Skocz do zawartości
sofstorm

Prosze o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Chętnie odkupie lub poprostu pożycze książeczke gwarancjyjną od reefmaxa.Zestaw na gwarancji a moja książeczka gwarancyjna zagineła.Chetnie przyśnie kuriera ups i odeśle książeczke prosze info czy ktoś mógłby pomóc.

Potrzebuje jej ponieważ elektronika w pokrywie siadła a bez książeczki gwarancyjnej Aquael umywa ręce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dzwoniłeś do Aquael?

Jak zepsuło mi się jedno światełko od nich, to nie chcieli gwarancji, przysłali kuriera, odebrali i odesłali. A też gdzieś posiałem papiery :)


Sto kilo szczęścia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ReefMaxa takiego ktory nigdy nie miał gwarancji (model testowy) i juz 2 razy byłem w serwisie - za pierwszym razem wymiana całej pokrywy, za drugim części elektroniki i nigdy nie chcieli w serwisie zobaczyć mojej książeczki gwarancyjnej. Dodam te naprawy były costfree ku mojej radości :-)


ReefMax - od V.2009

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam co piszą koledzy, ja swojego zakupiłem uszkodzonego od kolegi z forum (słynnego MrMayera) i od razu pojechałem do Aquaela i tam mi wszystko wymienili i naprawili za free bez żadnej gwarancji....

h


120x50x50 + sump 80 l, 35 kg LR, 8 kg LS, cyrkulacja 12000 l/h, 3000 l/h, 800 l/h..., Deltec AP600, LED 144w...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj a masz paragon to masz gwarancję :)

powiem tak wymieniałem mi pan stateczniki i nie prosił o żaden kwit :)

dzwoń do serwisu i już :)

albo jedź to Ci zrobią na miejscu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem potrzebuje książeczki gwarancyjnej lub faktury,paragonu.

Może rozpisze sie bardziej o co chodzi.

Dzisiaj o godzinie 10 rano wstaje zerkam na akwarium a tam 35,5 stopni.Nie moge uwierzyć zerkam na drugi termometr i to samo.Okazało się ,że orginalna grzałka aquaela z zestawu reefmax sie zacieła i grzała cała noc bez opamiętania.Temperatura rosła,rosła i rosła aż dobiła do 35,5 stopnia.Troche mi popadało korali w sumie to sie ugotowały.Dzwoniłem do Aquaele i mam prawo do odszkodowania ale musze mieć dowód zakupu reefmaxa inaczej nie chcą ze mną gadać.Może ktoś poratuje ??? pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezły ten klub reefmaxa jeżeli nikt nie chce wysłać głupiego skanu paragonu lub faktury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:banghead:bangheadstary dalbym ci ten paragon ale kurde moj roczny synek mi go podar a gwarancje gdzies ja posialem

no sorki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj meila wyślę Ci dziś jeszcze skan jednego i drugiego:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracam honor użytkownik bestiakol zaoferował pomoc tak ,że poinformuje tutaj czy firma Aquael weźmie odpowiedzialność za szkode ich grzałki. pozdrawiam i dziękuje.

P.S.Nikomu nie życze takiej zupy rybno-koralowej jaka mi sie przytrafiła przez cholerną grzałke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę iż produkty Aquael mają na gwarancji datę produkcji, która notabene musi się zgadzać z datą wytopioną na wtyczkach zasilających od sprzętu (w przypadku grzałki np.). Pewnie przy samej reklamacji, nikt by nie zwrócił na to uwagi, ale przy odszkodowaniu, pewnie będą już to sprawdzać. Druga sprawa, możliwe iż ktoś z Aquaela też czyta to forum i już wie, że taka sprawa trafi do firmy z roszczeniem i lewą gwarancją.

Od siebie życzę powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde do głupiej wymiany elektroniki to taki numer nawet OK, ale do odszkodowania pożyczać na zwykłym forum kwity to już trochę głupota i mało odpowiedzialne - nie wspomnę że to raczej pod oszustwo podchodzi ...

nie wiem ile jest gwarancji na RM, ale co jak sofstorm nie ma już tej gwarancji ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wszystkie produkty mają naklejkę z datą produkcji, poczynając od zestawów a kończąc na grzałkach, poza tym jak chcą ponieść odpowiedzialność za szkody wynikające z awarii ich sprzętu to świadczy tylko na korzyść firmy i serwisu, jak dla mnie podejście zachęcające do zakupów produktów tej firmy :baby

Jak dla mnie no. 1 :)


96448be75505dd17a64fb81e9a8d94c5u771a678.png

550 w obiegu

gg 3606492

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o naklejkę przyjrzyj się bliżej wtyczce grzałki (bardzo blisko) - zobaczysz wytopioną datę produkcji, musi się ona zgadzać z datą produkcji wybitą na karcie gwarancyjnej (i nie chodzi tutaj o datę sprzedaży).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"trochę głupota i mało odpowiedzialne - nie wspomnę że to raczej pod oszustwo podchodzi ..."

Popukaj sie w głowe kolego czy moją winą jest ,że ich grzałka popsuła się i ugotowała mi akwarium.

Nie życze ci tego ale zastanów sie co byś zrobił w mojej sytuacji.Wadliwy sprzęt ma pare miesięcy i czy chce zbyt

dużo aby ktoś oddał mi pieniądze za życie ,które mi padło ??

Do tego pieniądze to nie wszystko szkoda mi krewetek oraz ryb bo już sie do nich przyzwyczaiłem.

czy może twoim zdaniem oczekuje zbyt dużo chcąc aby ktoś za to odpowiedział ?????????

a do tego nazywasz mnie oszustem co chce zbić majątek na odszkodowaniu ,którego i tak pewnie nie będzie bo sama firma opornie do tego podchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To że grzałka się zepsuła to nie Twoja wina, ale to że nie pilnujesz papierów i chcesz na lewo odszkodowanie- już jak najbardziej :baby


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokumenty zgubione ale czy to oznacze ,że chce odszodowanie na lewo ???

takie ,które mi sie nie należy ??

Miło by było gdyby Aquael dał duplikat karty gwarancyjnej po numerach seryjnych.Oczywiście mają taką możliwość ale po co jak można odesłać kogoś z kwitkiem.

Na same odszkodowanie nie licze aż tak bardzo jak na zachowanie sie firmy bo życie już kupiłem nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dochodzi jeszcze sprawa wartości odszkodowania, obawiam się że jeśli już firma zdecydowała by się na uznanie roszczenia (chociaż ciężko będzie udowodnić, że życie Ci padło w skutek awarii grzałki), to w jaki sposób udowodnisz wartość "życia" ? Posiadasz rachunki/paragony zakupu ? Teraz padnie stwierdzenie iż nikt z akwarystycznego nie bierze paragonu na "nemo" bo o tym nie myśli, albo nawet sklep nie wystawia, ale niestety rzeczywistość pokazuje że może warto pytać o paragon przy zakupie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ustawy nakazującej trzymania rachunku lub faktury na każdą rzecz jaka jest w naszym posiadaniu.Gdyby tak było miałbym w domu biblioteke.Nie zasugeruje im kwoty wyśle poprostu zdjęcia ukazujące martwe ryby oraz korale niech sami to wycenią pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i ustawy nie ma, ale powiedz to np. komornikowi, który przyszedł zająć mienie, a Ty powiesz że to nie Twoje, to żony (masz intercyzę), ale żona nie ma rachunku bo nie ma ustawy. Wyśmieje Cię i zajmie wszystko. Tak samo tutaj, jeśli chcemy dochodzić roszczenia, to musimy to roszczenie udokumentować. Nie piszę tego złośliwie, tylko bądź przygotowany na w/w ze strony firmy Aquael.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw walnela Ci elektronika (pierwszy post).

Pozniej grzlka zrobila zupke...

Twoj RM jest niezle "przerobiony" co juz dyskwalifikuje gwarancje.

Od kilku tygodni chcesz go sprzedac na allegro

Teraz pomysl z odszkodowaniem :baby

Aquel jest bardzo uczciwy w postepowaniu gwarancyjnym. Az za bardzo. widocznie maja powody aby Ci odmowic albo cos kręcisz kolego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Najpierw walnela Ci elektronika (pierwszy post).

Pozniej grzlka zrobila zupke..."

jaki mam wpływ na uszkodzenie termoregulatora w pokrywie oraz na działanie termostatu w grzałce ???

"Twoj RM jest niezle "przerobiony" co juz dyskwalifikuje gwarancje."

Modernizacja polegała na przerobieniu panelu filtracyjnego w zbiorniku więc nie mam pojęcia czemu mam tracić gwarancje elektroniki i innych rzeczy technicznych jeżeli nie były ruszane.Chciałbym również zapytać jakie masz kwalifikacje aby wydawać taki werdykt ??

"Teraz pomysl z odszkodowaniem :baby "

Tak to wymysł wkońcu sam sobie jestem winny że w grzałce termostat nawalił i grzeje bez opamiętania

"Od kilku tygodni chcesz go sprzedac na allegro"

Jakie to ma znaczenie ????

"Aquel jest bardzo uczciwy w postepowaniu gwarancyjnym"

ciekawe jakie masz doświadczenie w tej kwestii ??

"widocznie maja powody aby Ci odmowic albo cos kręcisz kolego"

tobie sie akurat tłumaczyć nie musze ale jeżeli chcesz chętnie ci wszystko wytłumacze jeżeli sprawa dla ciebie jest niejasna i opisana w sposób niezrozumiały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Może i ustawy nie ma, ale powiedz to np. komornikowi, który przyszedł zająć mienie, a Ty powiesz że to nie Twoje, to żony (masz intercyzę), ale żona nie ma rachunku bo nie ma ustawy. Wyśmieje Cię i zajmie wszystko. Tak samo tutaj, jeśli chcemy dochodzić roszczenia, to musimy to roszczenie udokumentować. Nie piszę tego złośliwie, tylko bądź przygotowany na w/w ze strony firmy Aquael"

Posiadam zdjęcia po pogromie.Rachunków na życie nie mam i pewnie większość z was też by nie miała.Jeżeli nie oddadzą mi pieniędzy to trudo i żyje sie dalej.pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#352477 sofstorm :

"Może i ustawy nie ma, ale powiedz to np. komornikowi, który przyszedł zająć mienie, a Ty powiesz że to nie Twoje, to żony (masz intercyzę), ale żona nie ma rachunku bo nie ma ustawy. Wyśmieje Cię i zajmie wszystko.

:baby:) :) Fotoman - tak to tylko w Erze :) Powiedz to wierzycielom ktorzy probuja skorzystac z instytucji komornika sadowego od wielu wielu lat :)

Co do watku - mniejsza o sposob w jaki sofstorm probuje uzyskac swoje. Ale gdzies tu na tym forum, ktorys z kolegow pisal o tym, ze zestawy reefmax nie sa produkowane wiecej niz dwa lata (wiadomosc z serwisu) wiec wszystkie jeszcze sa na gwarancji. Pisal wrecz ze serwis naprawil mu sprzet mimo braku papierow. Dziwi troche wybiorczosc dzialania, w przypadku roszczen odszkodowawczych a serwisowych.


110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001

Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz

http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/

http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
#352533 VDR :
#352477 sofstorm :

"Może i ustawy nie ma, ale powiedz to np. komornikowi, który przyszedł zająć mienie, a Ty powiesz że to nie Twoje, to żony (masz intercyzę), ale żona nie ma rachunku bo nie ma ustawy. Wyśmieje Cię i zajmie wszystko.

:baby:) :) Fotoman - tak to tylko w Erze :) Powiedz to wierzycielom ktorzy probuja skorzystac z instytucji komornika sadowego od wielu wielu lat :)

Co do watku - mniejsza o sposob w jaki sofstorm probuje uzyskac swoje. Ale gdzies tu na tym forum, ktorys z kolegow pisal o tym, ze zestawy reefmax nie sa produkowane wiecej niz dwa lata (wiadomosc z serwisu) wiec wszystkie jeszcze sa na gwarancji. Pisal wrecz ze serwis naprawil mu sprzet mimo braku papierow. Dziwi troche wybiorczosc dzialania, w przypadku roszczen odszkodowawczych a serwisowych.

a mnie przeciwnie. Aquael pokazał się z dobrej strony jesli chodzi o system gwarancyjny.

Odszkodowania to inna bajka. Nawet jesli masz najlepsze na swiecie serce to tym bardziej powinno sie przemawiac glosem rozsądku. Przykładowo taki aquael mowi "tak nasza wina, damy panu bon na 500 zł na nasz sprzet" działajac w dobrej mierze. Aquael ukrecilby tylko bata na siebie w sytuacji, gdy roszczenia poszkodowanego przerosly by o kilka tysięcy % propozycje firmy.

Pisałem kiedys topic o ubezpieczeniach w kontekscie akwariów w domach. Jesli nie ma rachunków na wszystko co mialo by wchodzic w sume szacowanego odszkodowania to nie ma co sie zbytnio porywac. I tak dobrze ze aquael poprosil tylko o paragon za grzałkę. Na jego podstawie moze podjąc probe analizy, ktora partia okazala sie byc felerna. A jesli osoba roszcząca sobie prawo do odszkodowania bedzie chciała wiecej niz to co zechce dac strona przeciwna, to pozostaje zaczac od skorzystania z uslug rzeczoznawcy, co zapewne przewyzszy koszty "opłacalności" działania.


LED Maxspect, Tematy lufta

Salarias allegro (sklep Salarias) baner NanoReef www.mariuszfrej.com Moje szkła: 80 l (105 w obiegu)- ReefMax, start 10 sierpnia 2010, 90% sucha skała, II) 360 l (ok. 470 l w obiegu) start VI 2012 - 100 % sucha skała, . Akcja Pajacyk - kliknij proszę!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.