Skocz do zawartości
Kamil_rc

Problem z lampą PS 120 BT EX-brak łącznośći BT

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Dziś przyszła do mnie nowa lampa pacific sun 120BT EX.

Chcąc ją ustawić na własne potrzeby muszę się połączyć z laptopem który ma BT, ale mimo tego że BT wykrywa sprzęt, instaluje go (co ciekawe jak dla mnie na dwóch portach COM-u mnie 6 i 7, może tu jest problem?), odpalam program podaje nr portu i w zależności czy podam 6 czy też 7 COM jest ten sam błąd na 2 programach.

Coś takiego się dzieje COM7;

Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg

i tu COM6

Bez%C2%A0tytu%C5%82u1.jpg

Na programie w wersji 6.0 jest to samo.

Miał ktoś taki przypadek, może wiecie jak rozwiązać problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sparowałeś urządzenia ? (lampa + laptop?) i podałeś kod ?


Pozdrawiam

Skoczek

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może napisze jak to robiłem.

Szukam urządzenia BT, znajduje mi lampe-podaje kod 1234 bo taki mi podał poprzedni właściciel instalują się sterowniki do tego sprzętu i na tym kończę parowanie. Coś pominąłem?

System to win7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, a jaki jest firmware w lampie?

Najlepiej proszę skrobin do serwisu, otrzymasz szybką i rzeczową pomoc - workshop@aquariumled.eu

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawidłowo powinieneś używać com6 - port wychodzący.

Jak możesz to stań bliżej lampy lub użyj innego modułu BT w laptopie/komputerze - niektóre moduły u mnie wariowały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

laptop od lampy max 20cm.

Niestety nie mam możliwości sprawdzenia na innym module BT.

Przemku zaraz coś tam wam "nabazgra" :)

Co do firmware to niestety nie wiem jaki jest, ale poprzedni właściciel używał na tych programach bez problemu.

Edytowane przez Kamil_rc (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, no to jeśli uzywał - to pewnie coś z konfiguracją portów w laptopie.

Najlepiej - odinstaluj lampę - i zainstaluj ją jeszcze raz - i spróbuj ponownie.

Jak nie - pisz do serwisu, pomogą zlokalizować przyczynę dlaczego nie śmiga na Twoim komputerze ;-)

pozdrawiam

Przemek


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to już 3x-pod innymi com-ami też i niestety taki sam efekt. To czekam na reakcje serwisu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moduł BT wbudowany czy zewnętrzny?


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany poprzez kupno zewnętrznego modułu BT. Teraz wszystko chodzi bez problemu, zostało tylko ustawić i zamocować lampę:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:-)


pozdrawiam

Przemysław Cybulski
www.Pacific-Sun.eu
Home for advanced technology

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten wątek jest dość stary. Należy rozważyć rozpoczęcie nowego wątku zamiast ożywienia tego.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc do serwisu Nano-Reef, zgadzasz się na warunki Warunki użytkowania.