khmer Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Dalej uważam że nie był to żaden cud ani akt bohaterstwa a tylko dobrze wykonana robota. Wykonana zgodnie z szkoleniem i prawd. instrukcją. I tak uważam że każdy pilot powinien potrafić wykonać taki manewr oczywiście w zależności od samolotu a nie tylko zdać się na autopilota i podrywać panie na czapeczkę! Ps. Ale fakt że byłoby ciekawie uczestniczyć w takim locie! Sam się zastanawiam jakbym się zachował ! Do tej pory w samolocie bałem się tylko raz i to przez swoją głupotę podczas kołowania a potem zaraz po starcie zacząłem rozmowę z kobietą która obok mnie siedziała i tak z głupoty powiedziałem żeby popatrzyła przez okienko bo silnik się pali ... kobieta zamiast się popatrzeć zwinęła się dosłownie w kłębek i zaczęła się trząść długo nie mogła zrozumieć że to taki niewinny żarcik. Ale miałem stracha że jej się coś stanie a ja będę miał kłopoty. Cytuj Aiptas mój wróg. 200l kłopotów ale miłych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 khmer: a ktos uwaza inaczej ? Chyba jako jedyny uzyles w tym watku wyrazu "bohater". Pozostawie bez dluzszego komentarza "zdawanie sie na autopilota i podrywanie Pan na czapeczke" - za duzo filmow chyba ogladasz i nie masz zielonego pojecia na temat tego zawodu ;) Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedikk1 Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Czytam temat i tylko za głowę się łapię, po co tyle nerwów? Cytuj 2011 30_Gallon_Nano_Reef 2015 2017 60_Gallon_Nano_Reef 20... SevenReefs.pl / Seven Reefs Instagram Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pio7 Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Co do umiejętności pilota to uważam tak jak khmer, nie ma się co "spuszczać" że zrobił coś miemożliwego i ponad ludzkie siły. Moim zdaniem jest po prostu profesjonalistą, wyszkolonym do tego żeby latać i przygotowanym na tego typu sytuację, (na szczęście dla pasażerów nie szkolił się w zaocznej szkole pilotażu ani nie skończył "szkoły za jajka" ). Inna sprawa że stres w takiej nawet jak by się wydawało prostej awarii robi swoje a do tego nie bez znaczenia jest świadomość że jak zrobi błąd i dojdzie do katastrofy którą by przeżył czeka go postępowanie i odsiadka. Cytuj 550 w obiegu gg 3606492 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Pio7 co do tego chyba nikt nie ma watpliwosci ale khmer w jednym z postow napisal ze takie ladowanie bez podwozia nie rozni sie niczym od ladowania z podwoziem Dla niego to wsio rawno i z tym juz ja sie nie zgadzam @jedikk1 - ja mam ubaw Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Dyzma Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Mnie takie offtopowe tasiemce strasznie mecza. Wiem, nie musze czytac, ale z braku laku zagladam i w ten temat. Co niektore wypowedzi przypominaja mi komentarze na onet.pl Personalne wycieczki, teksty antka emigranta. Dzieki youtube mozemy sobie cale zdarzenie ogladac do woli. A przy okazji podziwiac chocby takie filmiki: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=WRfDsSnLtE4 Cytuj Akwarium - 700l - 180x62x65 , Sump - 300l 150x47x42. Filtrcja - podzwirowa / refugium 20W / cryptic zone Osprzet - Schuran 150 ~ Sicce Syncra 6.0 ~ ATI Sunpower 6x80W + 54W LED ~ 2x Jecod RW-8 ~ Kamoer P4 Pro ~ DD TopUp ~ Eheim Jager 200W Suplementacja - Balling DIY HD Konsumpcja Energii- 275 kWh miesiecznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hernio Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Film 100 % fotomontaż ... A wracając do tematu nie wiem po co tyle krzyku i bezsensownych komentarzy. Powinniśmy się cieszyć że skończyło się tak jak się skończyło bo lepiej piloci nie mogli tego zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Dyzma Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Dokladnie caly youtube to fotomontaz. Ludzie maja studia telewizyjne i nagrywaja wszystkow w domu. Tutaj kolega namalowal pas startowy na lawie, a jak model wysechl to nagral start. http://www.youtube.com/watch?v=Uei_wuV8n1U Cytuj Akwarium - 700l - 180x62x65 , Sump - 300l 150x47x42. Filtrcja - podzwirowa / refugium 20W / cryptic zone Osprzet - Schuran 150 ~ Sicce Syncra 6.0 ~ ATI Sunpower 6x80W + 54W LED ~ 2x Jecod RW-8 ~ Kamoer P4 Pro ~ DD TopUp ~ Eheim Jager 200W Suplementacja - Balling DIY HD Konsumpcja Energii- 275 kWh miesiecznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 To ciagnac za seria Grzeska - moj ulubiony: http://www.youtube.com/watch?v=7IG29XGqnik polecam tez St.Martin kod ICAO: TFFG Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapuhy Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Spit to jeden z fajniejszych low-passów Ale Polacy nie gęsi: Cytuj ReefMax i parę gratów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Dyzma Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Ladowania na St Martin mozna ogladac godzinamy. Ale bez samoolotow tez mozna latac Cytuj Akwarium - 700l - 180x62x65 , Sump - 300l 150x47x42. Filtrcja - podzwirowa / refugium 20W / cryptic zone Osprzet - Schuran 150 ~ Sicce Syncra 6.0 ~ ATI Sunpower 6x80W + 54W LED ~ 2x Jecod RW-8 ~ Kamoer P4 Pro ~ DD TopUp ~ Eheim Jager 200W Suplementacja - Balling DIY HD Konsumpcja Energii- 275 kWh miesiecznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek Ch Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Jest już 7 postów wyżej... Cytuj http://www.brch-lampy.pl.tl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Dyzma Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 a to to nie wiem jak nazwac Cytuj Akwarium - 700l - 180x62x65 , Sump - 300l 150x47x42. Filtrcja - podzwirowa / refugium 20W / cryptic zone Osprzet - Schuran 150 ~ Sicce Syncra 6.0 ~ ATI Sunpower 6x80W + 54W LED ~ 2x Jecod RW-8 ~ Kamoer P4 Pro ~ DD TopUp ~ Eheim Jager 200W Suplementacja - Balling DIY HD Konsumpcja Energii- 275 kWh miesiecznie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Spit to jeden z fajniejszych low-passów Ale Polacy nie gęsi: :) Znam ten filmik :) Zreszta fotografie Adamskiego takze Iskra jak Iskra, w 2005 roku przezylem cos podobnego ale w wykonaniu SU-22. Z wrazenia nie zrobilem zadnego zdjecia To jest frajda: Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Jest już 7 postów wyżej... To zobacz czy jest w wersji zwolnionej Grzegorz dobry link Obok jeszcze drugi filmik jest dziewczyna żyleta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TMK Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Dalej uważam że nie był to żaden cud ani akt bohaterstwa a tylko dobrze wykonana robota. Wykonana zgodnie z szkoleniem i prawd. instrukcją. I tak uważam że każdy pilot powinien potrafić wykonać taki manewr oczywiście w zależności od samolotu a nie tylko zdać się na autopilota i podrywać panie na czapeczkę! E tam...cud już mamy na pokładzie były relikwie JP II,więc co tam kapitan... Bohaterstwo to jest wtedy gdy żeby coś zrobić naraża się życie lub zdrowie, mając wybór przynajmniej teoretyczny. Ale jak dla mnie to :czapki z głów:) :bow Bo niby prosty manewr(teoretycznie) wszyscy piloci są szkoleni i powinni to zrobić, tylko dlaczego tak wiele takich lądowań kończy się tragicznie? Szczęście, nerwy, dodatkowe niespodzianki, cud, wyszkolenie, perfekcjonizm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek Ch Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 To zobacz czy jest w wersji zwolnionej Szanowny Kolego! Jak pisałem, że się powtórzyłeś, Twój film był IDENTYCZNY (50s czasu trwania) - teraz masz w swoim poście inną, 34 sekundową wersję ze "slow downem", więc nie czaruj, ok? Nawet w oknie filmu tytuł jest teraz inny Cytuj http://www.brch-lampy.pl.tl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapitan Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Nożem go, nożem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Radku przeczytaj sobie nowe fakty http://wiadomosci.wp.pl/title,Wiedzielismy-ze-musimy-wyladowac-Z-podwoziem-albo-bez,wid,13953207,wiadomosc.html?ticaid=1d4fd jak widać czarne jest czarne a białe zostanie białym. ps.Kosa się już stępiła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek Ch Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Skromność to wcale nie częsta, ale jednak cecha ludzi wielkich... To, że kapitan umniejsza swe zasługi, pokazuje tylko jego klasę i świadomość zawodową. Cytuj http://www.brch-lampy.pl.tl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Jakie fakty ? Wszystko co wystartuje musi wyladowac. Szczesliwie lub nie. O grawitacji ucza juz w podstawowce. KBWL zakwalifikowala to jako wypadek lotniczy a nie incydent. Zgadzam sie Ben_Sage - czarne jest czarne, biale jest biale nawet jesli w miedzy czasie edytujesz i wycinasz to co wczesniej napiszesz ;) Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kapitan Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 To czytaliście? Wszędzie już piszą o tym porównaniu. We wtorek wieczorem warszawski radny Prawa i Sprawiedliwości, Maciej Maciejewski, na swoim profilu ma Twitterze napisał: cywilny boeing jest przygotowany do lądowania na brzuchu a bombowiec TU154 nie wytrzymuje zderzenia z brzozą tak?!!!!!! Marta Kaczyńska. Nie pisząc nic wprost, córka tragicznie zmarłej pary prezydenckiej zestawiła ze sobą dwie informacje: Boeing wylądował bez kół na betonie, Tupolew rozpadł się na kawałki w błocie. Poprosiła też o komentarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VDR Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 Polityke moze zostawmy w spokoju Bo za chwile bedzie kociol Cytuj 110x50x50 ,sump 62.5x38x40, 3x Tunze 6045, nj4500, H&S 150-F2001 Dariusz 'VDR' Rubinkiewicz http://nano-reef.pl/topic/35493-275l-radomskie-malenstwo/ http://art.debesciak.net http://www.klub-malawi.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radek Ch Zgłoś Napisano 2 Listopada 2011 No bo to kolejny idotyzm, a właściwie kilka w jednym. Primo - Tu154 nie jest bombowcem Secundo - nie z jedną brzozą, tylko całym zagajnikiem po kolei. Tertio - grzbiet Boeinga też by nie wytrzymał. No i ostatnie - kontrolowane lądowanie przy prędkości minimalnej i opadaniu 2m/s na zabezpieczonym pasie jest czymś diametralnie innym od niekontrolowanej "gleby" w lesie i błocie. To są zdarzenia NIEPORÓWNYWALNE fizycznie. Cytuj http://www.brch-lampy.pl.tl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach