CNCRob Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 Eh zawsze tak jest że coś powiem o motoryzacji ludziom w eurpojskim podjeściem, a potem się robi hryja Tutaj akurat były podgrzewane opony, a nie palone, przed jazdą bokiem po placu, ale bez hamulca tego się nie zrobi. A na co dzień jak ktoś mnie wkurza bo jedzie 10 cm od samochodu przy np 120, to bardzo delikatnie naciskam hamulac i więcej gazu, zapalają się światła hamowania a ja i tak przypiseszam, ten z tyłu nie wie co się dzieje A pózniej płacz, ze skrzynia mi wysiadla. Tez wychowałem sie na amerykancach, jeździłem bardzo długo 3,8l v6 AWD z automatyczna skrzynia, jestem rownież mechanikiem z wyuczenia, filmiki z moich zabaw autem były juz tu zamieszczane i nadal nie rozumiem co ma Twoj post do jazdy codziennej poza katowaniem skrzyni jednocześnie naciskajac oba pedały. Dla mnie osoba uzywajaca dwóch nóg w automatach to osoba nie potrafiąca jeździć i tlumaczaca sie teoretyczna "technika". Ja szybciej przeloze nogę z pedalu przyspieszenia na hamulec niz Ty znajdziesz go lewa noga wiec kwestia szybkości tez odpada. Kolega kupił pierwsze auto z autokarem wiec nie ucz go od początku niepoprawnej techniki jazdy. Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nyos Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 (edytowane) A pózniej płacz, ze skrzynia mi wysiadla. Tez wychowałem sie na amerykancach, jeździłem bardzo długo 3,8l v6 AWD z automatyczna skrzynia, jestem rownież mechanikiem z wyuczenia, filmiki z moich zabaw autem były juz tu zamieszczane i nadal nie rozumiem co ma Twoj post do jazdy codziennej poza katowaniem skrzyni jednocześnie naciskajac oba pedały. Dla mnie osoba uzywajaca dwóch nóg w automatach to osoba nie potrafiąca jeździć i tlumaczaca sie teoretyczna "technika". Ja szybciej przeloze nogę z pedalu przyspieszenia na hamulec niz Ty znajdziesz go lewa noga wiec kwestia szybkości tez odpada. Kolega kupił pierwsze auto z autokarem wiec nie ucz go od początku niepoprawnej techniki jazdy. eh, no kurde skończmy ten temat już, ja wiem ża każdy w internecie jest mocny, ja tam nie uważam się za nie wiadomo kogo, ale nazywanie vana z V6 amerykańką motoryzacją to tak jak buodwanie akwarium morskiego 1000L bez odpieniacza. Amerykańska motoryzacja to V8 z przodu, napęd na tył a VAN made in usa z V6 to żart a nie amerykańska motoryzacja, po za pojemnością silnika niczym się nie różni od eurpojskich A co to za obciążenie raptem dla TH-350 które są niezniszczalne, przed zabawą jest rozgrzana a potem ma czas na schłodzenie Nie wiem jak Twoje RT ale jak trafię z formą to mam 0,14-0,19 więc jedno z wyższych, a czas przełozenia nogi zawsze będzie absurdalnnie wysoki, coś o tym wiem bo kilka razy wygrałęm w swoim życiu ćwiarę i to w zawodach gdzie było trochę samochodów z ogarniętymi kieronikami w środku Nikogo nie uczę jak ma jeździć, tylko cały czas mówię że się tak da jeździć na dwa pedały i uważam że jeśli się ktoś tak nauczy to jest lepiej i tyle, sam jeżdżę różnie i takie jest moje zdanie Edytowane 7 Listopada 2013 przez nyos (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chodi Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 no szacun u mnie kazda proba operowania lewa noga na hamulcu konczyla sie zadzialaniem abs jednak zostanmy przy standardzie "lewa za okno" Nadchodzi nowe... :lol Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CNCRob Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 eh, no kurde skończmy ten temat już, ja wiem ża każdy w internecie jest mocny, ja tam nie uważam się za nie wiadomo kogo, ale nazywanie vana z V6 amerykańką motoryzacją to tak jak buodwanie akwarium morskiego 1000L bez odpieniacza. Amerykańska motoryzacja to V8 z przodu, napęd na tył a VAN made in usa z V6 to żart a nie amerykańska motoryzacja, po za pojemnością silnika niczym się nie różni od eurpojskich A co to za obciążenie raptem dla TH-350 które są niezniszczalne, przed zabawą jest rozgrzana a potem ma czas na schłodzenie Nie wiem jak Twoje RT ale jak trafię z formą to mam 0,14-0,19 więc jedno z wyższych, a czas przełozenia nogi zawsze będzie absurdalnnie wysoki, coś o tym wiem bo kilka razy wygrałęm w swoim życiu ćwiarę i to w zawodach gdzie było trochę samochodów z ogarniętymi kieronikami w środku Nikogo nie uczę jak ma jeździć, tylko cały czas mówię że się tak da jeździć na dwa pedały i uważam że jeśli się ktoś tak nauczy to jest lepiej i tyle, sam jeżdżę różnie i takie jest moje zdanie No to juz doszliśmy do setna sprawy. Podsumowanie. Pochwaliles sie jaka to masz super hamerykanska fure z v8 a reszta to zlomy. Na mnie to nie robi wrażenia. Lubię to czym jeżdżę ale proponowales koledze, który ma scenica aby tak sie bawił jak Ty swoja "niezniszczalna" fura. Odpowiedz na jedno pytanie: jestes w stanie robić to samo europejskim autem bez rozwalenia skrzyni? Tak lub nie. I na tym możemy zakończyć Akwarium: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nyos Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 (edytowane) No to juz doszliśmy do setna sprawy. Podsumowanie. Pochwaliles sie jaka to masz super hamerykanska fure z v8 a reszta to zlomy. Na mnie to nie robi wrażenia. Lubię to czym jeżdżę ale proponowales koledze, który ma scenica aby tak sie bawił jak Ty swoja "niezniszczalna" fura. Odpowiedz na jedno pytanie: jestes w stanie robić to samo europejskim autem bez rozwalenia skrzyni? Tak lub nie. I na tym możemy zakończyć Eh, męczy mnie to już Panie znawco samochodów amerykańskich Nie chwaliłem się, ktoś chciał dowodu to mu go dałem. Jak wsiadam w Pontiaca to nie uważam że wszyscy mają złomy a ja super furę, Gdzie to wyczytałeś? Między wierszami? W domyśle? Gdzie napisałem że ja mam super furę a inni złomy? Nic koledze który kupił Scenica nie proponowałem, tylko zwróciłem uwage że można jeździć na dwa pedały i że nie jest to absurd. Czytaj a nie przeglądaj. To dobrze że lubisz to czym jeździsz i niech Ci służy wiernie jak najdłużej, tylko nie pisz że wychowałeś się na amerykańskich autach jeśli jest to van z V6, bo obrażasz uczycia religijne ludzi którzy mają zryte berety na tym punkcie i tym żyją Z mojej strony EOT w tym temacie. Szkoda mi czasu na słowne przepychanki. Wolę się douczyć o morszczyźnie bo widzę że długa droga jeszcze do pełnego zrozumienia o co tu chodzi. Edytowane 7 Listopada 2013 przez nyos (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 PAX!!! Pieknie sobie koledzy wytlumaczyli koniecznosc (lub jej brak) amputacji nogi przy korzystaniu z ASM. Teraz zblizmy sie do tematu glownego bo Mikolaj rozgi pod choinka zostawi Pozdrawiam 425L - Maxspect Recurve R6 120, Twistman 150 Integra, Komputer od AquaTrend i takie tam... Stary projekt [600L] Nowy projekt [425L] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Komarek Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 Panowie,Panowie - spokojnie... Ja osobiście nie mam ochoty na wyścigi i ewolucje. Kilkanaście lat temu miałem poważny wypadek samochodowy - żyje tylko dlatego,że samochód którym wpadliśmy z drogi to była pancerka. Przeszły mi szaleństwa. Kupiłem automata z lenistwa i dla wygody. Znudziło mnie mieszanie w biegach gdy silnik jest mało elastyczny ( benzyna) . A diesla nie chciałem. I powiem Wam,że wygoda jazdy z ASB jest super Jak melexem. A lewa nożka uczy się odpoczywać. Pozdrawiam mobilnie Marek @ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio Zgłoś Napisano 7 Listopada 2013 Eh, męczy mnie to już Panie znawco samochodów amerykańskich Nie chwaliłem się, ktoś chciał dowodu to mu go dałem. Jak wsiadam w Pontiaca to nie uważam że wszyscy mają złomy a ja super furę, Gdzie to wyczytałeś? Między wierszami? W domyśle? Gdzie napisałem że ja mam super furę a inni złomy? Nic koledze który kupił Scenica nie proponowałem, tylko zwróciłem uwage że można jeździć na dwa pedały i że nie jest to absurd. Czytaj a nie przeglądaj. To dobrze że lubisz to czym jeździsz i niech Ci służy wiernie jak najdłużej, tylko nie pisz że wychowałeś się na amerykańskich autach jeśli jest to van z V6, bo obrażasz uczycia religijne ludzi którzy mają zryte berety na tym punkcie i tym żyją Z mojej strony EOT w tym temacie. Szkoda mi czasu na słowne przepychanki. Wolę się douczyć o morszczyźnie bo widzę że długa droga jeszcze do pełnego zrozumienia o co tu chodzi. No to ja tylko tak nieśmiało zapytam, od ilu lat jeździsz tym hamerykańskim V8, że się na nim wychowałeś. akwarium: 140x60x60 OW (500l) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 (edytowane) Wiele razy jechałem autem z asb mam kolegę testera auta były to różne asb, auta w różnym przedziale cenowym nawet milion.zł v6,r6,r8,v8,6 boxer itp. Co do skrzyń ASB będę nieobiektywny bo mam raczej zapędy na kierowce rajdowego, ale znam leszcza co ma asb. nyos Co do tych filmików , że ci autorzy nie mają wstydu... Tu masz film a nie jakieś h..u..muju co dałeś. Edytowane 8 Listopada 2013 przez Ben_sage (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nyos Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 (edytowane) Jak melexem. A lewa nożka uczy się odpoczywać. Pozdrawiam mobilnie Marek @ To zapinaj pasy zawsze Kiedyś jechałem taksówką i kierowca co chwilę łapał za drążek, pytam się czy od dawna jeździ automatem, on na to że kilka tygodni. Powiedział mi że czasami jeździł bez pasów, raz mu się coś pomyliło i nacisnął hamulec lewą nogą, mocno poobijał nos o szybę. No to ja tylko tak nieśmiało zapytam, od ilu lat jeździsz tym hamerykańskim V8, że się na nim wychowałeś. Wiele razy jechałem autem z asb mam kolegę testera auta były to różne asb, auta w różnym przedziale cenowym nawet milion.zł v6,r6,r8,v8,6 boxer itp. Co do skrzyń ASB będę nieobiektywny bo mam raczej zapędy na kierowce rajdowego, ale znam leszcza co ma asb. nyos Co do tych filmików , że ci autorzy nie mają wstydu... Tu masz film a nie jakieś h..u..muju co dałeś. A jeśli chodzi o gawędziarzy motoryzacyjnych co wszystko wiedzą najlepiej to już pisałem że z mojej strony EOT. I potwierdza się stara reguła: Cwaniack w necie, ci..a w świecie. Edytowane 8 Listopada 2013 przez nyos (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 Cóż ... zadałem proste pytanie. Twoja odpowiedź dokładnie wskazuje kto tu jest gawędziarz I potwierdza się stara reguła: kultura kończy się z argumentami... akwarium: 140x60x60 OW (500l) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 (edytowane) A jeśli chodzi o gawędziarzy motoryzacyjnych co wszystko wiedzą najlepiej to już pisałem że z mojej strony EOT. I potwierdza się stara reguła: Cwaniack w necie, ci..a w świecie. Pan szeroko-ustny który nie może niczym udokumentować swojej wiedzy czy też doświadczeń. Pewnie nigdy nie siedziałeś za kółkiem dobrego auta dlatego tak oglądasz filmiki z palenia gumy. W porównaniu do ciebie ja mam kilka filmów z przejazdów testowymi autkami a ty co możesz zaoferować w wymianie zdań? z forumowiczami tutaj. Pozdrawiam morszczaków Edytowane 8 Listopada 2013 przez Ben_sage (wyświetl historię edycji) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nyos Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 Cóż ... zadałem proste pytanie. Twoja odpowiedź dokładnie wskazuje kto tu jest gawędziarz I potwierdza się stara reguła: kultura kończy się z argumentami... Jeśli chodzi o argumenty to pytałeś "No to ja tylko tak nieśmiało zapytam, od ilu lat jeździsz tym hamerykańskim V8, że się na nim wychowałeś". Tym, czyli wogóle V8 czy tym Pontiackiem ? Sprecyzuj najpierw to swoje proste pytanie żeby normalny człowiek wiedział o co Ci chodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ben_sage Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 Czy trzeba jeździć x-lat żeby wystawić ocenę o właściwościach jezdnych lub asb? Co tak właściwie chcesz wiedzieć od tomcio? czy jeździł i co to wniesie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 Moje pytanie było nie dość, że proste to i precyzyjne i wynikało z Twojej wypowiedzi o tym, że wychowałeś się na amerykańskich autach. Czego w nim nie zrozumiałeś ?? akwarium: 140x60x60 OW (500l) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tester Zgłoś Napisano 8 Listopada 2013 Zamykam ten watek na zyczenie autora. Macie szczescie ze siedze na komorce bo by sie warny posypaly, a pewnie do wieczora mi przejdzie. 425L - Maxspect Recurve R6 120, Twistman 150 Integra, Komputer od AquaTrend i takie tam... Stary projekt [600L] Nowy projekt [425L] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach