Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Witam serdecznie tak z ciekawości zapytam ile czekaliście najdłużej na sprzęt reklamacyjny? Ja od siebie dodam że licząc soboty i niedziele będzie już 1,5 miesiąca i nadal nikt nic nie wie co się z moim sprzętem dzieje Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malcik24 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 3 tygodnie. A powiedz gdzie to taka ekspresowa reklamacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 wolał bym reklamy nie robić tej firmie , powiem tylko tyle że jest sponsorem tego forum i że do tej pory byłem bardzo z niej zadowolony Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malcik24 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 to prosił bym o pw z tą firmą bo planuje zakupić sprzęt i nie chce się nadziać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr7 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 No i teraz wszystkie firmy robią rachunek sumienia P. Cytuj Takie tam 53L, 50x30x35, Koralia Nano, Tunze 9001, kaskada HBL501, lampa LED, SPECTRA, 30W Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Nie chodzi mi o robienie zamętu bo pewnie każda z firm ma wiele pracy i na pewno stara się by kupujący był zadowolony tylko chciałem się zorientować czy to jest normalne że tyle się czeka Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dale Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Kolego. Ja wiem że firmy mają zarabiać na klientach, że nie naprawiają same sprzętu, tylko odsyłają do hurtowni czy producenta. Ale, my nie kolekcjonujemy samochodów, czy nie zbieramy znaczków - u nas jest życie. Taka specyfika. Dlatego też sklep, jeśli nie chce zostać skreślony przez poważnych klientów, nie może sobie pozwolić na taki luksus. Klient ma czuć się bezpieczny, że nie zostanie na lodzie. Dawniej kupowałem sprzęt aquaela - bo reklamacje były zawsze załatwiane od reki. Teraz sobie bardzo chwalę rybkę pod tym względem - inna sprawa że postawa i troska o klienta pewnej Pani (klienci wiedzą o kogo chodzi ) - zasługuje na podziw i szacunek. Masz chociaż sprzęt zastępczy ? A nazwę firmy podaj, niech inni też wiedzą czego się spodziewać.Inaczej wyjdzie że wywierasz na nich presję - brzydko mówiąc szantażujesz, a przecież nie robisz tego i nie chcesz żeby tak wyglądało. Prawda ? Cytuj 125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT, Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Powiem tak że też jestem miło zaskoczony postawą pewnej pani z (e) i zawsze była bardzo pomocna ale na dzień dzisiejszy chyba już tej firmie nie zależy .Całe szczeście ze miałem stare klamoty i je uruchomiłem. I żeby nie było nie chce robić reklamy ani ze ta firma jest do kitu bo tak napisac nie moge ale kilka maili i telefonó nadal nie dało nic. W moim odczuciu ja osobiście zawiodłem sie ale nie znaczy że tą firme skreśliłem może akurat faktycznie made in Niemcy w d*pie maja polskich morszczaków i oni grają w bambuko a cała złość moja zwala sie na (e) dlatego nie skreślam jej i mam nadzieje że sie szybko wszystko wyjaśni choć powiem ze nie widze szans na szybkie zakończenie tej reklamacji Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malcik24 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 jak dla mnie sklep który wysłał to na gwarancję powinien z własnej inicjatywy też starać się pogonić tych którzy mają to w naprawie bo sklepowi powinno zależeć na dobru klientów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyk Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Po tak długim czasie, wysłał bym pismo z żądaniem zwrotu gotówki - listem lub mailem. Jeżeli nie dostaniesz odpowiedzi w ciągu 14 dni, przyjmuje się że sprzedawca uznaje twoje żądanie. Cytuj 120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 już dawno tak napisałem że albo niech oddadza kase albo wymienia mi na nowy sprzet ... bez odzewu Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyk Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 To zadziwi mnie Twój spokój, ja jako człowiek nerwowy, wsiadł bym w auto, pojechał odebrać zwrot, i jeszcze zażądał zwrotu za paliwo. Jak by nie chcieli oddać to młoteczkiem w jedno czy drugie akwarium i by zmienili zdanie Cytuj 120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beowulf Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Nie można być nerwowym wole w spokoju takie sprawy załatwiać jutro poprostu jeszcze raz zadzwonie i może uda mi sie jakoś dogadać Szkoda tylko że taka sytuacja nastąpiła bo naprawde solidna z nich firma i pewnie tak naprawde oni nie sa niczemu winni tylko Tunze ale fakt jako firma powinni naciskać by szybciej pozytywnie załatwiać takie sprawy.Aż strach pomyśleć co by było gdyby to był człowiek który dopiero rozruszał akwarium pięknie działało by a tu pach do reklamacji by wysłał nie miał by innych szpargałów i d*pa po akwarium Ps. wiadomo nie wszystkich stać na podwóje cyrkulatory i pompy obiegowe , ja sie nauczyłem że musze zainwestować w sprzet dodatkowy Cytuj . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inmar Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Moja Tunze została oddana do reklamacji przed świętami i czekam cierpliwie. Cytuj http://nano-reef.pl/...__1#entry380116 było http://nano-reef.pl/...__1#entry214523 było http://nano-reef.pl/...rojekt-nano-30/ było http://www.sma.org.p...tawiam+zbiornik było Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzyk Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) Nie można być nerwowym wole w spokoju takie sprawy załatwiać jutro poprostu jeszcze raz zadzwonie i może uda mi sie jakoś dogadać Szkoda tylko że taka sytuacja nastąpiła bo naprawde solidna z nich firma i pewnie tak naprawde oni nie sa niczemu winni tylko Tunze ale fakt jako firma powinni naciskać by szybciej pozytywnie załatwiać takie sprawy.Aż strach pomyśleć co by było gdyby to był człowiek który dopiero rozruszał akwarium pięknie działało by a tu pach do reklamacji by wysłał nie miał by innych szpargałów i d*pa po akwarium Ps. wiadomo nie wszystkich stać na podwóje cyrkulatory i pompy obiegowe , ja sie nauczyłem że musze zainwestować w sprzet dodatkowy Nie można tak usprawiedliwiać firmy, co z tego że wysyła dalej? Gdyby dbała o klienta, po takim czasie sami powinni dać nowy produkt lub kasę i dalej się bujać z reklamacją u producenta. Pracowałem w handlu 6 lat - w branży automatyki przemysłowej, jak tam się zdążyło że siadł sterownik czy falownik za 10 tyś czy więcej to nikt się nie zastanawiał, termin 14 dni a potem weksel na gruba kasę za przestój w produkcji i to nie do nas jako do przedstawiciela danej firmy tylko od razu do producenta. No w sumie zdażały sie produkty z gwarancja na osobnych umowach - 3 dni i nowy produkt na obiekcie albo duża kara - oczywiście taki produkt kosztował już dużo więcej. Często się zdarzało że dawaliśmy ze swojego stanu magazynowego produkty żeby klient był zadowolony a dopiero potem załatwialiśmy sprawę z producentem. Z branży akwarystycznej miałem teraz 2 reklamacje, ReefShop i AM Poznań - jestem bardzo zadowolony w sposób jaki zostałem potraktowany. AM na miejscu, Reefshop - 2dni. Edytowane 5 Lutego 2015 przez jerzyk (wyświetl historię edycji) Cytuj 120x52x50 (20cm komin z dolewką) + 80x35x40sump, JEBAO DCT-4000, Blau VM 8000 + RW4, grzałka 200w, Deltec sc1455, 90w LED DIY + arduino wschody/zachody + 2x 39T5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
81bart Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Rzecznik praw konsumenta przyśpieszy załatwienie reklamacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pio7 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Na przyszłość zamiast składania reklamacji z tytułu gwarancji która w prawie jest dobrowolna powołuj się na niezgodność towar u z umową które jest obowiązkowe, wtedy odpowiada sprzedawca i jeżeli nie załatwi sprawy przepisowym terminie ma pozamiatane. Cytuj 550 w obiegu gg 3606492 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akvarius Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 ja miałem kilka razy z tunze doczyniena na gwarancji i powiem tyle jeśli myśle o tym samym sklepie to nie ich wina ,nie bardzo mają jak zareagować mogą tylko czekać cierpliwie aż tunze odeśle sprzęt , a trwa to do 2 miesięcy dla mnie to istne jaja ale sklep nic nie zrobi no chyba że dogadasz się aby ci pożyczyli zastępczy sprzęt ja tak miałem i nie było problemu dla rzetelnej firmy dbającej o dobre relacje Cytuj Akwarium 150*65*60 ,sterowanie iks, reaktor vertex ,odpieniacz ,250 bk vertex,filtr vertex1,5 ,vertex filtr Biopallets XL, ,oświetlenie - 8*80w t5 ,cyrkulacja 2*6105,+multi7095, obieg BK 8500 http://nano-reef.pl/....-ceramiki/ ,http://nano-reef.pl/.., zapraszam po szczepki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 ja po miesiącu zażądał bym wymiany na nowy (cokolwiek to jest) albo zwrotu gotówki - proste Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remi61 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Witam , no to ja miałem chyba szczęście, właśnie ten sklep bo wiemy o jaki chodzi , wysłał moją pompę tunze do reklamacji i czekałem maks ok 3 tyg. Cytuj 160x60x60; pompa obiegowa AM2500; SUMP 80 litrów; oświetlenie 2 x HQI 150 + aktynika; cyrkulacja 3 pompy 12000 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bober6662 Zgłoś Napisano 5 Lutego 2015 Potwierdze to co napisał akvarius...sklep wysyła towar na gwarancje do producenta często do Niemiec i trzeba swoje odczekać,moja tunze była sprawdzana ponad 2 tyg w Niemczech,potem inne procedury i tak zeszło prawie 2/miechy. Dobrze tez jest mieć drugi zestaw w zapasie bo licho nie śpi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabi1990 Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 ja jak wysyłałem sprzęt do tunze to 2 tygodnie i był u mnie... tunze ma dość sprawny serwis... Cytuj Akwarium 1200L + Sump 450L, Odpieniacz BK500, Oświetlenie LED EcoTech Radion XR30W, Cyrkulacja EcoTech VorTech MP40 + MP60, Obieg Tunze Silence Pro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dale Zgłoś Napisano 18 Lutego 2015 Dobrze tez jest mieć drugi zestaw w zapasie bo licho nie śpi... Albo robić zakupy w sprawdzonym sklepie, który zna specyfikę naszego hobby, gdzie wadliwy towar jest po prostu wymieniany, albo też dostajemy "zastępstwo". Cytuj 125x55x55 ogólnej rafy+50x45x45 konikarium - wspólny obieg "Powered by Twistman" - Twistman OB-200-EXT, Reaktor Wapnia Calc+ Reactor Medium + DI-500-60, 3x maxspect ethereal , bujane przez maxpect gyre, sterowane przez NEMO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach