorzuce swoje dwa grosze do dyskusji - cala moja historie z LED'ami opowiem jak sprawa bedzie zakonczona, ale chcialbym teraz zworcic uwage na istotny temat poruszony przez poprzednika (deepinside)

Jakie jest przeznaczenie lampy ? tak, lampa ma swiecic !

w przypadku lamp do akwarium ma swiecic niezawodnie, bo utrzymuje zycie. To czy dziala par czy nie dziala, czy ma fazy ksiezyca itp jest sprawa drugorzedna, ale to czy lampa w ogole dziala, w jaki sposob jest serwisowa (czas, lampa zastepcza i rzetelna informacja) jest sprawa kluczowa. Ciesze sie, ze producent tez (powoli :-) ) dochodzi do tego wniosku.

Sprawa decydujaca o zakupie tych, a nie innych lamp niestety nie jest raczej patriotyzm, jest czysta kalkulacja.

Jeszcze niedawno te lampy nie mialy zadnej konkurencji jezeli chodzi o funkcjonalnosc.

Sytuacja sie zmienia i wedlug mnie sama funkcjonalnosc to za malo - od pewnego momentu dodatkowe opcje staja sie tak naprawde zbedne i imho tylko komplikuja produkt. Dla mnie, jako uzytkownika, kluczowa sprawa jest poziom obslugi i serwisu oraz oczywiscie jakos oddawanych w rece klientow produktow.

Zaczyna tutaj byc coraz lepiej ... pomimo wczesniejszej niemoznosci lampy zastepcze (wedlug mnie kluczowa sprawa) staly sie rzeczywistoscia (pewnie troche dzieki mnie :-)), update firmware przez uzytkownika, w sumie szybki serwis itp. NIE JEST ZLE

Pozdrawiam

KM

p.s.

lepiej moze byc zawsze i sie rozmarzylem o rozsadnym (kosztowo) systemie wymiany lamp na nowsze modele, to by juz chyba zniechecilo wszelkich malkonetentow :-)


210l + 70l sump, 32kg LR + 18kg LS, OR3500, tunze 6025+6055+koralia2, odpieniacz AM T-1000, 120W LED BX

od 15.09.2009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Krótko i zwięźle.

@deepinside

Gwarantuję Ci że linki nie zostaną wykasowane - proszę tylko jak będziesz je wstawiał - żebyś zrobił krótkie ich porównanie - choćby na podstawie znanych Ci informacji. Myślę że temat może zrobić się bardzo ciekawy. ;)

Nie wiem o jakich pozostałych wadach piszesz - co do wymienionych przez Ciebie "usterek" informuję, że poza piszczącymi NIEKTÓRYMI zasilaczami(bodajże 11 sztuk na ponad 200 lamp sprzedanych w tamtym czasie) - problem który POTENCJALNIE móglby wystąpić - został natychmiast rozwiązany - i NA PEWNO nie pojawił się już od tego momentu.To raz.

Nie ma problemów z aktualizacją firmware - jest ona wykonywana ZA DARMO w naszym serwisie i w przypadku gdy Klient będzie chciał zmienić software samodzielnie w swojej lampie - MOŻE a nie MUSI to zrobić(nie mówię o aktualnej łatce).

Proszę pamiętać - że możliwość aktualizacji software przez użytkownika to EXTRAS - który nie jest obowiązkowym wyposażeniem lampy - i dla mnie oczywistą sprawą jest że samodzielnej aktualizacji dokona osoba która będzie czuła się na siłach i wiedziała jak to zrobić(na pewno nie zrobi jej całkowity laik komputerowy) - a jeśli nie będzie czuła się na siłach - może odesłać lampę do serwisu. Tak się to po prostu robi na świecie w przypadku wielu produktów - telefonów, nawigacji itd. Nie masz umiejętności i narzędzi(przejściówki itd) - wysyłasz do serwisu.

Oczywiście aktualna sprawa dotyczy usunięcia błędu w PAR(w NIEKTÓRYCH lampach - to jest bardzo istotne) - więc naprawa nie jako musi być zrobiona.

Ale podałem wcześniej przykład samochodu - na jakiej więc podstawie ponownie twierdzi się że lampy to niedopracowany produkt?(proszę przeanalizować PRZYCZYNY powstania problemu)

Nie wiem o jakim nieodpowiednim systemie chłodzenia piszesz - pierwsze raz słyszę. Czy chodzi Ci o to że wentylatory w nocy nie wyłączają się? A dlaczego to nazywamy PROBLEMEM - przecież SOFT NIE PRZEWIDYWAŁ że one w nocy nie będą pracować. Mało tego - NIGDZIE to nie było napisane że nie pracuję w nocy - więc? A to że "wysłuchaliśmy" użytkowników i w najnowszym firmware nie pracują już w nocy - to inna sprawa. Mogły by przecież pracować NON STOP z niezmienną prędkością - i nie byłaby to wada(tak zresztą jest WE WSZYSTKICH lampach konkurencji)

Nie BYŁO nieodpowiednich ledów w NASZYCH lampach - móglbyś to rozwinąć? To tak, jakby powiedzieć, że samochód bez klimatyzacji MA NIEODPOWIEDNI system wentylacji - a z klimatyzacją ODPOWIEDNI ;)

Są zwolennicy jednego i drugiego - tak jak są właściciele lamp bez UV którym rosną koralowce bez problemu - jak i Ci którzy chcą mieć lampy z diodami UV. Dlatego, też na wszelki wypadek instalujemy, choć w lampach z Cree ich nie będzie - gdyż spectrum diod niebieskich jest dużo szersze niż normalnych blue.

Piszesz, że kupując tak drogi produkt powinien on być pozbawiony wad - zgadzam się - ale wskaż mi proszę taki produkt - który DLA CIEBIE jak i dla wszystkich innych będzie kompletnie pozbawiony wad. ;)

Piszesz że te WADY dyskryminują produkt - i nie widzisz uzasadnienia dla jego ceny. Napisz mi proszę z ciekawości, JAKI PRODUKT WG CIEBIE MA UZASADNIONĄ CENĘ - I KIEDY ONA JEST UZASADNIONA - A KIEDY NIE? Może żeby nie szukać daleko - coś z osprzętu Twojego akwarium - wskaż proszę choć jedną rzecz i uzasadnij, bo tej kwestii nie rozumiem - a nie chciałbym Cię nadinterpretować ;)

Czy chodzi Ci o to, że możesz zrobić podobną(!) lampę taniej? Zrób i pokaż wyliczenie. Ciekaw jestem niezmiernie.

Czy chodzi Ci o to że MYŚLISZ że zrobisz ją taniej - dlatego cena jest nieuzasadniona? Każdy produkt pewnie można zrobić taniej - można uszyć sobie koszulę z prześcieradła - bo jeśli pójdziesz do krawca - TO ZAPŁACISZ WIĘCEJ. Czy uzadaniony będzie JEGO zarobek - skoro w sklepie kosztuje taniej?? Hmm.. Idźmy dalej..(choć to przykład usługi)

Możesz umyć samochód samemu, wydając tylko pieniądze na płyn i wodę, wyprać samemu tapicerkę gąbką itd.

Koszt pewnie - z kilka złotych(zakładając ŻE MASZ GĄBKI, płyny, nabłyszczacze, odkurzacz itd - czego pewnie za darmo nie dostałeś). I teraz jedziesz do myjni ręcznej - i za mycie auta z praniem środka, suszeniem, nabłyszczaniem - zapłacisz pewnie z 200zł(albo i dużo więcej - nie wiem). Czy TA CENA JEST WG CIEBIE UZASADNIONA? Odpowiedz mi proszę na to pytanie - bo ciekaw jestem niezmiernie co rozumiesz przez słowo uzasadniona.

Ad rem - NIE ZROBISZ takiej SAMEJ lampy jak nasza za porównywalne pieniądze(ledy, sterowanie, obudowy, zasilanie, soft itd) ... Jestem tego pewien - gdyż ja ZNAM koszta i NAKŁAD pracy - a Tobie wydaje się że je znasz :D Różnica subtelna - aczkolwiek bardzo istotna w ocenie przedmiotowej sprawy..

Na koniec ciacho ;)

O jakim produkcie chińczyków mówisz do którego porównujesz naszą lampę??? Chyba że zabrakło emotki na końcu tego zdania ;)

Odpisz mi proszę porównując nasz produkt z chińskimi lampami pod kątem:

- budowy

- kultury pracy

- zasilania

- bezpieczeństwa

- strumienia i barwy światła! - wystarczy gołym okiem porównać jasność i kolor światła emitowanego przez nasze lampy i chińskie(rev.1) przy TAKIM SAMYM stosunku w:b

- sterowania i możliwości które oferują

- serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego(samodzielna wymiana ledów w chińskich lampach jest niemożliwa - nie wierzysz, kup rozbierz - potrzebne są nożyce do cięcia blachy więc obudowa jest jednorazowa). Jak już ją otworzysz - bez ZAPSUCIA panelu nie dostanie się do diod - zakład? ;)

Dlatego gwarantuję Tobie, że wszystko co mogliśmy zrobić i PRZEMYŚLEĆ w 100% zostało zrobione - przynajmniej dołożyliśmy wszelkich starań aby tak było. Niestety nie mamy jeszcze(choć być może w następnym firmware to się zmieni i ta opcja zostanie wgrana do lampy) możliwości jasnowidzenia i dostrzegania spraw o których nie wiemy - np. pomylony przez dostawcę element, czy też fakt, że zasilacz po tygodniu używania MOŻE zacząć piszczeć. Jednak zapewniam Cię, że mimo iż nie mamy tej opcji i umiejętności na dzień dzisiejszy - wybiegamy w przód z wieloma sprawami - i DLATEGO np. budowa komputera zmienia się jedynie w takim zakresie, KTÓRY UMOŻLIWIA NAWET W NAJSTARSZYCH LAMPACH WGRANIE NAJNOWSZEGO SOFTU. Czy o czymś to swiadczy? Być może o tym, że KOMPUTER I LAMPA ZOSTAŁA NA TYLE DOPRACOWANA ŻE NIE MA POTRZEBY ZMIAN ICH BUDOWY - a jedynie dokładane są następne opcje(LCD, wyjścia/wejścia master/slave itd). Ale mogę się mylić i być swoim osądzie w błędzie ;)

@kamilm

Jestem przekonany, że podobny system o którym piszesz na końcu byłby marzeniem KAŻDEGO klienta ;) Wymiana na nową lampę, w sytuacji gdy tylko pojawia się na rynku...

Co do meritum Twojej wypowiedzi - są modele niesterowalne w cenie ok. 1500zł - bez "zbędnych" fajerwerków itd. Dla każdego coś miłego - mniejszy stopień komplikacji lampy, pewność że PAR NA PEWNO nie będzie działał, wentylatory chodzą non stop - czyli Klient wie co kupuje - nie ma żadnych rozczarowań ;)


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.