Skocz do zawartości
janeknt

sklep e rybka Warszawka

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do forumowiczów , zamówiłem towar w e rybce juz trzeci raz i za pierwszym razem czekałem 3 tygodnie za drugim też ledwo uprosiłem żeby w końcu wysłali towar i teraz znowu dzwonię po kilka razy i jakiś Pan mnie zwodzi , że to połączenia nie ma ale sprawdzi i oddzwoni i na tym sie urywa dodam , że połaczenie jest bo już 3 raz zamawiam .Jak to z nimi jest ? czy ktoś miał podobny przypadek ?

pzdr. dla sklepu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega odradzał mi zakup (miał podobne doświadczenia do Twoich), ale skuszony bogata oferta "zaryzykowałem", wybierajac dla bezpieczenstwa płatność przy odbiorze z dopiskiem "priorytet". Jakież było moje zaskoczenie, gdy otrzymałem telefon juz na drugi dzień, że przesylka będzie pojutrze u mnie (ponieważ cos jeszcze sciagali z drugiego magazynu). Takze cały towar zycie + chemia dostałem w 3 dni od kliknięcia.

Jak widać nie ma reguły, a pewnie wszystko zależy od tego co zamawiasz/dostępności w danej chwili - dziwić może jedynie forma tłumaczenia. Moze dopytaj sklep, czy sklep mial klopoty z kurierem, ktorym poprzednio Ci wysylali życie. summum summarum priorytetem jest to zeby zycie dotarło całe i zdrowe.

pozdro!


LED Maxspect, Tematy lufta

Salarias allegro (sklep Salarias) baner NanoReef www.mariuszfrej.com Moje szkła: 80 l (105 w obiegu)- ReefMax, start 10 sierpnia 2010, 90% sucha skała, II) 360 l (ok. 470 l w obiegu) start VI 2012 - 100 % sucha skała, . Akcja Pajacyk - kliknij proszę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem doczynienia z tym sklepem juz kilkanascie razy i jak dotad udaje misie zalatwic wszelkie formalnosci lacznie w otrzymaniem towaru max w 72 godziny.

Pozdrawiam


w realizacji- 120x60x60h

105 l sump, 2xAPF600:)DIY,

NJ6000,

2x T 6100,

1x6055

2x250 HQI +4x54W

masa innego drobnego sprzetu

Walka z glonami trwa - chyba wygrywam:D

http://tablica.pl/of...-20130829202216

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko kupuję w Tym sklepie (Zabrze) - jestem bardzo zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko spoko tylko jak ktoś mówi , że oddzwoni po czym ma to w d..e to nie wiem czy jest to fer .Ja kupuje płacę przelewem na konto i czekam a w zamian ktoś sie tak zachowuje . Dobrze , że zadzwoniłem bo pewnie by nie wiedzieli , że ktos cos zamówił wogóle .Moe zamiast pisać "natychmiastowa realizacja ..." napisać "Realizacja w miare możliwości " + proszę dzwonić w celu uzgodnienia warunków przesyłki towaru:). Towar jest spoko dlatego zamawiam kolejny raz .Tak to bym podziękował juz dawno temu

dzięki za odpis

pzdr. e rybka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy żadnych problemów, rozumiem że czasem trzeba na coś poczekać ale zazwyczaj jak ktoś tu wspomniał - paczka wychodzi czasem nawet wcześniej niż księgowanie w banku. Większość zamówień realizowałem w tym sklepie czy Zabrze czy Warszawa zawsze było jak najbardziej ok.


900 l (180x85x60) + 250 l sump, cyrkulacja Jebao WP-60 + Jebao RW-15 + 2 x Tunze 6105 + Tunze 6215, RedSkim 250, obieg Laguna 7600, 60 kg LR,8x80W T5+LED, Aquacare Calcium Reactor 3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja śmiało mogę powiedzieć - zero zastrzeżeń - kilka razy kupowałem i wszystko na 2-3 dzień u mnie


M5 - "Chcesz się ścigać, nie masz szans" - Jeremy Clarkson

akwarium 430L, sump 90L, dolewka 20L, ATI T5, NJ4500, T6065+6045, APF600, FR509, Dr Witt, ARM, Doser One, LR 73kg, LS 27 kg

http://www.nano-reef.pl/forums.php?m=posts&p=259310

stopg.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość erni

Też polecam ten sklep(Zabrze),jak dotąd nie miałem żadnych problemów,wręcz przeciwnie-bardzo szybka wysyłka i reklamacja.

janeknt myśle że doszło do jakiegoś nieporozumienia,bo ten sklep jest jednym z nielicznych które mają dobrą opinie -godny polecenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak to właśnie jest ze sklepem w Warszawie,albo nikt nie odbiera albo wyłączony tel,albo nie może teraz rozmawiać,nie wierzę że przez cały dzień nie można odebrać telefonu na 15 sekund,tak w Warszawie jest dramat !!!

co innego w Zabrzu tam nigdy nie ma problemu i zależy im na kliencie


900 l w obiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli jednak nie jestem sam i niestety musze kożystać z połączenia warszawskiego :) no ale nic trzeba będzie poczekać (może wcześniej niż miesiąc) Zalatuje mi to taką troche komuną czyli- jak ci nie pasuje to nie zamawiaj . Za mało jest sklepów z morskim i może dlatego?

ort do poprawy,

pkt. 8 Regulaminu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee tam po prostu jak sie liczy na to ze ktos oddzwoni ze sklepu a nie pilnuje sie swoich spraw samemu to tak juz sie ma-tomek ma po kilkanaście telefonów na godzinę i czasem po prostu ma prawo o kimś zapomnieć- ja zawsze kupuje z e rybki za pobraniem i jako stały klient nigdy mi za pobranie nie doliczono dopłaty[oczywiście do ceny dochodzi tez stały niewielki rabat] tak ze jednostkowy przypadek nie może rzutować o całej działalności firmy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram przedmówce. Robie zakupy w e-rybce i nigdy nie było problemów i jeszcze doradzają.

Kolego [blue]janeknt[/blue] to może to z twojej strony zostało coś nie dopatrzone i dla tego sie to wszystko przeciąga.

A w komunie to raczej jak ci nie pasowało to i tak to musiałeś kupić. A w warszawie jest przecież kilka innych sklepów nie tylko e-rybka


540l + sump 270l, LR 120kg, oświetlenie 10xT5 54w, odpieniacz Deltec AP 902, Grotech TEC III, IV, IV, Tunze Multicontroler 7095, obieg New-Jet 4500, metoda Ballinga, VSV,

Teco TR 20, Nano 83, F93, start 22-05-2010

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja handluję z erybką już bardzo długo i w zasadzie to nigdy nie było problemów. Jeśli nie możesz się skontaktowac- zadzwoń do mamy Tomka do Zabrza- to ten stacjonarny na stronie internetowej. Nie wierzę, że tam zostaniesz olany. Często gęsto jestem sam w sklepie jako klient i nie może mi nikt ryby złapac bo telefon nie przestaje dzwonic, rozumiem, ze sa problemy z kontaktem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mamą Tomka wszystko dogadane bdb kontakt ,chyba rozmawiałem z bratem, albo z pracownikiem ,Tomek niestety nie odebrał .

Nie ważne, chciałem tylko wiedzieć czy to jest standart , czy ja tak mam . Dzięki wszystkim za odpowiedzi i myślę , że nie ma sensu ciągnąć dalej tego tematu.

pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zanim temat się przedawni, opowiem Wam swoją historię z warszawską e-rybką.

Dawno, dawno temu, zadzwoniłem do sklepu z pytaniem:

- do której godziny dzisiaj jest otwarte, bo chciałem ich odwiedzić?

- do godziny 19

- dziękuję

Przyjeżdżam ok. godziny 13 i co? Sklep zamknięty. Na drzwiach żadnej informacji, że awaria, choroba lub inne nieszczęście. Myślę sobie "może poszli do toalety". Żeby się nie nudzić, u pobliskiego Turka (chyba) wypiłem kawę, ale niestety nie doczekałem się na otwarcie.

Wtedy postanowiłem, że moja noga tam więcej nie postanie. A zakupy robię u innego przodującego na rynku sprzedawcy :-))

pozdrawiam

Jarex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez kupuje tylko w erybce i zdaza sie z enie odbiera, ale wsyztsko jest do zrozumienia, nastepnego dnia sie dodzownie, lub tez poprosze zawsze kogos kto jest w wwa i zabierze mi dostawe do lublina:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest piekne na wolnym rynku! Nie pasuje Ci dany sklep, kupujesz w innym.

Kazdy ze sklepow ma wady i zalety - jeden jest tanszy, drugi ma ladniejsze zwierzaki, trzeci lepsza obsluge czy wiedze o morszczyznie, inny znow czeste dostawy czy duzy wybor nietypowych zwierzat. Kazdy z kupujacych sam decyduje co dla niego jest wazniejsze i kupuje tam gdzie chce.

Tak czy inaczej mysle, ze janeknt "wlozyl kij w mrowisko" ale okazalo sie ze e-rybka ma naprawde wielu zadowolnych klient, ktorzy staneli w jej obronie. To bardzo ciekawe i jak dla mnie sporo znaczy, bo zazwyczaj (i mam na mysli nie tylko to forum) w necie znacznie, znacznie wiecej pisza niezadowoleni, a slowa pochwaly pojawiaja sie niezwykle rzadko.

A tak na koniec - tak Tomek jak i Lukasz sa praktycznie non-stop na telefonach, wiedza to wszyscy, ktorzy w weekendy trafiaja do ich sklepow w Warszawie i faktycznie obsluga na miejscu jest utrudniona (wiec tak zdalna na pewno tez), no ale to pewnie znak ze oba sklepy maja powodzenie i wiele osob u nich szuka rad i informacji uznajac ze wlasnie ich warto pytac czy u nich kupowac. Ja wtedy cierpliwie czekam pilnujac swoich zakupow, ale uznaje to za koszt mojego wyboru korzystania z ich oferty.


370l + 90l | 30kg LR + 45kg LS + ceramika | APF 600 | Mini Red Dragon 3500 | Tunze 6105, 6055x2 & Nano Wavebox | Metis XM 3x150W | ProfiLux Plus 3 eX | balling | Teco | glonowy, Rowa, wegiel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w erybce klient musi byc "swoj" czlowiek:D przynajmniej w warszawie...bylem tam 3 razy. raz kupowalem skale 2 razem korale i przy drugiej wizycie zapytalem sie o cene skalki z koralami, mily sprzedawca odpowiedzial mi 100zl...nie kupilem...nastepnego dnia patrze na stronie w internecie a ta skalka jest za 75zl wystawiona...wkurzony pojechalem za tydzien i z premedytacja pytam czy ta skalka jest dalej za 60zl a jesli tak to biore...i oczywiscie co...okazalo sie ze ceny sa tam bardzo "plynne" i zawyzane 2-krotnie wiec radze sprawdzic co ile kosztuje i ostro sie targowac


akwarium zlikwidowane:( kiedys bedzie duuuzo wieksze:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie sklepy z morszczyzna maja jedna ogromna wade. Za mala konkurencje :) - Plynne ceny, nie 'dbanie' o klienta, nie odbieranie telefonow - ja mysle ze wszystko to jest poklosie 'koczowniczego' wciaz niestety podejscia do klienta - czyli postawa - przychodzi klient jak jest zielony to zlupic ile sie da - a jak sie kapnie no to co? po prostu nie przyjdzie znowu - znajdzie sie kilku na jego miejsce. Troche demagogia powialo, ale ilu z Was czuje dobre 'customer service' zostawiajac w sklepie na prawde kosmiczne pieniadze?

Mi troche sie czasem wydaje ze place jak u Gucci'ego a 'customer service' jak w Tesco :)


Akwarium 120x60x60,sump 80x40x35,cyr:SUNSUN 12000l/h + 6000l/h,AquaBee UP3000,2xMAXSPECT 160W,Bubble Magus BM110

Obsada:Forcipiger flavissimus,Zebrasoma flavescens,Zebrasome Xanthurum,Siganus vulpinus, Paracanthurus hepatus, 3 Anthiasy, 2 Occelarisy

http://mojarafa.blox.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, nie zgodza sie z Toba raku-kraku

Pierwsze zakupy byly w erybce i mimo ze napewno zadawalem podstawowe pytania, dokladnie odwrotnie bylo, nie wyszedlem obkupiony np koralami, rybkami i skala. Kupilem tylko skale i dostalem gratis bakterie na start.

Przy kolejnych zakupach dokladnie to samo, tylko co potrzebne a na inne rzeczy za wczesnie.


30L 30x30x35 aquael nano reef,koralia nano, preis, 4kg LR, 4,5kg LS Natures Ocean White

Rhodactis,Zoa,Protopalythoa,Pseudogorgonia,Clauvaria,Capnella, Glony&Algi&Gąbki

Akwarium w pracy http://it-nanoreef.blogspot.com

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok moze faktycznie troche 'poszalalem' bo mam takie wrazenia jak opisalem ale nie z erybka, wiec skoro temat dotyczy erybki to nie powinienem sie na ten temat wypowiadac w sumie - prosze o zignorowanie mojego posta:)


Akwarium 120x60x60,sump 80x40x35,cyr:SUNSUN 12000l/h + 6000l/h,AquaBee UP3000,2xMAXSPECT 160W,Bubble Magus BM110

Obsada:Forcipiger flavissimus,Zebrasoma flavescens,Zebrasome Xanthurum,Siganus vulpinus, Paracanthurus hepatus, 3 Anthiasy, 2 Occelarisy

http://mojarafa.blox.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raku-kraku w eRybce i pewnie w wielu takich sklepach z reguły są kompetentni sprzedawcy. Ale co zrobić jak klient przychodzi i mówi ja chcę koniecznie tą murenę kupić - to tylko przykład. W eRybce na pewno przeprowadzą najpierw wywiad czy wiesz co kupujesz, ale co zrobić jak klient się uprze? A niestety wielu z nas wydaje się, że wiemy lepiej. Sprzedawca może odmówić, dla dobra zwierzęcia, ale na 90% straci klienta. Inna sprawa jest jak realizacja zamówienia się odciąga. Tutaj na pewno jest nie miło.


Start 19 marzec 2010 ... od czerwca 2015 - OptiWhite 130*80*60h, Sump 140*60*40

Dolewka DIY 60l, 20kg LR, LED Reef Factory 210W, pompa Blue Reff Motion 12K z wylotem loc-line, ATI PowerCone 250iDC, Maxspect Gyre 350 + Jebao RW-15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam Zabrzańską eRybke, jestem zadowolony z zakupów, ich porady zachowały w mojej kieszeni trochę grosza, grosza którego sklep nie zarobił. Nie jestem też klientem który zostawia tysiące jak przyjeżdża.

Ta, a raz nawet zapomniałem odebrać kartę płatniczą po transakcji : ) jak się połapałem to miałem dobry powód aby odwiedzić sklep ponownie.


Sto kilo szczęścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.